Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Gardiner så bløde som slør

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Gardiner så bløde som slør Empty
IndlægEmne: Gardiner så bløde som slør   Gardiner så bløde som slør EmptySøn Sep 05, 2010 6:41 pm

- Asher M. Harel -

Asher lå i den hvide seng og kiggede ud af vinduet. Det var en flot aften. Solen var ved at gå ned, hvilket resulterede i at himlen blev oplyst i både orange og lyserøde farver, og skyerne lignede rosenblade. Det var i sandhed en smuk aften. Og havde det ikke været for Ashers smerter i hovedet og resten af kroppen, ville han sikkert havde gået en aftentur, og nydt udsigten. Men lige nu kunne han kun ligge her og betragte den igennem de gennemsigtige gardiner. Om hovedet havde han en forbinding, hvilket han også havde om anklen, og en tynd slynge om den venstre arm. Han var iført en sort t-shirt og boxershorts.
Han havde lagt her siden i formiddags, han havde slippet basket, og var måske blevet lidt for ivrig, for da han sprang op mod målet, og daskede bolden igennem nettet, husker han at det hele pludseligt blev mørkt. Om han fik et blackout, eller simpelthen bare fik overbalance husker han ikke, han husker blot at vågne op her med en dundrende hovedpine. I starten havde der også været nogle få andre, men de var taget tilbage til elevfløjen eftersom de fik det bedre. Det var også snart tid for Asher at smutte i sin egen seng, men hans ankel dunkede under dynen, og advarede ham om at han ikke ville kunne gå på den i - i hvert fald - nogle dage. Han sukkede og trak dynen lidt ned, det var varmt at ligge under dynen hele dagen.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Gardiner så bløde som slør Empty
IndlægEmne: Sv: Gardiner så bløde som slør   Gardiner så bløde som slør EmptySøn Sep 05, 2010 6:57 pm

Kouseki Hira,-

Kouseki havde hørt nogle andre elever snakke om der var en elev der var kommet tilskade og nu var kommet ned hos sygeplejersken. Han undrede sig lidt over det mens han stod udenfor døren og holdte i håndtaget derind til. Han turde ikke åbne endnu. Det eneste han lige havde hørt var at det havde noget med basket at gøre, og han vidste Asher spillede basket, så han ville gerne være på den sikre side, han kunne ikke finde ham på hans værelse, der havde han allerede været nede. Han rynkede brynene med tanken om hvor hurtigt det egentlig bliver spredt når der sker noget på skolen, idet han åbner døren stille.

Først træder han listene ind og lukker døren efter sig. Der var en underlig stilhed da han kiggede ud i rummet og fik øje på drengen ovre mod vinduet hvor solen skimtede ind af gardinerne. Han nærmede sig lidt, og af en besynderlig grund kunne han ikke lade være med at smile over at se den ældre dreng som faktisk lå der. Det var Asher der var kommet til skade. "Så det var altså dig der lå her." smilede han og satte sig ved den nærmeste stol.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Gardiner så bløde som slør Empty
IndlægEmne: Sv: Gardiner så bløde som slør   Gardiner så bløde som slør EmptySøn Sep 05, 2010 7:22 pm

- Asher M. Harel -

Asher sad i stilhed og kiggede ud af vinduet da han hørte en stemme. Han drejede dovent hovedet, men smilede da han så hvem det var "Yeah, taler folk meget om det?" han kunne ikke lade være med at grine, men tog sig til hovedet da det gjorde lidt ondt. "Jeg var vidst lidt uheldig, men det er dejligt at se dig igen" han smilede til drengen, og rakte sin raske arm hen mod ham "Kom dog helt herhen og giv din kæreste et godt bedring kys!" sagde han med et kærligt smil over læberne og en varm glød i øjnene. Asher havde altid overskud til at være varm og venlig, især når det gjaldt Kouseki, for der var ikke nogen der kunne få ham til at lyse lige så meget op indeni som den herlige knægt.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Gardiner så bløde som slør Empty
IndlægEmne: Sv: Gardiner så bløde som slør   Gardiner så bløde som slør EmptySøn Sep 05, 2010 7:34 pm

Kouseki Hira,-

Kouseki smilede. Selvom han ikke så ud til at have det så godt så han altid glad ud over for Kouseki. Han smilede mere. "Njøøh, det er kun halvdelen af klasserne der ved det. Indtil videre." Han rejste sig for stolen og stillede sig ved sengen, og lænede sig ned for at kysse drengen forsigtigt og ømt. Han lod det holde kort inden han trak sig lidt tilbage og så ned af drengen. "Gør det meget ondt?" spørg han mens han tager den hånd Asher rakte ud. "Eller er det nemmere at spørge om, hvordan du har det?" Han læner sig ned og kysser ham i panden. Han har lyst til at blive og pleje Asher indtil han er helt okay igen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Gardiner så bløde som slør Empty
IndlægEmne: Sv: Gardiner så bløde som slør   Gardiner så bløde som slør EmptySøn Sep 05, 2010 7:53 pm

- Asher M. Harel -

Asher lukkede øjnene da han blev kysset, og gengældte varmt. Han prøvede at fange hans blik da han slap, og smilede til ham mens han sagde "Altså, jeg har smadret min ankel og arm, og har slået et hul i panden, men til trods for det har jeg det faktisk ret godt. Jeg har ikke så ondt lige nu, måske fordi jeg er blevet dopet med smertestillende, jeg skal på sygehuset i morgen og have ryngtenfotograferet min ankel, men jeg tror nu ikke at den er brækket. Og.. Jeg har savnet dig, så jeg har det allerede meget bedre" sagde han med et grin og strøg drengen kærligt over kinden.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Gardiner så bløde som slør Empty
IndlægEmne: Sv: Gardiner så bløde som slør   Gardiner så bløde som slør EmptySøn Sep 05, 2010 7:59 pm

Kouseki Hira,-

Kouseki rynker brynene lidt. "Jeg håber ikke de finder noget alvorligt" siger han lavt tænkende for sig selv inden han smiler. "Jeg har også savet dig. Rigtig meget." Det var altid dejligt at høre på Asher. Altid glad og opmuntrende, også selv om han ikke har det specielt godt. "Du skal passe bedre på dig selv. Hvis der skete noget alvorligt med dig, så. Så." han tøver til sidst. Han ved slet ikke hvad han skulle gøre uden Asher. Hvis han ikke havde Asher ville han egentlig ikke være der. Der er ikke noget ved det uden Asher, og det fik ham til at smile. Kouseki viste hvor heldig han var at have Asher.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Gardiner så bløde som slør Empty
IndlægEmne: Sv: Gardiner så bløde som slør   Gardiner så bløde som slør EmptySøn Sep 05, 2010 8:11 pm

- Asher M. Harel -

Asher knugede drengen til sig med sin raske arm og kyssede ham på kæben, lige ved øret. "Jeg er udødelig." sagde han med et smil, men lød som om at han mente det dybt seriøst. "Jeg skal nok komme mig" han så et øjeblik ud til at tænke sig om "hvis bare du kommer og passer mig hver dag" sagde han med et kærligt grin, og strøg drengen over håret. "Mader mig, og giver mig rent tøj på og sådan noget" sagde han drillende, og prøvede at se helt ynkelig ud.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Gardiner så bløde som slør Empty
IndlægEmne: Sv: Gardiner så bløde som slør   Gardiner så bløde som slør EmptyTirs Sep 07, 2010 6:26 pm

Kouseki Hira,-

Kouseki kunne ikke lade være med at grine lidt. "Hvis du gerne vil have det, så kommer jeg gerne hver dag og tager mig kærligt af dig!" Han ser overvejende på drengen. Han har virkelig lyst til at ligge sig ved siden af ham og slappe lidt af, men han er også bange for at gøre noget, der ville gøre ondt på Asher, så han starter med at sætte sig på kanten med et smil. "Og når du er har det godt igen skal vi ud på vores date" han ser på drengen og prøver at få øjenkontakt mens han rødmer svagt over det.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Gardiner så bløde som slør Empty
IndlægEmne: Sv: Gardiner så bløde som slør   Gardiner så bløde som slør EmptySøn Sep 19, 2010 7:15 pm

//Out
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Sponsoreret inhold





Gardiner så bløde som slør Empty
IndlægEmne: Sv: Gardiner så bløde som slør   Gardiner så bløde som slør Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Gardiner så bløde som slør
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Sygeplejersken-
Gå til: