Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alt kreativt Kai laver

Go down 
ForfatterBesked
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Alt kreativt Kai laver Empty
IndlægEmne: Alt kreativt Kai laver   Alt kreativt Kai laver EmptyLør Jan 23, 2010 6:37 pm

Her kan forekomme tegninger, dagbogs indlæg, breve der aldrig er sendt til hans mor og andet.

Kai's dagbog ligner enhver anden sortbrun bog, der ligger i en tilfældig skuffe ved siden af en ordinær seng.
Der er ingen lås på, og der står heller ikke noget på den, der skulle tyde på, at det er en dagbog.
Bagpå er der dog skriblet en masse ned med guld sprittusch, fra Kai's mor der sendte den som en gave og undskyldning for ikke at have kæmpet imod hans far for at få ham tilbage.


Inde i dagbogen ligger en masse kuverter, der er fyldt med breve der skulle have været sendt til Kais mor for længe siden. Han har aldrig fundet hans mors rigtige adresse, så de ligger inden i dagbogen.

Brevene til moderen virker meget som dagbogs indlæg, så de er klistret ind i dagbogen som indlæg man skal pakke ud.


Sidst rettet af Marsu Tors Feb 11, 2010 3:26 pm, rettet i alt 4 gange
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Alt kreativt Kai laver Empty
IndlægEmne: Sv: Alt kreativt Kai laver   Alt kreativt Kai laver EmptyFre Jan 29, 2010 11:23 pm

Første kuvert, første brev skrevet D. 30 Januar 2010

Hvordan starter man sådan et...brev? Mor, jeg ville sådan ønske du havde lært mig det i stedet for min far der opdrog mig til, at hade alt der ikke var en stor, stærk kriminel hetero sexuel mand. Skolen...den er vel fin nok vil jeg tro, men som sædvanlig gør jeg et dårligt indtryk på alle jeg skal nærme mig. Det må jeg have arvet efter far, tror du ikke? Min værelseskammerat er omkring de 15, imellem 160 - 170 centimeter høj og ejer noget af det glatteste, kastanjebrune hår jeg længe har set. Det minder mig lidt om dit faktisk, men hvad ved jeg? Sidst jeg så dig, var jeg kun otte år. Han minder mig lidt om en jeg engang kendte, men ikke ligeså dum og grim....Jeg kan ikke andet end at være sød når jeg ser på hans aggressive, bepiercede ansigt. Gadvide om jeg burde blive dagbogs forfatter, fordi jeg elsker at se på noget og beskrive det. Hans øjne kan kun sammenlignes med som at kigge direkte ind i mørket på den skov, der er lige bag søen foran vejen. Det blå strejker sig fra bunden af hans velformede øjne og blander sig med den mørkegrønne farve som skaber en blågrøn blanding, der flyder ud i hele den ellers velskabte cirkel. Åh gud, hvad er det jeg skriver? Fuck ...haha.

Jeg burde stoppe, men det er så rart at løbe af med tankerne selvom kun tøser plejer at gøre det her.Lysten til at gentage hans navn, mærke det forme sig på tungen og ens ører der klirrer ved lyden af det.
Hiroshi
Hiroshi
Hiroshi
Hiroshi
Jeg kunne nu blive ved sådan, men det ville blive lidt spild af sider hvis hans navn var spredt på dem alle. Minder mig om, at jeg også mødte en anden person, men i forhold til de få sammenstød med Hiroshi var det ingenting i mit hoved. Jeg opfører mig som en sindssyg forelsket tøs, det er måske også hvad jeg er? Dog ikke en tøs, selvom alt ville have været nemmere hvis jeg havde været det. Så kunne far havde voldtaget mig, kommet i fængsel og jeg sluppet for det evige mareridt jeg ellers levede i. Skulle jeg invitere ham ud? Nah, jeg er jo stadig lidt af en nar i hans øjne. Hiroshi ville se flot ud i en kjole tror jeg, forestil dig det mor...Som Hikaru ville have sagt; Ohmenomenom.
Er det enlig uforsvarligt af mig, sådan at lade ham rende rundt alene på skolen? Jeg mener...der kunne jo ske noget slemt! Oh...vi går i samme klasse, så jeg kan faktisk godt overvåge ham 24/7. Det tror jeg, at jeg begynder på.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Alt kreativt Kai laver Empty
IndlægEmne: Sv: Alt kreativt Kai laver   Alt kreativt Kai laver EmptyMan Feb 15, 2010 9:04 pm

Alt kreativt Kai laver 289cshv


Sidst rettet af Marsu Fre Jul 30, 2010 10:19 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Alt kreativt Kai laver Empty
IndlægEmne: Sv: Alt kreativt Kai laver   Alt kreativt Kai laver EmptyMan Feb 15, 2010 9:34 pm

Første Dagbogsindlæg den femtende i anden totusindogti

De sidste par dage har været meget forvirrende må jeg indrømme, alt for mange underlige pubertets følelser, skrigende unger og et rygte,,,,
Jeg kan ligeså godt tage det fra en ende af, men jeg kan ikke huske alt i knivskarp rækkefølge. Igår den fjortende var det både Fastelavn og Valentins Dag. Startede dagen ved helt normalt at stå ud af sengen, Hiroshi sov stadig - han sover altid længere end mig. Han ser så nuttet ud når han sover, og også helt venlig & rolig. Bliver helt bange for ham.
Well,,,kan man sige andet skete af spændende ting på det her tidspunkt? Don't think so.
Hen af dagen var alt jeg nu ellers lavede ganske roligt, det var først senere hen af dagen der skete noget, der ville være værd at skrive ned for at huske.
Tydelig påvirket af kulden og en barnlig side, var jeg draget ned imod den halvstore sø der ligger inde i skoven uden for skolen. Her mødte jeg...Eddie, så vidt jeg husker hed han det! Ja,,,ja det gjorde han. Han havde rødbrunt hår, sådan en smule højere end mig og havde ihvertfald bedre overtøj på.
Så var der sådan lidt med et kys, men det skal vi ikke snakke om, fordi jeg har aldrig været god til undskyldninger og Eddie fortjener sådan en.
Men altså, så kom Hiroshi også vadende, og så fulgtes jeg tilbage til skolen - til vores værelse, med ham.
På en eller anden måde fik jeg så nævnt for den lille, vrede emo brunette at jeg kunne lide ham.
Efter noget kysseri, pinlig stilhed osv. fik jeg så også at vide, at han kunne lide mig (YAY)
Oplagt tidspunkt, efter han sagde ja til at være kærester, at give ham den Valentins gave jeg havde købt mig til.
Og så syntes jeg heller ikke den dag skal snakkes mere om.

Lidt frem i fremtiden, også kendt som IDAG:

Åbenbart går der et 'underligt' rygte rundt om mig, yes yes det var jo lige hvad man manglede på denne dejlige Mandag ikke?
Fik snappet en seddel hvor rygtet stod på, og da jeg fik forbi det samme sted hang der en tro kopi af sedlen igen! Det skræmte mig lidt...
Kan vel ligeså godt smaske sedlen ind...

"OPMÆRKSOMHED OPMÆRKSOMHED

Ser man det, den stakkels lille Kai går rundt, og filter med lærerne for at få bedre karakter i skolen. Hørte med min egne ord, ham og en lære snakke om, at de skulle finde en aften og hygge, så han kunne score top karakter.
VI HAR EN SNYDER I BLANDT OS! HAN GØR ALT HVAD HAN KAN FOR AT FÅ TOP KARAKTERER!

Hilsen rygte sprederen..."


Nånå, jamen det lyder meget lækkert. Syntes ligesom ikke dagen skal have mere omtale, over and out.

~+Kai+~
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Alt kreativt Kai laver Empty
IndlægEmne: Sv: Alt kreativt Kai laver   Alt kreativt Kai laver EmptyFre Jul 30, 2010 10:16 pm

...................
...........
...................

Hiroshi har slået op.......

Min lyst til at skrive i min dagbog er ligesom forsvundet helt, fordi det hele ligesom er ligemeget nu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alt kreativt Kai laver Empty
IndlægEmne: Sv: Alt kreativt Kai laver   Alt kreativt Kai laver Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Alt kreativt Kai laver
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Off-Game :: Blogs/Dagbøger-
Gå til: