Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Værelse 104 - Chris Toshiba

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyOns Okt 06, 2010 4:44 pm

Værelse 104
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyOns Okt 06, 2010 4:45 pm

Chris åbnede døren, så Vicente kunne komme ind. Det var ikke fordi der var overpyntet. Ved Chris' seng, stod der er stabel med historie bøger, som han enten var i gang med eller havde læst, og der var kun et par plakater oppe, og det var mest med landskaber.
"Jeg ved godt her er rimelig kedeligt," sagde Chris og kløede sig i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyOns Okt 06, 2010 4:55 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente smilede "Her er rart. Jeg hader overproppede værelser" sagde han helt ærligt, og inviterede sig selv til at sidde på drengens futon. Hans eget værelse var ligeså - hvis ikke mere - tomt end Chris' han havde ikke brug for alle mulige fjollede pyntestads til at samle støv og muntre ham op. Det eneste han havde brug for var en futon at sove på. Sådan groft sagt. Vicente havde smidt sine sko henne ved døren. Han så lidt på drengens bøger "Det må være noget tungt læsestof det dér.." sagde han roligt, og mumlede dertil: "Men selvfølgelig hvis man kan lide det er det sikkert en anden sag"
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyOns Okt 06, 2010 5:01 pm

Chris havde selv smidt sine sko og gik over og satte sig ved siden af Vicente.
"Jeg kan jo godt lide det, så det er ikke så tungt igen. Selvom nogen af bøgerne er ret tykke," sagde Chris grinende.
"Jeg synes du virker en smule anderledes end fra første gang vi mødtes," sagde Chris så stille. "Du virker sødere..." Det var ikke meningen at det skulle lyde så piget, men sådan som Chris til at formulere det, selvom det ikke var meningen.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 7:14 pm

Vicente E. Floyd

Vicente brummede en lav latter "Jeg prøver bare at lokke dig med i seng" sagde han roligt. Det var vitterligt ikke til at høre om han mente det eller ej. Han kiggede ud af vinduet. Hans ansigt var blottet for følelser. "Måske har vi bare ikke opfattelse af hvad det vil sige at være sød" sagde han så endelig, og prøvede nu endelig at få øjenkontakt med drengen.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 7:18 pm

Chris trak på skuldrene. "Måske," sagde han stille og kiggede op i loftet. Det gik ikke Chris så meget på, at Vicente sagde at han prøvede at få Chris med i seng. Chris lod sit blik hen på Vicente. "Uanset hvad, så er du stadig den første ven jeg har fået på skolen. I hvert fald den første jeg har snakket ordentlig med."
Chris havde ikke mødt mange udover Vicente, og der var det mest i hans klasse.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 7:24 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente smilede lidt da han sagde ven. Han havde ikke skænket det at have venner så megen en tanke. Men Chris virkede nu fin nok. I hvert fald indtil videre. Han lagde sig ned på sengen og kiggede op i loftet. Han følte sig af en eller anden grund dejlig afslappet lige nu. "Så må du da ikke have snakket med ret mange" sagde Vicente. Og selvom det godt kunne forstås som et kompliment havde han ikke skænket det en tanke.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 7:29 pm

"Har jeg faktisk ikke," sagde Chris med et svagt smil, og valgte uden videre at smide sin kasket. Ikke noget han normalt gjorde, men mest fordi at han helst ikke ville ses uden den, men det var jo bare Vicente.
Chris lagde kasketten på sit natbord og roddede lidt i sit hår, så hans hår sad nogenlunde, og ikke så totalt umuligt ud.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 7:35 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente betragtede drengen. Han havde ikke rigtig nogle specielle følelser lige nu. Udover en lyst til at være tæt. Meget tæt. Men den følelse havde han jo næsten konstant.
Han betragtede drengen længe før han rykkede lidt på sig. "Du er kønnere uden kasket" bemærkede han så før han lukkede sine øjne. Han lå lidt og slappede af et stykke tid. Nød bare at ligge her alene med Chris. Som heldigvis ikke var den pivede og hyperaktive type. Ikke hvad han havde set endnu. Dog åbnede han hurtigt sine øjne igen, og lagde sin hånd på drengens knæ. Inviterende.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 7:40 pm

"Øhh... Tak..." sagde Chris, som ikke var vant til komplimenter. Han måtte også indrømme at Vicente forvirrede ham lidt.
Da Chris mærkede Vicente's hånd på sit knæ, rykkede han temmelig uroligt på sig, og fjernede hånden. Chris vidste ikke hvad Vicente ville helt præcist, bortset fra at han faktisk havde sagt, at han prøvede at lokke Chris med i seng. Uanset hvad, så brød Chris sig ikke om for meget nærkontakt.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 7:45 pm

- Vicente E. Floyd -

Selvom Vicente var en person der helst ikke kunne holde fingrene fra sig selv. Hvor overraskende dette end var, ville han ikke nedværdige sig selv til at 'overse' en hentydning. Han sagde ingenting. Trak blot sin hånd til sig og placerede den i sit skød "Har du fortalt mig hvor du kommer fra?" spurgte han så roligt. Han kunne ikke helt huske det. Men han måtte distrahere sig selv fra at tænke på nærkontakt og smøger.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 7:48 pm

"Mener jeg. For kan huske vi snakkede om Danmark, men er faktisk ikke helt sikker. Jeg kommer i hvert fald fra syd Japan, jeg er i hvert fald født og opvokset der. Hvad med dig?" spurgte Chris. Og nu når Chris tænkte sig om, så havde han næsten ikke fået noget at vide om Vicente. Det var ikke noget stabilt deres venskab var bygget op af, og det vidste Chris godt.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 8:03 pm

- Vicente E. Floyd -

"Nååå ja.. 'Halvblods Danskeren'" sagde han roligt, og synes ikke at svare på drengens spørgsmål om sin egen nationalitet. Han kiggede ud af vinduet. Virkelig trængende til en smøg. "Jeg er slet ikke så spændende når det kommer til stykket" sagde han så pludselig og rodede lidt op i sit eget hår. "Mit navn er Vicente Elias Floyd. Jeg bruger det meste af min dag alene fordi jeg syntes de fleste mennesker er irriterende" han smilede let for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 8:07 pm

"Men jeg er ikke et af de irriterende mennesker?" spurgte Chris grinende, men han kunne ikke lade vær med at tænke på det Vicente havde sagt om sig selv. For Chris havde følt at Vicente var et spændende menneske.
Chris besluttede med sig selv, faktisk meget hurtigt, at han ikke ville tænke over det nu, da det bare ville være dumt.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 8:22 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente smilede svagt "Det ved jeg ikke.. Er du det?" sagde han roligt. Han følte sig en smule døsig. Det var trods alt også aften. "Fortæl mig et godt barndomsminde" sagde han så ud i det blå. Han nød at lytte til interessante folk tale. Især hvis man havde muligheden for selv bare at ligge og slappe af.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 8:27 pm

Chris var overrasket over svaret på det, men endnu mere overrasket, da han blev bedt om at fortælle et godt barndomsminde.
"Du kan ikke få alt hvad de peger du... jeg kan ikke give dig et godt barndomsminde," svarede Chris og bed sig i underlæben. Han vidste nemlig godt, at hans gode barndomsminder var med hans mor, men det kunne han ikke fortælle pga. sin meget store gynofobi.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 8:41 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente betragtede drengen let "Jeg har aldrig forventet at få tingene serveret på et sølvfad." Han brummede lavt "Kun nogle gange" han følte sig tilpas i drengens selskab "Så kan du få et af mine" sagde han, som om det var noget han kunne overrække ham "Da jeg var 8 år gammel blev jeg engang foræret et sejlskib. Jeg elskede den båd. Jeg pudsede den hver dag, og passede på den som var det mit eget barn. En dag satte jeg den dog alligevel ud i vandet, selvom jeg ikke turde, og ganske som i mine værste mareridt flød den væk fra mig. Jeg løb ud efter den, men kunne ikke nå den. Til gengæld faldt jeg over noget ganske værdifuldt som jeg stadigvæk ejer den dag i dag" sagde han med en lav brummen. Uden at hentyde til at han havde i sinde at fortælle hvad det var.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 8:49 pm

"Og hvad var så det?" spurgte Chris lettere interesseret. Vicente var lidt af et mysterie for Chris, så Chris var naturligvis en smule interesseret i hvad Vicente havde fundet som var værdifuldt. Det første Chris tænkte på, var ikke guld, sølv eller noget som helst i den stil. Det var altid sådan nogle små ting, som man engang imellem kan finde. Det kunne sagtens bare være sten, er en lille figur man måske har købt, eller en ting man havde fra barndommen. Det var sådan nogle ting Chris forbandte med ordet værdifuldt.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 9:02 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente smilede let "Jeg kan du du tænker på alt muligt spændende, men jeg må skuffe dig. Jeg faldt over værdien at man ikke skal hæfte sig for meget i materielle ting. Alting forsvinder alligevel" Han lukkede øjnene "Intet varer evigt, og hvis vi hæfter os for meget i noget, ender det med at hele vores liv er gået inden vi når at se os omkring eller opleve noget nyt" sagde han roligt, og foldede sine hænder bag sin nakke.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 9:12 pm

"Kloge ord," var det eneste Chris sagde. Hvad skulle han ellers sige til det? Han havde ikke så meget at indvende omkring det, og han havde heller ikke noget andet at sige. Faktisk var han lidt tom for idéer, og det kan pludselig mest af alt havde lyst til, var at sove, men Vicente havde jo taget hans seng, og Chris havde ikke lyst til at smide ham væk, selvom han faktisk overvejede det.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 9:34 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente rejste sig så pludselig op. Som om han havde læst drengens tanker. "Har man kongedømme i Danmark?" spurgte han så pludselig, og gik hen til drengens bøger. Han ville gerne vide mere om dette land. Danmark. Han burde kende det. Men han interesserede sig normalt SLET ikke for geografi og andre folkefærd. At vidste knap nok at der var noget der hed Japan.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 9:41 pm

"De har stadig deres royale familie, men deres samfund er bygget på demokrati," sagde Chris og lagde sig på sin seng, siden Vicente jo havde rejst sig. "Det ligger i Europa, og der har de i alle landene demokrati. Har du ikke lært om det?" spurgte Chris og kunne ikke lade vær med at smile over det. Der var virkelig bare noget over Vicente...
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptyLør Okt 23, 2010 9:43 pm

- Vicente E. Floyd -

"Jeg vidste det sikkert godt. Men det lyder meget klogt når det kommer fra dig" Han brummede let "Jeg kan godt lide når du taler" sagde han, og undrede sig over at han var så komplimenterende i dag. "Jeg kommer selv fra Europa. Jeg burde vide det"

//Frys
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptySøn Okt 24, 2010 8:34 pm

Chris kunne ikke lade vær med at smile. Han syntes virkelig at Vicente opførte sig sødt overfor ham, men han vidste jo godt hvorfor. "Kommer du fra Europa?" spurgte Chris overrasket. Men nu når han tænkte sig om, så lignede Vicente ikke en almindelig japaner, men Chris havde bare aldrig rigtig tænkt over det, for han var jo selv kun halv japaner.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba EmptySøn Okt 24, 2010 9:01 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente smilede let "Selvom jeg ikke ved så meget om den slags, er jeg hundrede procent sikker på at jeg kommer fra Europa" sagde han roligt og satte sig nu i drengens vindueskarm. Han betragtede tingene udenfor. Kunne skimte en masse elever rende rundt og te sig. "Hvordan ser det ud i Danmark?" spurgte han så roligt.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Sponsoreret inhold





Værelse 104 - Chris Toshiba Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Værelse 104 - Chris Toshiba
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Værelse 222
» Værelse 68 - Kouseki & Lucas
» Værelse 104 - Asher & Sinett (♥)
» Værelse 30 - Hisoka of Hearts
» Værelse 150 - Cain T. Lionheart (♥)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest fløjen-
Gå til: