Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 smuge lytter

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

smuge lytter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter - Page 2 EmptyTirs Jan 26, 2010 7:31 pm

Kai Takahiro Miroki

"Noget galt? Langt fra." Kai rykkede sig lidt væk, da Akira ville placere en hånd på hans skulder, nærkontakt var ikke hans ynglings ting med folk han lige have mødt, som der ikke lige sagde noget. Han gloede lettere dumt på Akira, "Jeg snakker ikke om ting..." mumlede han så, og ruskede sig let i håret igen.
Tilbage til toppen Go down
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

smuge lytter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter - Page 2 EmptyTirs Jan 26, 2010 7:36 pm

han kiggede lidt på sine bøger og sagde " du sagde det var let at pjække måske du kunne lære mig det? vi kunne prøve at gøre det idag? altså? hvordan gør man?" han kiggede dumt på ham, han ville ikke lære det hvis kai ikke ville lære ham det, han ville bare ikke presse folk til noget de ikke havde lyst til. han rejste sig og tog sine bøger op i armen og stod lidt og så afventende på drengen, hvis han ikke ville, måtte han finde sin klasse.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

smuge lytter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter - Page 2 EmptyTirs Jan 26, 2010 8:48 pm

Kai Takahiro Miroki

"Lære dig det?...så svært er det altså ikke." Kai gabte, så han smed hurtigt sin hånd op foran sin mund. Hvordan lærte man nogen at pjække? Han undrede sig kort, og svarede: "Det kan jeg vel sagtens."
Tilbage til toppen Go down
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

smuge lytter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter - Page 2 EmptyOns Jan 27, 2010 12:40 pm

akira kiggede på ham og sagde " jeg ved ikke om det er svært har aldrig prøvet det, jeg har altid været nørden/dengsen i klassen så, men jeg kunne hjælpe dig med lektier hvis du lærte mig nogen seje ting? " han kiggede på ham, og stod og ventede på han ville rejse sig, de skulle vel ikke se her og pjække? eller skulle de?
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

smuge lytter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter - Page 2 EmptyFre Jan 29, 2010 10:20 pm

Kai Takahiro Miroki

Kai rejste sig op i et let suk og støn, der kom en lærer let og elegant gående ned af gangen med alle sine ting i favnen. Han stoppede ind forbi de to drenge og sagde; "Burde i to ikke være til time?"
Kai gryntede lettere vredt, og gav sig til at gå. Indtil videre havde lærerne ikke konfronteret ham, nu måtte Akira klare sig selv fordi Kai ville ikke i problemer.

//OUT//
Tilbage til toppen Go down
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

smuge lytter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter - Page 2 EmptyFre Jan 29, 2010 10:39 pm

akira gik bare til sin time da læreren vidste ham der hen

//OUT
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





smuge lytter - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
smuge lytter
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Gang-arealerne-
Gå til: