Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Værelse 266 - Itsuki og Kieto

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 266 - Itsuki og Kieto Empty
IndlægEmne: Værelse 266 - Itsuki og Kieto   Værelse 266 - Itsuki og Kieto EmptyTirs Jan 19, 2010 2:27 pm

- Værelse 266 -
Itsuki Rikuto
Kieto Naoshiro
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 266 - Itsuki og Kieto Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 266 - Itsuki og Kieto   Værelse 266 - Itsuki og Kieto EmptyTirs Jan 19, 2010 2:32 pm

- Kieto Naoshiro

Kieto kom ind på værelset med sin skoletaske, som han smed på gulvet for enden af sin seng. Første skoledag, og den havde ikke været videre spændende. Timrne havde nu været okay, selvom han som sædvanlig ikke kunne følge med i matematik. Han strakte armene over sit hoved, før han gik hen for at sætte sig på sin seng. Han var nær ved at sætte sig på en plettet killing, som han dog lige nåede at opdage og flytte i sidste sekund. "Dumme kat," sagde han, men han kunne ikke lade være at at smile kærligt og stryge den over ryggen alligevel. Han skæved over til sin værelseskammerats seng. Ham havde han ikke set noget til endnu.
Tilbage til toppen Go down
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Værelse 266 - Itsuki og Kieto Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 266 - Itsuki og Kieto   Værelse 266 - Itsuki og Kieto EmptyTirs Jan 19, 2010 2:48 pm

-itsuki/shiro-

Itsuki kom gående med sine tasker, han var blevet flyttet fra et andet værelse da hans roomate var blevet truet af shiro, han kunne bare aldrig styre sig! Nogle gange overreagerede han. Men heldigvis havde shiro ikke kontrollen lige nu. Det var itsuki, selvom han havde shiros dystre tøj på lige nu, han havde ikke fået skiftet. Hans lille sort killing fulgte ham ham glad ned af gangen. Det var nu dejligt at havde en hårbolt til at følge sig rundt. "så er jeg her " sagde han stille for sig selv og gik ind af døren sammen med den lille mis og så en person i sengen "hey" sagde han med et smil "mit navn er itsuki, er du min nye roomie?" spurgte han stille med et sødt og venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 266 - Itsuki og Kieto Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 266 - Itsuki og Kieto   Værelse 266 - Itsuki og Kieto EmptyTirs Jan 19, 2010 2:54 pm

- Kieto Naoshiro

Kieto kiggede op på den anden dreng, da han kom ind af døren. Lige så gjorde Kietos killing, der nysgerrigt spidsede ørene og vendte sine grønne øjne mod den fremmede kat. Han måtte løfte den op i favnen for at forhindre den i legesygt at springe hen til den anden kat. "Hey," hilste han. Han betragtede undersøgende Itsuki, der så ud til at være rimelig munter til trods for hans dystre tøj. "Ja, det er jeg. Kieto, hedder jeg." Han nikkede kort men smilede ikke tilbage. Itsuki virkede en smule for sukkersød, syntes han, sådan som han stod og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Værelse 266 - Itsuki og Kieto Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 266 - Itsuki og Kieto   Værelse 266 - Itsuki og Kieto EmptyTirs Jan 19, 2010 7:52 pm

-itsuki/shiro-

"hey" sagde han og sad sig i den seng som drengen ikke sad i. Han så ned i drengens skød og så den lille killing. "nuarh du har også en kat?" sagde han med et stort smil og blev glad.. Mens shiro tænkte indvendigt*åååh nej endnu et dumt dyr* Han havde helt lyst til at tage kontrol men han lod itsuki fortsætte.
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 266 - Itsuki og Kieto Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 266 - Itsuki og Kieto   Værelse 266 - Itsuki og Kieto EmptyTirs Jan 19, 2010 7:57 pm

- Kieto Naoshiro

"Ja," mumlede han og nussede killingen bag øret, mens han betragtede Itsuki. Han så ud til at være meget glad for katte, eller bare dyr for dens sags skyld, sådan som han smilede. Kieto smilede en smule usikkert tilbage. Han vidste ikke helt, hvordan han skulle reagere på det. "Det har du også, kan jeg se," tilføjede han og nikkede mod Itsukis kat.
Tilbage til toppen Go down
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Værelse 266 - Itsuki og Kieto Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 266 - Itsuki og Kieto   Værelse 266 - Itsuki og Kieto EmptyTirs Jan 19, 2010 8:05 pm

-itsuki/shiro-

"yup" sagde han og strækkede sig kort. Han syntes kieto virkede ret stille på en måde, ihvertfald usikker. Men han ville sikkert løsne op. " burde nok tag at pakke ud." Han gik over til sin kuffert og åbnede den. I den var der helt sort og rødt tøj og en masse gotiske ting, men også nogle nuttede bamser og farverit tøj. Sådan opdelt i 2 rum. Som om det var 2 personer der havde pakket kufferten, han bebgyndte stille at pakke alt ud.
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 266 - Itsuki og Kieto Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 266 - Itsuki og Kieto   Værelse 266 - Itsuki og Kieto EmptyTirs Jan 19, 2010 8:09 pm

- Kieto Naoshiro

Kieto nikkede, da Isuki sagde, at han nok hellere måtte få pakket ud. Det burde han faktisk også selv gøre, men han gad ikke lige nu. Derfor gav han sig til igen at lege med killingen, men da han kiggede op og fik øje på Itsukis meget forskellige egendele, holdt han brat op. Sort tøj og små bamser. Det hørte ikke rigtigt sammen. Han smilede skævt, og kunne ikke lade være med at spørge, "er du lidt i tvivl eller hvad?"
Tilbage til toppen Go down
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Værelse 266 - Itsuki og Kieto Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 266 - Itsuki og Kieto   Værelse 266 - Itsuki og Kieto EmptyTirs Jan 19, 2010 8:14 pm

-itsuki/shiro-

Han kiggede op på ham helt uforstående. Han forstod virkelig ikke hvad han hentyde til. "hvad mener du?" sagde han og vippede hovedet på skrå og forstatte derefter udpakningen. Han kiggede mod sin killing som gik over til den anden og ville lege. Den hoppede rundt og var rigtig glad, itsuki smillede da han så ham, hvor sødt.
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 266 - Itsuki og Kieto Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 266 - Itsuki og Kieto   Værelse 266 - Itsuki og Kieto EmptyTirs Jan 19, 2010 8:20 pm

- Kieto Naoshiro

"Dit tøj... og dine ting. De er meget... forskellige, eller hvad man skal sige," svarede han. Godt nok havde hans eget tøj også forskellige farver, men det var for det meste sort, og der var ingen pangfarver at finde i hans kuffert. Og da slet ingen bamser og gotiske ting, ligesom der var i Itsukis kuffert.
Tilbage til toppen Go down
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Værelse 266 - Itsuki og Kieto Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 266 - Itsuki og Kieto   Værelse 266 - Itsuki og Kieto EmptyTors Jan 21, 2010 12:39 pm

-itsuki/shiro-


"nåh...det... øm de mørke ting er ikke mine, det er shiros...du kommer nok til at møde ham før eller siden" sagde han med et lille smil og kløede sig i nakken. Han kiggede over på ham og fortsatte med at pakke ud. Han håbede virkelig shiro ville behandle ham pænt. Ellers ville han faktisk blive lidt sur på shiro!
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Værelse 266 - Itsuki og Kieto Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 266 - Itsuki og Kieto   Værelse 266 - Itsuki og Kieto EmptyTors Jan 21, 2010 1:47 pm

- Kieto Naoshiro

Kieto kiggede forvirret på ham. Hvem i alverden var Shiro? "Og Shiro er...? Din kat?" spurgte han, men fortrød spørgsmålet med det samme. Selvfølgelig var Shiro ikke hans kat. Katte gik ikke med tøj.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Værelse 266 - Itsuki og Kieto Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 266 - Itsuki og Kieto   Værelse 266 - Itsuki og Kieto Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Værelse 266 - Itsuki og Kieto
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Værelse 266 - Tobias Winterbottom & Kieto Naoshiro
» Værelse 210 - Tenya & Yuuta
» Værelse 222
» Værelse 105 - Victor og Eddie
» Værelse 118 - Yoru & Zakarias

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Øst fløjen-
Gå til: