Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Next
ForfatterBesked
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

Antal indlæg : 409

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Lør jan 16, 2010 11:20 pm

Benjamin Owens

”Godt..” sagde han og samlede sin skjorte op fra gulvet, den var helt krøllet. Han følte sig døsig så han tog den ikke på med det samme. Han sikrede sig at han havde spyt nok, inden han slukkede sin cigaret på tungen, og smed den over i askebægret. Et stunt han elskede at lave, men ikke altid gik godt. Han rejste sig fra sengen og begyndte at trække skjorten på, dog uden at knappe den. Han stillede sig foran Shade og så ned på ham med sine matte øjne. Han rakte hånden frem for at tage let fat om hans hage ”godt.. ” gentog han ” for din lækre røv tilhører mig” sagde han og smilede sukkersødt.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

Antal indlæg : 1367
Geografisk sted : in your head.

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Lør jan 16, 2010 11:25 pm

- Shade Chaput -

Han blev lidt overrasket over det stunt med cigaretten, men han syntes at det var ret sejt. Han havde aldrig set nogen gøre det før, det måtte også smage forfærdeligt, men sejt det var det i hvert fald. Han smilede til ham "Det får vi at se" sagde han blot som svar, han overvejede lidt det med at være nedenunder, men han kunne slet ikke forestille sig selv sådan. Men nu måtte de jo se, hvem ved.

Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Lør jan 16, 2010 11:37 pm

Benjamin Owens

Benjamins smil ændrede sig til et ulvegrin et kort øjeblik, ja det gjorde de. ikke at han nød at være nederst, det havde han ikke noget imod at være igen, hvis ikke det var fordi det var Shade han var oppe imod. Han elskede udfordringer, og denne var ikke en han kunne lade gå fra sig. ”nå men, nu vi er i gang med at lærer hinanden at kende.. er Shade dit rigtige navn? Det lyder ikke fransk”
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Lør jan 16, 2010 11:51 pm

- Shade Chaput -

Han så på ham "Mit navn er Fabien Florentin Chaput" Sagde han og himlede med øjnene. Sådan et åndssvagt navn. Og så mange af dem. "Jeg gider at hedde det? Ikke jeg. Så jeg går under navnet Shade Chaput" Sagde han roligt og så på ham, han havde altid hadet sit navn. Men hvad kunne han gøre ved det udover at holde det skjult "Jeg ved faktisk slet ikke hvorfor jeg fortæller dig det"

Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 12:03 am

Benjamin Owens

Han så overasket på ham, han havde ventet han bare ville sige ja. Han kunne heller ikke lade være med at smile, forsøgte ihærdigt ikke at komme til at grine. Fabien Florentin, det var alligevel ikke et navn han havde forventet, men okay, hvis det havde været ham der havde sådan et feminint navn, ville han også skjule det. ”Hvad snakker du om, det er da et dejligt navn” grinede han ironisk ”du fortæller det til mig fordi jeg er så dejlig” sagde han og begyndte at udtale hans navn flere gange efter hinanden ” Fabien Florentin, Fabien Florentin”
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 12:07 am

- Shade Chaput -

Han skulede ondt på ham "Kom nu ikke for godt i gang smukke" sagde han og kastede en pude i mod hans ansigt. Han hadede hans navn. Men han havde ikke orket at ændre det, og han havde heller ikke ligefrem pengene til det. Ellers så havde han helt klart gjort det for længe siden. "Måske har jeg ikke et sejt navn men jeg er mega lækker, så det gør ligesom op for det" sagde han drillende, han syntes selv han var ret heldig med sit udseende.

Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 12:23 am

Benjamin Owens

Benjamin greb leende puden, og lagde den oven på sit hoved som en hat. ”tja, du siger noget” sagde han og lod som om han var alvorlig. ”så længe Fabien Florentin Chaput giver mig god sex, så gør det ikke noget Fabien Florentin Chaput hedder Fabien Florentin Chaput” drillede han tilbage og lo igen, og tænkte for sig selv at han faktisk også syntes Shade så godt ud. ”Hvordan er du så havnet her? Så langt fra Frankrig?”
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 12:28 am

- Shade Chaput -

Han smilede "Fabien Florentin Chaput står altid til rådighed mesiour" sagde han roligt og smilede skævt da han spurgte hvad han lavede her "Tja, jeg er ikke vokset op i Frankrig. Har boet der i få perioder, men ikke sådan fast. Ved ikke helt hvad vi laver her i Japan" sagde han roligt og lagde sig bedre tilrette på sengen "Jeg ville hellere bo i Frankrig" indrømmede han så "Hvad med dig? Hvor var det nu du kom fra? Det var ikke dig der kom fra Manhattan vel? Jeg blander altid sådan noget sammen."

Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 12:41 am

Benjamin Owens

”Jo, det er mig” svarede han smilede stort ”New York baby!” han kom i tanke om at han stadig havde puden på hovedet, og tog den af. ”Det er en længere historie, noget med en masse rygter som fik mig smidt ud af skolen.. ved ikke hvorfor det lige præcis blev denne skole, men skulle bare langt væk hjemmefra og min onkel bor her, så de blev enige om at jeg skulle prøve noget udenlands.” han kløede sig i håret ”Jeg vil sku også hellere hjem, jeg trives bedst i en storby”
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 12:43 am

- Shade Chaput -

Han smilede stort "Så har du vidst ikke lagt mærke til at skolens område er placeret 10 km. fra Tokyo" sagde han og grinede "Pokkers hegn. Ellers var jeg taget til Tokyo flere gange, fed by" sagde han roligt og klappede på siden af sengen for at signalere at han skulle lægge sig ned eller sådan noget, for han gav ham stres ved at stå op.

Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 12:57 am

Benjamin Owens

”virkelig?” udbrød han ”hvorfor har jeg ikke opdaget det?” sagde han, mest til sig selv. han satte sig ned på sengen, lænede sig tilbage støttende på albuerne. ”Der skal jeg så meget hen!.. well, hvis jeg nogen sinde slipper ud herfra” han sukkede og lod hovedet falde opgivende bagover. Ved bevægelsen gled hans skjorte åben igen, hans mave var stadig lidt klistret men han var ligeglad.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 12:59 am

- Shade Chaput -

Shade så på hans mave "Yeah. Også jeg" han rakte en hånd frem og kørte sine fingre ned af hans mave, ned over hans muskler. Han kunne sagtens have taget en omgang mere, men lige nu var han mere i humør til at sove måtte han indrømme. Han havde været sent oppe dagen før, og sex var trættende.

Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 1:11 am

Benjamin Owens

”Hey, det er sexchikane” sagde han og slog ham over hånden, selvom han godt kunne lide at blive rørt af ham. Han gabte og strakte sig, han var ikke søvnig, men træt det var han. Han havde et irriterende søvnmønster, som gjorde at han altid blev mere vågen sent om aftenen, hvilket resulterede i at han altid var smadret om morgenen. ”du ser træt ud?” sagde han til Shade.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 1:14 am

- Shade Chaput -

Han grinede let "Lev med det" sagde han og kærtegnede blidt hans mave mens han nikkede "Yeah, jeg er ret træt" sagde han og gabte. Han kunne virkelig godt bruge at sove, men kunne på den anden side godt holde sig vågen hvis han gad, hvis Benjamin ville være vågen ville Shade også, han syntes at den anden var for spændende til at han bare kunne lægge sig til at sove.

//Frys

((Går i seng xD Kommer på igen i morgen))

Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 1:41 pm

Benjamin owens

Benjamin smilede, han overlevede jo nok. Han fulgte Shades fingre, som strøg hans mave, med øjnene. Det kilede lidt, men på en god måde. ”Du kan sove når du bliver gammel” sagde han så op på Shade. Aftenen og natten var hans vågentid, selvom han godt var klar over at det måske var klogere at få sig snøvlet i seng. Men han havde ikke lyst til at gå, det var sjovere at være her. Han kom i tanke om sin kat, den havde han heller ikke fået fodret, men okay, den kat var så fed at den sikkert kunne leve en hel måned uden mad uden at tabe sig.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 3:44 pm

- Shade Chaput -

Han så smilende på ham "Jeg skal fanme ikke blive gammel. Live hard, die young" han rejste sig op og skiftede sine boxershorts og trak i sine bukser. Derefter låste han døren op. Det ville ikke være så smart at låse sin roomie ude. Han lagde sig tilbage i sengen "Jeg er vildt sulten lige pludselig" sagde han alt imens hans mave rumlede.

puf
Dominerende seme
Dominerende seme

Antal indlæg : 246
Geografisk sted : danmark

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 3:56 pm

-Moritz le´muse-

Moritz kom gående hen ad gangen, han havde spillet musik hele aftnen, ret hårdt. Han havde sin violin taske i hånden og glæde sig til at komme ind og slappe af. Mon shade var gået i seng? Vis han var måtte han hellere være stille. Han gik roligt ned af gangen. Han gik hen til døren og tog fat i håndtaget og åbnede stille døren, men da der var lys gik han bare ind. Han så shade og hilste "hey shade " sagde han med et smil og kiggede rundt i lokallet og fik øje på benjamin "hey" sagde han og nikkede mod den fremmede person i deres værelse, en af shades venner nok? Han sad sig ned i sin seng og lagde sin taske fra sig. Han undrede sig lidt over hvorfor ingen af dem havde trøjer eller noget på? hvorfor mon?
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 4:20 pm

((BRB))

Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 7:10 pm

Benjamin Owens

Benjamin grinede, godt svar. han skulle lige til at sige noget om at være sulten da en fremmed dreng pludselig kom ind på værelset. "Hey.." sagde han tilbage og smilede skævt. det var ikke svært at gætte hvad de havde lavet inden den fremmede var kommet ind, for begge var nærmest halvnøgne, sengen lignede en slagmark og der var ret lummert i rummet. "Shades roomie formoder jeg?" spurgte han over med drengen og rejste sig op.

((sorry, jeg er så dårlig til at svare, men der kom gæster xD; - min søster har fødselsdag))
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 7:43 pm

- Shade Chaput -

Shade rejste sig også, roligt. Han var ligeglad med om Moritz vidst hvad de havde haft gang i, men var alligevel lykkelig et kort øjeblik over at de havde valgt Shades seng. Eller ville det havde været lidt svært at forklare. "Hey, ja det er min roomie Moritz. Han er faktisk også fra Frankrig" sagde han uden at virke særlig interesseret i stemmen.

puf
Dominerende seme
Dominerende seme

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 8:28 pm

-Moritz le´muse-

Moritz begyndte at forstå hvad det var de havde lavet, han var nu glad for at han kom ind efter de var færdige. Selvom han nu var ret overrasket over at shade var bøsse??? Men det var mange andre vel også nu til dags, tænkte han lidt for sig selv. Han tænkte nu shade havde præsenteret ham var der ingen grund til at præsentere sig selv. Men han spurgte så med et venligt smil " hvem er du?" og kiggede over mod den fremmede person. Han kunne godt se han skulle til at banke på før at han gik ind. Men han var ikke vandt til en roomate der faktisk havde sex hans sidste roomate var en ekstremt kedlig person der aldrig lavede noget som helst....Bare kedlig.
Vis brugerens profil
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 9:38 pm

Benjamin Owens

”Flere franskmænd! Hvad sker der for det” sagde han og smilede ” Jamen Crêpe med dig så” sagde han som en hilsen, fordi han allerede havde glemt hvad crêpe betød, men var det eneste fransk ord han kunne. Hans skjorte stod stadig åben og hang meget krøllet over hans skuldre. Han skiftede vægten på benene så han kom til at stå i en ret skødesløs stilling ”Benjamin” svarede han kort på hans spørgsmål. ”Hvordan får du nogen sinde sovet, når du deler værelse med Shade?” spurgte han med et drillende smil, og hentydede til at Shade var for lækker til at man kunne sove når han var i rummet.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Søn jan 17, 2010 10:38 pm

- Shade Chaput -

Da han sagde Crêpe brød Shade ud i latter "Crêpe er en pandekage tosse" han kunne ikke lade være med at grine. Hvor sjovt. Men han stoppede så hurtigt igen. Han så lidt på de to, han var ligeglad med om Moritz vidste at de havde haft sex eller ej, med alle de rygter ville det være mærkeligt hvis ikke han havde hørt noget i forvejen.

puf
Dominerende seme
Dominerende seme

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Man jan 18, 2010 12:11 am

-moritz le´muse-

Moritz grinnede også da benjamin sagde crépe, tydeligvis som en form for hilsen. hvor fint. Han smillede, det var nu ret sjovt. "ved jeg ik helt... er ret meget vant til folk snorker så det er ikke et problem sådan rigtigt" sagde han og forstod ik rigtigt hvad han mente, men måske vidste han at shade snorkede? Men efter lidt stilhed indså han hvad benjamin mente! DOH! han havde lyst til at slå hovedet ind imod muren. Men moritz kunne sagtens sove i samme rum med ham??? Kan godt være han syntes han var lækker da han så ham, men han havde slet ikke den slags halløj omkring ham som benjamin åbenbart havde hehe. Han rødmede en smule over han ikke forstod spørgsmålet.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Man jan 18, 2010 12:16 am

//Frys

Sponsored content

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)
Tilbage til toppen 
Side 5 af 12Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Next