Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lost in your eyes

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTors Jun 23, 2011 12:52 pm

Klokken var 3, de fleste elever havde allerede fået fri men alligevel var der helt stille udenfor. Det var nok tanken om det varme vejr udenfor der holdte de fleste dovne teenagere indendørs, for der var der jo aircondition. Iført nogle shorts til et stykke over knæet og en hvid t-shirt stod Tayuna og så ud imod haverne og skoven som tilhørte skolen. Han havde seriøst brug for noget sol så han ikke bare rendte rundt og var bleg. Heldigvis så han aldrig bleg ud med sit hvide hår, men det skadede heller ikke med noget sol. Vejret var perfekt, hans tøj var ikke varmt at have på og der var stille udenfor. Der manglede bare en enkelt ting.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTors Jun 23, 2011 12:59 pm

Reza var en af de få elever der havde bevæget sig ud i varmen. Egentlig gad han ikke de andre elever indenfor. De snakkede om hvor meget de glædede sig til at komme hjem på sommerferie, og selv havde han ikke lyst til at forlade skolen.
Selvom Reza havde fortalt sine forældre at han ville forældre at han ville flytte ind hos Tayuna, var de ikke særlig glade for idéen, og når han tog hjem, ville de sikkert gøre alt for at få ham overtalt til at flytte hjem, men han nægtede altså.
Han var for en gangs skyld klædt i et par shorts (der godt nok gik ned over knæene, og stadig var sorte) og en tanktop. Der lang dog to kæder der klirrede mod hinanden når han gik.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTors Jun 23, 2011 1:09 pm

Han hørte noget klirre, en bekendt lyd når man var vant til en kæreste som havde flere kæder hængende i sine bukser. Tayuna vendte sig om og så fik han også bare øje på Reza. Han begyndte at smile stort og smed sin arm i vejret. Han viftede lidt med armen og råbte "REZA!"
Tayuna begyndte også at stå og hoppe lidt, han var jo lille så på en eller anden måde skulle man jo opdage ham.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTors Jun 23, 2011 1:14 pm

Reza var overraskende at finde Tayuna udenfor, men gik med hurtige skridt over mod den lavere mand.
"Hvor er det dejligt at se dig," sagde Reza og krammede udenvidere Tayuna, dog ikke særlig længe, da han meget hellere ville se på Tayunas ansigt. Det ansigt han var faldet for lige med det samme. Det var så smukt.
Han strøg en hånd gennem Tayunas hvide hår med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTors Jun 23, 2011 1:44 pm

Han krammede den højere dreng igen og smilte stort. Tayuna var simpelthen så glad for at se Reza, han kunne bare kramme livet ud af ham. Da Reza slap krammet blev han lidt ked af det men kunne ikke lade vær med at smile af den højere dreng. "Det er et stykke tid siden." Tayuna smilte endnu større og kiggede op på ham. "Hvad har du gået og lavet siden du ikke har været til at spotte?"
Han lagde sine arme om Rezas hals og kyssede ham blidt og hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTors Jun 23, 2011 1:54 pm

Reza kunne ikke lade vær med at smile og gengælde det blide kys, mens han lagde sine arme om livet på Tayuna.
"Lidt rundt omkring," sagde Reza med et smil. "Har dog haft lidt problemer med mine forældre, fordi de ikke er vildt glade for at jeg flytter sammen med dig. Men det skal du ikke tænke på!" det sidste tilføjede han hurtigt, så Tayuna ikke ville få skyldfølelse. Reza fortrød det nemlig ikke, og hans forældre skulle bare lige overbevises om at det ville være det bedste.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTors Jun 23, 2011 2:49 pm

"Jeg er ked af det Reza, jeg håber ikke dine forældre er meget sure...." Tayuna blev lidt trist over det men vidste stadig godt at han ikke skulle have dårlig samvittighed. Det var jo Rezas eget valg. "Jeg håber virkelig det løser sig."
Han tog forsigtigt Rezas hånd og begyndte at gå imod skoven, det var begyndt at blive varmt i direkte sol og Tayuna synes det var ret hyggeligt at bare gå.
Desuden så blev intet dårligere hvis Reza var med.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTors Jun 23, 2011 3:53 pm

Reza smilte, da Tayuna var så forstårrende overfor det.
"Det skal nok løse sig, de har bare lidt svært ved at give slip på mig," sagde Reza med et smil, og lod bare Tayuna tage hans hånd og gå mod skoven. Han var virkelig glad for at være sammen med Tayuna igen, og kunne faktisk ikke vente til at flytte ind hos ham. Det ville både være mærkeligt men også utrolig dejligt.
"Jeg glæder mig til at flytte ind hos dig," sagde han med et smil. "Men jeg håber ikke at det er for meget for dig." Reza kiggede ned på Tayuna, dog stadig med et smil på læberne.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyMan Jun 27, 2011 9:30 am

"Jeg håber det løser sig." mumlede Tayuna lavt og kiggede ind i skoven. Han tænkte lidt over at han manglede at rydde op derhjemme til når Reza flyttede ind. Der skulle jo være plads til en person til.
"Jeg glæder mig da også til du flytter ind! Men der er bare så rodet derhjemme, jeg skal have ryddet op.." han vendte sig om imod Reza "For meget? Det tror jeg da ikke. Det jo ikke fordi jeg skal passe dig." Tayuna smilte bare stort
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyMan Jun 27, 2011 9:38 am

Reza kunne ikke lade vær med at smile oem hvor meget Tayuna bekymrede sig.
"Jeg kan altså godt hjælpe dig med at rydde op hvis det er," sagde han. Han havde faktisk lidt dårlig samvittighed, da han lidt følte at han bare trængte sig på, selvom de begge glædede sig til det.
"Men du skal stadig bo med mig, og jeg er jo stadig i teenage årerne," sagde han til det sidste. Selvom han opførte sig meget mere moden end for andre i hans alder, så var han stadig teenager.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyMan Jun 27, 2011 10:11 am

Tayuna rystede på hovedet, Reza behøvede slet ikke bekymre sig om oprydningen før han flyttede ind, først efter.
"Du skal først rydde op når du ER flyttet ind!"
"Og hvad er der i vejen med at du er teenager? Hører du højt musik og brokker dig over hvad vi skal have at spise?"
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyMan Jun 27, 2011 10:18 am

"Selvfølgelig gør jeg det," sagde han, men man kunne godt se at han ikke gjorde det. "Men man ved aldrig hvad jeg kan finde på."
Reza bekymrede sig utrolig meget for Tayuna, så han kunne ligeså godt advare ham om at han stadig var en teenager, og kunne finde på diverse ting. Desuden vidste han ikke hvor godt han hele tiden kunne beherske sig med seksuelle lyster. Dog sagde han ikke det højt.
Reza kørte roligt en hånd gennem Tayunas hvide hår, som han var efterhånden var blevet rimelig glad for.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyMan Jun 27, 2011 10:27 am

Tayuna så en smule mistroisk på ham "du kommer til at rydde op i hvert fald" men kunne ikke lade vær med at smile, han var selv sådan dengang han var teenager. Det faldt ham dog ikke ind at Reza skulle være specielt slem på nogen punkter overhovedet. Når de var sammen normalt var der intet rigtig galt.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTirs Jul 05, 2011 6:25 pm

Reza kunne ikke lade vær med at grine af Tayuna. Han var bare for kær. "Jeg vil ikke have det på nogen anden måde," sagde han og smilte kærligt.
Hun bøjede sig lidt ned og hviskede så i Tayunas øre, da han ligeså godt faktisk kunne sige det. Bare med pænere ord. "Men jeg ved ikke hvor godt jeg kan styre mine hormoner." Han rettede sig derefter op og ventede på Tayunas reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTirs Jul 05, 2011 6:49 pm

"Virkelig? Wow, da jeg var teenager gad jeg ikke rigtig rydde op." Tayuna grinte kort og kløede sig i nakken. Da Reza bøjede sig ned imod ham fjernede han hovedet lidt men rykkede det tilbage på plads lidt efter.
De ord Reza sagde forstod Tayuna skam godt, men det skulle lige fise ind. Han blev halvrød i hovedet og lavede et utilfredst uke-ansigt. Han travede lidt væk og lagde armene over kors.
"Det...pfff"
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTirs Jul 05, 2011 6:52 pm

Reza havde svært ved at tro at Tayuna kunne være mere kær, så han gik med hurtige og lange skridt over og lagde armene om Tayunas liv, så han ikke kunne gå videre, før han placerede et kys på halsen.
"Du er virkelig for kær," mumlede Reza mod Tayunas hals, da hans læber ikke var særlig langt fra halsen.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTirs Jul 05, 2011 7:01 pm

Han grinte en smule af sig selv og situationen. Tayuna lagde sine hænder ovenpå Rezas og lod ham bare kysse ham på halsen. Det kildede lidt men ikke rigtig på den dårlige måde.
"Hvorfor er jeg nu kær?..."
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTirs Jul 05, 2011 7:08 pm

"Du rødmer," mumlede Reza og plantede nogle flere kys på Tayunas hals og så langt ned han kunne nå af skulderen. "Men du er nok også det kæreste væsen på jorden."
Det var rimelig tydeligt med Rezas kommentarer at han stadig havde det som om han var nyforelsket, selvom han langt fra var det.
Reza indåndede stille duften af Tayuna, og holdte den mindre krop tæt ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTirs Jul 05, 2011 7:40 pm

"Kan jeg godt mærke..." mumlede Tayuna igen og blottede sin skulder og hals. "Du er bare det....dejligste væsen så."
Det var dejligt. De var begge helt som nyforelskede. Han trak vejret roligt og vendte sit hoved op imod Reza.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTirs Jul 05, 2011 7:45 pm

Reza kunne ikke lade vær med at smile. For selvom et par stykker havde sagt det til ham før, så mente det så meget mere når Tayuna sagde det til ham.
Da Tayuna vendte sit hoved mod Reza, fangede han de bløde læber i et kys. Han holdte det dog blidt, da folk stadig kunne se dem, ikke fordi at folk nok ville sladre om deres forhold, da Reza efterhånden havde fundet ud af at der var nogle flere lærere der var i forhold med elever.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTirs Jul 05, 2011 9:14 pm

Tayuna kyssede blidt igen og smilte i kysset. Han tænkte ikke rigtig på at de stadig var inde for det område hvor man stadig kunne ses fra skolen. Den mindre mand rettede lidt på sig og vendte sig om med fronten imod Reza og lagde sine arme om ham.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes EmptyTirs Jul 05, 2011 9:31 pm

Da det virkede som om at Tayuna var ligeglad eller bare ikke tænkte på det, lod Reza bare sine tanker gå, og lod sin tunge løbe over Tayunas læber, for at få adgang.
Rezas arme holdt fast, men blidt omkring Tayunas liv og fingrene kærtegnede Tayuna uden på tøjet. Helt uskyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lost in your eyes Empty
IndlægEmne: Sv: Lost in your eyes   Lost in your eyes Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Lost in your eyes
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Staying awake, but still lost in the land of our dreams...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Udendørs arealerne-
Gå til: