Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys

IndeksCalendarFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Eftermiddags afslapning

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Helli
Ragnarok
Ragnarok

Antal indlæg : 791
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

IndlægEmne: Re: Eftermiddags afslapning   Fre nov 19, 2010 10:43 am

Chris lå og sov på sofaen, da han var faldet i søvn, da han ville slappe lidt af fra sine lektier, da det var biologi han skulle lave, og derfor havde han lagt sig ned, og var faldet i søvn. Det var en ganske behagelig sofa, så han kunne godt tillade sig det.
Det var godt nok lidt underligt at han lavede lektier i videorummet. Han vidste ikke engang selv hvorfor. Måske fordi vestfløjens opholdsstuen, var lidt højlydt?
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

Antal indlæg : 1367
Geografisk sted : in your head.

IndlægEmne: Re: Eftermiddags afslapning   Fre nov 19, 2010 10:51 am

- Vicente E. Floyd -

Vicente kom ind. Han havde originalt planlagt at flygte til videorummet for at slappe lidt af. Skolen var højlydt og travl i dag, og det var ikke lige Vicentes kop the. Han åbnede døren med et lavt klik, og smilede da synet af Chris kom ham i møde. Han lukkede døren efter sig og satte sig i sofaen, på tværs så han ikke sad ovenpå ham. Han strøg forsigtigt noget hår væk fra drengens ansigt. Han ville ikke vække ham, så han prøvede at sætte sig bredre tilrette, og koncentrere sig om en bog han havde taget med. Der var snart prøver for hans klasse, og han havde ærligt talt ikke fulgt så meget med, så han havde en masse han skulle nå at gennemgå. Han havde dog noget svært ved at koncentrere sig med den sovende dreng ved siden af sig, og det tog noget af en kamp før han endelig kunne blive engageret i bogen. "Faglige Forbindelser i Dansk" var titlen på den lille grønne bog, som Vicente blev nød til at læse fra ende til anden, for at have noget form for håb om at bare bestå prøverne.

Helli
Ragnarok
Ragnarok

IndlægEmne: Re: Eftermiddags afslapning   Fre nov 19, 2010 10:56 am

"Vicente..." kom det mumlende fra den stadig sovende dreng, som ikke vidste at Vicente faktisk var i nærheden, siden han jo sov. Men han havde en drøm om Vicente. Ikke at sige hvad det var om, men siden han havde et smil på læben, så kunne man gætte sig til, at det var en god drøm. Der kom et lille grin fra Chris, inden han krøb sig lidt sammen.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Eftermiddags afslapning   Fre nov 19, 2010 11:02 am

- Vicente E. Floyd -

Vicente lagde bogen fra sig da han hørte sit navn. Han smilede roligt, og strøg igen drengen over håret. Han kunne ikke holde ud at være den eneste vågen lige nu. Han tog blidt fat i drengens skulder og gav ham et blidt ryst. "Vågn op prinsesse" sagde han drillende og slap med det samme hans skulder igen. Han tog bogen op fra sin side og kastede den langt over i en lænestol. Den ville bare være i vejen for ham. Og han var allerede super træt af at læse om sætningsskemaer, og andet bras han alligevel ikke ville kunne huske, om så han virkelig prøvede på det.
Nej, han ville hellere irritere stakkels lille Chris på denne fredag middag.

Helli
Ragnarok
Ragnarok

IndlægEmne: Re: Eftermiddags afslapning   Fre nov 19, 2010 11:37 am

"Hvad?" sagde Chris overrasket, og kiggede træt på Vicente, da det pludselig slog ham ind, at han var faldet i søvn. "Jeg skulle jo lave lektier," sagde Chris træt og måske lidt irriteret over tanken. Han prøvede at gnide søvnen ud af øjnene, selvom han næsten var for træt til det. Han tænkte ikke engang over, at Vicente havde rørt ham, da han skulle vække Chris. "Hvad laver du egentlig her?"
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Eftermiddags afslapning   Fre nov 19, 2010 12:05 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente smilede roligt "Altså... Jeg prøvede at læse den der bog derovre" han pegede på bogen der lå kvæstet i lænestolen "Men min hjerne ville ikke samarbejde" sagde han roligt og så på drengen. Han så godt nok noget søvnig ud. "Hvor længe har du været her?" spurgte han så roligt, han ville gerne vide hvor længe drengen dog havde sovet.

Helli
Ragnarok
Ragnarok

IndlægEmne: Re: Eftermiddags afslapning   Fre nov 19, 2010 12:08 pm

"Har jeg ingen idé om, men jeg har sikkert sovet i et stykke tid," sagde Chris da han kiggede ud af vinduet. Han kunne godt se at det var mørkere, end da han faldt i søvn. "Hey, kan du finde ud af biologi, jeg skal have lavet mine lektier i det," sagde han og hentydede til bøgerne og papierne der lå på bordet. Det lignede faktisk et stort rod, men Chris selv kunne sagtens finde ud af det, og det var vel det vigtigste.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Eftermiddags afslapning   Søn dec 12, 2010 6:01 pm

- Vicente E. Floyd -

Han kiggede over på drengens rod. "Jeg vil mene at jeg er rimelig til det" han tog et af papirene op "Hvad skal du lave?" spurgte han så, og skimmede teksten hurtigt igennem. Han slog op i bogen "Skal du bare lave de opgaver der står her eller hvad?" spurgte han, og tog en af drengens blyanter, som om han allerede havde besvaret sit eget spørgsmål. Man skulle ikke tro det, men den selvsamme dovne, sarkastiske, arrogante Vicente, der aldrig læste bøger, var faktisk rimelig god fagligt.

Helli
Ragnarok
Ragnarok

IndlægEmne: Re: Eftermiddags afslapning   Søn dec 12, 2010 6:06 pm

"Ja, primært," sagde Chris med et suk. "Men jeg er elendig i biologi, så jeg har virkelig brug for noget hjælp." Chris så faktisk lettere frustreret ud, da han var bange for at dumpe i faget, selvom de kun var halvvejs i skole året. Indtil videre havde Chris dog kun fået dårlige karakterer i faget, nok til lige akkurat at bestå, men ikke høje nok til at hans stedmor ville være glad for det.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Eftermiddags afslapning   Søn dec 12, 2010 6:16 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente fandt noget rent papir, og begyndte at skrive svarene ned. Han skrev dem meget detaljerede, men var utrolig hurtig til det. Han gjorde alle spørgsmålene færdige. "Sådan" sagde han, og smed blyanten fra sig. Han så på Chris; "Jeg har skrevet dem meget forklarende, så du burde kunne forstå dem ved at læse hvad jeg har skrevet. Så må du selv bestemme om du vil genskrive dem med din egen forklaring, eller bare aflevere mine kragetæer" han så længe på ham. Havde lyst til at spørge efter et kys som præmie, men gættede på at timingen ikke var rigtig endnu.

Helli
Ragnarok
Ragnarok

IndlægEmne: Re: Eftermiddags afslapning   Søn dec 12, 2010 6:20 pm

"Wow..." sagde Chris kort, da det var rimelig overraskende over hvor hurtig Vicente havde været. "Øhm... Jeg skriver dem lidt om senere," sagde Chris, men smilte så. "Tak."
Chris var faktisk utrolig glad for at have Vicente som kæreste. Ikke kun fordi at Vicente var betydelig sødere ved ham, men også fordi at han kunne finde ud af det fag Chris havde flest problemer med, desuden skubbede Vicente ikke for meget med hensyn til nærkontakt. Chris var langt fra kommet langt nok til at bare give Vicente et kram helt spontant.
Vis brugerens profil
Mumrik
Admin

IndlægEmne: Re: Eftermiddags afslapning   Søn dec 12, 2010 9:01 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente knyttede næverne sammen, og glemte tanken igen. "Nu hvor jeg har lavet dine lektier for dig, kunne du i det mindste følge med mig udenfor, for at få en smøg" sagde han og rejste sig op fra sofaen. Han satte sine arme over kors. "Men næste gang slipper du ikke lige så let" advarede han og gik hen til døren, åbnede den med en lille klikkende lyd.

Helli
Ragnarok
Ragnarok

IndlægEmne: Re: Eftermiddags afslapning   Søn dec 12, 2010 9:06 pm

"Du lavede dem bare udenvidere for mig," sagde Christ grinende, og proppede alle sine papirer og bøger ned i hans skuldertaske, som stod lige ved siden af bordet. Det var dog lidt besværgeligt, da han helst ikke ville krølle papirerne. Han fik det dog proppet dem ned, uden alt for meget skade, før han tog den over skulderen og traskede også over mod døren.
"Jeg skal nok følge dig udenfor denne ene gang, selvom du godt ved jeg er imod at du ryger. Ærgerligt jeg ikke kan bestemme hvad du må." Chris grinede bare af det, før han åbnede døren helt og smuttede ud før Vicente, hvor han derefter forsatte kursen til udenfor.

//Out
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Eftermiddags afslapning   

Eftermiddags afslapning
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4