Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hvis jeres karakter var en pige?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Hvis jeres karakter var en pige? Empty
IndlægEmne: Hvis jeres karakter var en pige?   Hvis jeres karakter var en pige? EmptySøn Sep 05, 2010 5:29 pm

Ja som sagt, hvis jeres karakter var en pige, hvordan ville 'hun' så se ud?

Her er mine:

Shade Chaput
Hvis jeres karakter var en pige? SHAAADE
- Ville være en sexyy~ badass girl. Er der overhovedet nogen tvivl? (Jeg har skåret anden pige væk fra billedet)

Zakarias Shafir
Hvis jeres karakter var en pige? ZAAAKARIAS
- Ville være vildt uskyldig, med en guitar på sig kronisk. Bare fordi han er så kontrolsyg, så det ville være sjovt hvis han var lille og nuttet. (Har ændret hårfarven på billedet)

Cain Troels Lionheart
Hvis jeres karakter var en pige? CAIIIN
- Cain ville være den typiske blonde pige med blå øjne, uskyldig og genert, og nu som rødhætte-alike,.

Asher Mattias Harel
Hvis jeres karakter var en pige? ASHEEER
- Ville være sådan lidt tomboyish, og ville være venner med alle drengene, lidt streng i det, men meget retfærdig. (Har ændret øjenfarven på billedet)

... Resten af mine karakterer kommer snarest...
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Hvis jeres karakter var en pige? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis jeres karakter var en pige?   Hvis jeres karakter var en pige? EmptySøn Sep 05, 2010 6:46 pm

Haha, elsker Ashers version! (:

Sådan ville Kouseki og Amon se ud~

Kouseki,-
Hvis jeres karakter var en pige? Request__CherryLovesCocoa_by_KawaiiPandah
- Kouseki ville stadig være den lille generte og artige, måske mere drømmene og forventningfuld

Amon,-
Hvis jeres karakter var en pige? Anime_Practice_by_Minaruse
- Ville være mere selvsikker og fremadsøgende
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Cinnamon
Genert uke
Genert uke
Cinnamon


Antal indlæg : 2
Join date : 10/08/10
Age : 35

Hvis jeres karakter var en pige? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis jeres karakter var en pige?   Hvis jeres karakter var en pige? EmptyLør Sep 11, 2010 6:43 pm

Okay, selvom han ikke rigtig er kommet i spil endnu, synes jeg alligevel, at det var en sjov idé, så gik lidt på jagt, for så at ende med at finde den kvinde, han nok ville minde mest om... XD

Masao
Hvis jeres karakter var en pige? Okunote-Masaofemale
- Han ville være sexet og helt sikkert også klæde sig dérefter. Virkelig lægge op til noget og ikke holde sig tilbage fra at flirte med alt og alle. XD
Billede var lidt lille, så prøvede at gøre det større, derfor ser det måske ikke helt skarpt ud. ^^" Og så ændrede jeg bare øjenfarven, så den passede.
Tilbage til toppen Go down
http://www.summonwolf.deviantart.com
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Hvis jeres karakter var en pige? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis jeres karakter var en pige?   Hvis jeres karakter var en pige? EmptyMan Nov 22, 2010 9:01 am

Nu gad jeg så ikke lige at rette i billederne xD

Chris:
Hvis jeres karakter var en pige? Random_anime_girl____by_Shivawolf1
Han ville nok være lidt tomboyish(elsk på det ord xD), stadig med sin hat. Nok lidt sikre på sig selv, og sikkert bange for drenge xD

Charlie:
Hvis jeres karakter var en pige? PINKU_RAINBOW_DECORA_by_Yotchi
Det her er så meget fail, da det brune hår nok skulle være sort eller blond (nok mest det sidste) og de brune øjne skulle være blå xD.
Anyways, han ville nok være som før. Glad, kysse sine venner, og glad stil (Decora 8D), og som altid, dum som en dør og naiv xD

Reza:
Hvis jeres karakter var en pige? Anime_girl_fav4236
Han ville nok være mere elegant i stilen. Stadig seme og passe på sin partner, ellers nok pretty much som altid.

Hiroshi:
Hvis jeres karakter var en pige? 1246855539_1043_full
Han ville hade mig for det her billed xD. Håret skulle nok være mørkere og nogle flere piercinger xD.
Han ville stadig være en bitch, og hans ex-kæreste ville stadig have været ham utro xD. Nok meget alá det han er nu xD. Bortset fra at han ikke ville være ligeså genert for at vise hud xD.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvis jeres karakter var en pige? Empty
IndlægEmne: Sv: Hvis jeres karakter var en pige?   Hvis jeres karakter var en pige? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hvis jeres karakter var en pige?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Off-Game :: Div. Snak-
Gå til: