Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Dot dot dot . . .

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 11:39 am

Tenya Johto ~

Tenya sad i en vindueskarm med en blok og en blyant. Han havde skrevet halvdelen af siden, og på den modsatte side var der tegnet en masse forskellige kruseduller. Han sad nu og så ud af vinduet. Hans humør var ikke specielt dårligt efter i går aftes hvor han mødte den irriterende Natsu. Men han syntes vel også at Tenya var irriterende. Tenya var dog ligeglad med hvad han syntes. Tenya rykkede kort på sig, og tabte derfor blokken ned på gulvet. Han gad ikke se ned på den, og gad heller ikke samle den op. Han var doven i dag. Og det var Søndag. Tenya havde sat sig på gangen, for der var fredeligt, for folk gad jo ikke befinde sig på gangene i deres fritid. Tenya strøg en hånd gennem sit hår og sukkede let. Han betragtede naturen udenfor. Den var kedelig, nok mest fordi at det var vinter og det hele var gråt. Tenya var helt klart et sommer-menneske.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 11:42 am

Charlie Taylor Smith

Charlie kom nærmest dansende ned af gangen, mens han havde sine høretelefoner på, der spillede høj musik. Han sang med på sangen, og det lød overraskende godt. Han opdagede ikke Tenya, selvom han kom nærmere ham, og Charlie burde se det lyserøde hår, som han også gjorde, men han skænkede det ikke en tanke, da han var i utrolig godt humør, og bare havde lyst til at lalle rundt.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 11:47 am

Stilheden blev brudt da der var en der kom syngende ned af gangen. Tenya prøvede så vidt muligt at ignorerer sangen, men til sidst så han alligevel mod personen der sang. Han fik først øje på en skikkelse der dansede omkring, men så genkendte han det regnbuefarvede hår. Han skævede svagt og fulgte den yngre Charlie med blikket. Til sidst så han dog igen ud af vinduet og tænkte videre. Han havde set at Charlie hørte musik, ret højt endda, og han ville sikkert ikke opdage Tenya medmindre at han sprang ud foran ham. Men som sagt var Tenya doven, og gad ikke rykke sig væk fra vindueskarmen, i hvert fald ikke lige på det tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 11:57 am

Charlie Taylor Smith

Endelig gik det op for Charlie, at der var en person. Han tog bare høretelefonerne rundt om halsen, da han ikke gad at slukke for dig.
Der gik dog lidt tid, før Charlie kom i tanke om hvem Tenya var. "Hej Tenya!" udbrød Charlie så, og rendte over til den ældre dreng. "Hvad sidder du her for. Er det ikke rimelig kedeligt, at kigge udenfor?" spurgte den tydeligvis hyper, yngre dreng.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 12:03 pm

Tenya drejede hovedet og så på Charlie, som tydeligvis var oppe at køre. "Hej Charlie." Tenya strøg sig kort over nakken og rettede sig lidt op. Han kastede kort blikket på vinduet, men så på Charlie igen. "Næe, det er det egentlig ikke... Eller jo, lidt. Men orker ikke rigtig at lave noget." sagde han tænkende og trak på skuldrene. Han smilede skævt og så roligt på den yngre dreng med det regnbuefarvede hår. "Men hvad render du rundt og laver, ud over at hører musik?" sagde han og kastede et kort blik på høretelefonerne. Han så roligt op på Charlie igen. Tenyas isblå øjne var kølige som altid, på trods af at han faktisk ikke var i dårligt humør. Langt fra faktisk.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 12:21 pm

Charlie Taylor Smith

Charlie blinkede et par gange og havde faktisk glemt alt om, hvad han lavede, og hvorfor han gik ud fra sit værelse. "Det har jeg glemt," sagde Charlie dumt, men smilede dog alligevel. Han begyndte at stå og lege med sin tungepiercing, som var godt tidsfordriv for ham. I hvert fald i starten, da han fik den, selvom den gjorde vildt ondt. Desuden måtte han ikke spise slikkepinde den første uge han havde den, ifølge hans forældre. Det var den værste uge i hele hans liv.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 12:26 pm

Tenya smilede lidt af ham og så hen af gangen. "Du sagde jo også at du havde en dårlig hukommelse..." sagde han roligt og så på Charlie igen. Tenya strøg en hånd gennem sit hår og vendte sig roligt mod Charlie. "Det er ret sjovt, at du så kan huske alle de mennesker du møder..." sagde han lettere drillende og smilede svagt til drengen med det regnbuefarvede hår. Tenya hoppede ned fra vindueskarmen og samlede sin blok op. Han lagde blokken i vindueskarmen og lænede sig så mod den. Han så roligt på Charlie igen.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 12:35 pm

Charlie Taylor Smith

"Jeg husker ikke alle menneskerne, men jeg husker da mine venner," sagde Charlie og vippede frem og tilbage på fødderne, mens han holdte sit blik på Tenya. Charlie opdagede, at Tenya havde nogenlunde den samme øjenfarve som ham selv. "Ellers husker jeg også, hvis der er nogen er ser usædvanlige ud. Ligesom Eddie her på skolen, han har knald rødt hår!" Charlie var tydeligvis fascineret af hårfarver. "Men Domi's hår, er pænere, selvom de begge har rødt hår. Domi er også min bedste ven, så måske er det derfor."
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 12:41 pm

Tenya nikkede let og smilede skævt. Han så lidt på Charlie. "Jeg tror godt at jeg har mødt ham Eddie, ganske kort i hvert fald." sagde han tænkende. Tenya strøg en hånd gennem sit lyserøde hår. Han droppede at finde ud af om han kendte Eddie, og så i stedet på Charlie igen. "Kender du mange her på skolen?" spurgte han så og hældte hovedet lidt på skrå. Tenya kendte nogen stykker efterhånden, dog ikke særlig godt. Den Tenya havde snakket mest med, det måtte være Charlie, og de havde jo også kun snakket få gange. Så Tenya kaldte ikke nogen for 'ven' endnu.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 12:47 pm

Charlie Taylor Smith

"Jeg kender dig, Eddie, Domi, og så har jeg mødt diverse folk," sagde Charlie grinende. "Men jeg tror jeg irriterer de fleste, pga. jeg er som jeg er." Charlie tog det ikke tungt, for hvis de skulle være hans venner, så skulle de kunne holde ham ud, og sådan var det. Charlie ville ikke lave om på sig, bare fordi andre folk ikke kunne lide ham, for han havde Dominic uanset hvad, og det var hvad der talte.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 12:58 pm

Tenya smilede lidt af Charlie og trak på skuldrene. "Vi kan jo ikke alle sammen være dødkedelige, nogen bliver da nødt til at være... Anderledes." sagde han, det sidste var nok mere drillende end det andet. Men nu var det jo heller ikke en dårlig ting at være anderledes. Eller, det var der jo nogen der mente, men ikke Tenya. Tenya så roligt på Charlie og smilede kort. Der var da også mange som ikke kunne holde Tenya ud fordi at han var så egoistisk nogen gange. Men det var Tenya ligeglad med. Man måtte lærer ham at kende, hvis man havde tålmodighed til det.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 1:12 pm

Charlie Taylor Smith

"Helt enig," grinede Charlie og roddede endnu engang Tenya i håret. Han kunne virkelig godt lide hans hår. Det var så... lyserødt? Det var egentlig ikke nogen grund til at rodde i andres hår, men han gjorde det alligevel, og sådan var det nu engang. De måtte leve med det.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 1:21 pm

Tenya smilede lidt af Charlie da han begyndte at rodede i hans hår. "Er mit hår virkelig så interessant?" spurgte han drillende, og rodede let i Charlies regnbuefarvede hår. Da det sad som en høstak, stoppede han så og hældte hovedet på skrå for at betragte de mange farver, der nu var blevet rodet sammen. Han smilede lidt, det fik bare Charlie til at se endnu mere skør ud. Tenya rettede sig roligt op igen og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 1:26 pm

Charlie Taylor Smith

"Jamen... Det er lyserørdt," sagde Charlie fascineret og gjorde ikke noget ved, at Tenya roddede i hans hår. Det var ikke fordi, at det var så vigtigt, at det skulle sidde ordentlig, selvom han godt var klar over, at han så fuldstændig underlig ud, når alle farverne var blandet sammen, så der ikke var noget orden i det.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 1:36 pm

Tenya grinede let. "Det havde jeg ikke opdaget... Tak fordi du sagde det." sagde han drillende og prikkede Charlie i maven. Tenya rettede kort på sit lyserøde hår. Tenya smilede lidt af Charlie og tænkte lidt. Charlie virkede som en utrolig munter dreng, uden tvivl. Og det smittede da lidt af på Tenya, han blev dog ikke lige så munter, men det kunne da få et smil frem på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 1:42 pm

Charlie Taylor Smith

Der kom en meget piget lyd fra Charlie, da han blev prikket i maven. Han var kilden. Ikke ligefrem nogen fordel, især ikke hvis man var sammen med nogle piger, der vidste det. Hans søstre var især stykke til det, men han morede sig stadig sammen med dem, når de altså ikke kildede ham. Han savnede dem jo næsten efterhånden. Men han havde Dominic og han havde jo også fået to andre venner.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 1:51 pm

Tenya grinede let af den lyd der kom fra Charlie. Han rystede let på hovedet og smilede til ham. "Er du kilden?" spurgte han så, med en drillende undertone. Tenya hævede et øjenbryn og hældte hovedet lidt på skrå. Der hvilede et smil på hans læber. Tenya så ned af gangen da et par elever gik ned af gangen, men så forsvandt ned af en anden gang. Tenya vendte derefter opmærksomheden mod Charlie igen, og ventede på hans svar, selvom han havde på fornemmelsen at Charlie var kilden. Ellers havde han nok ikke hvinet sådan da Tenya havde prikket til ham.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 2:02 pm

Charlie Taylor Smith

"Nej?" sagde Charlie i et dårligt forsøg på at lyve. Han begyndte også at gå bagud, men han bankede ind i en væg, så han var gået meget upræcist. Uheldigvis for Charlie.
Charlie var virkelig kilden til tider, mens han andre gange ikke var ligeså kilden. Han var normalt meget kilden, når han var hyper, som han var halvdelen af tiden.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 2:13 pm

Tenya smilede let af ham. "Så siger vi det." svarede han roligt og tog sin blok og blyant. Han kiggede lidt på det han havde skrevet. Det var tit hvor han skrev nonstopskrivning. Hvor han bare skrev alt hvad der løb gennem hans hoved. Det havde han gjort tidligere, men var så gået i stå og havde ellers bare siddet og tænkt, indtil Charlie så kom forbi. Han løftede blikket og så roligt hen på Charlie igen med et lille smil. "hvor er du på vej hen?" spurgte han undrende da Charlie begyndte og bakke, og til sidst gik ind i en væg. Det fik endnu et smil frem på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 2:39 pm

Charlie Taylor Smith

"Min normale måde at forsvare mig mod kilderi. Jeg har to storesøstre der kilder mig rimelig tit, og vidste ikke om du ville kilde mig," sagde Charlie grinende, og tog sig slet ikke af, at han man kunne høre den høje musik fra hans høretelefoner, der efterhånden havde kørt mange sange igennem, og var nu på en anime intro.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 3:13 pm

Tenya grinede let af Charlie og rystede på hovedet med et smil. "Jeg kunne godt finde på det, men jeg skal nok prøve at lade være." sagde han drillende og så hen på ham. "Men jeg må indrømme, at det er den dummeste måde at komme væk på... At du bakker ind i en væg." han smilede let af ham og så sig kort omkring. Men der var intet spændende at se. Tenya så derfor igen mod Charlie.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 3:19 pm

Charlie Taylor Smith

"Regnede heller ikke med, at der var en væg der. Desuden plejer jeg at være udenfor, eller inde i stuen eller et af vores værelser, og der er der meget plads," sagde Charlie og prøvede at lyde fornærmet, selvom det gik langt fra godt. Charlie kunne ikke lyde fornærmet, fordi han var sådan en happy go lucky type. Så han blev meget sjældent fornærmet, sur, vred eller noget som helst i den stil.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 3:26 pm

Tenya grinede let af Charlie og hans forsøg på at lyde fornærmet. "Du er fuld af dårlige undskyldninger, Charlie." sagde han med et smil på læberne og gik hen til Charlie. Han rodede ham kort i håret før han drejede rundt, og lænede sig mod væggen ved siden af Charlie. Tenya så ud af vinduet med et tænkende blik. "Kan du bedst lide sommer eller vinter?" spurgte han tænkende og så på Charlie igen.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 3:40 pm

Charlie Taylor Smith

"Sommer, der behøves man ikke at have vildt meget tøj på, og der er der masser af farver, ellers forår. Forår er nemlig lige tilpas. Der er farver, og man kan sagtens gå med stramme bukser, uden de bliver for varme... hvad med dig?" spurgte Charlie efter sin lange forklaring. Eller lange og lange. Charlie kunne sagtens være blevet ved.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . EmptySøn Feb 21, 2010 4:00 pm

Tenya smilede lidt da Charlie begyndte at fortælle, og blev ved med at fortælle, i hvert fald i lidt tid endnu. "Jeg kan bedst lide sommer. Der er det dejlig varmt." svarede han roligt og så på Charlie. Charlie var en del lavere end Tenya, og Tenya var altså ikke den aller højeste på jorden. Tenya tænkte lidt og så sig omkring.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dot dot dot . . . Empty
IndlægEmne: Sv: Dot dot dot . . .   Dot dot dot . . . Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Dot dot dot . . .
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Gang-arealerne-
Gå til: