Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Værelse 120 - Benjamin & Andara

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 29
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 EmptyTors Feb 18, 2010 12:50 am

Eddie forholdt sig rimelig slattent op ad væggen. Til han indså, at han havde mødt Shade, og hans øjne åbnede sig et par millimeter. For hvad, der var vel næppe flere Shader. Øh-nej. Ham - Shade? ... Ham og Shade?
,,Skal jeg sige noget?" spurgte han spagt, øjeblikket efter. Han gik ud fra, Benjamin kun sagde det for at bevise, hvad han hidtil havde sagt.
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 EmptyTors Feb 18, 2010 12:55 am

Benjamin Owens

”Næ, behøver du såmænd ikke.. jeg prøver bare at sige, at kærlighed og sex ikke altid behøver at følges ad” sagde han ligegyldigt, og mærkede et stik i sit bryst. Han bandede forvirret inde i sig selv og så op mod Eddie igen ”og hvorfor jeg snakker om det her ved jeg heller ikke.. mangel på andre emner tror jeg.”
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 29
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 EmptyTors Feb 18, 2010 1:02 am

Eddie smilede over det sidste. ,,Nu hvor cremen er overstået," jokede han, men tog sig selv i det med et mildt smil rettet mod Benjamin. Han havde det som om, den anden vaklede mellem at sige noget meningsfuldt og bare udfordre Eddie, men hvorfor, havde Eddie ingen anelse om. I øvrigt følte den rødhårede noget lignende med sig selv. Han vidste ikke, om han helst ville være seriøs eller munter, men for ham var der næsten ingen overgang imellem.
,,Jeg ved godt, hvad du mener. Selvom jeg vidst ikke er enig." Han smilede. Lod hovedet glide en anelse ned langs væggen og påmindede sig selv om, at han skulle blive stående på benene.
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 EmptyTors Feb 18, 2010 1:10 am

Benjamin Owens

”Ikke enig?” gentog han spørgende, ”med hvad?” han samlede sin cola dåse op, der var stadig noget i den, og bundede den. Han tænkte sig lidt om, og blev enig med sig selv om, at Eddie nok var en helt ok fyr, og puttede ham ind under kategorien ’venner’. I hvert fald indtil videre. Han var underholdene på en underlig måde.
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 29
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 EmptyTors Feb 18, 2010 1:15 am

,,Hmm," mumlede Eddie og smilede stilfærdigt. Hans blik slap Benjamin og sammes overkrop for at søge til vinduet. Han var tilbage i tankerne, og aldrig bemærkede han ikke den lette støvregn, der dryssede udenfor.
Det tog ikke lang tids overtalen, før han vidste, at han ikke gad snakke om det. ,,Jeg tror, jeg vil gå i seng," proklamerede han og kørte en hånd gennem det forpjuskede hår. Han var træt.
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 EmptyTors Feb 18, 2010 1:28 am

Benjamin Owens

Han undrede sig igen om den rødhårede dreng. ”træt allerede?” spurgte han og kom til at gabe. ”Jamen så må du hellere puttesove” sagde han i en tone, man plejer at bruge overfor børn, selvom de havde samme alder. ”Jeg tror sku også jeg vil sove, har ikke fået en ordentlig nats søvn de senere dage, så måske skulle man se om ikke man kunne få lidt nu” Han begyndte at sparke sine bukser af, han sov altid kun i boxershorts. Bagefter åbnede han døren for ham, så han kunne gå ud. ”Siden du mener jeg havde en hensigt med cremen, så skal du vide, rødhårede fyre ikke min fortrukne smag.. " sagde han og fortsatte med fare for at lyde billig "men hvis du skulle få brug for til uforpligtet sex, så siger jeg ikke nej” sagde han og smilede venligt, som om han havde tilbudt ham at lave hans lektier.
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 29
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 EmptyTors Feb 18, 2010 1:40 am

,,Ak, allerede." Eddie ignorerede Benjamins drilleri. Han rettede sig op og kløede sig nakken, og mens Benjamin gjorde sig anstrengelser for at smide tøjet, samlede Eddie i stedet sin jakke og sit halstørklæde. I døråbningen drejede den rødhårede hovedet for at møde fyrens lyse øjne.
,,Pokkers," sagde han med et ærgeligt udtryk, ,,jeg hader ellers, når ingen siger nej." Han smilede et kvart sekund, men trådte så over tærsklen. Det var først, mens han slæbte sine fødder ned ad gangen, at han studsede over ordudvekslingen. Ironisk nok havde han det som om, der var lagt en eller anden solid bund for et venskab, han savnede. Han rynkede på panden over de meningsløse idéer, og snart efter nåede han sin egen dør og forsvandt ind på sit værelse.

| Out ^w^
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 EmptyTors Feb 18, 2010 1:45 am

Benjmin Owens

Han havde ment det da han sagde han bare skulle opsøge ham hvis det var sex han var efter, men han havde dog sagt det så, man også kunne opfatte det som en joke. Han havde ikke tænkt at spørge ham igen, men hvis han ville, sagde han ikke nej. Han så efter Eddie da han forsvandt ned af gange, tjo.. ham kunne man nu nok få lidt sjov ud af, altså non-seksuelt. Den test havde han bestået. Han lukkede døren efter sig og kravlede i seng, skubbede til den fede kat så han kunne være der og faldt i søvn.

//OUT
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 120 - Benjamin & Andara   Værelse 120 - Benjamin & Andara - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Værelse 120 - Benjamin & Andara
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Værelse 222
» Værelse 97 - Ayase og Kenta
» Værelse 104 - Chris Toshiba
» Værelse 86 - Hiroshi & Enfys
» Værelse 21, Chiasa Ai og Nao Oyami

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest fløjen-
Gå til: