Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kontoret

Go down 
+2
Missar
Heffalump
6 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 29
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Kontoret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kontoret   Kontoret - Page 3 EmptyOns Jun 16, 2010 8:19 pm

Miwa konstaterede, at Le'muse ville bruge lidt mere end et enkelt minut på at snakke, så sekretæren rejste sig og trådte hen til kaffemaskinen for at fylde sin kop. "Praktikanter..." sagde han tænksomt og trykkede nej til mælk. "Jeg mener da, der har været en enkelt praktikant. De kommer jo som regel gennem kommunen, men skolen er ikke så populær - eleverne her er for udskejende." Han drejede hovedet og smilede til drengen. Han syntes godt om den unge og havde ikke noget imod at betro ham disse oplysninger. "Vil du have noget at drikke - te, kaffe, kakao?" tilføjede han og satte et plastikkrus i maskinen.
Tilbage til toppen Go down
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Kontoret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kontoret   Kontoret - Page 3 EmptyOns Jun 16, 2010 8:54 pm

Moritz var glad for at Miwa ville hjælpe ham. Det betød virkelig meget for ham. ” Ja… Men jeg kan nu godt lide skolen ” Sagde han med et lille fint smil og gik over til Miwa så de ikke var så langt væk fra hinanden. Moritz vidste godt mange af eleverne var problem børn, men han var lidt ligeglad. Han troede i hvert fald på han ville kunne klare det. ” jo tak, te ville være dejligt” Sagde han og nikkede lidt til det. Man kunne godt se på ham han kun var 16, men udover genertheden, var han høflig og faktisk meget voksen i det, men han kunne selvfølgelig godt være rigtig barnlig til tider.
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 29
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Kontoret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kontoret   Kontoret - Page 3 EmptyOns Jun 16, 2010 9:12 pm

Miwa rakte plastkruset mod den lyshårede. Det var billig earl grey, ikke et strejf af japansk over det, men omtrent hvad en kaffemaskine kunne præstere. Havde Miwa virkelig haft lyst til te, havde han brygget på det på den rigtige facon, men det drejede sig trods alt kun om i aften.
Han så langt frem for sig. "Så du er interesseret i at få en plads efter ferien?" Miwa lagde hovedet på skrå. "Hmm. Du er temmelig ung, og så vidt jeg ved, har du fået fornemme karakterer også. Tænker du ikke på at læse videre til efteråret?"
Tilbage til toppen Go down
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Kontoret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kontoret   Kontoret - Page 3 EmptyOns Jun 16, 2010 9:21 pm

Moritz tog imod plastik koppen og pustede kort på den da den var lidt varm. "Ja det er jeg" Sagde han og kiggede op på Miwa og tog en lille tår af sin te for at se om den stadig var meget varm, det brændte lidt i munden så han måtte hellere vente en smule før han drak videre. " Jo det gjorde jeg... Men fordi jeg er så ung kunne det være rart at være lidt ældre før jeg gik videre, og kunne godt tænke mig at være lærer... især i musik og sproglige fag" sagde han bekræftende til det med at han gerne ville være der i praktik. Han syntes nu det var en fin ide han havde fået.
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 29
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Kontoret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kontoret   Kontoret - Page 3 EmptyOns Jun 16, 2010 9:31 pm

Miwa var skeptisk. Han kunne ikke forestille sig, at den unge fyr skulle undervise i en klasse med elever, der var ældre end ham selv. På den anden side var det en udmærket måde at holde fast i en eksemplarisk elev, der kunne give lidt af glansen videre til de næste. Sekretæren vejede for og imod, men da hans blik tænkende hvilede på Le'muse igen, måtte han reagere på de håbefulde øjne.
"Tja, det kommer næppe til at blive lønnet, medmindre du samtidig kan hjælpe lærerne med diverse. Oven i det skal du have et værelse - men det kan måske anskaffes i lærernes fløj." Miwa overvejede, om det ville være for tåbeligt at lade én på den alder mingle med lærerne, på den anden side burde han så heller ikke blandes med elevene. "Jeg skal vende det med rektor. Det burde ikke være umuligt, men du må overveje, hvordan du bedst kan udnytte tiden." Miwa så ikke så gerne talenter gå til spilde. "Men du er på vej hjem?" tilføjede han, da han kom i tanke om drengens indledende replik.
Tilbage til toppen Go down
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Kontoret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kontoret   Kontoret - Page 3 EmptyOns Jun 16, 2010 9:42 pm

Moritz nikkede lidt til det han sagde og tog en tår af sin te som var ved at være kølig nok. Han forstod godt vis folk syntes han spildte sine talenter, men Moritz syntes nu ikke at det var spild af tid, var det ikke vigtigt at lærer frasig af det man nu var dygtig til? " Ja okay" sagde Moritz og var inforstået med det som Miwa sagde. " Mange tak Miwa, og skal jeg nok" sagde han og var ihvertfald glad for at han ville vende det med rektor. "Ja eksamnerne er jo ovre for 3.årgang og skal spille med i en klassisk musik koncert i over morgen så..." sagde han og smillede. Hans forældre havde mange kontakter og havde med lethed fået ham en plads i en koncert med unge klasssiske musik talenter. Selvom han nu var lidt nervøs for at skulle stå op på en scene og alt det der.
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 29
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Kontoret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kontoret   Kontoret - Page 3 EmptyTors Jun 17, 2010 9:27 am

"Javel..." sagde sekretæren og gengældte smilet, "det lyder fornemt." Han tog en slurk af sin kaffe, der var dalet lidt i temperatur, og afgjorde herefter med sig selv, at samtalen skulle sluttes af.
"Alt held og lykke med det. Jeg kontakter dig, når vi har fundet ud af noget." Han nikkede kort - Moritz kunne stole på hans ord. Det ville blive noget af det første, han snakkede med Yukimura om i morgen, når rektorens avislæsning var overstået. Han smilede igen mildt og gjorde mine til at bevæge sig tilbage til sin arbejdsplads foran computeren. "Nøglen kan du bare give mig," tilføjede han og modtog den lille genstand. "Så må du komme godt hjem, Le'muse-kun." Dette var hans sidste hilsen, og han betragtede den unge fyr med et tvetydigt blik, før han slap eleven i tankerne og vendte ryggen til for at lægge nøglen i depotet.

/ out =3 -går ud fra at du helst ikke vil fryse, så dette bliver så meget afrunding som muligt herfra. xD vi snakkes~!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kontoret - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kontoret   Kontoret - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kontoret
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Kontoret-
Gå til: