Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kedsomhed

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Kedsomhed Empty
IndlægEmne: Kedsomhed   Kedsomhed EmptyFre Jul 16, 2010 9:22 pm

yushi var ny på skolen, han havde kun været her i en uge eller sådan noget, det var ikke lige frem gået særligt godt for ham, han havde sovet for længe alle dagene og vark ommet for sent til timerne, og lektierne var ikke lige frem noget han gad at tænke over. men hvorfor skulle han os det når skolen ikke rigtigt intresserede ham, han ville meget heller bare lægge der hjem og dovne hele dagen. lige nu burde han egentligt at være til time klokken var 10 om formiddagen, men yushi havde ikke lige frem lyst til at skulle være i skole, derfor var han bare gået på biblioteket og sat sig med et par bøger ikke for at læse dem men mere for bare at tegne i dem for at drille de næste der skulle bruge bøgerne. han tegnede over det hele dog ikke i hele bogen, men steder så man ikke kunne se hvad der stod. dette havde han gjort i 10 min før han syntes var det begyndt at blive kedeligt, og han valgte at smide bøgerne på gulvet og bare sætte sig op på bordet og lave ingen ting... han havde et par sorte hængerøvs bukser på og en grøn hættetrøje
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Kedsomhed Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed EmptyFre Jul 16, 2010 9:41 pm

~ Kouseki Hira

Kouseki kom gående ned af gangene. Han havde brug for nogle bøger til sine lektier. Han kunne egentlig ikke få tiden til at gå, de her dage havde været hårde mod ham. Han åbnede døren til biblioteket og gik dereftger ind hvor han så sig omkring. Han vidste egentlig ikke helt hvilke bøger han ledte efter, så han gik lidt rundt og kiggede på reolerne for måske at finde noget. Kouseki stopper dog op da han får øje på en anden dreng, der har sat sig på bordet. Derefter falder hans blik på bøgerne der er havnet på gulvet og det gyser lidt i ham. Han ville gerne have spurgt drengen om det var ham der havde brugt dem, måske var det jo nogle Kouseki kunne bruge? Men egentlig tør han ikke helt, og han leder derfor videre på hylderne uden at sige noget.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Kedsomhed Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed EmptyFre Jul 16, 2010 9:46 pm

Yushi kiggede på personen der kom ind på biblioteket og vidste ikke helt hvad han skulle gøre derfor sprang han ned fra bordet, han var virkelig i ballademager humør og derfor satte han kursen mod den anden dreng, selvom piger intet sagde ham savnede han faktisk at der var piger her på skolen lige nu, selv følte han sig meget piger på nogen områder fx. det med at blive beskidt eller knække en negl eller andre ting det kunne han slet ikke klare. " nå så vi har en pjækkerøv her " sagde han med et smil på læben en faktisk lidt usikkert smil, han var ikke god til at det med at være hård og drille osv. kun hvis det var nogen der var langt mere usiker end ham selv, og ikke turde noget.. dog kunne han ikke slås...
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Kedsomhed Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed EmptyFre Jul 16, 2010 9:50 pm

~ Kouseki Hira

Kouseki ser hurtigt på den anden dreng og bider sig fortvivlet i læben? "Mig? Nej. Jeg er her bare for at-" han stopper sig selv og tænker over det, inden han fortsætter igen og leder videre "for at finde nogle bøger så jeg kan lave min lektier." Han stemme er lidt lav, men det er faktisk ret lang tid siden han har været i nærheden af andre, og det gør ham lidt skidt tilpas. Det er kun en bestemt person han har lyst til at være med, og som han faktisk elsker at være med, og kan føle sig tryk ved. Endda også være sig selv helt præcist. Men det er så lang tid siden han har set den person, at det næsten gør ondt at tænke på det. Kouseki ser lidt op i loftet, håber, ønsker, at den anden person også savner ham.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Kedsomhed Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed EmptyFre Jul 16, 2010 10:04 pm

yushi grinte med han lyse og feminime stemme og kiggede på ham og lagde hoved på skrå og sagde " nå så det gør du, tænk nu hvis jeg kom til at fortælle lærerne du har tegnet i nogen af bøgerne" han ville prøve og se om der var mulighed for at skylde skylden over på en anden, end ham selv, for han vidste han sikkert ville få meget ballade for det, da det ikke ligefrem var nogen gammle bøger men nogen rimelig nye. Yushi gik tættere på ham og smilede mere og mere usikkert.
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Kedsomhed Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed EmptyFre Jul 16, 2010 10:09 pm

~ Kouseki Hira

Kouseki vender sig mod ham med et nervøst blik. "Undskyld, men hvad mener du med det? Jeg har jo ikke tegnet i nogle bøger?" Jo tættere den anden dreng kom bakkede Kouseki lidt bagud for hvert skridt. Han gyste kort. Hvorfor skulle han dog få ballade for noget han ikke havde gjort? Han brød sig ikke rigtig om denne dreng, det var helt sikkert. Han vender blikket tøvende ned "Hvorfor skulle du gøre sådan noget?"
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Kedsomhed Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed EmptyFre Jul 16, 2010 10:19 pm

Yushi kiggede på ham og smilede og sagde jeg mener det jeg siger" det var det eneste der kom ud af munden på ham, han slog selv blikket ned i gulvet og kom til at grine lidt men det var et usikkert grin hvor ef ter han kiggede op igen og sagde " jeg kede mig og så tegnede jeg lidt i bøgerne, men hey hvis du ikke siger til nogen at det var mig skal jeg nok lade være med at lade det gå ud over dig han smilede og rakte forsigtigt hånden frem "Yushi"
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Kedsomhed Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed EmptyFre Jul 16, 2010 10:25 pm

~ Kouseki Hira

Kouseki var forvirret. Hvad skulle han gøre, eller overhovedet sige? Gud hvor han savner Asher. Han plejer altid at kunne hjælpe ham med alt, ja selv sige ordene for ham når han ikke selv kunne. Han bider sig i læben og holder blikket nede. "Kouseki Hira" siger han mumlende og lavt. Han ignorere den anden drengs hånd. "Jeg siger ikke noget, men så skal du love du intet siger!" Han tøver lidt. Men han er også sikker på han ikke vil have rygter på skolen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Kedsomhed Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed EmptyFre Jul 16, 2010 10:37 pm

yushi kiggedeham i øjne og sagde jeg lover det han lagde hånden på hjerte da han sagde det. og grinte ikke han så ned i gulvet. du skal ikke være bange for mig, det er der ingen grund til jeg kan ikke gøre en flue fortræd" sagde han stille og kiggede på ham hvor efter han hørte en lærere komme gående og råbte " hvem har gjort det her" da handlede yushi i refleks og tog drengen i hånden og sagde ] kom eller får vi ballade, han satte i løb mod udgangen
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Kedsomhed Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed EmptyFre Jul 16, 2010 10:44 pm

~ Kouseki Hira

Kouseki stivner da han høre en lærer og kan ikke andet end at følge med den anden dreng. Han har så meget lyst til at kalde på Asher at det bare gør mere og mere ondt. "H-hey vent!" Kousekis kondi er virkelig faldet meget, så bare mod udgangen, for at løbe væk, tager pusten fra ham. "Hvor er du på vej hen?" spørg han forvirret og prøver at se mod læreren imens de er på vej mod udgangen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Kedsomhed Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed EmptyLør Jul 17, 2010 2:49 am

først da de var kommet lidt væk fra biblioteket stoppede han med at løbe og hev selv efter vejret, hans kondi var lig nul. han stoppede ikke selvom drenge sagde vent. først efter han havde fået vejret sagde han "undskyld, jeg vidste bare du eller jeg ville få skylden for det på bibliotek med bøgerne og jeg lovede dig jo at ike at give dig skylden jo" sagde han og kiggede rundt, læreren var heldigvis ikke fulgt efter dem
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kedsomhed Empty
IndlægEmne: Sv: Kedsomhed   Kedsomhed Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kedsomhed
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ren kedsomhed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Biblioteket-
Gå til: