Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Où est mon cerveau? Shade's blog.

Go down 
ForfatterBesked
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Où est mon cerveau? Shade's blog. Empty
IndlægEmne: Où est mon cerveau? Shade's blog.   Où est mon cerveau? Shade's blog. EmptyTirs Feb 09, 2010 10:46 am

Http;//Ouestmoncerveau.blogspot.com
- Hej bitch velkommen til min verden!

Denne blog er oprettet af den lækre Shade Chaput *host* undertegnede, og vil blive brugt til hvad jeg nu har lyst til. Læs den eller lad være, your problem. Bloggen vil blive opdateret når jeg har lyst. Ikke før.

Om bloggeren:
Navnet er Shade Chaput, som navnet antyder
har jeg fransk i mit blod, og er stolt deraf.
For øjeblikket bor jeg i Japan på en kostskole
kaldet Okunote, jeg har planer om at flytte til
Frankrig når jeg er færdig her. Så pas på derovre!
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Où est mon cerveau? Shade's blog. Empty
IndlægEmne: Sv: Où est mon cerveau? Shade's blog.   Où est mon cerveau? Shade's blog. EmptyTirs Feb 09, 2010 11:03 am

L'ennui
- Den 9. februar 2010

Bonjour mon ami!
Hvad skal jeg dog skrive, hvad skal jeg dog skrive. Jeg savner lidt spænding. Ja. Jeg savner faktisk lidt spænding. Asher hvor er du blevet af?
Jeg har brugt det meste af dagen i går på at se folk prøve at efterligne sange på youtube.. Me singing ... My ass... Lær lige at synge før du gør dig selv til grin på hele internettet kælling. ARH. Det pisser mig bare så meget af. Uhh, jeg er bare mega lækker, jeg synger bare mega godt, uh uh, jeg skal lige danse lidt dirty på samme tid uhhh, jeg har ikke nogen hjerne, jeg kan ikke synge.. Nej nemlig dét kan du i hvert fald ikke! Argh mine ørere falder af! Lad være med at skrige, det har ikke en skid med at synge at gøre.

Jeg har lyttet meget til sangen Trouble Sleeping https://www.youtube.com/watch?v=p8OgWPcNA6o&feature=fvst. Den er faktisk ret genial! Meget stille men alligevel med en vis stemning over den. Se den bitches!

Nu vil jeg smutte så i kan få tid til at tjekke sangen ud.

"... Leave me" Hahahaha..
__________
Af Shade Chaput
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Où est mon cerveau? Shade's blog. Empty
IndlægEmne: Sv: Où est mon cerveau? Shade's blog.   Où est mon cerveau? Shade's blog. EmptyOns Feb 24, 2010 7:56 pm

Sort humor & sort kaffe
- Den 14. februar 2010

Bonjour!
Shade har igen en af de dage hvor han sidder i sengen med sin bærbare og drikker kaffe. Og stener. Jeg har ikke noget at lave!!?
Giv mig en dreng jeg kan flå tøjet af, jeg savner lidt nærvær. Hallo??
Mit hovede er ved at eksplodere, jeg tænker som en gal på ham. Fuck. Fuck, fuck, fuck, fuck.
Kan det være kærlighed? . . . . Nej. Jeg tror sgu det er lyst. Ren og skær lyst. Og fuck hvor har jeg lyst! Lige nu. Bvaah.
Jeg har tænkt lidt over hvorfor jeg aldrig har noget fornuftigt at sige på den her blog. Jeg er faktisk lidt useriøs og snakker lidt sort.
Se frem til et indlæg med mere handling næste gang (Selvom denne stil passer bedre til Oú est min cerveau som jo betyder hvor er min hjerne? Hvis du har set den forresten, så skriv lige til mig. Jeg savner den lidt kan du nok forstå)

__________
Af Shade Chaput
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Où est mon cerveau? Shade's blog. Empty
IndlægEmne: Sv: Où est mon cerveau? Shade's blog.   Où est mon cerveau? Shade's blog. EmptySøn Maj 16, 2010 9:59 pm

Tag dig sammen

For helvede. Det ene øjeblik ser jeg ind i dine fantastiske øjne, og det næste er du bare forsvundet ud i den blå luft!. Når jeg finder dig banker jeg dig op af væggen, og så har du bare af at give mig en forklaring fister!
Fuck. Jeg må indrømme at jeg aldrig nogensinde har været så forvirret og nervøs før i hele mit liv. Selvom jeg ikke har set dig nu i hvad... næsten to måneder?, så er jeg stadigvæk helt vildt rundt på gulvet og længdes efter at se dig. Kom nu frem fra dit skjul!
Jeg har aldrig været typen der skriver sine følelser ned, eller indrømmer dem overfor nogen, inklusiv en selv i det hele taget... Men du er helt speciel. Så vil du ikke være sød at lade mig finde dig. Jeg lover at vi nok skal finde ud af det. Eller bare finde ud af noget i det hele taget, jeg vil bare så gerne se dig igen. Det er nok... For nu...

Ud over det har det været nogle ret forvirrende måneder, og det er alt sammen din skyld, så nu syntes jeg at du skal stå til ansvar. Du kunne da i det mindste bare snakke med mig. I det mindste bare lade som ingenting, bare et eller andet, i stedet for at gå under jorden. Det er jo lige før jeg tror at det hele bare var en vandvittig drøm!

__________
Den 16. maj 2010 kl. 23:59 af Shade Chaput
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Sponsoreret inhold





Où est mon cerveau? Shade's blog. Empty
IndlægEmne: Sv: Où est mon cerveau? Shade's blog.   Où est mon cerveau? Shade's blog. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Où est mon cerveau? Shade's blog.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» : Blog/Dagbog (:

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Off-Game :: Blogs/Dagbøger-
Gå til: