Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Hos sygeplejersken

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Hos sygeplejersken   Tors jan 07, 2010 4:17 pm

"jeg ved ikke helt hvad der er galt.. tror du jeg er deprimeret?" Selvfølgelig havde skole sygeplejersken hverken autoritet eller erfaring til at vudere en sådan ting, men Sinett havde brug for svar. Han var bange for at Lucas ikke var interesseret i Sinett, på den måde Sinett var i ham. Han havde hørt Lucas på vej herhen, han havde været inde på sit værelse. Ja, det er ikke pænt at lytte ved døren, men sinett kunne ikke lade være. Det skulle han havde gjort. han havde hørt Lucas... og Shade. Den Shade. Sinett sukkede og kiggede på sygeplejersken med et enkelt træt øje, det andet livløst.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin

Antal indlæg : 1367
Geografisk sted : in your head.

IndlægEmne: Re: Hos sygeplejersken   Tors jan 07, 2010 4:44 pm

- Random Sygeplejerske -

Smiler roligt til drengen "Jeg kan ikke konkludere om du er deprimeret med mindre du fortæller mig lidt omkring hvordan du har det" siger han roligt og sætter sig på en stol "Fortæl mig hvordan du har det, og hvad der nager dig" siger han roligt og krydser sine ben.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Hos sygeplejersken   Tors jan 07, 2010 5:04 pm

sinett tilter hovedet en smule til siden og tænker lidt. "Altså..." Starter han, men stopper så og overvejer lidt igen. "...Jeg plejer slet ikke at være sådan her.. jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det.. Jeg gider ikke rigtig noget, jeg vil egentlig bare helst sidde på mit værelse og kigge ud i luften. Også, når jeg endelig er ude, slentrer jeg bare rundt eller sidder og kigger. Jeg kan ikke konccentrere mig om skolen og sådan..."
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Hos sygeplejersken   Tors jan 07, 2010 5:10 pm

- Sygeplejersken -

Ser på ham og tænker sig lidt om "Hvad tror du kan være årsagen til at du pludselig føler dig så rastløs? Er du blevet uvenner med nogen, eller er der sket noget du er ked af?" spørger han bekymret og ser på drengen, han vil gerne vide hvad der går ham på, så han kan prøve at hjælpe den lille stakkel.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Hos sygeplejersken   Tors jan 07, 2010 5:17 pm

Sinett tænker. Den eneste logiske forklaring der kommer til ham er Shade. Shade der viser interesse i Lucas, og det lidt for meget i Sinetts øjne. Men på den anden side.. hvorfor er han så bekymret for Lucas? Er det fordi han bare vil beskytte ham fra Shade, der, i følge Asher, er en player? Eller, er han forelsket i ham?... "...." Sinett kigger ned i gulvet og rødmer en smule. Han ved ikke hvordan han skal forklare det til manden foran ham. Han vil gerne have hjælp, men den følelse han har er anderledes og han ved ikke hvad han skal sige. "..jeg tror.." Starter han og klør sig lidt på kinden under det døde øje. "Jeg tror jeg er forelsket... men.. han er ikke interesseret i mig.. han er altid sammen med den her.. fyr.. fra III semester.."
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Hos sygeplejersken   Tors jan 07, 2010 5:24 pm

- Sygeplejersken -

Han lytter til ham og nikker lidt "Nå sådan. Er de kærester eller sådan noget? Man kan jo aldrig vide, selvom de er meget sammen behøver det jo ikke at betyde at de er kærester" Siger han roligt og smiler opmuntrende til ham "Måske skal du bare prøve at være mere sammen med ham, måske gengælder han dine følelser, måske ikke, men der er jo kun en måde at finde ud af det på?" siger han roligt.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Hos sygeplejersken   Tors jan 07, 2010 5:37 pm

Sinett nikker. På en eller anden måde var det godt at få talt ud om.. selvom der ikke blev talt meget. han kigger på manden og åbner munden for at sige noget, men undlader det. Han smiler mat og hopper ned fra den briks han sad på. "Tak." Han bukker let og vender sig så og går ud.

// out
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Hos sygeplejersken   Tors jan 07, 2010 5:38 pm

- Sygeplejersken -

Han ser bekymret efter ham. Stakkels fyr.

//Out

momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

Antal indlæg : 625
Geografisk sted : halloween town

IndlægEmne: Re: Hos sygeplejersken   Tors jan 14, 2010 8:36 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki træder stille ind i rummet, hvor han ser lidt efter sygeplejersken. Han havde haft hovedpine, og han troede han var begyndt at få feber, han havde det hvert fald dårligere end hans havde tidligere, så han tænkte han hellere måtte få det tjekket. Hvis han er syg går det ikke at gå og smitte andre elever. Specielt ikke Asher.
Vis brugerens profil http://www.scenepaws.deviantart.com
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Hos sygeplejersken   Tors jan 14, 2010 9:27 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki ser lidt rundt, måske skulle man bare finde noget til sin hovedpine? Det var vel også lidt sent, hvorfor skulle der være en sygeplejerske på den her tid? Han trækker på skulderne og går lidt rundt for at finde de ting han havde tænkt sig at bruge. Men egentlig havde han ikke fået taget tempratur før, udover han kunne mærke sin pande var varm. Han prøver at se efter noget i rundt omkring og leder efter noget smertestillende til hovedet, hvis der altså var noget, som han ikke vidste noget om endnu. Satans til system i det her rum, det var sikkert fordi han ikke havde været der før.
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Hos sygeplejersken   Tors jan 14, 2010 10:23 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki måtte opgive, han ville ikke rode i skufferne for at finde det, så han gik hen til en af sengene, så hvis han blev der indtil sygeplejersken kom, kunne det være at han kunne finde ud af hvad der var galt. Han satte sig på kanten, så kort mod et vinduet og lagde sig ned for at hvile hovedet og sine trætte øjne. Måske måtte han springe skoledagen over imorgen, hvis det fortsatte sådan her.
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker

IndlægEmne: Re: Hos sygeplejersken   Tors jan 14, 2010 10:36 pm

,- Kouseki Hira

Lidt efter lidt, blev Kouseki mere og mere søvning, og kunne til sidst ikke holde sig vågen mere, så han faldt i søvn mens han lå det, og havde tænkt på nogle forskellige ting. Nu var han da sikker på at slippe for skoletimerne imorgen.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hos sygeplejersken   

Hos sygeplejersken
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1