Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Next
ForfatterBesked
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

Antal indlæg : 409

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Man jan 18, 2010 1:19 pm

Benjamin Owens

”Pande.. hva?” han så kort på Shade som brød ud i latter, samme dejlige latter han havde hørt i biblioteket, for igen at se tilbage på den anden ”ja okay, det hele lyder jo ens” sagde han og lagde armene over kors, dog med et smil. Drengen så yngre ud end dem, og også ret befippet over situationen. Han løftede sit ene øjenbryn, som han altid gjorde når noget enten forundrede ham eller fangede hans interesse, da han så ham rødme en smule. ”cute..” fik han sagt lavt og eftertænksomt, og vendte sig mod Shade med et lumsk smil ”hvordan får du sovet”
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

Antal indlæg : 1367
Geografisk sted : in your head.

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Man jan 18, 2010 7:29 pm

- Shade Chaput -

Shade smilede til ham "Vi er jo nogen der kan styre vores lyster. Nå nej. Det beviste du vidst lige at jeg ikke kunne" sagde han drillende og så over på Moritz "Whoa. Vent lige. Snorker jeg?" han havde aldrig nogensinde hørt nogen der sagde han snorkede, men det ville på den anden side ikke komme bag på ham hvis han gjorde.

puf
Dominerende seme
Dominerende seme

Antal indlæg : 246
Geografisk sted : danmark

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Man jan 18, 2010 7:37 pm

-Moritz le´muse-

Moritz fik pludselig lysten til at grave sig ned i et lille hul og være der til det var morgen, ikke fordi at de ikke var hyggelige at sidde og snakke med mere fordi de VIRKELIG ikke lagde det mindste skjul på at de lige havde haft gang i noget, men snakkede om det, fik ikke helt rødmen fra moritz kinder til at fjerne sig men blusse en smule op. Han havde gjort det med en dreng før det var bare pinligt at hører andre sidde og hentyde til de lige havde gjort det. Især når den ene var ens roomie og den anden en person man lige havde mødt. Men han fik slået de tanker ud af hovedt da shade spurgte om han snorkede "hihi ja" sagde han og grinnede en smule af det selvom han syntes det var lidt pinligheds agtigt det de snakkede om hyggede han sig nu også.
Vis brugerens profil
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Man jan 18, 2010 7:55 pm

Benjamin Owens

”Ikke styrer sig? jeg blev sku da overfaldet” grinede han og satte hænderne i siden. Ikke at han havde haft noget imod det, men det var kommet meget bag på ham, den gang Shade kyssede ham første gang. Da Moritz rødmede endnu mere, kunne han mærke at hans trang til at drille generte mennesker blev vagt. Han tog fat i hjørnet af sin skjorte og begyndte at tørrer noget af det klistrede stads af sin mave, han kunne godt bruge et bad. Men kunne ikke lade være med at le igen da Shade fik at vide at han snorkede.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Man jan 18, 2010 7:59 pm

- Shade Chaput -

Shade så hen på sine piratfisk. De stod og kiggede mod ham, nærmest som om at de holdte øje med ham, og hver gang han tog et skridt til siden - hvilket han gjorde for at provokere - så flyttede de sig med i deres store akvarium. Hvor han dog elskede dem. Han så, så tilbage på Benjamin "Skal vi tage et bad sammen?" spurgte han så og kløede sig i nakken "Du må også komme med hvis du har lyst Moritz, det skal ikke være det" sagde han så, mest for at den anden ikke skulle føle sig glemt, han kunne ikke forestille sig drengen, der jo nærmest rødmede op til begge ører, tage med dem i bad, men han måtte indrømme at han fandt ham tiltrækkende, og han havde lyst til at splitte ham ad. Ligesom han havde gjort med Benjamin.

puf
Dominerende seme
Dominerende seme

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Man jan 18, 2010 8:10 pm

-moritz le´muse-

Mortz kiggede lidt over på benjamin og kunne godt se han nok havde været tæt på at forstyre dem, siden benjamin tydeligvis tørrede noget i forbindelse med det af maven, dum var moritz ikke. Men han rødmen dæmpede sig dog en lille smule, det var jo en naturlig ting og han skulle ikke lade sig påvirke af det. Han yntes nu det var underholdne shade ikke vidstehan snorkede, men han faldt altid i søvn før moritz så han hørte det vær aften. Da der blev spurgt om han ville med dem i bad vidste han ikke helt hvad han skulle svare. Kunne han vel godt? han trængte virkelig til et bad, han havde spillet violin i 2 timer nu. Han havde også en let hvid bandage om hænderne. Det var virkelig hårdt for hænderne til tider. Han svedte også stadig en smule så hvorfor ikke? "hmm... vil jeg gerne, har virkelig brug for det efter at havde øvet så længe" sagde han og kløede sig let i nakken.
Vis brugerens profil
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Man jan 18, 2010 8:25 pm

Benjamin Owens

Benjamin kneb øjnene en smule sammen ”jow.. jeg trænger i hvert fald til det, jeg er jo ikke ligefrem ren mere, takke være dig” svarede han henvendt til Shade ”men jeg skal lige hente noget rent tøj først” han så fra den ene til den anden, han kunne se et udtryk i Shades øjne som han genkendte, og tænkte med et hånligt smil at Moritz lige så godt kunne have kastet sig for ulvene. Han så for sit indre blik de to andre under dampende vand, og blev enig med sig selv om at Moritz selv var ude om det når han var så uforsigtig at sige ja. Han tog et par skridt frem mod ham og placerede en hånd oven på hans hoved, han var højere end ham. ”jeg tror også du trænger til et bad..” sagde han og roede op i hans hår. "skal vi gå?"
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Man jan 18, 2010 8:31 pm

- Shade Chaput -

Med det samme Moritz sagde ja, fik Shade et tilfreds, men også lidt lumsk smil på læberne. Han samlede sine ting sammen og så over på Benjamin, smilende, ligesom for at hentyde til at Moritz nok ikke skulle regne med at komme derfra igen før de havde leget lidt med ham, og splittet ham ad. Han ville sikre sig at Benjamin havde de samme tanker, og han smilede til Moritz, håbede at han i det mindste havde en sky ide om hvad han gik ind til.

puf
Dominerende seme
Dominerende seme

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Man jan 18, 2010 8:42 pm

-moritz le´muse-

Moritz havde ikke rigtig en ide om hvad de 2 andre havde tænkt sig, han troede dog lidt at de 2 godt kunne finde på at lave noget sammen derinde, men så tog han bare et bad i en bruse længst fra deres og skruede fulgt op for vandet. Han havde ikke rigtigt forstået deres hentydninger endnu. Måske vidste hans underbvidsthed det lidt, men den besked var slet ikke nærmet sig hans bevidsthed. "yup " sagde han da benjamin spurgte om de skulle gå. Han havde intet imod at blive rodet i håret, det sad alligevel ikke fantastisk lige nu, ret pjusket op. Han rejste sig op og kiggede over på sit skab "må heller lige få et håndklæde med" sagde han roligt og gik hen til sit skab og fandt et frem.
Vis brugerens profil
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Man jan 18, 2010 8:56 pm

Benjamin Owens

Benjamin sendte Shade et blik, som fortalte ham at han var med på legen. En af hans yndlings lege. Han smilede ondt bag Moritz ryg, og gik hen mod døren. Han strøg en hånd om i nakken på Shade og pustede ham drillende i øret ”det her skal nok blive sjovt” sagde han meget lavt, i en indforstået tone, fra et rovdyr til et andet. Han slap ham med et grin og gik ud af døren.

//Out
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Man jan 18, 2010 9:06 pm

- Shade Chaput -

Shade smilede, han kunne fornemme at han havde fundet en rigtig god ven - med en stor fælles interesse - i Benjamin. Og han kunne fornemme at der var mere sex forude. To på én gang? - jackpot. Han slikkede sig let på underlæben da Benjamin hviskede til ham, og gik roligt, helt uskyldigt med ham ud da han havde fundet sine ting frem.

//Out

puf
Dominerende seme
Dominerende seme

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Man jan 18, 2010 9:11 pm

-mortiz le´muse-

Moritz smillede og gik efter de andre da de gik ud, han håbede virkelig at de 2 andre ikke lavede noget på badeværelset, men hvorfor skulle de dog det, de havde tydeligvis lige været i fuld gang. Han gik ud af døren med sit store håndklæde og fulgte så med //out
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Ons mar 10, 2010 4:56 pm

- Shade Chaput -

Shade kommer ind af døren med en tallerken med mad. Han havde ikke gidet at sidde nede og spise idag så han havde simpelthen taget sin tallerken med op. Han satte sig ned på sin seng og begyndte at spise. Savnede et eller andet sted noget selvskab. Alting havde været så stille på det sidste, han havde ikke set spor til Benjamin, desværre, og Asher var også som sunket i jorden. Jo vidst havde de snakket lidt sammen fra morgenen af, men det var bare ikke det samme. Ikke efter at Kouseki var kommet ind i Ashers liv, og havde hjernevasket ham totalt. På den ene side var han glad på sin vens vegne, Kouseki var en god fangst, men på den anden side pissede det ham grusomt af at Asher nu ikke længere havde den samme tid til Shade som han havde før. For ikke at tale om at Asher var blevet en dødbider. Lorte forhold. Hvorfor ville man dog frivilligt binde sig fast til én person. Måske vidste Shade det ikke fordi han ikke selv havde prøvet at være forelsket endnu.
Han bliver hurtigt færdig med sin bad og smider sig ned på sengen. Han havde ikke engang set Moritz på det sidste. Hvor var allesammen henne?

puf
Dominerende seme
Dominerende seme

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Ons mar 10, 2010 5:09 pm

-Moritz Le´muse-

Moritz kom gående ned af gangen mod sit værelse. Han håbede ikke shade var der, eller det gjorder han. Men han havde undgået ham meget selvom han faktisk ville havde prøvet at se om de kunne blive venner istedet for at Moritz hele tiden var anspændt omkring ham. Men han blev ved med at få billeder fra dengang i badet! Det var ikke hans skyld... Jo han kunne bare tage sig sammen. Moritz havde lige været ude og gå sig en tur, han var virkelig ikke sulten, var han nu ikke så tit. Men når han var spiste han så også rigtig meget!
Han gik hen til værelset og åbnede døren derind og så Shade side med sin mad. Skulle han ikke være i spisesalen med det? Han tænkede lidt over det hvad skabte lidt stilhed, men Moritz sagde så hurtigt "Hey shade" og smillede da han opdagede stilheden. Moritz fik som altid det billede i hovedt men han var blevet bedre til at skjule det. Moritz sad sig stille hen på sin seng og løsnede sit slips, det havde strammet hele dagen. Men han havde ikke gjordt noget ved det. "Hvorfor spiser du her?" spurgte moritz stille, nu måtte han tage sig sammen, det der var sket kunne ikke laves om på og han måtte bare acceptere det.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Ons mar 10, 2010 5:15 pm

- Shade Chaput -

Han ser op da Moritz siger noget "Fordi verden er gået i stå og humoren er død. Seriøst, der sker ikke en skid på den her skole mere og Asher er blevet til en kærlighedssyg zombie. Jeg tror snart jeg gror til. Jeg har ikke fået sex i fucking lang tid og Benjamin er så godt som forsvundet. Jeg kunne lige så godt dræbe mig selv, jeg ville have det lige så sjovt som jeg har det nu" siger han og rynker sine bryn. Han HADER når der ikke sker noget. Han vidste ikke at Asher betød så meget i hans liv, men hvem skal han nu lave natterand til, og hvem skal han ligge og fortælle dårlige jokes til? Især nu hvor Benjamin også er forsvundet. Nu er Moritz her i det mindste, og virker ikke så genert som han plejer. Måske kunne han få noget sjovt ud af ham.

Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Ons mar 10, 2010 5:36 pm

Benjamin Owens

Han kom gående langsomt ned af gangen i sine egne tanker. I sine arme bar han på noget, der ved første øjekast lignede en behåret pude. Men en lav spinden og to spidse ører afslørede den. Normalt befandt han sig ikke på denne del af skolen, men han havde endnu engang måtte lede efter sin kat, som syntes den ville udforske andre steder end hans værelse. Han talte numrene på dørene og prøvede at komme i tanke om hvad nummer, det nu var Shade boede på, da han pludselig hørte en brokkende stemme skære igennem væggene. Okay, han havde ikke været så langt derfra som han havde troet. Døren var åben, men han valgte at blive stående udenfor lidt endnu, hvor de ikke kunne se ham, hvorfor vidste han egentlig ikke.
Vis brugerens profil
puf
Dominerende seme
Dominerende seme

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Ons mar 10, 2010 6:11 pm

-Moritz Le´muse-

Moritz smillede skævt til det Shade sagde, han havde lidt ret, her var ret død. Mest fordi Mritz selv nok altid havde gået lidt for sig selv siden han kom på skolen, det var meget nemmere at være social dengang i folkeskolen syntes han. "nej det lyder ikke særlig sjovt, men ligefrem at dø er det ikke lidt forhastet" sagde han som et retorisk spørgsmål og kiggede på ham hvoefter han sad sig helt op i sin seng så han lænnede sig op af en pude. Han kiggede lidt op i loftet og sukkede. Der var virkelig blevet mere trist og stille i verden. Men som hans violin lærer engang sagde 'Life is a Bitch and it will kill you...but your not dead, so try again!' det var faktisk meget hjælpene ord. Selvom de var hårder og voldelige. " Men tror ikke Benjamin er forsvundet, vis du nu kiggede på hans værelse tror jeg nok du skulle finde ham vis du ventede nok år og din ven asher er jo nok ikke kærlighedssyg resten af sine dage, men ja lige nu er verden ret død hihi" sagde Moritz og smillede og var begyndt og kaste en bamse han havde ved hans seng op og ned i kedsomhed, Moritz syntes selv han havde taget et stort intativ ved at snakke med Shade. "Jeg har nu mest svært ved at komme i kontakt med nogen" Kom det fra Moritz mund selvom det var ment han bare skulle tænke det, man kunne også se han fortrød at han sagde det og han kunne nu ikke lade værd med at rødme lidt mens han snakkede. Men ikke så meget som han plejede.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Ons mar 10, 2010 6:15 pm

- Shade Chaput -

Shade sukkede, han havde jo sikkert ret. "Yeah, men alligevel. Jeg mener, den dreng forsvinder lige meget hvor jeg leder. Han står sikkert et eller andet sted og udspionere mig og griner. Når jeg får fat på ham så!" Hvis Shade havde vidst at Benjamin hørte ham, ville han nok havde valgt sit ordforbrug lidt anderledes. Han rejser sig op og tager sin tallerken "Men jeg tror at jeg vil gå ned med min tallerken igen, det sidste jeg mangler er en sur kok" siger han og går hen for at åbne døren. Han får så øje på Benjamin og taber næsten tallerkenen, når dog lige at gribe den "Hvad!?"

((Lidt kort, forhastet svar fordi jeg skal spise xD))

Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Ons mar 10, 2010 6:34 pm

Benjamin Owens
'
Et øjeblik vidste han ikke hvad han skulle sige, stod bare og så dum ud iført T-shirt og natbukser. Han fattede sig dog hurtigt ”Dreng? Altså, jeg bliver faktisk 18 om 12 dage” sagde han og løftede øjenbrynet. Katten i hans arme løftede hovedet og så surt på dem, hvorefter begyndte at slikke sin ene pote som om de andre ikke eksisterede. ”og har du ligefrem ledt efter mig? jeg er helt smigret” sagde han så og smilede drillende. At Shade var blevet så overrasket over at se ham, morede ham. faktisk havde han savnet ham, men han ville aldrig indrømme det. han havde tit overvejet at opsøge ham, men for Benjamin havde der underligt nok, været nok at se til. Han lænede sig frem og nikkede hilsende mod Moritz ”hejsa”
Vis brugerens profil
puf
Dominerende seme
Dominerende seme

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Ons mar 10, 2010 6:41 pm

-Moritz Le´muse-
Moritz kunne ikke lade vær med at blive forskrækket da Shade pludselig var ved at tabe tallerknerne. Men da han så det var Benjamin der havde stået i døren var han endnu mere forskrækket eller mere overrasket om det var på den positiv måde vidste han ikke helt, nu var han lige begyndt at snakke med shade igen. Men han kunne bare ikke lade vær med at grine lidt af at Benjamin havde hørt det Shade havde sagt om ham. "Hi Benjamin" sagde han med et lille fint smil og hilste kort med hånden og satte sig lidt op i sengen og samlede sin bamse op fra gulvet og lagde i sin seng, han tabte den da Shade farede forskrækket op. Moritz vidste ikke rigtigt hvordan han skulle reagere lige nu, men nej han ville kæmpe for ikke at være mere genert end højst nødvendigt.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Ons mar 10, 2010 6:45 pm

- Shade Chaput -

Shade så på Benjamin med et stort smil "Ja, men jeg er 19, så jeg har stadigvæk rettighederne til det. Lille dreng" sagde han og havde næsten lyst til at give ham et stort kram. Næsten. Han kunne ikke stoppe med at smile igen, selvom han prøvede ihærdigt "Hvor har du gemt dig din lille lort?" sagde han så og slog ham let på skulderen med en knytnæve, ment for sjov, for han vidste ikke rigtig hvordan han skulle tackle situationen. "Du bliver nød til at redde mig, jeg er ved at dø af kedsomhed!"

((Spiser stadigvæk...))

Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Ons mar 10, 2010 7:02 pm

Benjamin Owens

Han skar en grimasse over hans svar, og tænkte at så lille var han da heller ikke. for det første fordi han syntes 18 var en god alder og for det andet var han kun ganske få centimeter lavere end ham. Da Shade slog ham på skulderen hvæsede katten af ham, og så gal ud. Benjamin aede den rosende på hovedet. ”Redde dig? Tror jeg godt lige jeg kan klare.” han strøg den frie hånd om i nakken, bidemærket Shade havde givet ham for lag tid siden var endelig helt forsvundet. Hans underligt farvede hår var også vokset en smule, så nu kunne man tydeligt se hans brune udgroninger.
Vis brugerens profil
puf
Dominerende seme
Dominerende seme

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Ons mar 10, 2010 7:10 pm

Moritz le´muse

Moritz sad lidt og så på dem, måske var det bare bedst at blande sig lidt udenom samtalen... Men nej han skulle ikke bare sidde tilbage og lade som ingenting han kunne da godt være med på snakken selvom han var mindre og også lidt nervøs men lige nu sad han bare og kiggede lidt på dem. Hvad skulle han sige? Han havde jo ikke lige frem ledt efter Benjamin som shade, men det ville også bare give de forkerte signaler vis Moritz havde ledt efter Benjamin.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Ons mar 10, 2010 7:13 pm

- Shade Chaput -

Shade smilede og så lidt fornærmet mod katten. "Godt så! Kom med indenfor" sagde han og nærmest trak ham med ind så han kunne lukke døren. "Hvis din kat æder mine fisk bliver jeg dog lidt sur" sagde han og fornemmede at han nok aldrig ville blive særlig gode venner med hans kat. Han satte sig igen på sin seng og så over på Moritz. Det her skulle nok blive rigtig sjovt!

Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Ons mar 10, 2010 7:26 pm

Benjamin Owens

”Woa! okay” sagde han da han nærmest fandt ind igennem døren. Katten satte han på gulvet hvor den så sig omkring ”bare rolig, han er for doven til det” forsikrede han, men var alligevel i tvivl, han vidste aldrig hvad den fede hankat kunne finde på. han blev stående midt i værelset, rettede på sin t-shirt og kløede sig på ryggen. Skar dog atter en grimasse da et lille stik af smerte jog igennem ham. Han så på Shade og på hans smil, og undrede sig, havde han altid set så godt ud når han smilede? Den hvide kat på gulvet vraltede han til Moritz og gned sig op ad hans ben, mjavede tiggende om at blive samlet op.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)
Tilbage til toppen 
Side 6 af 12Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Next