Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Under skønlitteratur

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 1:40 am

- Cain T. Lionheart -

Cain så på ham "Jeg har fødselsdag den 23 Juli" sagde han så og følte sig pludselig lidt mere voksen end han egentligt var. "Jeg tror mest det bare er sommer slave arbejde som du siger" sagde han og var nu faldet mere til ro. Måske var det alligevel bare ham der havde misforstået hele situationen.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 1:50 am

Chiasa Ai

"Det er jo snart!" sagde han højt og så begejstret ud. "Tillykke" smilede han og kom lidt tættere på ham mens han hoppede en smule. "Jeg elsker elsker fødselsdage" Han kiggede på ham et par sekunder "Vil det sige du kun har været sammen med en? nogensinde?" spurgte han som om det var det mest naturlige i verden. "Og hvem var det?"
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 1:57 am

- Cain T. Lionheart -

Cain så på ham, glad for at han var begejstret, men knap så glad for den drejning deres samtale tog "Ikke noget specielt" sagde han mens han rødmede let. Han ville under ingen omstændigheder fortælle ham hvem han havde været sammen med. Basta.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:08 am

Chiasa Ai

Han skubbede til ham "Ej kom nu, sig hvem det er?" Han smilede på samme måde som en pige gjorde når hun forsøgte at overtale sin veninde til noget. "Hvis du siger det så får du lov at stille mig et spørgsmål, som jeg skal svare på" Han vippede lige frem og tilbage mens han ventede på at Cain skulle give efter.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:20 am

- Cain T. Lionheart -

Cain overvejede det lidt "Okay. Men også kun hvis du svarer på mit spørgsmål først" sagde han og så alvorligt på ham. "Jeg skal nok fortælle dig det bagefter" sagde han og virkede lidt usikker. Men han havde et godt spørgsmål, især når den anden skulle svare.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:25 am

Chiasa Ai

Han så ud til at tænke sig om "Okay, så spørg mig" sagde han og kiggede på ham, for at se om han overhoved kunne finde på et ordenligt spørgsmål. Selvom man ikke kunne se det på ham, var han irriteret, han ville have Cain skulle spytte ud først, men så okay. "Men hvis du ikke fortæller mig det bagefter det kommer du til at fortryde det" smilede han. Hans ansigt var sødt og lattermildt, mens hans øjne var død seriøse, han ville komme til at fortryde det hvis han ikke fulgte de regler de lige havde aftalt.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:29 am

- Cain T. Lionheart -

Cain smilede nu, og så for første gang overlegen og selvsikker ud "Okay, her er mit spørgsmål til dig: Hvad vil du mig? Jeg mener, hvad er dine virkelige hensigter. Husk at du skal svare Chiasa Ai" sagde han, han syntes selv det var et ret godt spørgsmål, og han ville virkelig gerne have svaret.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:36 am

Chiasa Ai

Chiasa blinkede igen med øjnene, som han gjorde når han tænkte sig om. Ikke dårligt, det var faktisk ret godt tænkt af en genert type. Hans ansigt blev en smule mere alvorligt "vil du have den hudløst ærlige sandhed eller bare sandheden?" spurgte han og så faktisk en lille smule farlig ud. Han kunne lyve, men sandheden ville nok være mere underholdende for ham.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:38 am

- Cain T. Lionheart -

Cain gyste nærmest ved hans udtryk "Hvad med begge dele?" sagde han, og prøve nu virkelig at se selvsikker ud. "Jo mere du fortæller mig, jo mere fortæller jeg dig" sagde han med et selvsikkert smil, der næsten ikke kunne gennemskues. Selvom han i virkeligheden var ved at dø af skræk.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:44 am

Chiasa Ai

Chiasa stillede sig igen foran ham, uden at forstrække en mine, så smilede han, næsten ondt. "Jeg snakker ikke med dig fordi jeg leder efter nye mennesker jeg kan være venner med, jeg snakker med dig fordi jeg er på jagt efter sex, det er ganske simpelt" Så smilede han igen sit søde smil, men det nåede ikke op i hans øjne. Chiasa var selvsikkerheden selv, der skulle meget til for at få ham til at tvivle på sig selv. "Var det svar nok?" spurgte han og afventede med spænding den andens reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 3:09 am

- Cain T. Lionheart -

Cain så målløst på ham "Men hvorfor mig?" sagde han og så uforstående på ham. Hvorfor blev han altid rodet ud i disse problemer. "Okay. Jeg har været i seng med en lærer fra den her skole. Katsumi hedder han" sagde han og kunne ikke lade være med at rødme lidt da han nævnte hans navn

//Frys
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 6:52 pm

Chiasa Ai

Han smilede bredt da Cain endelig fortalte sin hemmelighed "Jeg vidste det var noget i den retning!" smilede han og slog med nakken. "Fordi du er her og jeg snakker med dig.. og jeg har lyst" sagde han, som om det var et ordenligt svar. At han elskede at lege med den generte type nævnte han ikke noget om, i stedet strøg han sine slanke fingre igennem sit silkehår. "og.. du er utrolig sød at se på"
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyMan Aug 09, 2010 10:39 pm

- Cain T. Lionheart -

Cain rødmede over hele femøren "Du.. Er ret direkte" sagde han og rynkede på brynene. Hvorfor fik han altid bragt sig selv ud i sådanne situationer? Han vidste slet ikke hvad han skulle svare, hvorfor skulle han dog også være så Genert. "Hvorfor mig? At dømme på dit udseende - jeg undskylder på forhånd - så virker jeg ikke som din type" sagde han og kradsede sig let på armen. Hvor mon det her førte hen?
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyMan Aug 09, 2010 10:52 pm

Chiasa Ai

Han smilede til ham "Åh jamen du tager helt fejl.." han gik helt hen til ham og lagde hænderne om hans hofter, før han trykkede sig ind mod ham, bøjede hovedet bagover som en pige gør når hun tigger om et kys. ".. din type er lige hvad jeg aller helst vil have" sagde han og blinkede med sine perleøjne. "har du nogen ide om hvor meget du tænder mig?" Han stod meget tæt på ham, men selvom har var Cain var højere end ham, kunne han sagtens mærke drengens hjerte banke.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyMan Aug 09, 2010 11:04 pm

- Cain T. Lionheart -

Cain sank en klump. Han vidste ikke helt hvordan han skulle håndtere den andens frembrusen. Skulle han bare lade sig overgive eller skulle han stå fast? En del af ham havde lyst til at stikke halen imellem benene og løbe sin vej, mens den anden havde lyst til at være modig og vise den anden at han ikke var bange og tage udfordringen op. Han rødmede ved den andens nærvær, men skubbede hurtigt det fra sig, og prøvede at se ud som om han stadigvæk havde kontrollen. "Nej det har jeg ikke" sagde han i et tonefald der både kunne tolkes som drillende men også undvigende.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyMan Aug 09, 2010 11:19 pm

Chiasa Ai

Han kneb øjnene sammen en smule irriteret, han ville have ham skræmt på nippet til at græde. Den selvsikkerhed han prøvede at mande sig op til, den ville han pille af ham. Han smilede sødt til ham og lagde hovedet helt om på siden so hans spinkle hvide hals var helt blottet. Han førte en hånd til Cains skridt og presse, en anelse for hårdt. "Vil du gerne vide det?" spurgte han, selvom han ikke havde noget valg.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyMan Aug 09, 2010 11:23 pm

- Cain T. Lionheart -

Cain rynkede på brynene "Det er jeg ikke sikker på at jeg vil" sagde han, men man kunne godt fornemme det usikre i hans toneleje. Han vidste ikke helt hvad han skulle syntes. Og selvom han i realiteten bare kunne gå ud af døren og væk, følte han af en eller anden grund at det var den sidste mulighed han havde. At han var fanget. Hvilket bestemt ikke var en behagelig følelse. Cains hjerte hamrede hurtigere og hurtigere, og han var bange for at man nærmest ville kunne se det hamre i hans bryst.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyMan Aug 09, 2010 11:35 pm

Chiasa Ai

"Det tager jeg som et ja" sagde han og greb fat i hans trøje, for at være sikker på han ikke lige pludselig stak af. med den anden hånd begyndte han at åbne Cains bukser. Okay, hvis han ikke ville ryste af nervøsitet eller blufærdighed, så måtte han gøre noget drastisk. Chiasa selv var ligeglad med at være et offentlig sted, hvor man nemt kunne blive opdaget, og det måtte man sige midt på gangen i biblioteket var.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyTirs Aug 24, 2010 6:03 pm

- Cain T. Lionheart -

"H-Hvad laver du!?" Han skubbede hårdt til Chiasa, og i et splitsekund kunne man ane rædsel i hans blik. "Vi er midt i et bibliotek!" han prøvede ihærdigt at lukke sine bukser igen, han vidste ikke engang hvad han syntes om den virkelige situation, men at det var på et bibliotek, et offentligt et, det var en grænse han ikke havde tænkt sig at bryde. Hans øjne så lige så nervøse og forsigtige ud som et dyrs, og han spejdede panisk rundt for at se om der var nogle til stede.
Pis. Han havde mistet sin selvbeherskelse.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyTirs Aug 24, 2010 6:16 pm

Chiasa Ai

Chiasa var sikkert væltet, hvis ikke det var fordi hav stadig havde ved Cain, for han var ikke ligefrem stærk. "av.. ja hvad ser det ud som om jeg laver!?" spurgte han med et ansigtsudtryk der var en blanding af irritation og selvtilfredshed. "Vi kan jo ikke have sex hvis ikke du smider de bukser!" han skubbede tilbage, skubbede ham tilbage mod bordet bag ham. "hvis det er fordi du er genert, så kan vi bare flytte os om bag en af reolerne" sagde han og smilede ondt.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyTirs Aug 24, 2010 6:22 pm

- Cain T. Lionheart -

Cain så ikke glad ud. "Har du overhovedet ingen hæmninger?" Han blev skubbet imod bordet "Ikke her! Jeg.." han tøvede. Hvorfor lod han sig blackmaile på den her måde? "Lad os gå op på mit værelse" sagde han så med et suk. Han ville ikke opdages, koste hvad det koste ville. Han prøvede ihærdigt at få sine bukser på plads igen, hvad nu hvis der kom nogen forbi!? Han så alt andet end glad ud, og han var både bange for, og vred på denne dreng foran ham. Hvad bildte han sig ind!? "Kom nu bare med"
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyTirs Aug 24, 2010 6:30 pm

Chiasa Ai

Chiasa så op på ham, hæmninger? ham? "nej?" sagde han helt seriøst. Han havde stadig ved ham, men stoppede dog med at hive i hans bukser. "dit værelse? jo det kan vi godt, så får du heller ikke ondt i ryggen når nu du skal ligge ned" sagde han og smilede meget selvsikket og yderst tilreds med sig selv. Drengen var lige hans smag, og det var meget underholdende og ophidsende for ham, at havde en anden person under sin magt. Især når han selv var så meget mindre end den anden. "okay jeg kommer" sagde han, men havde stadig ved ham, parat til at pinliggøre ham hvis han skulle få nogle ideer.

//Out
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 EmptyTirs Aug 24, 2010 6:41 pm

- Cain T. Lionheart -

Cain tog en dyb indånding for at være modig, men det endte ud i et dybt suk. Hvorfor endte han altid ud i såden noget her. Han ville jo bare låne en bog. Han var dog klog nok til ikke at få nogle ideer, han havde ikke lyst til at se hvad Chiasa kunne finde på, især ikke som han opførte sig. Han ledte pænt drengen ud af biblioteket, og hen på sit værelse

//Out
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Sponsoreret inhold





Under skønlitteratur - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Under skønlitteratur   Under skønlitteratur - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Under skønlitteratur
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Biblioteket-
Gå til: