Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

the ugly truth.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
CliazCatt
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke

Antal indlæg : 135
Geografisk sted : chertograd ~

IndlægEmne: the ugly truth.   Ons jan 20, 2010 8:03 pm

Linus har skyndet sig ind i videorummet, at være i opholdsstuen var bare for meget ligenu. En elev... og en lærer?! Der hvor han kom fra, fandtes sådan noget ikke. Dog var der heller ikke ligeså unge og hotte mænd... Ej!
Han smider sig på sofaen, ryggen op ad muren ved det ene ryglæn, benene bøjet med fødderne støttende på sofaen. Kører hurtigt en hånd gennem håret for at få håret til at være mere puff, så ser han lidt pænere ud. Den her skoleuniform dræbte ham, han var vant til noget helt andet. I det mindste sad det godt stramt til ham, så lidt godt ud så han da stadigvæk.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

Antal indlæg : 1367
Geografisk sted : in your head.

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Ons jan 20, 2010 8:13 pm

- Zakarias Shafir -

Zakarias kom ind i rummet, og fik med det samme øje på fyren. Han stoppede op et øjeblik "Hey!" Sagde han så med et smil, og løftede sin hånd hvori han holdte en DVD "Jeg ville egentligt bare se den her DVD, og det ser ikke ud som om at du er ved at se film, så ville det være okay at sætte den på?" spurgte han så roligt, og betragtede drengen.

CliazCatt
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Ons jan 20, 2010 8:20 pm

Linus hører pludselig nogen - noget - komme ind, og han kigger straks op... direkte ind i øjnene på en af de smukkeste drenge han nogensinde har set! Han mærker straks hvordan hans kinder blusser op, og han kigger hurtigt ned, smil over læben. "Jeg... forstår ikke japansk... undskyld" og hans eget engelske er sgu heller ikke al for nemt at forstå med den kraftige svenske accent over. Han putter sig lidt sammen, puffer op i håret og retter på tøjet. Håber så grusomt på at være nogenlunde pæn ligenu.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Ons jan 20, 2010 8:37 pm

- Zakarias Shafir -

Zatch ser på ham. Engelsk. Oh god. "Okay. Undskyld. Jeg spurgte kort sagt egentligt bare om jeg måtte se min film her? Du må gerne blive hvis du har lyst" sagde han med Israelsk accent. Han kunne sagtens tale engelsk. Det lærte han som barn, men hans accent var stadigvæk tydeligt at høre. Han smilede roligt til ham, og fandt ham ganske tiltrækkende, virkelig flot endda.

CliazCatt
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Ons jan 20, 2010 8:42 pm

"Eh, ja... med glæde". Med glæde? Med glæde ?! Argh, for helvede Linus!
Han rødmer groft, kigger ned, smiler dog stadig stort. Hvor var drengen foran ham dog smuk. Nu manglede Linus bare at tage sig sammen og snakke ordentligt med ham.
"Ehm, hvad hedder du?" han sender ham et smilende blik, ja gu fandeme om han vil blive her sammen med ham!
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Ons jan 20, 2010 8:56 pm

- Zakarias Shafir -

Zatch smiler mod ham "Det var da dejligt at høre" siger han og sætter DVD'en i afspilleren. Op popper en menu frem, hvor der også står titlen på filmen, Eagle Eye. Han sætter sig i sofa'en og ser så på ham "Mit navn er Zakarias" svarede han så, tænkte at han ikke behøvede at bukke eftersom den anden sikkert ikke kendte den form for gestus alligevel "Og hvad med dig?"

CliazCatt
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Ons jan 20, 2010 9:10 pm

"Linus Medinsson" han smiler til ham, gør lidt plads på sofaen. "Jeg er fra Sverige, derfor har jeg et lidt.. anderledes navn" han rødmer let, kigger lidt 'legende' på Zakarias. "Hvad med dig? Det lyder ikke japansk". Og heller ikke at han så al for japansk ud.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Ons jan 20, 2010 9:24 pm

- Zakarias Shafir -

Han smiler let til ham "Jeg er fra Israel. Zakarias Shafir" siger han så roligt og ser lidt på ham, før han vender opmærksomheden op mod skærmen, og sætter filmen i gang. "Rart at møde dig Linus Medinsson. Medinsson. Det er lidt svært at sige" han griner let, det er svært at ramme den rigtige accent.

CliazCatt
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Ons jan 20, 2010 9:32 pm

Linus fniser lidt af hans forsøg. "Det er fordi du ikke er fra Sverige" han smiler lidt, Zakarias' accent er faktisk ret pæn. "M jeg kalde dig.. Zach? Det andet er lidt langt, og lydr dumt på svensk"
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Ons jan 20, 2010 9:37 pm

- Zakarias Shafir -

Han ser på ham "De fleste kalder mig Zatch, men Zach er fint hvis du syntes" siger han med et roligt smil. Han ser på ham, men ser så over på skærmen igen. Han var ret lækker. Linus. Havde noget flot hår. "Så, hvad laver du så langt fra Sverige?" Spørger han roligt. Han er ikke helt sikker på hvor Sverige er, men mener det ligger i Skandinavien. Og det ved han godt hvor er.

CliazCatt
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Ons jan 20, 2010 9:48 pm

"Mine forældre ville mene jeg er her for at lære om bedre manér. De bryder sig ikke om en homoseksuel søn som har haft et forhold til en fuldtidsjunkie" han kigger ned på Anton's navn som bølger over sine årer. En fuldtidsjunkie. Han var meget mere end det. "- Men det er okay. Så kommer jeg... hjemmefra. Jeg har kun været i Sverige og Finland" han smiler til Zach, ganske venlig fyr. "Hvorfor er du her?"
På skærmen kører filmen, men Linus er great til at multitaske.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Ons jan 20, 2010 9:51 pm

- Zakarias Shafir -

Han ser på ham "Aha. Well, min fortid er en lang historie så springe den over. Men kort sagt er jeg her fordi jeg røg ud i noget småkriminalitet ved mine plejeforældre og-" han stoppede brat i sin sætning. Pis. Han havde allerede sagt for meget. "Så her er jeg altså" siger han blot med et smil. Håber ikke at den anden spørger ind til hans fortid.

CliazCatt
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Ons jan 20, 2010 10:09 pm

Linus kan godt mærke han ikke ville fortælle mere. Derfor, undlader han at spørge om mere. "Ah. Okay" han smiler, rødmende kinder. Blikket finder tilbage på filmen kort igen, men fokus er på Zach. "Jeg synes det er svært at være her. Der er helt andre... kulturer. Man bukker for hinanden, siger efternavnet... og taler japansk!" Linus tager sig til hovedet. "- og i Sverige gør vi overhovedet slet ikke sådan.."

//FRYS (of doom)
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Ons jan 20, 2010 10:13 pm

- Zakarias Shafir -

Han ser på ham. På hans piercinger især. "Yeah. Der hvor jeg kommer fra gør vi nogle andre ting. Men det er okay. Man lærer det hurtigt" han kan ikke rigtig koncentrere sig om filmen, og vil egentligt også heller snakke med Linus. Han virker spændende, på en god måde.

//Frys

CliazCatt
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Tors jan 21, 2010 5:35 pm

"Jeg syn's stadig japansk er for indviklet. Men heldigvis må jeg stadig gå her" han smiler, kigger kort på filmen, men finder hurtig Zach igen. "Jeg synes Zach passer dig bedre end Zatch. Det andet lyder som Sasquatch. Og han er altså ikke særlig pæn" Linus smiler, rødmer let. Det dér med at give andre halvflirtende komplimenter var farligt, hvis ikke de falder i god jord.
Han kigger hurtigt ned på sit håndled, Anton's navn skinner. Kører fingeren over det for at mærke det. Noget, han er begyndt at gøre rigtig meget, siden han kom herop.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Tors jan 21, 2010 5:54 pm

- Zakarias Shafir -

Han smiler let "Det tager jeg som et kompliment så" Han så på hans håndled, læste navnet. Anton. Hvem mon det var? Han vælger ikke at spørge, men kigger ned på sin egen tattoo. Eller den ene af dem. Han ser så på ham igen "Du ser nu heller ikke så tosset ud" siger han så roligt, med en blid undertone.

CliazCatt
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Tors jan 21, 2010 6:18 pm

Linus rødmer, meget, kigger ned med et bredt smil. "T-tack" siger han på svensk, føler sig helt smigret. Han rykker tættere på Zach, det er så lang tid siden en dreng har været så imødekommende overfor ham. På den lidt... flirtende måde. Han vil gerne være tættere på, have hans arme om sig, alt det der. Korte flirts er herlige, og han har intet imod dem.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Tors jan 21, 2010 6:25 pm

- Zakarias Shafir -

Han ser på drengen, han var faktisk meget flot, havde et kønt ansigt "Anton. Dit håndled altså. Hvem er Anton?" Spørger han så endelig og læner sig lidt tilbage i sofaen, fornemmer godt den måde den anden rykker tættere på ham, og forstår det som i at han diskret flirter med ham. Fint nok. Han ligger sin arm over ryglænet, som man altid ser drenge gør i film før de ligger armen om pigen. Også som en hentydning til at drengen gerne må rykke tættere på.

CliazCatt
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Tors jan 21, 2010 6:29 pm

Linus kigger ned på navnet, lægger hånden over. Han synes ligesom han har fortalt den historie for nylig. Han Retter blikket tilbage på Zach, får kort øje på hans arm, som lægger bag ham. Læner sig tilbage i sofaen, diskret lidt tættere på. "Han er min eks... kæreste. Han døde kort før jeg tog hertil". At skulle til at gentage hele historien ville egentlig ikke gør ham spor meget. Han kunne lide at tale om Anton, og hvor fantastisk han var. Især når andre lyttede.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Tors jan 21, 2010 6:38 pm

- Zakarias Shafir -

Han ser på ham "Åh. Det er jeg ked af at høre" siger han og ser lidt på ham før han ser op på filmen igen. Han har overhovedet ikke fulgt med, men har set filmen mange gange før, så det gør ikke så meget. Hans arm ligger stadigvæk over ryglænet, han flytter den ikke, men trommer let med sine fingre derpå.

CliazCatt
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Tors jan 21, 2010 6:49 pm

"Han blev.. hvad si'r man.. slagtet foran mig af nogle dealere han havde glemt at betale tilbage. Han var fuldtidsjunkie..." Linus kigger op på Zach's hals, hans hud er glat og smuk. Meget smuk. "Det' en ret trist historie, men det var pga. det, at mine forældre sendte mig herhen. En homoseksuel søn, som ovenikøbet levede i et stofmiljø. Det ku' de ikke tage.." han kigger ned på tatoveringen igen.
"Jeg rørte aldrig nogensinde de stoffer..."
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Tors jan 21, 2010 6:52 pm

- Zakarias Shafir -

Han kommer et øjeblik til at tænke på sin far. Men skyder hurtigt tanken væk "Wow. Det må havde været smertefuldt" siger han men ser lidt væk ud i blikket. Ikke væk i filmen, mere væk i sine tanker. Han kommer dog hurtigt tilbage til den virkelige verden, og ser på ham, prøver at få øjenkontakt.

CliazCatt
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Tors jan 21, 2010 6:57 pm

Linus kigger op på ham, ind i hans øjne. De er smukke, meget smukke, men kraterne i øjenfarven fortæller ham, at han er én af dem der har set for meget. Linus kender til det. Han har det selv. "Det var det. Meget" han kigger ned, lægger prøvende hovedet mod Zach's brystkasse. "- Men jeg fortrænger det nu. Han vil have mig til at huske den gode tid med ham, ikke det dårlige. Så derfor gør jeg det" han smiler lidt, håber på at blive gengældt lidt fra Zachs side.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Tors jan 21, 2010 7:02 pm

- Zakarias Shafir -

Han ser på ham "Yeah. Det har du nok ret i. Det er ret beundringsværdigt at du kan tænke så modent om det" sagde han roligt og førte sin hånd hen til hans hovede, rørte blidt ved hans hår. Han ville ikke ligge armen om ham. Ikke endnu i hvert fald. Men han ville alligevel vise at han var interesseret.

CliazCatt
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   Tors jan 21, 2010 7:07 pm

Modent? Dén havde Linus aldrig hørt som et ord der beskrivede ham selv. Han havde altid fået at vide han var som et lille, tøset barn. At blive kaldt moden, var nyt.
"Tak". Han smiler op til Zach kort, var begyndt at glemme de faktisk så en film stadigvæk. Hånden i sit hår var rart, at være så tæt på et andet menneske igen var rart...
"Har du nogensinde mistet nogen du holdt af?" Spørgsmålet er pludseligt og direkte, men sådan var Linus.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: the ugly truth.   

the ugly truth.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next