Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 I en sofagruppe nær pejsen (♥)

Go down 
+5
Deadie
Missar
momo
Icchan
Mumrik
9 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptyTors Dec 31, 2009 12:13 am

- Shade Chaput -

Han smiler stort af ham "Jeg er 18 år, og nej jeg er heldigvis ikke din mor. Men jeg ville teste om du fandt mig interessant nok til ikke at flygte da jeg gav dig chancen" siger han i en drillende tone, han er lettere facineret af denne dreng, og vil gerne lære ham at kende. Det der tiltrækker ham mest er hans ansigt, det hersker der ikke nogen tvivl om. Men også hans ordvalg finder han interessant.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptyTors Dec 31, 2009 12:19 am

- Lucas Valir


Lucas smiler skævt til Shade. Han smil forsvinder dog, da Shade siger, at han heldigvis ikke er hans mor. "Er jeg virkelig så slem?" spørger han med et påtaget chokeret ansigts udtryk. Og så dukker smiler frem igen, denne gang et smil, der er en smule søvndrukkent. Okay, han havde måske ikke talt helt sandt, da han sagde, at han overhovedet ikke var træt. Han er træt. Lidt mere end bare træt, faktisk. Han kigger ned på sofaens bløde betræk. Det virker fristende bare at ligge sig til at sove her. Så vil han også slippe for at skulle finde hele vejen hen til sit værelse, hvor han vil komme til at sove sammen med en vildt fremmed. Men så igen... man må sikkert ikke sove i opholdsstuen.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptyTors Dec 31, 2009 12:24 am

- Shade Chaput -

Pludselig kan man høre nogen ved trappen "Shit. Jeg tror det er en lære, jeg bliver nok nød til at smutte. Men du skal ikke tro at du slipper så nemt! Jeg finder dig engang i morgen, så bliver du nød til at fortælle mig noget om dig selv" Siger han roligt og kigger efter en smutvej. Han løber ned af gangen og forsvinder hurtigt.

((//Out - Godnat :'D))
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptyTors Dec 31, 2009 12:26 am

- Lucas Valir

Lucas kigger efter Shade, da han stikker af. "Nåja, men vi ses jo... åbenbart," siger han, før han rejser sig fra sofaen. Hvis han skynder sig, kan han nok godt nå at finde sit værelse indenfor den næste times tid.

//Out
((Godnat ^^))
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptyTors Dec 31, 2009 7:57 pm

- Asher M. Harel -

Asher sidder roligt og venter på Kouseki, han er ikke engang sikker på at han kommer, men tænker at opholdsstuen er et godt sted at sidde og vente.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptyTors Dec 31, 2009 10:06 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki træder langt om længe ind i opholdstuen og ser lidt rundt, inden han ser Asher og sukker lettet. "Unskyld, har.. jeg ladet dig vente længe?" han klør sig usikkert i nakken inden han går tættere på. "Jeg farede lidt vild og havnede nede i biblioteket hvor jeg kort mødte Ace.. Og så kom jeg herop." Han sætter sig lidt ved pejsen og trækker benene lidt op, hvor efter han folder armene om benene.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptyTors Dec 31, 2009 11:05 pm

- Asher M. Harel -

Han ser på ham "Kom med!" Han tager hans hånd og trækker ham med udenfor

//Out

((Håber det er okay))
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 1:00 pm

- Lucas Valir

Lucas sidder på en af de mange sofaer og kigger sløvt ind i pejsen. Flammerne er næsten gået ud, men han ved, at man ikke må røre pejsen, så han kan ikke ligge mere brænde på. Han rodder sig i håret og kaster et blik rundt i den tomme opholdstue. Der er ikke et øje at se. Ikke engang det ene blå øje, som han ellers allerhelst gerne vil se. Han sukker og giver sig igen til at kigge ind i pejsen. Hvis der ikke snart kommer mere brænde på, så går ilden ud.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 1:05 pm

Caleb åbnede døren indtil opholdsstuen og trådte ind. Han så sig lidt omkring i stuen med et skævt smil på læberne. Han fik kun øje på en enkelt person, som han ikke mindes at have set før. Caleb rodede sit lyse hår i gennem mens han bare stod der i døren og tænkte. Han valgte så at bevæge sig længere ind i stuen, og satte sig til sidst ned i en stol. Han skævede lidt hen på den fremmede "hej?" sagde han så prøvende, dog en anelse dæmpet. Det var jo ikke sikkert at han gad snakke med Caleb. Han så lidt hen på pejsen hvor ilden var ved at gå ud. Han betragtede de små flammer, der næsten var forsvundet. Der var næsten kun gløder tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 1:10 pm

- Lucas Valir

Lucas drejer hovedet, da nogen taler til ham. Det viser sig at være en lyshåret fyr, som han aldrig har set før. Han ser ud til at være en del ældre end Lucas selv, så det er forståeligt nok, da de så med stor sandsynlighed ikke går i klasse sammen. "Hej," hilser han tilbage. Han betragter nysgerrigt den fremmede dreng, men tager sig selv i det, og kigger hurtigt væk igen. Det er ikke høfligt sådan at glo på andre, husker han sig selv på. Så igen vender han blikket mod pejsen, der efterhånden ikke længere er et særlig interessant syn.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 1:19 pm

Caleb vendte blikket mod drengen igen. Han tænkte lidt og hældte hovedet lidt på skrå. "Hvem er du så?" spurgte han roligt med et smil på læberne. Han betragtede ham lidt, men vendte så blikket lidt væk. Caleb så sig lidt omkring i stuen, bare for at se hvordan der så ud. Han var jo ret ny her, og han havde endnu ikke set hele skolen. Efter at have set sig omkring, vendte han igen blikket mod ham drengen. Caleb ville gerne lære flere at kende, han havde jo kun kort mødt ham Moritz. Calebs blik blev lettere nysgerrigt hvilende på drengen.
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 1:25 pm

- Lucas Valir

Han kløer sig på kinden og vender blikket mod den fremmede fyr. "Lucas," svarer han. Han giver sig tid til at blinke et par gange med øjnene, før han fortsætter, "hvem er du?" Han giver sig igen til at betragte den lyshårede. Han ser ud til at være omkring 17-18 år. Måske han så går i klasse med Sinett? Lucas kan jo spørge ham, men han vælger at lade være af to grunde. Den første grund er, at fyren sikkert er ny på skolen, og måske ikke engang har mødt sine klassekamerater endnu. Den anden grund til, at han vælger ikke at sige noget, er at han ikke rigtigt tør. Han ved jo ikke, om den anden vil synes det er irriterende, hvis han spørger så meget.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 1:35 pm

Caleb smilede roligt til denne Lucas. "Caleb." sagde han afslappet og rettede sig en smule op fra den dovne stilling han havde sat sig i. Han betragtede Lucas lidt. Han så ud til at være yngre end ham selv. Han kløede sig lidt i nakken og tænkte. Caleb lænede sig tilbage i stolen og så lidt på pejsen, hvor der nu ikke var ild mere, og gløderne var også blevet slukket nu. Trist. Det var ellers hyggeligt med ild i pejsen. Caleb vendte roligt blikket mod Lucas igen og smilede lidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 2:13 pm

- Lucas Valir

Lucas smiler forsigtigt tilbage til fyren. Caleb. Han læner sig en smule tilbage i sofaen, mens han betragter den anden. Nu er det vist hans tur til at sige noget, medmindre de skal sidde i stilhed og kigge på hinanden. "Um, er du ny her?" spørger han. Han er selv ret ny. Han har endnu ikke fået set hele skolen, så når han går ind igennem døre, han ikke har åbnet før, er det hele stadig nyt for ham.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 2:19 pm

Caleb nikkede lidt. "Ja, jeg kom for et par dage siden. Hvad med dig?" sagde han med et smil på læberne. Caleb følte at stemningen var lidt akavet, men det var vel fordi de ikke rigtig kendte hinanden endnu. Caleb var i hvert fald bange for at sige et eller andet forkert, så derfor var han lidt tilbageholdende. Han vendte blikket lidt ned på hans sko, selvom de ikke var særlig spændende. Han tænkte lidt, men vendte så roligt blikket mod Lucas igen.
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 2:27 pm

- Lucas Valir

"Jeg kom for... noget tid siden," siger han og trækker undskyldende på skuldrene. Han kan ikke huske helt præcist, hvor lang tid siden det er, siden han begyndte på skolen. Det føles som lang tid siden nu, og så er det alligevel ikke så lang tid siden igen. Han sukker og kører en hånd igennem håret, mens han skæver lidt til Caleb.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 2:34 pm

Caleb kunne ikke lade være med at smile lidt. Han nikkede roligt og rykkede kort på sig. "Kender du så mange på skolen, eller...?" spurgte han lettere nysgerrigt. Han rodede sig kort i det lyse hår, som i forvejen sad som en høstak. Caleb var ikke typen der satte hår, han kunne godt lide at det sad naturligt rodet, og at der ikke var voks og alt muligt andet ulækkert i. Caleb blinkede let med de chokolade brune øjne, og så på Lucas igen. Var det bare ham, eller virkede Lucas lidt... Genert eller noget?
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 2:39 pm

- Lucas Valir

Lucas ryster langsomt på hovedet. Hvor mange kender han - tre eller sådan noget? Og man kan vel knap nok sige, at han kender dem alle tre sådan rigtig. Desuden er det flere dage siden, at han har set to af dem. Måske gider de ham ikke mere, eller også har han bare svært med at være på de steder, hvor de også er. Han sukker og smiler sit sædvanlige lille skæve smil til Caleb. "Næh..." lyder det fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 2:56 pm

Caleb nikkede lidt med et skævt smil. "Trist." sagde han tænkende. Han så en smule ned mens han tænkte lidt. Han løftede dog blikket igen kort efter. "Det gør jeg heller ikke." sagde han så og trak lidt på den ene skulder. Caleb vendte blikket mod Lucas, og smilede kort. Han vippede lidt med den ene fod for at den ikke skulle sove. Men det lykkedes dog ikke. Hans fod sov allerede tungt. Caleb sukkede kort og så hen mod et vindue. Vejret var koldt og trist udenfor. Caleb kunne ikke vente til det blev sommer...
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 2:58 pm

- Lucas Valir

Lucas sukker og vender ligeledes blikket mod vinduet. Udenfor er der koldt og kedelige. Det er næsten ligesom indenfor, bortset fra at her er varmt. Han rejser sig op fra sofaen og strækker kort sine arme over hovedet. Derefter ser han på Caleb. "Jeg har mange lektier, jeg skal have lavet, så jeg går nu. Vi ses vel," siger han, før han går ud af opholdstuen.

//Out
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptySøn Jan 10, 2010 3:04 pm

Caleb så på Lucas og nikkede. "Ja, vi ses vel." sagde han med et skævt smil. Caleb kiggede efter ham, men vendte blikket væk da døren blev lukket. Han sad i lidt tid og lyttede til stilheden, men gik så selv ud af opholdsstuen.

~ Out.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptyTirs Jan 12, 2010 6:41 pm

* Sinett Li'Quan

Sinett snøfter let og sætter sig i en af de store, bløde lænestole tæt ved pejsen. Han fryser og har kuldegysninger. Han har været syg i flere dage, og har ligget under sin seng og lyttet til værelseskammeraten Asher og hans ven, men de hyggede sig. Meget ubehageligt. Specielt når man er syg. Sinett's hænder ryster en smule, da han holder dem op mod pejsens varme flammer. Han sukker.
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptyTirs Jan 12, 2010 6:52 pm

- Lucas Valir

Lucas kommer ind i opholdstuen, slæbende på sin skoletaske. Her plejer aldrig at være nogen, så han han havde håbet på, at han kunne få lov at lave sine lektier i fred, men den tanke må han hurtigt opgive, da han hører en snøften. Han kigger rundt og før øje på noget lyserødt hår ved en af lænestolene. Selvom resten af drengen er skjult, er han alligevel ret sikker på, hvem det er. Han går over til Sinett og skal lige til at hilse, men opdager så, at han ryster. "Er du syg?" spørger han og rynker let på brynene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptyTirs Jan 12, 2010 6:59 pm

* Sinett Li'Quan

Sinett hører fodtrin men tager sig ikke af det. Han er for træt til at tænke, han har ikke fået sovet meget pga. Asher og Kouseki. Han sukker. han er næsten sikker på at han har sorte rander udner øjnene. Han hører en stemme ved sin side, og vender stille hovedet. Han ser på Lucas og trækker på skuldrene. "Det er ved at gå over." Han snøfter igen.
Tilbage til toppen Go down
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 EmptyTirs Jan 12, 2010 7:04 pm

- Lucas Valir

Lucas bider sig let i læben og kigger på de sorte rander under Sinetts øjne "Det ser ikke sådan ud." Det ser slet ikke ud som om, at han har hvilet sig, og så vidt Lucas ved, skal man hvile sig for at blive rask. Det er i hvert fald ikke sundt at rende rundt på skolen. "Hvorfor ligger du ikke i din seng?" spørger han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I en sofagruppe nær pejsen (♥)   I en sofagruppe nær pejsen (♥) - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I en sofagruppe nær pejsen (♥)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest-fløjens opholdsstue-
Gå til: