Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Prik prik prik...

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptySøn Jan 17, 2010 7:34 pm

Dominic Cruz ~

Dominic vadede ned af en gang og så dybt forvirret ud. Han kunne bare ikke finde rundt på de gange. Der var så mange, og de snoede sig bare rundt. Selvom han så forvirret var der stadig et kæmpe smil på hans læber. Dominic så sig omkring, for at få øje på andre, der måske kunne vise ham vej til kontoret. Han rømmede sig let. "Halli-Hallo?" sagde han spørgende og rodede sin ene hånd gennem det knaldrøde hår. Dominic sukkede tungt da der intet svar kom. Han bevægede sig friskt videre ned af gangen, men stoppede op da han nåede enden af gangen og den nu delte sig i to. Han så først til venstre, men så til højre. "Hmm..." mumlede han og hældte hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptySøn Jan 17, 2010 7:38 pm

Charlie Taylor Smith

Charlie havde heller ikke rigtig fundet ud af gangene, men kom fra Dominic's venstre. Hans høretelefoner hang om hans nakke, så han hørte ikke noget.
Han gik ikke almindeligt ned af gangen, han dansede nærmest rundt, men stoppede op, da han få noget knaldrødt hår. Han begyndte så at smile helt vildt.
"DOMI!!!!" Råbte han og løb hen mod sin bedste ven, mens han vinkede.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptySøn Jan 17, 2010 7:49 pm

Dominic så til venstre igen da han hørte en velkendt stemme. Han smilede stort da han fik øje på Charlie længere nede af gangen. Dominic smuttede hurtigt rundt om hjørnet og skyndte sig afsted mod sin bedste ven med et kæmpe, kækt smil på læberne. "Charliiie!" sagde han og overfaldede drengen med det regnbuefarvede hår. Han vidste da godt at Charlie også skulle starte på skolen her, men man blev da alligevel overrasket, da han bare dukker op ud af det blå.
Dominic var måske 16, men nogen gange var han virkelig som en på 5. Men alle ved jo, at de skøre har det sjovest. Dominic var både ældre og højere end Charlie. Dog ikke helt vildt meget, måske kun fem centimeter. Han så på sin bedsteven med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptySøn Jan 17, 2010 8:00 pm

Charlie Taylor Smith

"Det er så lang tid siden," sagde Charlie grinenende og krammede den ældre dreng. "Det er vel... hele to måneder siden jeg sidst besøgte dig... Men du er så sød, som altid." Charlie hev forsjov i Dominics kind. Han var virkelig glad for at se sin bedste ven igen.
"UUuuhhhh... Har du fundet nogle pæne fyre i Australien?" spurgte Charlie så interesseret. "Sidst jeg var der, synes jeg kun vi så sådan nogle kedelige nogle."
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptySøn Jan 17, 2010 8:07 pm

Dominic grinede let af ham, og rynkede svagt på næsen da han hev ham i kinden. Han så nysgerrigt på Charlie med et smil på læberne. "Ja, det er længe siden." sagde han og gloede lidt ud i luften som om han tænkte på noget. Men inde i hans hoved, skete der nada.
Dominic vendte opmærksomheden mod Charlie igen og lyste op i et kækt smil. "Neeej, de var ikke lige min kop te." sagde han lettere overvejende. Dominic hældte nysgerrigt hovedet på skrå. "Hvad med dig? Fundet en interessant skotte, eller... Hvad det nu hedder." sagde han tænkende. Han tog sig lidt til hovedet. Det gjorde jo helt ondt at tænke så meget, når det var så sent. Dominic hev en pakke tyggegummi op af lommen. Det var én ting som han var afhængig af. Havde han intet tyggegummi, så var han simpelthen døden nær. Han snuppede et stykke og rakte pakken frem mod Charlie, mens han lavede nogen store, nysgerrige øjne.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptySøn Jan 17, 2010 8:13 pm

Charlie Taylor Smith

"Det er bare de samme kedelige skottere. Den eneste interessante er min eks-kæreste, men han er jo ikke ligefrem sød," sagde Charlie, slet ikke gået på af det. Han tog et tyggegummi og tog det straks i munden.
"Du har altid tyggegummi med dig. Du er bare genial," sagde han grinende, og tyggede op tyggegummiet. "Jeg er glad for at jeg mødte dig så tidligt, så skal jeg ikke rende rundt alene. For den her skole er forvirrende. Den er jo KÆMPE!" Han lavede armbevælgeser, for at vise, hvor stort han mente det var.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptySøn Jan 17, 2010 8:29 pm

Dominic grinede let. "Det ved jeg." svarede han drillende og proppede pakken i lommen igen. Han tyggede lidt mens han lyttede. Han smilede stort. "Samme her." sagde han friskt og rettede sig lidt op, mens han blik gled ned af gangen. "Ja, den er ret stor. Og gangene er som labyrinter. Jeg kan ikke finde kontoret." sagde han hurtigt lige efter hinanden. Dominic snakkede nogen gange utrolig hurtigt, så man næsten ikke kunne følge med. Det var lidt af en vane. Men han havde så meget at sige, også lidt tid. Han så roligt på Charlie igen og smilede muntert. "Har du fundet kontoret?" spurgte han så lettere nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptySøn Jan 17, 2010 8:33 pm

Charlie Taylor Smith

Charlie stod og kiggede lidt måbende på Dominic, han havde vænnet sig til at Dominic snakkede hurtigt, men det var nærmere det han sagde. "Var det meningen at man skulle finde kontoret? Jeg gik forbi det for en time siden... Tror jeg nok det var," sagde han og kløede sig i nakken. "Jeg gætter på at det ikke var så godt?"
"Meeeeennnn, men, men, men! Vi kan prøve at finde det sammen?" spurgte han så grinende. Charlie var virkelig en happy go lucky.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptySøn Jan 17, 2010 8:45 pm

Dominic kiggede på Charlie igen, først lettere forvirret men så begyndte han var at grine. "Man skulle... Haha... Øhm, men skal hente sin nøgle og sådan nogen ting, dér." fortalte han hurtigt og viftede lidt med hånden, som om det ikke var særlig vigtigt. Men det var det jo egentlig, ellers var der jo intet sted at sove?
Dominic nikkede let mens han grinede. "Ja, det kan vi!" sagde han friskt og vendte sig omkring, og skulle lige til at gå. "Men... Hvilken vej er det?" spurgte han så dumt. Dominic var ikke god til at finde vej, eller til geografi, eller noget andet skole-halløj. Han var ikke den skarpeste kniv i skuffen, langt fra. Underligt nok var han ikke gået om, nogensinde.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptySøn Jan 17, 2010 8:50 pm

Charlie Taylor Smith

Charlie kunne ikke lade vær med at grine af sin egen dumhed, men han havde bare glemt det.
"Det ved jeg ikke," sagde Charlie, da Dominic spurgte om, hvor de skulle gå hen. "Tror du også man kan bede dem om et kort, når vi kommer så langt?.. Vi må vel bare prøve os frem?"
Charlie grinede fjoget og hoppede op på Dominics ryg, men var der kun få sekunder, før han dumpede ned og stå på gulvet igen.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptySøn Jan 17, 2010 8:56 pm

Dominic grinede let af ham. "Det håber jeg man kan, ellers finder jeg da aldrig rundt." sagde han og nikkede. Han vaklede et par skridt frem, da Charlie pludselig sprang op på hans ryg. "Hov hov, jeg er altså ikke super stærk." drillede han og grinede. Men det passede nu. Dominic var en slapsvans. Alligevel var han dog ikke i dårlig form.
Dominic så sig over skulderen, på Charlie, med et smil på læberne. "Vi prøver os frem." sagde han så og nikkede let. Han stod i lidt tid og kiggede ned af gangen, før han så begyndte at gå. "Det skulle ikke undre mig, at vi ikke finder det." udbrød han så kort efter. Han rodede sit røde hår i gennem med den ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptySøn Jan 17, 2010 9:01 pm

Charlie Taylor Smith

"Vi spørger bare nogen om vej, sværre er det ikke," sagde Charlie optimistisk og svang en arm om Dominics skulder. Der var ingen problemer, siden der jo ikke var så meget højde forskel. "De er også smadder venlige her! Tror jeg nok... men det får vi at se."
Charlie begyndte også at rodde Dominic i håret, da han var blevet utrolig glad for hans bedste vens hår. Det var jo så... rødt?
"Øhhmm... Hvor kom vi egentlig fra?" spurgte Charlie så. Han var ca. ligeså kvik som Dominic og det sagde altså ikke så meget, og hans hukommelse var ikke så god, når det kom til sådan nogle ting.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptySøn Jan 17, 2010 9:08 pm

Dominic lagde også en arm om Charlies skuldre, og prikkede ham drillende på kinden med pegefingeren. "Hvis vi finder nogen mennesker at spørge om vej." tilføjede han hurtigt og smilede. Dominic gik roligt videre ned af gangen og så omhyggeligt på skiltene ved dørene. Han vendte blikket mod Charlie og smilede. "Ja, det får vi at se, når vi møder nogen." sagde Dominic klogt og nikkede. Han pillede lidt ved Charlies mange-farvede hår. Han elskede nu de mange farver. De passede meget godt til Charlies personlighed, syntes han.
"Kom fra hvor?" spurgte han dumt og blinkede med de rødbrune øjne. Dominic så sig lidt omkring og bevægede sig roligt videre, han syntes ikke at de havde helt vildt travlt, så han gik nu ret langsomt.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptySøn Jan 17, 2010 9:15 pm

Charlie Taylor Smith

"Gør vi nok før eller siden," sagde Charlie. "Hey! Du piller ved mit hår igen," sagde han og prøvede at spille ked af det, men det kunne han ligeså godt droppe, for han kunne ikke få sit smil væk.
Charlie så sig omkring, og kunne overhoved ikke huske hvor de var, eller hvor de var kommet fra, og det var jo noget af et problem.
"Jeg kan ikke engang huske hvor jeg kom fra?"
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptySøn Jan 17, 2010 10:22 pm

((HAHAHA.. Mit icon er federe end dit, Missar ;D))
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptyMan Jan 18, 2010 1:27 pm

Dominic nikkede overdrevet "Ja, for hvem kan ikke stå for os?" sagde han med et kæmpe stort, sødt smil. Han så sig lidt omkring, men vendte igen blikket mod Charlie kort efter. Han grinede let og rodede let i hans regnbuefarvede hår. "Jamen det er jo så dejlig farverigt, Charliiie." sagde han uskyldigt. Dominic blinkede lidt med øjnene og så forvirret på Charlie. "jamen du kommer da fra Scotland? Kan du ikke huske det?" spurgte han dumt. Ja, Dominic forstod ikke et pip af hvad Charlie nu ævlede om.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptyMan Jan 18, 2010 1:30 pm

Charlie Taylor Smith

"Jeg kan da godt huske jeg kommer fra Skotteland," sagde Charlie grinende, og lavede med vilje navnet om, for han synes det lød meget sjovere sådan. "Fjollehoved."
Han elskede seriøst at være sammen med Dominic. Måske fordi de mindede så meget om hinanden? Bare ikke ligefrem udséendet. Charlie var meget mere farverig.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptyMan Jan 18, 2010 6:55 pm

Dominic grinede dumt og gloede lidt ud i luften. Han var stadig ikke helt med. Han bevægede sig roligt videre med et muntert smil på læberne. Dominic så på Charlie, lettere overrasket, men kun for sjov. "Jeg er da ikke fjollet!" sagde han og nev blidt Charlie i kinden. Han smilede uskyldigt og vendte blikket væk. Han rakte den ene hånd ud og pegede på en dør. "Dér, er kontoret!" sagde han højt med et smil på læberne. Ikke fordi han glædede sig til at komme derind, men han var glad for at have fundet vej til et ukendt sted. Han var nu ivrig efter at finde ud af hvem han skulle dele værelse med. Han håbede det var en der var gang i, ligesom ham selv.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptyMan Jan 18, 2010 7:01 pm

Charlie Taylor Smith

"Joooo, du er fjollet," sagde han grinende, og hvinede, da Dominic nev ham i kinden.
Charlie så noget så overrasket ud, da han så, at de havde fundet kontoret. "Hvor er vi bare seje! Vi fandt kontoret!" sagde han og krammede Dominic ind til sig. "Det bliver så sjovt! Tænk hvis vi også går i samme klasse... Uuuhhhh! Endda bor på samme værelse! Det ville være fedt!"
Charlie var tydeligvis ved at blive hyper. Han glædede sig bare så meget. Men det havde han gjort, siden han fandt ud af, at Dominic også skulle gå her.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptyTirs Jan 19, 2010 2:55 pm

Dominic grinede let og puffede blidt til Charlies skulder. "Okay, men kun lidt fjollet." sagde han og lavede et lille mellemrum mellem tommelfingeren og pegefingeren, for at vise hvor fjollet han var. Han gengældte krammet, som om at han var ved at knuge livet ud af den stakkels fyr. Dominic gjorde store øjne. "Det ville bare være så mega NICE!" sagde han energisk. Dominic hev blidt fat i Charlies arm og traskede ivrigt hen mod døren til kontoret. Han stoppede brat op foran døren og så undrende på Charlie. "Tror du man skal banke på?" spurgte han dumt og blinkede med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptyTirs Jan 19, 2010 3:09 pm

Charlie Taylor Smith

Charlie var lige i hælene på Dominic, da han selv var vildt ivrig efter at vide det, men da Dominic spurgte om de skulle banke på, blev Charlie også en smule blank.
"Altså... Der stod jo ikke noget om, at vi skulle banke på når vi kom på kontoret... Eller gjorde der?" sagde Charlie mindst ligeså dumt. For da Charlie havde fået nogle papire, hvor der stod, at han skulle starte her, skimtede han dem bare hurtigt igennem, og lagde dem bare i en bunke med andre papirer.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptyTirs Jan 19, 2010 3:19 pm

Dominic stod i lang tid og tænkte, eller næsten... Inde i hans hoved skete der nemlig ingen ting. "Nej, det tror jeg ikke." sagde han friskt og åbnede så bare døren og trådte ind. "hej!" sagde han måske en anelse højt, sekretæren fik i hvert fald et chok. Han så forbavset på sekretæren. Hvad var han dog blevet forskrækket af? Dominic ignorerede det dog og smilede fortsat ligeså stort. "Jeg skulle hente noget her, tror jeg... Øhm... Og vide hvem jeg skal bo på værelse med." sagde han muntert. Dominic så lidt på Charlie med et kæmpe, åndssvagt smil. Han så ned på sekretæren der så lidt på dem begge, men så begyndte at rode med nogen pairer. Dominic blinkede lidt med øjnene. Ham sekretæren havde vel hørt hvad han sagde?
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptyTirs Jan 19, 2010 3:25 pm

Charlie Taylor Smith

Charlie kiggede også lidt dumt på sekretæren. "Hvorfor fik han et chok?" spurgte Charlie dumt og kiggede på sin bedste ven. "Du havde jo bare hej, og han kigger underligt på os... Hvad er der galt med ham?" Charlie tænkte slet ikke over, at Dominic havde sagt 'hej' rimelig højt, eller hvordan de begge to opførte sig, eller at Charlie lignede en regnbue, eller bare en der lige kom fra gay pride, med alle de farver han havde.
Han begyndte så at grine. Han vidste ikke hvorfor, men han begyndte bare på det.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptyTirs Jan 19, 2010 6:45 pm

Dominic kiggede på Charlie og trak på skuldrene. "Jeg ved det ikke. Måske er han syg?" vrøvlede han og vendte blikket mod sekretæren som holdt øje med dem, selvom han kiggede på nogen papirer. Han så kun op i et øjeblik da han spurgte om vores navne. "Dominic... Cruuuz!" sagde han langtrukkent med et stort smil på læberne. Dominic vendte nysgerrigt blikket mod Charlie da han lige pludselig begyndte at grine. Han prikkede flere gange til ham "Hvad griner du af?" spurgte han nysgerrigt. Dominic måtte bare vide hvad hans bedste ven grinede af, han ville jo også grine af det. Men han behøvede ikke vide det, for Charlies grinen smittede af på Dominic, så straks begyndte han også at grine.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... EmptyTirs Jan 19, 2010 6:56 pm

Charlie Taylor Smith

"Det er bare..." Charlie kunne ikke holde op med at grine, så sekretæren fik ikke hans navn at vide, selvom han spurgte om det. Faktisk var der ikke rigtig noget at grine over, men Charlie var begyndt alligevel.
Han fik endelig stoppet sin latter, men han havde fået tårer i øjne af det, så han tørrede dem væk.
"Jeg er Charlie Taylor Smith... Hvor lyder Taylor endelig piget," sagde han og kiggede på Dominic.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Prik prik prik... Empty
IndlægEmne: Sv: Prik prik prik...   Prik prik prik... Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Prik prik prik...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Gang-arealerne-
Gå til: