Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Natteravn (♥)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 9:53 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente sad lænet op af hegnet med en smøg i hængende i mundvigen. Han havde lukkede øjne og nød aftenluften. Den havde en helt speciel lugt. Natten altså. Der havde været stille på skolen i sommerferien, hvilket passede Vicente fint. Der var ingen mennesker på denne forbandede skole der levede op til hans standarter. Allesammen uintelligente små aber. Han havde i alt sin tid på skolen ikke mødt en eneste person der var interessant at snakke med. Og alle de små drenge der ikke lavede andet end at whine når man forlod dem midt om natten. Hvem troede de at de var? Selvfølgelig var Vicente ikke seriøs med dem, han var bare en mand lige som alle andre, og mænd som Vicente havde brug for at få lettet trykket en gang imellem. Ha. Som om han elskede dem. Han var iført sorte bukser og en lysegrå skjorte. Hans lyse hår skinnede godt op ved månen der ramte hans hår. "Fucking lorteskole" mumlede han og tog et ekstra dybt hiv af sin smøg før han igen lukkede øjnene og lænede sig helt tilbage op ad hegnet.


Sidst rettet af ☆Boygasm Lør Jul 17, 2010 2:39 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 10:00 pm

yushi var ude på natterand, det var anden nat han var det, han ville se om han kunne finde på noget ballade uden at blive opdaget, han havde det bedst med at lave ballade når ingen så det, hvorfor lige det, vidste han ikke, men han havde fundet en spray maling og holdte den i mave lommen på hans grå og grønne hættetrøje, han løb op på skolens tag og listede ind på skolens tag og lukkede døren lydløst og smilede da han fik øje på der sad en der, han prøvede at liste han til ham og komme så tæt på ham han kunne uden at blive opdaget, men da han stod under en meter fra ham råbte han "HVAD LAVER DU HER" med han lyse og feminime stemme...
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 10:12 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente sad roligt, og lå ikke mærke til da drengen kom ud på taget. Hvilket ville være underligt hvis han gjorde, eftersom han havde lukkede øjne. Derfor var det naturligt at det gav et sæt i ham da drengen råbte. Han åbnede sine skarpe øjne og stirrede irriteret på drengen foran sig "Jeg kunne spørge dig om det samme. Hvad er det for en måde at komme anstigende på?" han rynkede på næsen og betragtede drengen. Det eneste han fandt interessant ved ham var hans grønne øjne, som desværre var meget utydelige i mørket. Han havde aldrig set drengen før, og et eller andet sted håbede han på at det viste sig at han endelig havde mødt en spændende person. Han tog endnu et dybt sug af sin cigaret før han kastede den ud over taget imellem hullerne i hegnet. Han pustede roligt ud. Der var ikke noget bedre end den dejlige fornemmelse man fik efter en stærk cigaret. En dejlig fornemmelse af rolighed og af nikotin.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 10:17 pm

Yushi så på ham og smilede kærligt men os usikkert til ham og satte sig ned ved siden af ham dog så der alligevel var en smule afstand i mellem dem. " det må du virkelig undskylde, jeg syntes bare det kunne være lidt sjovt" sagde han stille og kiggede på ham og lagde hoved tilbage og kiggede på stjerne, han var meget piget det var så tydeligt at se på hans måde at side på og sådan noget.. han rettede lidt på sit hår og sagde "jeg hedder forresten Akira Yushi" han smilede igen til ham og rakte ham forsigtigt sin hånd, han var lidt usikker da drengen var lidt større end ham selv...
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 10:26 pm

- Vicente E. Floyd -

Han fnøs "Undskyld ikke hvis du ikke mener det" var hans eneste svar da han koldt tændte for endnu en smøg. Det var tydeligt at mærke at Vicente var i et dårligt humør. Men det var han jo så tit. "Akira Yushi" gentog han, og tyggede lidt på navnet før han svarede "Jeg mindes aldrig at have hørt dit navn før" sagde han uden at fortælle drengen sit eget navn. Hvis han alligevel ikke var interessant var der ingen grund til at give ham sit navn. Men hvis han nu viste sig at være spændende, så var det jo en helt anden sag. Han tog et hiv af sin smøg, og beholdte røgen nede i lungerne lidt tid før han pustede ud. Han kunne godt bruge noget alkohol lige nu.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 10:34 pm

han kiggede på ham og sagde nemlig ingen grund til at undskylde hvis man ikke mener det, og jeg mener det[/b] han så på ham og tog sin hånd til sig da han åbenbart ikke lige ville give hånd, han satte sig i skræderstilling så hans overkrop og ansigt var vendt mod ham, han så og smilede hele tiden, jeg er os ny her på skolen sagde han og så op på himlen, men da han fandt en smøg frem overvejede han korto m han skulle spørge om han måtte få en, da han faktisk aldrig havde prøvet at ryge før. men han sukkede lidt og spurgte så lidt lavt altså jeg tænkte lidt om jeg, altså du ved, jeg har ikke prøvet det før, altså det med at ryg, om jeg ikke måtte prøve" sagde han lidt mere nervøs..
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 10:40 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente så indtrængende på ham. Han var helt udtryksløs i ansigtet, hun hans øjne gengav et koldt og gennemborende skær. Han pakkede pakken med smøger op, og tog en enkelt op af pakken "Men brok dig ikke hvis den er for stærk" sagde han og smed smøgen på jorden foran ham. Han puttede pakken i lommen igen og fandt en lighter. "Du har vel også brug for ild" sagde han og smed lighteren ved siden af ham. Moon hed de. Cigaretterne altså. De var helt hvide, med en sølvlig skrift. Moon. Vicente vidste endnu ikke hvor han skulle placere denne nye dreng. Mon han var en af de tomhjernede aber som resten af skolen? Eller var han endelig stødt på et fornuftigt menneske. Umiddelbart virkede han ufattelig feminin, hvilket han ikke vidste om var et plus eller et minus. Det kom an på så meget.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 10:44 pm

han tog i mod smøgen og kiggede på hvordandrengen holdte smøgen og tog den så i munden og tændte den med lighteren og sugede ind ad, han hostede voldsomt det var underligt, og stærk. det var faktisk ret sjovt men hvad ville der ske med ham hvis han ryg? var det farligt, efter nogen få minuter havde han da næsten lært at inhalere uden at hoste helt vildt. han kiggede på ham og sagde alle de der tomhjernede elever der er her driver mig virkelig til vanvid" sagde han og viftede lidt med hånden. han frys en lille smule han havde ikke noget inden under sin trøje og det var ikke lige frem fordi den var særlig tyk og han havde kun et par shorts på der gik til lidt under knæene. han bukkede benene og lagde armene rundt om benene det var en smule tydeligt at han frys
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 10:52 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente betragtede ham "Hm." var det eneste svar han fik. Inden Vicente så efter lang tid svarede "Tomhjerner er der i hvert fald nok af. Jeg ved endnu ikke om du er en af dem" sagde han direkte. Der var ikke noget der skulle pakkes ind fra Vicentes side. Han skulle nok give dem hans mening. "Hvis du fryser, hvorfor går du så ikke ind?" sagde han og røg det sidste af sin cigaret før han skoddede den. Hvis han havde været en gentleman havde han lånt ham sin skjorte, men det var han nu engang ikke, især ikke overfor en fremmed. Det eneste tomhjerner og fremmede kunne bruges til var sex. Kort og godt. Hvilket fik Vicente til at tænke over hvornår hans mani med sex begyndte. Selvfølgelig ville han ikke ligge grabberne på hvem som helst. Og han kunne aldrig i sit liv finde på at kysse nogen. Ingen varme derfra. Han tog drengen i betragtning. Måske var han et godt offer?
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 11:00 pm

han kiggede på ham. han syntes ikke selv han var en tomhjerne, det ville han i hvertfald ikke difinere sig selv som " altså jeg er ingen tomhjerne" sagde han kort og lige ud, han havde heller ikke problemer med at sige tingene som de var hans meninger og holdninger fløj som regel altid bare ud af ham uden han tænkte over det. " jeg har aldrig haft sex i mit liv, jeg vil så gerne prøve det men jeg ved ikke hvordan man gør" sagde han og vidste ikke lide hvad han skulle. hvorfor skulle han gå ind, han gad jo ikke, der var jo en grund til at han gik her op. " er du dum op i hoved eller hvad der var en grund til ejg gik her op" sagde han og så på ham med en nervøst ansigt træk
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 11:10 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente rynkede på næsen "Hvis du gerne vil have sex, hvorfor gør du det så ikke bare?" spurgte han og kiggede koldt på ham. Rynkede også på brynene da han spurgte ham om han var dum "Jeg går ikke ud fra at jeg er dum, og jeg ville selv gå ind hvis det var mig der frøs" sagde han med et fnys. Han fumlede mit cigaret pakken igen. Følelsen af nikotin var klasse lige nu. Især nu hvor en blanding mellem lyst til alkohol og en lyst til sex begyndte at stige i ham. Han tændte cigaretten og tog med det samme et dybt hiv. Det var lige hvad han trængte til. "Ved du virkelig ikke hvordan man dyrker sex?" spurgte han uden at se på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 11:15 pm

han blev færdig med at ryge og kiggede på ham og sagde hvem gider dryke sex med mig sagde han bare og så ned i jorden og smed så smøgen væk, han kunne godt bruge en til men ville ikke bare nasse af ham, men han følte sig en lille smule skæv eller retter nikotin skæv han ahvde jo aldrig ryget før, det var os tydeligt at han blev skæv han lagde sig ned på jorden og lukkede øjne og sagde " jeg har frisk en flaske vodka på min værelse han havde lyst til at drikke han drak nogen gange, men mest når han var trist men lige nu havde han faktisk lyst til at drikke. " nej jeg ved da ikke ellers ville jegi kke sige det sagde han mens han lå på jorden og bare kiggede på himlen, men han begyndte faktisk at svede en lille smule. dette fik ham til at smide sin trøje og bruge den som hovedpude. " må jeg ikek få en smøg til" sagde han lige ud
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 11:21 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente så på ham. Var han tankelæser eller sådan noget. At han så smed trøjen kom lidt bag på ham. Var han virkelig blevet nikotin skæv af så lidt? Svagpisser. "Kun hvis du henter din vodka" sagde han med et svagt smil. Han frøs ikke overhovedet. Vinden var også begyndt af aftage, og det var ikke fordi det var koldt udenfor. Det var jo sommer i Japan. Termometeret målte 28 grader, men selvfølgelig føltes det ikke lige så varmt når der ingen sol var. "Hvis du deler din vodka med mig, må du få alle de smøger du vil" tilføjede han får han lænede sig tilbage og lukkede sine øjne. Han havde virkelig lyst til at være fuld lige nu.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 11:25 pm

han rejste sig med det samme og lod sin trøje lægge ved siden af drengen, han løb afsted ned mod sit værelse det tog lidt tid men han var flere gange ved at blive taget af en lærere men heldigvis nåede han hele vejen op til taget igen og og kom løbende hen til ham med flasken den her helt fuld og faktis uåbnet, han gav ham flasken og satte sig ned ved siden af ham og smilede og i den anden hånd havde han en flaske der var halvt fuldt, han drik nogen store tårere af den og kiggede på drengen, yushi var svag drikker der var han virkelig nu skal jeg have en smøg du lovede mig sagde han og tog pakken der lå på ham, men vilje lod han sin hånd snitte hans lem..
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 11:36 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente så på ham, følte med det samme en utrolig trang da han så flaskerne. "Jaja" sagde han, og bed faktisk ikke mærke i at den anden strejfede hans lem. Der skulle meget til at tænde ham, men når det først skete, så var det en helt anden sag. Han tog den fyldte flaske, åbnede den og drak med det samme nogle slurke af den. Vicente var ikke en svag-drikker. Han betragtede let flasken for at finde ud af hvilken slags vodka det var, men det var svært at se i mørket. Det interesserede ham mest hvor mange vol. der var i. Han skulle jo gerne kunne blive fuld af stadset. "Du må gerne få resten af pakken, jeg har flere på mig" sagde han og hev en helt uåbnet pakke op af lommen.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 11:41 pm

efter de havde siddet i en halv times tid var ham mere eller mindre fuld, han vidste ikke helt hvorfor han havde drukket den halve flaske vodka han ahvde haft for sig selv, han drak af den som var det en sutteflaske, han var blevet pænt fuld, han satte sig helt op af ham og mærkelig nok havde han fået sin ALLER første rejsning hele sit liv, hans lem bulede i hans bukser, da han havde barmave var det tydeligt at se på hans shorts. han kyssede ham blidt på kinden og sagde " du er godt nok smuk"

han tog en smøg mere og tændte den og satte sig til at ryge, hans sad ved siden af ham og havde sit hoved på hans skuldre ..
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyFre Jul 16, 2010 11:51 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente drak hele sin flaske. Og selvom han blev fuld var det ikke til at se på ham. Han virkede lige så kold som før. Dog sagde han ikke noget til at han kyssede ham på kinden, udover at han rynkede lidt i panden. Og han valgte ikke at kommentere hans kompliment. Men han lagde godt mærke til bulen i drengens bukser. Han fik det pludseligt varmt, og knappede langsomt sin skjorte op for at lade den stå åben. Indenunder skjorten gemte der sig en flot krop. Det var tydeligt at se at han fra naturens side var skænket en flot krop, men udover det så han også veltrænet ud. Han skubbede den tomme flaske væk med foden, og tændte også selv en cigaret "Mhh.." mumlede han lavt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyLør Jul 17, 2010 12:28 am

Yushi kiggede på ham og sagde "vil du ikke hjælpe mig med at tænde en smøg til?" spurgte han stille og kiggede på ham og smilede frækt han var for første gang blever liderlig han tog sin hånd ned i sine boksershorts og mærkede at hans lem var skifte, da hans bukser sad en smule stramt på ham blev han nødtil at åbnesine bukser det gjorde han så os, han tænkte slet ikke over at det var fordi han var liderlig, dog havde han en underlig fornemmelse i kroppen, han kunne lide det faktisk, og derfor lagde han sin hånd på den anden lår og sagde vil du gifte dig med mig" han grinte og kyssede så efter ham på munden lidenskabeligt og roligt den anden hånd kom automatisk op på hans hals hans finger var ikke særlig stor...
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyLør Jul 17, 2010 12:32 am

- Vicente E. Floyd -

Han så på ham, og skulle lige til at tænde en smøg for ham da han så at drengen rodede rundt i sine bukser. Han kunne ikke lade være med at smile let. Men da han spurgte om de skulle giftes rynkede han let på panden, og da han kyssede ham skubbede han ham bestemt væk. "Ingen kysseri" sagde han vredt og tændte nu en smøg til sig selv. Han måtte indrømme at da den anden dreng var begyndt at åbne sine bukser, havde han fået det varmere. Men ingen kysseri - basta. Sådan havde det altid været. "Ville du have den smøg eller hvad?" sagde han, men det var tydeligt at drengens blik hvilede på Yushi's skridt.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyLør Jul 17, 2010 12:37 am

det var ikke fordi hans lem var vildt stort det passede til en 15 årige, vel?
han tog i mod smøgen da den var blevet tændt, han blev lidt trist da han blev skubbet væk og sagde så undskyld han rejste sig og gik rundt på taget, og havde glemt at hans bukser var åbne det endte med at han tabte dem helt og lagde sig så ned på taget og råbte jeg er fucking stiv!! ja han var stiv det var så tydeligt han var ikke særlig stor af sin alder så en halv flaske vodka var en hel del for sådan en lille knægt som ham.. han tog sin hånd ned i sine bokser shorts, han legede lidt med sig selv , han tænkte ikke rigtigt over det, han lå under 2 meter fra den anden dreng
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyLør Jul 17, 2010 12:47 am

- Vicente E. Floyd -

Vicente betragtede ham, sagde intet til hans undskyldning, men tog i mod den. Han betragtede den unge fyr der rendte rundt på taget, og betragtede ham også da han begyndte at lege med sig selv. Han så blot på i et stykke tid, men han kunne mærke hvordan alkoholen steg ham til hovedet, og før han vidste af det kunne han mærke sit eget lem presse imod sine bukser. "Hm." Han så ned på det, som om at den ville forsvinde af det. Lige nu tog han ikke yderligere notits af det. Det var rart at være fuld. Men han vidste udmærket god at han nemmere blev liderlig når han var fuld, og i dag var bestemt ingen undtagelse.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyLør Jul 17, 2010 12:50 am

yushi hev hånden op igen og hevet sine bukser op så han kunen gå igen og gik hen ved siden af Vicente og satte sig og sagde min pik er stiv" sagde han bare og kiggede op på himlen og smed sin smøg da han var færdig med at ryge den, pakken som han havde fået havde han lagt i sin lomme for at gemme dem, så han havde nogen til senere. " jeg voldtager dig" sagde han grinene og puffede blidt til at hans skulder for at få ham til at grine med på den og være lidt frisk..
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyLør Jul 17, 2010 12:54 am

- Vicente E. Floyd -

Vicente smilede let til ham "Det tror jeg næppe" han rakte sin hånd frem og tog fat om drengens lem udenpå hans bukser "Har du brug for en hånd?" spurgte han så og lænede sig så igen tilbage op af hegnet. Han havde en tildens til at blive liderlig og rolig når han var fuld. Ikke vild og snaldret som de fleste. Og til tider kunne han blive voldelig og brutal, men det skete ikke så tit. Hvis man kiggede godt efter kunne man se hans stive lem igennem hans bukser, og noget tydede på at hans lem ikke var småt, nærmere enormt.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyLør Jul 17, 2010 12:58 am

yushi kiggede på ham og sagde " jeg er større og stærkere end dig søde skat" han smilede og bed sig i læben da vicente tog ham på lemmet og lagde hoved tilbage og lukkede øjne, og kunne faktisk godt lide det, hans egeen hånd lagde han oven på vicente's lem og smilede op til ham og hviskede " jeg bestemmer" han smilede og klemte om hans lem og kiggede op på ham. og grinte,vicente's lem var langt fra lille mente yushi og kunne faktisk rigtigt godt lide det..
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) EmptyLør Jul 17, 2010 1:04 am

- Vicente E. Floyd -

Vicente havde ingen tid at spilde, så han lod med det samme sin hånd snige sig under hans boxershorts og tage om hans lem direkte "Det er vidst ønsketænkning" sagde han køligt, og kunne godt lide følelsen af den andens hånd. Selvom Vicentes lem føltes stort, var det som om at det blev ved med at vokse. Vicente havde et lem på langt over gennemsnittet. Derfor var han som regel ikke god til jomfruer, men kunne tilgengæld bringe de fleste i den syvende himmel. "Sagde du at du var jomfru?" sagde han, og nu kunne man godt antyde svagt i hans stemme at han var rimelig fuld. Det begyndte nu at gøre ondt at have sit lem inde i bukserne, så han slap Yushi's for at åbne sine egne bukser.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Sponsoreret inhold





Natteravn (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Natteravn (♥)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Skolens tag-
Gå til: