Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Afslappet som altid

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Afslappet som altid Empty
IndlægEmne: Afslappet som altid   Afslappet som altid EmptyOns Feb 09, 2011 2:00 pm

- Asher M. Harel -

Asher sad afslappet i et sofahjørne. Han havde en bog i hånden, og var nået nogenlunde halvvejs. Han så meget koncentreret ud. Det var et trist gråt vejr den dag, så han havde tændt nogle stearinlys, for at skabe lidt bedre stemning. Hans hår var bakset op i en halvhjertet knold, og halvdelen af håret han udenfor, og hang slet ikke ved. Det var typisk Asher. Han havde en stor mat-lilla trøje på, og nogle stramme lyse jeans. Han havde ingen sko på, blot nogle tynde sorte strømper. Hans øjne gled hurtigt over bogstaverne. Asher læste meget, og var derfor naturligt meget hurtig til at læse.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Afslappet som altid Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet som altid   Afslappet som altid EmptyOns Feb 09, 2011 2:31 pm

Kouseki Hira,-

Kouseki tog fat i håndtaget til opholdsstuen, og åbnede den rimelig langsomt, nærmest som i en gyserfilm. Lydløst. Stille. Hans hår var som altid pjusket og lavede bølger langs hans ansigt. Man kunne nemt fornemme, at han lige kom udefra. Han havde taget jakken under armen, eftersom han tog den af på vej ind.
Da han stod i døren og skuede rundt, fik han øje på en, i en sofa i hjørnet. Det varede lidt tid før det gik op for Kouseki, at det faktisk var Asher der sad i sofaen. Han åbnede munden lidt, blev mundlam, vidste ikke hvad han skulle gøre. Det stak i ham, og han blev mere og mere nervøs. Dog ville han nok ikke kunne nå at bakke ud, for Asher havde jo måske allerede opdaget ham. "H-hey" kom det så langsomt, tøvende fra hans mund, mens han blev stående i døren.

Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Afslappet som altid Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet som altid   Afslappet som altid EmptyOns Feb 09, 2011 2:48 pm

- Asher M. Harel -

Asher var så dybt optaget af sin bog, at han ikke opdagede, at nogen åbnede døren til opholdsstuen. Han havde netop skiftet side da han hørte nogen tale. Han så op, og fik øje på Kouseki. Først så han overrasket ud, men hans ansigtsudtryk ændrede sig hurtigt, til den afslappede Asher man kendte. Han klappede bogen i. "Jeg har ledt efter dig" sagde han roligt og klappede på sædet ved siden af sig. "Jeg syntes at vi skal snakke sammen" sagde han, og så nu mere alvorlig ud. Han havde nogle ting han skulle spørge ham om, og fortælle ham. Vigtige ting. Han lagde bogen på bordet, og strammede lidt op i sin såkaldte knold.
Der var stille på skolen. Vejret fik de fleste til at gemme sig på deres værelser, når de ikke havde timer. Asher havde ingen timer den dag. De havde et såkaldt projekt, så de havde hele ugen fri til at lave det i. Så Asher havde siddet det meste af dagen i opholdsstuen, hvilket stearinlysene var vidne til, efter som de næsten var brændt ned.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Afslappet som altid Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet som altid   Afslappet som altid EmptyOns Feb 09, 2011 5:41 pm

Kouseki Hira,-

Kouseki blev usikkert stående. Snakke. Om hvad? Det gjorde ham mere usikker, eftersom Asher strammede knolden og så alvorlig ud. Normalt ville han undgå alvorlige samtaler. Flygte ind på sit værelse, men nu hvor han var i nærheden af drengen igen, havde han ikke allerede lyst til at gå. Han ville faktisk helst bare hyggesnakke. Selvom han prøvede at slappe lidt af og smile kunne han ikke. Kouseki strammede grebet om sin jakke og lod blikket falde ned i jorden mens han gik tøvende hen og satte sig ved siden af den ældre dreng, men ikke helt tæt, eftersom han ikke var helt sikker på situationen. "Er det noget.. Alvorligt?" fik han så langsomt ud af munden, mens han holder blikket i sit skød, hvor han har placeret jakken.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Afslappet som altid Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet som altid   Afslappet som altid EmptyOns Feb 09, 2011 7:17 pm

- Asher M. Harel -

Asher så på drengen. Kunne godt se at han var nervøs, men det var vigtigt. "Ja, der er alvorligt" sagde han bestemt, og prøvede at fange den andens blik. Han vendte sig halvt imod drengen, og tog blidt fat i hans hånd "Hvordan syntes du at vores forhold går?" spurgte han alvorligt, det var ikke helt til at se hvad han selv syntes. Hans hjerte bankede hårdt. Han ville tale med ham om det her i lang tid. Han var i tvivl om hvordan de stod. Hvordan han selv stod. Han vidste i hvert fald bare, at han måtte have en afklaring af deres forhold. De havde jo efterhånden ikke set hinanden i nogen tid.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Afslappet som altid Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet som altid   Afslappet som altid EmptyOns Feb 09, 2011 7:29 pm

Kouseki Hira,-

Det gav et sæt invendig i Kouseki, da drengen spurgte ham om deres forhold. Han lod kort sine øjne glide over på den ældre dreng imens han tænkte sig om. Han kunne godt selv fornemme, at det måske var faldet lidt ned af bakke eftersom de ikke har haft set hinanden i lang tid. "Jeg er ikke sikker." siger han lavt og trist. Men han var sikker i en ting, og det var at han stadig havde stærke følelser for Asher. Meget stærke.
Uden han nåede at tænke over det, holdte han pludselig stramt i Ashers hånd. "Asher. Jeg har virkelig stærke følelser for dig!" røg det ud af munden på ham, ligeså hurtigt som han havde strammet grebet om drengens hånd.
Efter det gik det op for Kouseki hvad han lige havde gjort. Han rødmede stort, og det brændte i hans hånd og bryst. Han slap hurtigt drengens hånd og tog sin hånd til sig mens han slog blikket tilbage i sit skøb uden at sige mere.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Afslappet som altid Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet som altid   Afslappet som altid EmptyOns Feb 09, 2011 7:46 pm

- Asher M. Harel -

Han så alvorlig ud, men hans ansigt tog en mere afslappet drejning, da Kouseki fortalte ham at han havde stærke følelser for ham. Han strøg drengen på kinden "Jeg har været i tvivl om mine følelser, og jeg har tænkt det her rigtig godt igennem" han så nu alvorlig ud igen. Han placerede nu sine hænder på sit skød. "Jeg var i en overgang i tvivl om jeg overhovedet ønskede at være sammen med dig" sagde han ærligt, og prøvede at fange hans blik. Hans hjerte begyndte at hamre, det var virkelig svært at sige det, men det skulle ud. "Men jeg er helt klar over mine følelser nu" han prøvede virkelig ikke at trække det i langdrag, men han følte at det var vigtigt at Kouseki forstod ham. "Jo mere jeg er væk fra dig, jo klarer bliver det for mig. Jeg kan virkelig ikke holde mig tilbage længere. Fuck" han så ud af vinduet. Han kunne mærke hjertet i halsen. Det her var bare for meget. "Du ved. Jeg er jo snart færdig med skolen, og jeg har fundet ud af at jeg gerne vil studere videre i Tokyo. Jeg vil læse til læge, så jeg bliver nød til at skrabe mange penge sammen for at få råd til universitetet. Derfor bliver jeg virkelig beskæftiget næste år. Og. Jeg er bange for at jeg ikke kan være nok sammen med dig. Men. Jeg elsker dig virkeligt højt Kouseki. Jeg elsker dig" Han tog nu drengens hånd igen "Jeg kan ikke undvære dig længere." Han støg drengens hånd med sin tommelfinger "Jeg ved ikke om jeg flytter eller om jeg søger en plads her på kollegiet. Men. Jeg håber virkelig at du vil være sammen med mig, selvom jeg kommer til at være meget væk. Jeg elsker dig Kouseki. Jeg vil aldrig nogensinde skilles for dig" Asher så virkelig ud som om at han troede at Kouseki ville vælge ham fra. Havde han ikke været så optaget af at skulle tage så mange beslutninger her for tiden, havde han måske også haft overskud til at se, at problemet måske ikke var så stort som han forestillede sig.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Afslappet som altid Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet som altid   Afslappet som altid EmptyOns Feb 09, 2011 8:00 pm

Kouseki Hira,-

Kouseki sad og lyttede til drengen. Til hver en detalje. Det varede dog ikke længe, før han måtte tage hænderne op foran sit ansigt for at skjule sine øjne der var ved at blive fyldt med tåre. Det gjorde virkelig ondt indeni ham, da Asher fortalte om det. Men samtidig blev han glad, og det gjorde ham bare mere forvirret. Han bed sig i læben, og vidste ikke hvad han skulle sige. Der var dog kun et rigtigt svar, men han ville gerne sige det rigtigt. Kouseki blev ved med at skjule sit ansigt for drengen. "Jeg vil være sammen med dig, så længe du elsker mig. Vil have mig." fik han mumlet bag sine hænder. Det var det eneste han ønskede sig. At være sammen med Asher. Noglegange var han i tvivl, om han selv vidste hvad kærlighed var. Men når han tænkte på den ældre dreng, vidste han bare, at han elskede ham. "Jeg har været så ensom uden dig."
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Afslappet som altid Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet som altid   Afslappet som altid EmptyOns Feb 09, 2011 8:33 pm

- Asher M. Harel -

Asher smilede til drengen og lagde sine arme rundt om ham. Trak ham ind til sig, så han kunne gemme sit ansigt i hans skulder. "Jeg er så glad" sagde han, og trak hans hår blidt væk, hvorefter han drejede sit hovede, og ømt kyssede ham på den nederste del af halsen. Han var virkelig glad for at Kouseki ville blive hos ham. De havde efterhånden været sammen meget længe nu, og han kunne slet ikke forestille sig hvordan det ville være uden ham. Han havde faktisk slet ikke lyst til at tænkte på det.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Afslappet som altid Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet som altid   Afslappet som altid EmptyOns Feb 09, 2011 8:46 pm

Kouseki Hira,-

Kouseki fjernede hænderne fra sit ansigt og tog istedet fat i den ældre drengs trøje, efter han blev trukket ind til ham. Han hvilede panden mod Ashers skulder mens han endelig følte sig rolig. Nogle få tårer gled ned fra hans kinder og landede på Ashers skulder. Det var som om alle bekymringer fløj væk, og lod ham være sammen med drengen. Han havde været virkelig bange for at finde Asher efter det lange mellemrun, hvis drengen ville havde fortalt ham, at de ikke sku være sammen mere. Han var virkelig glad nu. Kouseki slap den ældre drengs trøje og løftede hovedet lidt, mens han prøvede at få øjenkontakt. Han strøg drengen ned af kinden mens et lille smil dukkede op på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Afslappet som altid Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet som altid   Afslappet som altid EmptyTors Feb 10, 2011 7:55 am

- Asher M. Harel -

Asher smilede til drengen og kyssede ham blidt på munden. Han havde savnet den andens nærvær. Han brød hurtigt kysset og strøg ham over håret. "Når du er færdig her på skolen, så syntes jeg at vi skal finde en lejlighed sammen, i Tokyo" sagde han roligt, og trykkede sin pande imod hans.
Han kunne forestille sig det hele. Deres hjem sammen. Det fik ham til, at få en dejlig varm fornemmelse i maven. Han havde ikke lyst til at skilles fra Kouseki, og ville tage ham med hvor end han rejste hen.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Afslappet som altid Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet som altid   Afslappet som altid EmptyTors Feb 10, 2011 1:43 pm

Kouseki Hira,-

Kouseki smilede over den ældre dreng. Det var lang tid siden, han havde følt hans læber mod sine. "Jeg vil hellere end gerne finde en lejlighed sammen med dig."
Han var blevet helt glad. Svævede lidt, inden han landede igen, da tankerne røg over på nogle forskellige ting. "Men hvad med dine venner her på skolen? Kommer du ikke til at savne dem?" spurgte han lidt tøvende, mens han tog fat i drengens ene hånd. Han ville rigtig gerne være sammen med Asher, men han ønskede også, at Asher var glad.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Sponsoreret inhold





Afslappet som altid Empty
IndlægEmne: Sv: Afslappet som altid   Afslappet som altid Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Afslappet som altid
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest-fløjens opholdsstue-
Gå til: