Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 smuge lytter

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

smuge lytter Empty
IndlægEmne: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 5:17 pm

det var Akira første dag med timer efterh an var kommet på skolen, han glædede sig helt vildt. men han kunne ikke finde det lokale han skulle være, han var sent på den i forvejen, han havde skolens, skoleuniform på, bøgerne havde han fået udleveret den dag han startede på skolen.. bøgerne han skulle bruge til første time havde han i sine arme sammen med sit panalhus, han var nervøs for han ville ikke komme forsent den første dag men denne tanke kunne han lige så godt slå ud af hoved klokken havde ringet til første time. han satte sig ned på en bænk der stod på gangen og sukkede "hvorfor kan jeg ikke finde mit lokale jeg skal være i" sagde han til sig selv, han kunne ikek huske hvad det lokale han skulle være i hed, det var derfor han ikke kunne finde det, han var faktisk ved at blive en smule ked af det....
Akira lagde sine bøger ved sin side og støttede albuerne på sine lår og lagde sit ansigt ned i sin hænder og snøftede lidt,. en tåre løb stille ned af hans kind
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 5:24 pm

Kai Takahiro Miroki

Den næsten tomme gang, hvor vinduerne var det eneste der så lykkeligt ud, blev langsomt fyldt, idet nogle sorte converse tydeligvis så monotont klappede imod det kolde marmor gulv. Drengen der gik midt i det hele, havde ikke skolens uniform på, han gad ikke det der homo-outfit når han alligevel ville pjække fra timerne. Det semi-lange, asiatiske sorte hår var sat tilbage, med et sort tøsepandebånd, tydeligvis købt i en tilfældig butik. Det var kørt helt op i panden, ind over håret. Den hvide hoodie var en anelse for stor, og hætten var trukket op over drengens ansigt.
Kai mumlede, som han stødte ind i noget imens han gik og betragtede sine negle. Det værste var, at nu skulle han til at file pisset der sad på hans lange, spinkle fingre. Han greb ned i sin lomme, hvor han trak en neglefil med blå skæft frem og begyndte at file de sortmalede negle.
Tilbage til toppen Go down
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 5:36 pm

akira kiggede op da han hørte en kom gående måske han kunne spørge ham om vej til klasseværelset han rejste sig da drengen var tæt på ham og sagde "øhm undskyld men gider du ikke fortælle mig hvor min klasse er? jeg kan ikek huske det, jeg er ny her på skolen.. " han var en smule mindre end drengen selv. men hvem var ikke større end ham.. akira havde selv et sølvfarvet stykke stof bundet om panden for at håret ikke skulle falde ned i hans øjne og han rettede lidt på sit hår, og sit tøj. han kunne nu godt lide skoleuniformen, men han var en smule nervøs drengen så ikke ud til at være i godt humør, men hvorfor havde han ikke skoleuniformen på skulle han ikek til time? eller var det bare akira der havde misforstået hans skema om at han slet ikke skulle i skole idag
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 6:46 pm

Kai Takahiro Miroki

Der lød en utilfreds grynt fra den asiatiske dreng, da en person tog kontakt til ham. Han så ganske let på drengen, og skubbede noget af neglefilens blå skaft i mundvigen på ham selv. Han tyggede let i plasticen, og sagde: "Jeg har ingen idé om hvilken klasse du går i, så det kan jeg sgu ikke hjælpe dig med."
Kai kløede sig i nakken, og tog hætten af for at få et bedre udsyn. Det var på starten af dagen, og han var lige væltet ud af den bløde, varme seng så nej, hans humør var ikke i top.
Tilbage til toppen Go down
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 6:58 pm

akira kiggede på ham og sagde " er der ikke skole idag siden du ikke har unifomr på ? jeg har ikke rigtigt set nogen her på gangen ? " akira var ikke altid lige klog og slet ikke imorgen hans hjerne kørte ikke særligt hurtigt " jeg går på I semester, jeg hedder akira Yushi " sagde han og rakte sin hånd frem til drengen for at være venlig, han ville gerne have så mange venner som muligt, måske han kunne lokke noget ud af denne dreng som han kunne brug til at sprede et rygte.

Akria kiggede lidt ned på sine sorte sko, han havde skoene på der passede til skole uniformen
han kiggede lidt på sine negle og de var perfekte han havde aften forinden siddet og brugt en time på at lave sine negle i stand..
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 7:10 pm

Kai Takahiro Miroki

"Jeg gad ikke skole..." Var det eneste der undslap Kais læber, de mørke øjne stirrede nedad imod drengen og lagde sine arme over kors. Da drengen præsenterede sig selv og rakte en hånd frem, gjorde Kai ikke noget. Han gloede mistroisk på hånden, som om den var overbebumset, befængt med de værste bakterier i verden og indhyllet i grønt slim.
Tilbage til toppen Go down
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 7:22 pm

akira kiggede koldt på ham og sagde " du er sikkert lige så kold som alle de andre, som ikke engang har lært at hjælpe folk uden at være uhøflig, " sagde han og gav ham elevator blikket op og ned 4 gange virkelig uden at lægge skjul på at han gjorde det, det var nu ikke fordi drengen ikek var pæn, det var han skam. meget endda..
han gik over for at tage sine bøg. men på vejen der over havde han ikke set at hans snørrebånd var gået op og han fik trådt i det og væltede. , det gjorde ondt han lå lidt og ømmede sig før han satte sig op og kiggede på sine hænder nu var de blevet beskidte "ADRH jeg er beskidt jeg skal i bad!!"
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 7:30 pm

Kai Takahiro Miroki

Han rykkede lettere overrasket og forarget hovedet tilbage over Akira's pludselige udbrud, han rystede det hurtigt af sig og sagde: "Jeg giver ikke hånd." i et vredt, lettere aggressivt tonefald. Kai opdagede skam at han fik et underligt blik, hvad var det nu det hed?
Fuck det, han ville ikke stå og bryde sin hjerne med sådan noget ligenu.
"Hvis det virkelig er så slemt, så hedder jeg Kai." Fik han til sidst bevæget ud i gennem de tynde læber, han nu en gang havde i ansigtet.
Da Akira faldt, gloede Kai bare med et ansigt der skreg og hvinede 'WTF?'
Han gjorde ikke noget, lagde bare hovedet på skrå og lyttede til hvad han sagde. Men altså, det var vel ikke så svært bare at børste sig af?
Tilbage til toppen Go down
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 7:34 pm

akira kom på benene lidt efter og så på sit tøj og sagde "argh jeg er ulækker beskidt nu tænk lige på hvor mange baktier der er på det gulv og det har jeg på mig nu! ADRRRRRRHHHHHHHHHH "

han tog sine bøger op far bænkede og sørgede for at de lå rigtigt og lige i bunken han kunne ikke klare at hans bøger lå forkert "hyggeligt at møde dig kai, men jeg skal altså til time, jeg skal have matematik ved du hvor det er henne? jeg kan ikke huske det " sagde han mens han kløede sig i nakken. og kiggede på ham ....
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 7:40 pm

Kai Takahiro Miroki

Endelig kom alle de biologi og fysiktimer til nytte, han kunne drille drengen foran ham. "Du er forhåbentligt informeret om, at der lever bakterier på alt og små støvmider i din seng ikke?" Inden i grinte han sådan set, og 'lollede' over drengen.
Kai nikkede lidt, da drengen så snakkede igen om at han skulle til time. Og det ragede sådan set ikke ham, men so what.
"Det kommer an på hvilken klasse du går i...spørg på kontoret?"
Tilbage til toppen Go down
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 7:47 pm

akira gik i panik og kiggede over det hele for at se efter baktierne han skulle bare ikke blive beskidt ! " DU LYVER!" råbte han af ham og gik et truende skridt mod ham. men akira vidste 100% godt selv at han ikke ville kunne slås eller gøre denne dreng noget det kunne han simpelthen bare ikke finde ud af og sådan var han bare. " jeg skla gøre hoved rent over det hele, her skal bare være clean, og nu jeg tænker over det kan du gøre det for mig" sagde han med et lidt koldt smil, han prøvede at være hård, men han syntes ikke selv at det gik særligt godt, bare han var stærkere og større så var der måske nogen der var bange for ham, men lige nu var der vidst ingen som bare var en smule bange for ham
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 7:52 pm

Kai Takahiro Miroki

Det truende skridt blev gengældt med to, hvor Kai nærmest trampede tættere på - bange eksisterede ikke. "Jeg lyver ALDRIG," han smilte smørret, og tog neglefilen ud af kæften på sig selv for at begynde at file sine negle igen.
"Tænk igen, jeg gør ikke rent." Sang Kai næsten, og sendte ham et skævt smil der sagde; Jeg er større end dig, so go to hell :'D!
Tilbage til toppen Go down
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 7:59 pm

akira sank en klump da drengen trådte to skridt tættere på ham han kiggede op på ham, han var lige nu frosset fast til gulvet han kunne ikke bevæge sig, hvorfor han ikke kunne vidste han ikke, hans ben ville bare ikke lade ham flytte sig..... " d....e....et...de.....de..t..det...." kom det bare ud af hans mund han kiggede ikke længere på drengens ansigt men på drengens hænder, akira var ikke særlig stor af sin alder desværre... han fumlede nervøst med sine hænder mens han holdte om sine bøger, han stod bare og gloede på hans hænder og så op på hans hoved og ned igen, sådan forsatte hans blik..
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 8:13 pm

Kai Takahiro Miroki

"Såså, jeg gør dig ikke noget?" Kai smilte, nu meget mere venlighed var der lagt over hans smalle læber. Han klappede let Akira på hovedet, over det lysebrune hår der sad på hans hoved. Han trådte lidt væk igen, hvorefter han i en gyngende bevægelse gled sine spinkle fingre igennem hans lettere tynde, pjuskede asiater hår.
Tilbage til toppen Go down
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 8:19 pm

akira kiggede på ham kunne han være sikker på det, i det drengen rørte ved ham fik han en underlig fornemmelse i kroppen han kunne ikke finde ud af om det var en god fornemmelse eller en dårlig, dette var han aldrig rigtigt god til at finde ud af, men han slappede nu mere af, nu hvor han havde sagt han ikke ville gøre akira noget han var faktisk ret glad for det, han havde kun mødt en udover kai som ikke havde gjort ham noget,....

akira kiggede på ham og sagde stille tak.. undskyld" han kiggede ned i gulvet,
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 8:28 pm

Kai Takahiro Miroki

"Tch, jeg er ikke så slem endda!" Kai var kommet i bedre humør, efter at havde drillet drengen foran ham lidt.
Han lagde neglfilen helt væk igen, og rakte sin hånd frem "Kai Takahiro Miroki, det er mit fulde navn..."
Tilbage til toppen Go down
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 8:57 pm

han tog i mod hans hånd og sagde " jeg er Akira yushi, det er mit fulde navn, jeg er glad for du ikke gør mig noget, hvordan er det egentligt at pjække? altså jeg har ALDRIG pjækket før og jeg laver altid mine ting, men tror ikke jeg ville kunne nå til den her time alligevel måske du kan lære mig det der pjække? bare det ikke sker for ofte altså for min far siger jeg ikke må komme hjem før jeg har bestået alle 3 semester" han kiggede på ham og slap hans hånd og satte sig hen på bænken og gjorde tegn til at han skulle komme hen og side
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 9:12 pm

Kai Takahiro Miroki

"Du bliver bare liggende på værelset?" Kai sukkede, og satte sig uden brok hen ved siden af Akira. Han skulle alligevel ikke noget, skolen gad han ikke idag.
Han så ud af vinduet, solen var stået helt op og det var et syn for guder, at se den gule farve sprede sig rundt i rummene på skolen.
Kai pillede ved sin ene gummisko, og bandt snørebåndene lidt strammere.
Tilbage til toppen Go down
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 9:22 pm

akira kiggede på ham "men jeg kan ikke lide at lægge i min seng for lige så snart jeg vågner skal jeg bare have et bad og gøre mig i stand" sagde han og betragtede drenge, " har du nogen sinde kysset en fyr" fløj det ud af munden på ham. han tog sig hurtigt til munden og blev rød i hoved, dette havde han altså ikke lige regnet med ville komme ud af hans mund, det var nok fordi at akira syntes at drengen var ret pæn..
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 9:31 pm

Kai Takahiro Miroki

Kai kiggede op på Akira, og lod lidt som om han faktisk hørte lidt efter. Da det uforklarelige spørgsmål klaskede op, gloede han lidt op.
Om han havde kysset en fyr, ja det havde han da, ikke andet.
"Jeg kysser ikke andet~" Sang Kai, og tænkte på sin værelseskammerat Hiroshi. Den lille nuttede dims D:
Tilbage til toppen Go down
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 9:35 pm

akira kiggede på ham ok de fleste her var vel til drenge så kunne han vel os lige så godt tilstå " det har jeg os. undskyld jeg spurgte det fløj bare lige ud af mig kan du tilgive mig.."sagde han og kiggede på ham, det at have sex med en dreng turde han ikke, han ville bare helst kun kysse med dem, altså var den ikke længere, hvis nogen ville lægge op til noget måtte de finde en anden det blev ikke akira , så længe han slev havde mulighed for at sige nej så gjorde han det. men denne dreng virkede meget rolig, måske han skulle prøve at blive venner med ham " hvor er du så fra? " spurgte han for at snakke om noget andet...
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 9:41 pm

Kai Takahiro Miroki

"Desuden, er sexen sikkert bedre." Kai så dybt seriøst på Akira, lagde en arm på sit knæ og hvilede sit hoved i sin hånd. Han nikkede kort, "det er ok..." mumlede han og pillede ved sine negle - stadig for lange.
"Jeg er herfra...Japan, mere præcist Sapporo. Dig?"
Tilbage til toppen Go down
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyMan Jan 25, 2010 9:56 pm

akira kiggede på med et spørgende blik og sagde " hvad mener du jeg har aldrig haft sex jeg tør ikke" sagde han og sukkede " undskyld" sagde han til at han ikke turde have sex, han havde en dum vane med at sige undskyld til mange ting... " jeg er os her fra japan kommer fra den dyre del af tokio altså mine forældre eller min far er rig min mor er......" han stoppede og måtte synke en klump det var et svært emne for ham det med hans mor...
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyTirs Jan 26, 2010 6:57 pm

Kai Takahiro Miroki

Kai sukkede, idet han bare betragtede verden der var udenfor skolens fangende fængselsvægge, der holdte en som klister. Han kløede sig i håret, så der var en meget smertefuld lyd selvom det ikke gjorde ondt. Kai lukkede af der der blev fortalt at hans forældre var rige, han hadede alle der havde haft det sådan, imens han selv levede på gaden det meste af sin ungdom.
Tilbage til toppen Go down
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter EmptyTirs Jan 26, 2010 7:03 pm

akira kiggede på ham, og sagde " er der noget galt?". han lagde en hånd på kai's skulder, han ville ikke gøre ham trist på nogen måde, det havde ikke været hans mening slet ikke,
Akira sukkede lidt og tog sig så sammen og sagde " hvis der er noget du vil snak om kan vi bare gøre det, hvis det er? jeg er god at snakke med, jeg er god til at lytte og komme med ideer og forslag". Han trak sin hånd til sig igen, han ville ikke have, at kai skulle følge at han pressede på.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





smuge lytter Empty
IndlægEmne: Sv: smuge lytter   smuge lytter Empty

Tilbage til toppen Go down
 
smuge lytter
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Gang-arealerne-
Gå til: