Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Brug af 'events' kategorien

Go down 
ForfatterBesked
Mumrik
Admin

Antal indlæg : 1367
Geografisk sted : in your head.

IndlægEmne: Brug af 'events' kategorien   Ons maj 26, 2010 2:54 pm

For at gøre siden lidt bedre har jeg valgt at oprette denne kategori 'events' og jeg vil i denne tråd redegøre for hvordan kategorien bruges og hvordan man opretter events.

1. Hvordan opretter jeg events?
Man opretter events ved oprette en tråd og i emnet skrive dato: event
f.eks.: 24. Dec. 2010: Julebal (19:00-00:00)

Der skal skrives en beskrivelse til alle events, det kunne i dette tilfælde være:

Alle elever på Okunote er inviteret til det store Julebal fredag den 14. december 2010. Ballet starter kl. 19:00 og der vil blive serveret god middag i spisesalen hvor et træ også er pyntet til randen.

Påklædningstema er selvfølgelig jul, hvordan det vendes og drejes er op til den enkelte. Julegaver gives efter maden, men det er ikke obligatorist at købe nogle.

2. Hvilke events må jeg oprette?
Man må oprette alle former for events, lige fra lille lises fødselsdagsfest til den helt store skole-udflugt. Det er kun fantasien der sætter grænser.

4. Hvad med events under 'overvejelse'
Hvis man vil høre om der er stemning for en event o.s.v, kan dette ikke gøres her. Kategorien er kun for events, der bliver til noget. Overvejelsen kan evt. postet i 'snak om siden'

5. Hvad med events med ukendte datoer o.s.v
Events hvor dato og klokkeslet ikke er fundet endnu må gerne postes for at debatere med medlemmerne om hvilken dato/klokkeslæt der ville passe bedst. Events uden dato/klokkeslet skal man skrive følgende i emnet:

Dato ukendt: (Klokkeslæt skrives ikke før datoen er kendt)

Dato ukendt: Navn på event

Eller hvis klokkeslæt ukendt: (Eksempel)

Eventens dato: Navn på event (??:??-??:??)

6. Hvad med godkendning af eventen?
Før at en event kan træde i kraft skal denne godkendes af en admin eller moderator. Hvis der under en event ikke står at den er godkendt, betyder det at vi ikke har set eventen endnu, for alle afviste events bliver slettet efter nogle få dage.

7. Bliver alle events tilføjet til kalenderen?
Nej. Lille lilses private fødsesdagsfest for hendes venner skal selvfølgelig ikke skrives ned på alle kalendere, men det betyder ikke at eventen ikke er godkendt. Events der er for alle, og som vi mener er generel for alle, de bliver skrevet ned i de forskellige kalendere. Men bare fordi en event ikke står i kalenderen, betyder det ikke at den ikke bliver afholdt.

8. Må events kommenteres?
Alle events må kommenteres o.s.v. Spørgsmål, kommentarer, alt er velkommen.

Brug af 'events' kategorien
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1