Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Dot dot dot . . .

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 4:06 pm

Charlie Taylor Smith

"Sommer er også dejligt," sagde Charlie og kiggede drømmende ud i luften, men blev trukket tilbage til jorden, da der pludselig kom en enhjørning med i hans forstilling. For det var ikke meningen, men på den anden side, kunne Charlie godt lide enhjørninger. De var jo så fine... Charlie var lidt af en tøs.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 4:12 pm

Tenya så på Charlie igen, men han var dybt inde i sin egen lille verden. Tenya smilede lidt og vinkede foran hans øjne, for at han skulle vågne op. "Charlie, du skal ikke stå og sove, det kan jeg godt fortælle dig..." sagde han drillende, og prøvede at lyde lettere fornærmet. Tenya prikkede ham provokerende i siden med et smil på læberne. Tenya strøg en hånd gennem sit lyserøde hår og så roligt på Charlie.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 4:19 pm

Charlie Taylor Smith

"Jeg sove-," mere fik han ikke sagt, før han kom med sit tøsede hvin, da Tenya prikkede ham i siden. "Stop med det," pev Charlie og prøvede at kigge sørgmodigt på Tenya, selvom der hurtigt kom et stort smil på hans læber. Et bevis på at Charlie ikke engang kunne spille trist. Han kunne bare ikke få det smil af hans læber. Selv når han sov havde han et kæmpe smil.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 4:34 pm

Tenya grinede let af Charlie og rystede på hovedet. "Du er vildt dårlig til at spille trist og sur..." sagde han med et smil på læberne. Han prikkede kort Charlie i panden og rettede sig så op igen. Han ville finde at sted at sidde ned. En sofa helst, han gad ikke sidde på gangen, eller på en hård stol. Han gik lidt ned af gangen, men vendte sig så om mod Charlie. "Skal du med?" spurgte han og hældte hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 4:47 pm

Charlie Taylor Smith

Charlie grinede fjoget af det første Tenya sagde.
"Ser det ud som om, at jeg har noget bedre at lave?" spurgte Charlie og svang sin ene arm om Tenyas skulder, selvom det var lidt problematisk, siden der var over 10 cm. højdeforskel på dem. Så Charlie tog hurtig armen væk fra Tenya igen.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 4:54 pm

Tenya grinede let af ham. "det kunne da godt være at du havde det." sagde han med et smil på læberne. Tenya rodede kort Charlie i håret. "Stump." tilføjede han med et smil. Tenya bevægede sig roligt videre ned af gangen. Tenya så sig omkring, og fik så øje på sådan et indhak ved gangen, hvor man kunne sidde i pauserne og snakke mellem timerne. Og der var heldigvis sofaer. Tenya gik roligt derhen og slog sig ned i en af sofaerne.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 5:01 pm

Charlie Taylor Smith

"Så lille er jeg heller ikke," udbrød Charlie fornærmet, eller et halvhjertet forsøg på at lyde fornærmet, men som sagt, så gik det ikke så godt.
Da de nærmede sig sofaerne, forsvandt musikken lige pludselig, som bare havde kørt, mens de havde snakket. Det var et tegn på, at iPodden var løbet tør for strøm.
Charlie stod lidt og overvejede, om han skulle sætte sig på Tenya, og da hans legesyge del tog over, smed han sig næsten oven på ham. Det var ikke fordi at Charlie var særlig tung.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 5:16 pm

Tenya grinede let af Charlie og hans forsøg på at lyde fornærmet. Tenya så op, lige før at han næsten blev overfaldet af Charlie. Tenya fik en lille mavepuster, men tog sig ikke af det. Han grinede kort af Charlie "Dit store brød!" udbrød han drillende og så på Charlie, der havde smidt sig ovenpå ham. Tenya syntes nu ikke at Charlie var særlig tung. Han prikkede Charlie på næsen med et kort smil. Han kunne godt hører at der ikke længere blev spillet musik, selvom han knapt nok havde lagt mærke til det før. "Hvorfor skal du lige smide dig ovenpå mig, når der ellers er plads nok?... Så meget fylder jeg heller ikke." lød det drillende fra Tenya. Tenya hvilede blikket på Charlie.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 5:24 pm

Charlie Taylor Smith

"Regnede med, at du er meget rarere at ligge på, og jeg havde ret," sagde Charlie grinende og kyssede for sjov Tenya på næsen. Det var ikke mange af hans venner, han kyssede andre steder end kinderne på, men Tenya var åbenbart en undtagelse, ligesom Dominic.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 5:35 pm

Tenya grinede kort af det Charlie sagde og han rystede svagt på hovedet. "Du er sku mærkelig." sagde han med et smil på læberne. Han rynkede ganske svagt og drillende på næsen. "Jeg ved ikke engang om jeg skal tage det som et kompliment, eller hvad..." sagde han tænkende og lænede hovedet mod armlænet, som hans hoved næsten var landet på da Charlie smed sig på ham. Tenya så roligt på Charlie, og tænkte lidt. Han følte nu at det var lidt kejtet, at ligge sådan, og Tenya lå egentlig ikke specielt godt. Tenya så lidt op i loftet mens han tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 6:07 pm

Charlie Taylor Smith

"Det skal du~," sagde Charlie i en nærmest syngende stemme. "Du er også så fin herfra, og jeg kan også se ned på dig, i stedet for op. Meget bedre."
Charlie var glad for, at han endelig kunne se ned på Tenya og ikke omvendt, for det blev lidt trættende i længden, at skulle se op på sine venner, men han var dog rimelig tilfreds med sin højde. Desuden var Charlie også sikker på, at han ville være kvinden i forholdet, når han kom sammen med en dreng, fordi næsten alle var højere end ham, om ikke andet, så var Charlie mere barnlig og piget.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 7:07 pm

Tenya grinede let af Charlie og så på ham. "Jamen tak da... Du ser nu heller ikke så tosset ud." sagde han drillende og rodede lidt i Charlies regnbuefarvede hår. Tenya betragtede tænkende Charlies lange lokker. De passede nu meget godt til Charlie og hans personlighed. Tenya smilede lidt og så roligt på Charlies øjne igen. Tenya tog hånden til sig og lagde den under hans hoved, lidt ligesom en hovedpude. "Din øjenfarve... Det er din rigtige ikke? Altså, du bruger ikke kontaktlinser?" spurgte han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 7:30 pm

Charlie Taylor Smith

"Yup, det er min rigtig øjenfarve. Tror du er den første der opdager det. Men de fleste kigger vidst også mest på mit hår. Jeg kan godt lide dine øjne. Det er vel også din rigtige øjenfarve," sagde Charlie, som efterhånden var blevet fascineret af Tenya.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 7:35 pm

Tenya smilede roligt og nikkede lidt. "Ja, det er min rigtige øjenfarve." svarede ham med et lille smil. Tenya pillede lidt ved sine lyserøde lokker. Hans hår var efterhånden blevet langt. Måske skulle han tage til frisøren næste weekend, så han lige kunne få taget spidserne? Men nu kendte han jo ikke frisøren i den by, så han vidste ikke hvor god den var. Tenya bed sig kort i kinden og betragtede Charlies isblå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 7:48 pm

Charlie Taylor Smith

"De er pæne," sagde Charlie og holdte øjenkontakten med Tenya. Charlie indså ikke rigtig, at han var ved at falde for den ældre dreng, men Charlie var ikke særlig observant, og heller ikke med sine egne følelser, selvom han sagtens kunne give andre komplimenter, som han mente.
"Og du er dejlig at ligge på," sagde Charlie så og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 7:52 pm

Tenya grinede let af Charlie og rystede på hovedet af ham. "Nu har du heller ikke prøvet at ligge på sofaen." sagde Tenya drillende, som om at sofaen var den blødeste af alle sofaer. Men det var den nu ikke. Den var pisse hård, og møg irriterende at ligge på. Tenya så roligt ind i Charlies øjne igen med et smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 8:01 pm

Charlie Taylor Smith

"Jeg tvivler. Du er sikkert meget blødere," sagde Charlie og kyssede endnu engang Tenya på næsen, inden han begyndte at pille ved den ældre drengs lyserøde hår.
"Man kan se udgroninger. Eller man kan i hvert fald se, at dit hår er ved at vokse ud," sagde Charlie, som godt vidste, at hans eget hår ikke var meget bedre.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 8:06 pm

Tenya smilede let af Charlie. "Det er jeg sikkert." sagde han lettere drillende og strøg sin hånd over sit hår. Hans fingre var egentlig ret kolde, og han vidste ikke hvorfor. "Jeg ved det godt." sagde han med et skævt smil. Hans rigtige blonde hår passede nok ikke specielt godt til det lyserøde, i hvert fald ikke når det voksede ud på den måde. Havde det været striber, passede det nok bedre.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 8:11 pm

Charlie Taylor Smith

"Jeg kan godt farve det, hvis jeg har hårfarven," sagde Charlie grinende. "Det er lang tid siden, at jeg har farvet nogens hår. Sidste gang skulle jeg bare farve min storesøsters hår sort."
Charlie brød øjenkontakten, for at studere Tenyas hår bedre. Det kunne ikke være så svært at farve ifølge Charlie, som faktisk godt kunne farve hår uden problemer.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 8:18 pm

Tenya smilede lidt. "Jeg har ikke farven selv, i hvert fald ikke endnu." sagde han roligt og så tænkende på Charlie. Han grinede dæmpet. "Og hvordan gik det? Med at farve hendes hår?" spurgte han lettere drillende og pillede lidt ved Charlies sorte, og lange pandehår.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 8:21 pm

Charlie Taylor Smith

"Det blev kul sort på første forsøg, så det gik rigtig godt!" Sagde Charlie stolt. "Hmm... Vil du gerne have jeg rejser mig, eller skal jeg bare blive liggende," kom det så spørgende fra Charlie, da han var ved at indse, at det faktisk kunne lide, at de var sammen, når de lå, som de gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 8:38 pm

Tenya smilede let af Charlie, men det forsvandt da han hørte Charlies spørgsmål. Tenya tænkte lidt. "Det bestemmer du egentlig selv..." sagde han og smilede skævt. Tenya rodede kort sit lyserøde hår i gennem og så tænkende på Charlie.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptySøn Feb 21, 2010 8:42 pm

Charlie Taylor Smith

"Så bliver jeg liggende, så alle på skolen kan tro, at vi er sammen," sagde Charlie drillende. Der var ikke nogen dybere mening i det, han sagde det bare for sjov. Desuden kunne han ikke se, at der var noget galt i at ligge, som de nu engang gjorde, men Charlie var også så uskyldig i sindet. Som et lille barn...

//Frys
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptyMan Feb 22, 2010 4:02 pm

Tenya rynkede svagt, drillende på næsen af den yngre dreng. "Jaer... Klart." sagde han med et lille smil og rystede svagt på hovedet. Tenya havde skam intet i mod at ligge sådan med Charlie, han var normalt meget åbensindet på det emne, og altså... Hvad kunne der ske ved det? Det var jo ikke farligt på nogen måde. Tenya betragtede loftet med et tænkende blik. Loftet var egentlig ikke specielt spændende, men han kunne jo ikke glo på Charlie konstant mens tankerne strømmede gennem hans hoved.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 EmptyMan Feb 22, 2010 4:08 pm

Charlie Taylor Smith

"Hvad tænker du pååååhhhh?" spurgte Charlie, og kravlede lidt ned, så han kunne lægge sit hoved på Tenyas brystkasse, så lå han nemlig lidt bedre. Ikke fordi at det fik stillingen til at se meget anderledes ud. Det var stadig den samme akavet stilling som før. Ikke noget Charlie tænkte over. Så lang tid han lå eller sad godt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dot dot dot . . . - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Dot dot dot . . .
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Gang-arealerne-
Gå til: