Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 leg med bold

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

leg med bold Empty
IndlægEmne: leg med bold   leg med bold EmptyOns Jan 06, 2010 8:35 pm

-Katsumi sensei-

Katsumi skød hårdt ind mod fodbold målet, han var tydeligvis koncentreret og svedte svagt indtil videre. katsumi havde nogle træningsbukser på og ingen overtrøje, han var veltrænet, selvfølgelig som altid. Han havde ikke flere timer idag og selvfølgelig havde han fri adgang til idrætshallen nu han var idrætslærer på stedet. han kiggede ikke en eneste gang væk fra målet, Han havde tydeligvis en god koncentration. Efter et lille stykke tid holdte han dog en pause og gik mod en bænk for at få noget vand han havde taget med.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyOns Jan 06, 2010 8:45 pm

- Cuán O'Connor -

Kommer roligt gående. Han ved egentligt ikke hvorfor han er gået ind i hallen, han plejer som regel ikke at dyrke idræt i fritiden, men af en eller anden grund er han nu endt her. Han ser rundt, får øje på en sort-håret fyr der spillede bold. Det var idræts læren. Hvad kunne man ellers forvente at finde i hallen.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyOns Jan 06, 2010 9:03 pm

-Kasumi sensei-

Efter han havde fået en tår vand så han en elev vandre hvileløst rundt. Lignede ikke ene der havde tænktsig at udnytte stedet, han gik over til ham "hey, hvem er du? og er du her for at træne? er selv lige blevet færdig" spurgte han og smillede kort, men så ellers afslappet ud. Han var selv ved at være færdig med det, han troede heller ikke sådan en lille dreng ville træne hårdt i fritiden, der var bare næsten ingen små og nuttede drenge der trænnede i fritiden.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyOns Jan 06, 2010 9:05 pm

- Cuán O'Connor -

Han ser op på ham da han snakker til ham "Uh, nej, jeg ved ikke hvordan jeg har forvildet mig herind. Men mit navn er Cuán O'Connor" Han smiler genert, og klør sig lidt i håret, han syntes det er lidt pinligt at han bare har stået der og kigget på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyOns Jan 06, 2010 9:13 pm

Han betragter den lille generte Cuán, lille og fin bestemt. " ah okay, går man og keder sig lidt?" sagde han og tænkte han nok kedet sig, måske skulle han spørger om de skulle følges tilbage til hovedbygning, selvom han nok burde få sig et bad. Han burde nu gå i bad... Nej det er jo ikke specielt hyggeligt. Han lænnede sig lidt mod væggen og tog en tår vand til og kiggede ned på ham.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyOns Jan 06, 2010 9:28 pm

- Cuán O'Connor -

Han ser lidt på ham "Måske en lille smule" siger han og smiler skævt, han føler at han skaber en akavet stemning. Fedt. Han prøver at se rundt i lokalet, han ved ikke om han keder sig, men han har i hvert fald ikke noget at lave, så det gør han vel nok. Og han ved ikke hvad han skal sige, hvor er det typisk ham.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyOns Jan 06, 2010 9:31 pm

-katsumi sensei-

han kigger lidt ned på ham og spørg "vil du med tilbage til hvoedbygning siden du intet har at lave?" sagde han helt roligt og kiggede ned på ham, han kunne godt se at knægten var lidt små nervøs, det var nu ret så charmerende. 1 års elever var altid så små og uskyldige.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyOns Jan 06, 2010 9:36 pm

- Cuán O'Connor -

Han ser lidt på ham, med tilbage? Med ham? "Jeg ved ikke, jeg tror måske hellere jeg må smutte, klokken er mange, jeg skal jo i seng nu egentligt" han ser lidt på døren, han kan ikke lide den akavede stemning, og efter reglerne skulle han jo også være i seng nu.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyOns Jan 06, 2010 9:39 pm

han kigger lidt ned på ham og trækker på skuldrene "er det da vigtigt?" spurgte han og kiggede på ham med hovedet lagt lidt skævt, regler havde aldrig interreseret ham særlig meget. Han ville meget hellere havde det sjovt, regler var til at blive brudt, men det forstod nogle elever åbentbart ikke særlig meget af.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyOns Jan 06, 2010 9:52 pm

- Cuán O'Connor -

Han sukker let "Jeg. Jeg må hellere gå" han ser mod døren og løber så hurtigt over til den, væk fra den akavede stemning. Han forsvinder hurtigt.

- Cain Lionheart -

Kommer ind og ser med det samme en lærer, pyh "Øh, undskyld mig, men hvor er det lige at værelserne er? Jeg er ny her og kan ikke rigtig finde rundt endnu" Han smiler skævt og klør sig lidt i håret.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyOns Jan 06, 2010 10:14 pm

-katsumi sensei-

han blir lidt skuffet da knægten løber, men ser så en ny person komme gående, endnu en forvildet elev? sikkert. "ny elev siger du? ...hm er ked af at sige det men det her er en sportshal" svarede han og kiggede ned på ham. "men mit navn er Katsumi,men kald mig sensei eller træner, siden jeg kommer til at blive din idrætslærer. " sagde han og kiggede på ham med et roligt og køligt blik, hans hjerte var faldet til ro igen efter træningen, men det var nu altid sjovt med nye elever, han var lidt streng i stemmen lige nu, men alligevel lidt smillende til den nye. " har man så et navn? og et værelses nummer så jeg kan vise dg derover?" sagde han og brugte sin lidt mere søde/flirtende stemme denne gang.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyOns Jan 06, 2010 10:22 pm

- Cain Lionheart -

Han ser lidt på ham "Årh, ja det kan jeg se" siger han og klør sig lidt i nakken "Mit navn er Cain Lionheart, jeg er blevet flyttet hertil fra en anden skole der ligner denne lidt, jeg skal bo på værelse 150?" siger han og smiler sødt til ham. Man kan - på værelsets nr. - høre at han er en II semester elev. Han ser lidt forvirret ud, men prøver at smile sødt, han kunne nemlig ikke så godt lide den lidt strenge stemme han havde før.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyOns Jan 06, 2010 10:36 pm

-katsumi sensei-

Han smiller lidt tilbage til cain da han smiller så sødt til ham "kom med, jeg skal nok visedig dit værels,cain" Svarede han og bgeyndte stille at gå mod hans værelse, han virkede lidt mere sød og rar og også lidt flirtende, men drengen smillede jo også så fint til ham! " har du lyst til at få en rundvisning efter du har set dit værelse?" spurgte han på vejen til værelset og var blevet meget mere blid nu. Men stadig med rettet ryg og et charmerende stille smil.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyOns Jan 06, 2010 10:42 pm

- Cain Lionheart -

Han smiler stadigvæk lidt "Okay, og tak" han ligger godt mærke til den måde han har ændret sig på, men opfatter ikke helt det flirtende stemmeleje "Åh, jo tak, hvis du gider altså" siger han og klør sig lidt i håret, hvilket han altid gør når han er lidt usikker. Han ved jo ikke om han er til besvær.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyOns Jan 06, 2010 10:47 pm

Han så døren tilværelset lidt længere fremme og kiggede ned på cain " det ville væremigen fornøjelse"sagde han blotog låste døren op til hans værelse,han havde somalle andre lærer en nøgle der passede til alle rum. "her er vi så, det er dit nye værelse" sagde han og gik derind og spurgte ham så "har du bragt nogle kæledyr med?" .
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyOns Jan 06, 2010 10:52 pm

Han følger efter ham mens han ser lidt på ham. Han træder ind i værelset mens han svarer "Øh, ja jeg har en kat med" siger han roligt og smiler igen til ham, han ser sig lidt rundt, han syntes værelset så fint ud, også i forhold til den skole han gik på før.

//Frys
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyTors Jan 07, 2010 1:15 pm

//tø op^^ har lyst til at svare.

"Hvor fint, jeg har selv en hund" sagde han og kiggede på drengen, katte havde aldrig lige været ham, de var deres egen og lyttede ikke til ham og var ekstremt svære at træne. Hunde adlød vis man trænede dem til det og var loyale og nuttede samtidig. " Vil du pakke ud før jeg viser dig rundt? eller vil du med rundt nu?" spurgte han og smillede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyTors Jan 07, 2010 2:37 pm

- Cain Lionheart -

Han smiler forsigtigt til ham "Okay, er den sød?" spørger han så roligt før han ser ned på sin bagage "Jeg tror bare at jeg pakker ud senere, jeg vil ikke være til besvær" siger han roligt og smiler skævt til læreren.

((Undskyld hvis jeg svarer lidt kort. Bruger min venindes com, og halvdelen af tasterne virker næsten ikke =__=))
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyTors Jan 07, 2010 2:42 pm

//Frys

((Nå, smutter igen. Logger på senere))
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyTors Jan 07, 2010 3:17 pm

"Ja det er den bestemt, ihvertfald meget loyal" svarede han og kiggede på drengen. Han syntes det var fint han spurgte om hunden var sød. "rolig nu du er ikke til besvær" bekræftede han og kiggede mod døren. "men vis du ikke vil pakke ud først, så lad os komme afsted " sagde han og begyndte stille at gå og kiggede lidt tilbage på cain.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyTors Jan 07, 2010 6:01 pm

- Cain Lionheart -

Han smiler sødt til ham "Jeg er sikker på at den må være rar" siger han roligt og følger efter læreren. Han ser sig lidt omkring, han vil prøve at ligge godt mærke til omgivelserne så han ikke ender med at fare vild igen en anden gang.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyTors Jan 07, 2010 6:54 pm

Katsumi sensei

Han kunne virkelig ikke stå for det søde smil han pludselig sendte til ham. "hehe ja" sagde han roligt og afslappede og fik kort øjenkontakt med ham og sendte ham et charmerende smil samtidig med et flirtende blik, han måtte da godt flirte med sine elever! Hvad var der galt i det, dumme regler. "men her har vi så fællesbadet her har vi kantinen" sagde han og åbnede en dør der ind til og gik igennem salen med ham. Så kunne de gå videre fra den anden udgang.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyTors Jan 07, 2010 7:23 pm

- Cain T. Lionheart -

Han smiler stadigvæk, men opfanger nu hans flirtende blik og rødmer lidt, han ved ikke helt hvad han skal syntes, men beslutter sig for at det vel ikke er så slemt, og bider sig lidt i læben før han, meget genert, sender ham et flirtende blik tilbage før han ser sig om i kantinen "Åh. Okay" Han fortryder lidt at han sendte ham blikket, måske ville han komme til at fortryde det, men nu var det for sent.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyTors Jan 07, 2010 7:49 pm

Han blir ovwerrasket over blikket drengen sender ham, men får en varm følelse inden i og i bukserne. Han kigger lidt rundt ør han går til næste rum " her er så østløjen begynder, her bor III årseleverne, de kan hjælpe dig vis du farer vild en dag, de fleste kender området som deres egen bukselomme" sagde han og smillede ned til ham, blikket drengen havde sendt havde fået ham til at bluse helt op inden i.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold EmptyTors Jan 07, 2010 7:57 pm

- Cain T. Lionheart -

Cain ser genert rundt, hans hovede er en stor forvirring lige nu, han ved ikke om han burde have sendt ham det blik. Men nu havde han altså gjort det, så det var der ikke noget at gøre ved. Han smiler dog stadigvæk, han vil ikke have at han skal tro at der er noget galt "Åh, okay, det må jeg huske" siger han roligt og klør sig lidt i nakken.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Sponsoreret inhold





leg med bold Empty
IndlægEmne: Sv: leg med bold   leg med bold Empty

Tilbage til toppen Go down
 
leg med bold
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Idrætshallen-
Gå til: