Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Diary of Lionheart

Go down 
ForfatterBesked
Mumrik
Admin

Antal indlæg : 1367
Geografisk sted : in your head.

IndlægEmne: Diary of Lionheart   Søn maj 16, 2010 10:24 pm

Til den som end finder denne dagbog:

I denne bog har jeg skrevet mine dybeste tanker og følelser ned, så jeg beder dig af hele mit hjerte: Læs ikke videre.

Og hvis du alligevel gør det, så lad i det mindste som om at du ikke engang ved bogen eksisterer, jeg ville dø af kejtethed hvis du nævnte et ord.

Selvfølelig håber jeg at denne tekst ikke vil være til nogen nytte, da jeg jo ikke håber nogen finder dagbogen.
Waah.. Hvad er det dog egentligt jeg skriver....
Hvor er jeg dum...

Sidst rettet af ☆Boygasm Søn maj 16, 2010 10:35 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil http://tsuki.dk
Mumrik
Admin

Antal indlæg : 1367
Geografisk sted : in your head.

IndlægEmne: Re: Diary of Lionheart   Søn maj 16, 2010 10:32 pm

Jeg har siddet længe og studeret nattehimmelen nu. Det er utroligt så lille man er i forhold til hele universet. Og hvor lidt man egentligt betyder.
Den dag man forlader dette sted vil jorden fortsat dreje, solsystemet vil atter fortsætte sin gang, og menneskeligheden vil stadigvæk fungere akkurat som før. Vi er intet.
Og alligevel føler vi os som alt, vi føler at universet drejer om os, at vi er kernen i hele eksistensen. Hm.

I dag har været en kedelig dag som du kan høre. Der sker ikke så meget her for tiden. De fleste har travlt med deres eksamen, så skolen har en mærkelig presset aura. Jeg selv er ikke ordentligt gået i gang endnu, jeg føler mig bare ikke motiveret nok. Hvilket jo er så typisk mig.
Af en eller anden grund har jeg en underlig længsel i brystet, jeg kan ikke helt sætte fingeren på hvad jeg længdes efter, men jeg har en ide om at jeg savner lidt nærvær..... På alle punkter..... Wah!
Jeg har tænkt lidt på Tsuyoshi-Sensei i dag, jeg har ellers ikke tænkt på ham længe. Men af en eller anden grund, jeg må jo være blød i bolden, kunne jeg godt tænke mig at snakke med ham igen. Vores sidste møde var jo lidt.... Ja..... Og jeg har en utrolig lyst til at se ham i øjnene.... Og røre ved hans hår... Åh...
Jeg må hellere gå i seng før mine tanker begynder at tage en forkert drejning.

Diary of Lionheart
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1