Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Benjamins breve og kruseduller

Go down 
ForfatterBesked
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Benjamins breve og kruseduller Empty
IndlægEmne: Benjamins breve og kruseduller   Benjamins breve og kruseduller EmptyOns Jan 27, 2010 11:02 pm

En verden af Papir
Benjamin Owens' Breve og Kruseduller
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Benjamins breve og kruseduller Rsz_remembering_by_jordanrobin
[center]deviantart.com

Benjamin er ikke typen som skriver dagbøger,
men han har det med at lave små tegninger og kruseduller på sine skoleting,
eller skriver små tanker ned på papir, som ligger i nærheden af ham.
Han tænker ikke over det, det er bare noget han gør.


Udover det, har hans søstre også tvunget ham til at skrive og besvare breve til dem.
Selv foretrækker han emails, men det gør hans søstre ikke,
de skal skrives i hånden.
De breve han modtager gemmer han i en lille æske af træ,
for selvom han ikke vil indrømme det, så nyder han faktisk at få brev hjemmefra


Sidst rettet af Dawn Tors Jan 28, 2010 8:39 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Benjamins breve og kruseduller Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamins breve og kruseduller   Benjamins breve og kruseduller EmptyOns Jan 27, 2010 11:19 pm

Benjamins breve og kruseduller Rsz_321842_1307722286514_1034267011
En meget kedelig engelsk time
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Benjamins breve og kruseduller Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamins breve og kruseduller   Benjamins breve og kruseduller EmptyOns Jan 27, 2010 11:21 pm

(Et brev til hans yngste storesøster)

Hej Madison

Ja jeg har fået dit brev, det kom fucking dagen efter jeg gjorde. Du kunne lige så godt have givet mig det med den gang jeg tog af sted. Anyway, eftersom det er dag to så kan jeg ikke fortælle dig hvordan det går.. jeg har da mødt nogle nye mennesker og sådan, men skal lige falde til. Ikke at jeg tror det bliver noget problem, men skal lige se folk an. Solkongen derimod er faldet til, den fede kat kan sku falde til alle steder, bare der er en seng og en som gider fodre ham, så ham skal du ikke være bekymret for. Han var dog ikke så glad for flyveturen, men han overlevede da.
Vi skal gå med uniformer her, det er sku ikke lige min stil, men bliver nok nød til det. Har også fået alle mine skolebøger.. som om det interesserer mig. tingende her er ret anderledes end derhjemme, men det er vel altid spændende at prøve noget nyt. selvom jeg dog hellere ville være blevet hjemme, der var ikke så mange regler. Her må vi sku ikke engang forlade skolens område når vi har fri, hvad gir’ du mig!?

For resten Søs, jeg fik ikke min Playstation med da jeg tog af sted, den kunne ikke være der. Gider du ikke sende den på et tidspunkt.. sammen med en masse slik! Tak, du er en skat.

Hils Mor og sig, ja, vi får ordentlig mad her xD og hils far og de andre piger nu du er i gang.

Hilsen Benjamin

PS. Ved du hvordan Toby har det?
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Benjamins breve og kruseduller Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamins breve og kruseduller   Benjamins breve og kruseduller EmptyTors Jan 28, 2010 10:26 am

Benjamins breve og kruseduller Rsz_21842_1307722406517_1034267011_
Random time på ternet papir
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Benjamins breve og kruseduller Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamins breve og kruseduller   Benjamins breve og kruseduller EmptyOns Feb 17, 2010 7:40 pm

Hej Madison

Skal jeg absolut skrive de her dumme breve til dig i hånden? Det ville være så meget lettere over mail! Men altså, det går stadig fint! Hvorfor skal alle breve startes med spørgsmålet om hvordan det går?! Well skolen er som altid kedelig, men har dog mødt nogle mennesker som jeg syntes er værd at samle på og jeg siger dig, det er sku alle typer som går her. Specielt en tror jeg, at jeg har fået en rigtig god ven i. Han hedder Shade, eller det kalder han sig, han er fransk og har derfor et mega griner femi-navn som han ikke kan lide. Han og jeg har en masse fælles interesser, så tror sku nok jeg skal få det fedt sammen med ham… heh, hvis jeg skal være helt ærlig, så er han sku pisselækker. (og nej, det gider jeg ikke uddybe, du ved allerede jeg både er til piger og drenge) Noget helt andet er, du ved den tatovering jeg har snakket om at få længe? Ja den skal jeg have lavet i næste uge, og jeg har besluttet mig til hvad det skal være, to solsorte! Hvorfor? Fordi det er fedt!

And WHAT!? Er Caitlyn gravid? igen!? Der kommer sku da babyer ud af hende konstant! Hmm, men jeg er efterhånden ved at være god til at være onkel, så okay. Men sig til hende at hun gerne må lave en dreng! Synes der er piger nok i forvejen! Jeg skal sku have en lille nevø jeg kan lære alting! Hvor langt er hun henne?

Anyway, skriv når du har tid og hils de der forældre og de andre tøser.

Hilsen Benjamin (jeg nægter for helvede at skrive Mini! Du kan kalde mig det alt det du vil, jeg nægter at tage det til mig!)

PS. Godt at høre Toby er i bedring.. du ved jeg ikke ville kunne bære andet. Hvis du får tid, kan du så ikke prøve om du kan få ham til at skrive til mig, bare et eller andet?


Sidst rettet af Dawn Man Feb 22, 2010 8:10 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Benjamins breve og kruseduller Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamins breve og kruseduller   Benjamins breve og kruseduller EmptyMan Feb 22, 2010 7:50 pm

Benjamins breve og kruseduller Rsz_112290_1329401588483_1034267011
Tegnet fordi han ikke havde noget at lave og fordi han havde glemt sin DS på værelset
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Benjamins breve og kruseduller Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamins breve og kruseduller   Benjamins breve og kruseduller EmptyFre Mar 26, 2010 12:54 am

Telefon samtale mellem Benjamin og hans yngste storesøster Madison.

Madison: Hallo?
Benjamin: Hej Madison, det er Benjamin.
Madison: MINI!?
Benjamin: Hold op med at kalde mig det!!
Madison: Ja, en anden dag, men fortæl mig først.. hvordan går det med min yndlings lillebror?? Det er så længe siden jeg har snakket med dig
Benjamin: jeg er din eneste bror din ged.. jamen det går fint, jeg ringer sådan set bare for at snakke lidt.
Madison: aww, savner Mini sin familie?
Benjamin: Hold nu kæft med det der Mini! Og hvad så hvis jeg gør?
Madison: Så ikke noget, vi savner også dig <3
Benjamin: …
Madison: Mini?
Benjamin: .. Ja?
Madison: fortæl lidt om skolen, hvordan er det at bo så langt væk?
Benjamin: det har jeg sku da allerede skrevet til dig i de dumme breve der!
Madison: og? Fortæl det igen! Fik du virkelig lavet den tatovering? Og hvem er ham der Shade du bliver ved med at snakke om?
Benjamin: Jamen.. her er okay. Selve undervisningen er lige så kedelig som derhjemme. Men udover det kan jeg egentlig meget godt lidt at være her.. og ja, jeg fik den lavet… og .. Shade er en jeg har noget kørende med, tilfreds?
Madison: Nej, har du knaldet ham?
Benjamin: hvad fanden er det for et spørgsmål!!?
Madison: Jeg er din søster, du kan fortælle mig alt.. har du?
Benjamin:…. … jah..
Madison: hehehe jeg vidste det! selvom det overrasker mig, du er så fin og nuttet, du kan umuligt have toppet ham. Med mindre han er den lille og nuttede!
Benjamin: jeg gider ikke engang skælde ud over den bemærkning! Og jeg er ikke nuttet!!! Og det er han heller ikke.. han er.. lækker..
Madison: Hihihi. Så han HAR altså toppet dig?
Benjamin: …
Madison: selvfølgelig har han det! Du er hans Bitch!
Benjamin: … Jeg hader dig.
Madison: Jeg elsker også dig. Var det godt så?
Benjamin: .. Hvordan kom vi til at snakke om det her??
Madison: fordi jeg ville vide det, kom nu, var det godt?
Benjamin: suk.. ja, det var.. han er rimelig stor..
Madison: … to sek.. jeg skal lige dø af glæde!
Benjamin: jeg hader dig! Hvorfor kunne jeg ikke bare have fået en normal søster som kan lide heste, i stedet for en pervers yaoi-fangirl som bruger sin egen bror til at mætte sine fantasier!!
Madison: Hahahaha, jeg ved du ikke kan undvære mig, inderst inde.
Benjamin: Ja det er fint.. anyway.. ham der Shade, han er fransk og han sagde et eller andet på fransk som jeg skulle lærer, men nåede aldrig at spørge hvad det betød.. kan du ikke lige spørge Rose om hun gider oversætte det for mig?
Madison: Jo, hun er faktisk lige kommet hjem, hvad var det.
Benjamin: nu kan jeg ikke rigtig huske det, og jeg udtaler det sikkert også forkert.. men ty a chod, sjæ t’æme bien
Madison: du har en forfærdelig udtale, men jo, jeg spørger hende lige.. to sek.
Benjamin: …
…..
Madison: Hej igen, hun ville ikke sige det, hun grinede bare højt.
Benjamin: Helt ærligt! Hvad fanden betød det?? Hvorfor har jeg sådan nogle irriterende søstre?
Madison: ved jeg ikke..
Benjamin: ...Hvorfor griner du?
Madison: hihi ikke for noget.
Benjamin: du ved hvad det betyder, gør du?! Sig det!
Madison: næ! Jeg synes hellere du skal spørge din Shade hvad det betyder.
Benjamin: han er ikke min Shade… han er..
Madison: Så siger vi det
Benjamin: …
Madison: hehe
Benjamin: … suk, .. nå men jeg vil smutte igen så.. Hils de andre
Madison: Okay, skal jeg nok.. vi ses Mini, og hils din Shade fra mig
Benjamin: Hvor mange gange skal jeg sige..!!?
Madison: Heheheh farveeel <3 *Beep Beep”
Benjamin: … søstre.. *Beep*

((Han nåede lige at ringe til sin søster inden han mødte Asher xD))
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Benjamins breve og kruseduller Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamins breve og kruseduller   Benjamins breve og kruseduller EmptyLør Maj 22, 2010 10:19 pm

Benjamins breve og kruseduller 12290_1329401628484_1034267011_1002
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Benjamins breve og kruseduller Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamins breve og kruseduller   Benjamins breve og kruseduller EmptyLør Maj 22, 2010 10:30 pm

Note til sig selv, skrevet kl. mega sent en nat fordi han ikke kunne sove

Eeh.. ved ikke hvad jeg skal skrive.. skriver ikke dagbog eller sådan noget pladder, men jeg gider ikke snakke med mine søstre lige nu, for jeg ved hvad de vil svare. Jeg er blevet ret god til at gemme mig her på det sidste, jeg ved godt jeg lovede Asher ikke at gøre det, men gamle vaner er vel ikke sådan at ryste af sig. Ved ikke rigtig hvor jeg skal gøre af mig selv, har jo ikke følt noget for nogen før, udover Toby. Men jeg er kommet i tvivl.. føler jeg noget for ham Shade? for hvis jeg ikke gør, hvorfor tænker jeg så på ham hele tiden.. hvorfor kan jeg ikke bare ignorer ham som jeg plejer at gøre?.. har ikke set ham længe nu, er efterhånden begyndt at spekulere på om.. nej det er lige meget.
noget andet er, måske bliver jeg nød til at opsøge ham.. bare så jeg i hvert fald ikke bliver myrdet af ham Asher..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Benjamins breve og kruseduller Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamins breve og kruseduller   Benjamins breve og kruseduller Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Benjamins breve og kruseduller
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Off-Game :: Blogs/Dagbøger-
Gå til: