Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Værelse 104 - Chris Toshiba

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptySøn Okt 24, 2010 9:05 pm

"Jeg har aldrig været der," sagde Chris næsten uhørligt. Egentlig skulle han havde været til Danmark for et par år siden, men så døde hans mor, og den nye kone kom til, og så udviklede Chris sin gynofobi, så han dårlig nok kunne gå udenfor dørene. Desuden brød den nye kone sig ikke særlig meget om idéen om at rejse til Danmark, meget til Chris' store skuffelse, da han var mindre.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptySøn Okt 24, 2010 9:11 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente brød ud i en lav brummende latter. "Jeg må indrømme at jeg har løjet lidt overfor dig. Jeg har været i Danmark en del gange, jeg ved de taler dansk, jeg ved deres dronning hedder Margrethe, og jeg ved at deres hovedstad er København. Jeg syntes bare du var spændende når du fortalte om det" sagde han og åbnede vinduet "Må jeg ryge ud af vinduet?" spurgte han så og fiskede sin cigaretpakke frem "Så kan jeg lige så godt også afsløre at jeg kommer fra England" sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptySøn Okt 24, 2010 9:15 pm

Chris var vildt forvirret pludselig. Hvorfor ville Vicente lyve pga. sådan noget? "øhhm... ja," svarede Chris stadig en del forvirret. Hvis han havde været en smule mere vågen end han var, så var han sikkert blevet sur, men han vidste det ikke rigtig, og han gad ikke tænke det klart igennem lige nu. Måske når han havde fået noget søvn, selvom det nok ikke blev foreløbigt.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptySøn Okt 24, 2010 9:24 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente tændte sin cigaret og inhalerede dybt. Han pustede røgen ud i en smal stribe "Hvorfor kommer du ikke herhen?" spurgte han uden at kigge væk fra gårdspladsen. En dreng kiggede op mod Vicente, og løb så hurtigt væk. Vicente smilede let.
"Hvorfor har du ikke været i Danmark?"
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptySøn Okt 24, 2010 9:28 pm

Chris kunne ligeså godt rejse sig og gå over til Vicente.
"Der blev aldrig tid til det," sagde Chris og kiggede ud over gårdspladsen. Det var jo egentlig rigtig. Hans stedmor kunne altid finde finde på et eller andet, så de alligevel ikke havde tid til det. "Og da jeg fandt ud af jeg havde gynofobi, så var der slet ikke tale om det." Chris sukkede. Hvor lød hans fortid egentlig trist, selvom den ikke havde været det.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptySøn Okt 24, 2010 9:39 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente røg videre i stiled i et stykke tid. Så udbrød han dog; "Tag med mig til Danmark?" sagde han uden videligt at tænke over det. Han havde aldrig rejst med nogen før. Han blev færdig med sin cigaret og slukkede den. Prøvede nu endelig at få øjenkontakt med drengen. Han havde nogle kønne øjne, Chris.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptySøn Okt 24, 2010 9:43 pm

Chris gloede nærmest på Vicente, da han sagde det. "Mener du det? Vil det ikke blive for dyrt for dig?" spurgte Chris, men kom så i tanke om sin gynofobi. "Desuden kan jeg jo ikke komme i nærheden af kvinder, med mindre jeg skal besvime eller hvad jeg så end gør, når jeg ser en." Chris så utryg ud, ved tanken om kvinder, og man kunne da også godt se at han svagt rystede, men han lod dig Vicente få øjenkontakt med ham.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptySøn Okt 24, 2010 9:59 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente tog blidt fat i drengens hage "Har du tænkt dig for evigt at afskærme dig fra omverdenen og aldrig nogensinde kæmpe mod din fobi?" Han smilede roligt og slap nu drengens hage igen. "Danmark er fyldt med smukke kvinder, det bedste sted at slippe af med din fobi"
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptyMan Okt 25, 2010 6:53 am

Chris kiggede næsten betagende på Vicente. Der kom et dybt suk fra Chris. "Jeg er bare ikke klar til at kæmpe mod den." Man kunne se, at Chris ikke var tryg ved tanken om at bekæmpe sin største frygt. Chris lod sit blik glide væk fra Vicente og ud over gårdspladsen. "Men ved du egentlig hvordan det er at have en fobi?" spurgte Chris pludselig. Han håbede lidt at Vicente ikke ville lyve overfor ham igen, selvom det kun var en lille ting Vicente ellers havde løjet med.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptyOns Okt 27, 2010 6:16 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente så ud til at tænke sig om. Han drejede hovedet og kiggede nu ud af vinduet igen. Hans hår skinnede let i aftensolen, og hans øjne lyste let op. Han så næsten venlig og varm ud. "Jeg er ikke bange for noget længere" sagde han, og så ud som om han betragtede noget bestemt i det fjerne.
Da han var mindre havde han været bange for mange ting. I det hele taget havde han været en noget anden person end han var i dag. Men efterhånden havde han lært sig selv at der intet var at frygte. "Jeg forstår sikkert ikke din fobi, men jeg ved at jeg ikke selv ville kunne leve med at vide at en frygt skal styre mit liv" sagde han, og tog en ny cigaret frem fra pakken. Han tændte den uden at se væk. Hans blik så ud som om det havde fundet noget interessant, for han så ud som om han koncentrerede sig om at fokusere på noget i det fjerne.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptyOns Okt 27, 2010 6:20 pm

Chris smilede svagt. "Det er også svært, at min fobi påvirker min hverdag, men jeg har overlevet." Chris var tydeligvis begyndt at slappe mere af, når han snakkede om fobien, men nu havde de to også snakket en del om den, selvom det kun var deres andet møde.
Chris sagde heller ikke mere, og kiggede også bare ud af vinduet, men han kunne ikke finde noget interessant at kigge på, så han kiggede bare lidt på det hele.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptyOns Okt 27, 2010 6:26 pm

- Vicente E. Floyd -

Endelig slap Vicente det ukendte mål fra sit blik, og vendte det i mod Chris. Han betragtede drengen "Dagene er begyndt at blive kortere. Selvom det aldrig bliver ordentligt vinter her i Tokyo" sagde han roligt. "I England var det noget helt andet" sagde han roligt, og lænede hovedet op mod karmen. Tog et ordentligt sug af sin cigaret. Han holdte røgen lidt nede i lungerne. Pustede ud igennem næsen. "Siden du er så god til det med historie, ved du monstro så hvorfor asiater er så fladeansigtet og små?" han så ud som om han var blottet for følelser. "Jeg mener, jeg kan forstå at eskimoer er fladeanesigtede og lave, men hvorfor asiater?" mumlede han lavt og tog endnu et sug. Inhalerede dybt. Han lukkede øjnene. Så egentligt ikke ud som om at han forventede at Chris svarede ham. Som om han bare havde tænkt højt, og nævnt hans navn ved et tilfælde.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptyOns Okt 27, 2010 6:53 pm

Chris trak på skuldrene. Det hørte vel inden under biologi? Det var jo med hensyn til menneskets krop. Og Chris var ikke god til biologi.
Han strøg en hånd i gennem sit eget sorte hår. Chris ville egentlig gerne have det klippet igen, men han skulle finde en der kunne klippe det, og helst på skolen, da han så undgik alle kvinder.
"Har jeg egentlig fortalt dig, hvordan jeg fik min fobi?" spurgte Chris lige pludselig.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptyOns Okt 27, 2010 7:01 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente tog et sidste sug, og smed skoddet ud af vinduet. "Nej" sagde han roligt, og puste ud før han vendte sig mod drengen. Det var begyndt at blive mørkt. De sidste solstråler skinnede ind på halvdelen af Vicentes ansigt, og over hans læber.
Han betragtede drengen foran sig. Han var smuk, og havde nogle utrolig flotte øjne. Han havde lyst til at se på hans ansigt i flere timer. Og han havde lyst til at kysse ham. Ikke fordi han var forelsket i Chris, men fordi han måtte indrømme at han fandt drengen utroligt fysisk tiltrækkende. Han kiggede på ham i lang tid før han løftede sin hånd og kærtegnede drengens kæbe. "Du er smuk Chris" sagde han så helt roligt, og så på drengens læber, så ud til at ville kysse ham, men gjorde det ikke. Han var jo blevet afvist én gang.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptyOns Okt 27, 2010 7:06 pm

Chris kiggede en smule uroligt på Vicente, da han sagde Chris var smuk. For Chris følte sig ikke særlig smuk, men han følte sig heller ikke grim. Han følte sig bare almindelig med hensyn til sit udseende.
Chris tog stille fat i hånden Vicente kærtegnede Chris' kæbe med, og fjernede den. For selvom Chris var begyndt at kunne lide den ældre fyr, så sad det fast i hans hoved, at Vicente bare prøvede at lokke ham med i seng. Desuden brød Chris sig ikke om nærkontakt.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptyOns Okt 27, 2010 7:15 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente så roligt på ham. Og lod ham fjerne sin hånd uden protest. Dog slap han ikke øjenkontakten "Hvad er der i vejen?" Hviskede han. Vicente havde en meget hæs stemme, men på en flot og speciel måde. Han fjernede ikke blikket fra Chris'. Selv havde Vicente grønne øjne, og den inderste del af regnbuehinden var brun. Dengang Vicente var lille ønskede han sig altid blå øjne, men han havde efterhånden lært at der ikke var mange der havde den øjenfarve han havde. Selvom han til hver en tid ville foretrække blå. Smukke, smukke blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptyOns Okt 27, 2010 7:21 pm

"Jeg kan ikke lide nærkontakt, eller i det hele taget andre der rør ved mig, andet end ved mine hænder," Chris smilede skævt. Det var ikke fordi han var bange for det, han brød sig bare ikke om det. "Min stedmor... slog mig... da jeg var... yngre..." sagde han stille, og han lavede nogle rimelige urolige bevægelser, fordi at han faktisk sagde hvad der var sket. Og hvis Vicente lagde to og to sammen, så ville han kunne regne ud, hvorfor Chris fik sin gynofobi. Det var ikke så svært.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptySøn Nov 07, 2010 9:02 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente smilede skævt. "Sikke en skam. Jeg finder dig ellers utrolig tiltrækkende" sagde han og proppede sine hænder i lommerne. "Der er ikke ret mange på den her skole der faktisk er interessante at snakke med. Men jeg finder dig yderst interessant. Og jeg håber da også at du finder mig et selskab der er værd at være i blandt" han lænede sig tilbage mod karmen og kiggede nu igen ud af vinduet. Han åbnede munden for at sige noget, men fortrød så og lukkede den igen.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptyLør Nov 13, 2010 10:45 pm

Chris var noget overrasket over det Vicente sagde. "Tak. Du er også selv rimelig tiltrækkende, hvis jeg skal være ærlig," sagde Chris, men viste ikke at han var lettere forlegen over det. "Du er nem at tale med."
Chris gik over til sin seng og satte sig på den.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptyTirs Nov 16, 2010 7:18 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente blev siddende. Smilede let. "Ikke en sætning de fleste ville beskrive mig med" sagde han rolig "Men jeg må også indrømme at jeg besidder den.. 'Dårlige'.. Egenskab at jeg ændrer mig efter hvem jeg er sammen med" han tændte endnu en cigaret "Men jeg har altid været af den opfattelse at man får mest ud af folk hvis man lader dem se den side af en man vil have dem til at se" han smilede roligt "Og bare rolig, jeg viser dig ikke nogen side af mig, der er falsk" han lænede sig tilbage.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptyTirs Nov 16, 2010 7:23 pm

"Men så får man kun en del af personen at se, og det synes jeg ærligtalt er lidt trist," sagde Chris og lod sit blik hvile på Vicente. Det var utrolig så hurtigt Vicente havde fået ting ud af Chris, som det normalt tog uger, nogle gange måneder at få ud af ham.
Chris' mobil begyndte pludselig at ringe, og han tog den bare uden at tænke over hvem det kunne være. "Hej, det er Chris." Der gik ikke lang tid efter han havde sagt det, at hans smil fuldstændig forsvandt.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptyTirs Nov 16, 2010 7:26 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente skulle lige til at svare da drengens mobil ringede. Irriterende.
Han så dog interesseret på ham da hans smil blegnede. Det var sikkert hans mor. Denne mor som han jo var så bange for. Vicente slukkede sin cigaret og satte sig på sengen foran Chris. Han smilede roligt, og lagde ikke skjul på sin interesse. Han så drengen i øjnene, ville se hvordan han reagerede på hvad der end blev sagt i den anden ende af røret.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptyTirs Nov 16, 2010 7:32 pm

"Det går fint," mumlede Chris ind i telefonen. Han snakkede godt nok med sin far, men han vidste det bare var et spørgsmål om tid, før hans stedmor ville snakke med ham. Og der gik virkelig ikke lang tid, før han hørte sin stedmors stemme i stedet for sin far.
Det var tydeligt at Chris langt fra havde det rart. Han var blevet bleg, og sad allerede og rystede, mens hans øjne nærmest lyste med angst. Han vidste godt at hun intet kunne gøre ham, da de var alt for langt fra hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptyTirs Nov 16, 2010 7:38 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente så længe på ham. Han havde aldrig haft lyst til at trøste nogen før. Tage nogen ind i sine arme og give dem sin styrke. Men han måtte indrømme at han havde lyst til at stryge drengen over hovedet og hjælpe ham. Han så væk. Frustreret over sig selv. Han havde endelig fundet en person han kunne lide at snakke med, og dét var nærmest utroligt, men at få følelsen af at ville.. VIRKELIG VILLE hjælpe nogen.. Det var dråben.
Han så stadig væk. Frustreret.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 EmptyTirs Nov 16, 2010 7:42 pm

"Ye-yeah... Vi s-ses..." fik Chris ud af sin mund, før han endelig kunne lægge på, i hvert fald inden han brød fuldstændig sammen og lå pludselig midt på sengen i fosterstilling, mens han rystede. Det var utroligt at han havde holdt samtalen med hans stedmor ud.
Chris følte sig nærmest tryg ved at ligge i den lille kugle han lå i, selvom det ikke kunne ses, og egentlig prøvede han bare at aflede tankerne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 104 - Chris Toshiba   Værelse 104 - Chris Toshiba - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Værelse 104 - Chris Toshiba
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Værelse 222
» Værelse 68 - Kouseki & Lucas
» Værelse 104 - Asher & Sinett (♥)
» Værelse 30 - Hisoka of Hearts
» Værelse 150 - Cain T. Lionheart (♥)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest fløjen-
Gå til: