Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Her og der og imellem bøger.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyFre Apr 16, 2010 3:42 pm

Jeg så rundt og blev mere og mere forvildet ind i mellem de forskellige hylder med de mange bøger. "argh" stønnede jeg, "hvordan i alverdens farverige himmel skal jeg kunne finde den idiotiske bog!" Jeg stoppede op og skulede ondsindet på nogle af bogryggene.
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyFre Apr 16, 2010 3:49 pm

Benjamin Owens

Han stod og gloede ned i en bog, en lille tynd blå en. Egentlig var han ikke typen som gad sætte tid af til at læse, men lige for tiden kede han sig så meget at alt kunne bruges. Der var billeder af nogle fugle, de var pæne. Men så kunne han pludselig høre en, komme sukkende ned mellem de mange hylder. Han flyttede sig ikke, løftede bare blikket fra bogen for at se hvem det var.
Tilbage til toppen Go down
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyMan Apr 19, 2010 6:42 pm

Enfys Argall

Og imellem reolerne ville Benjamin så småt kunne begynde at skimte regnbuefarvet hår, idet at Enfys fimser frem og tilbage, og bliver mere og mere forvirret over overhovedet ikke at kunne finde rundt. Ikke det mindste. ".... Jeg... argh...for...pokker!"
Drengen skød underlæben langt frem og lagde fornærmet armene over kors. "Hvad var det nu for et nummer bibliotekaren sagde...."
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyMan Apr 19, 2010 6:49 pm

Benjamin Owens

Han løftede øjenbrynet da en dreng med regnbuefarvet hår strøg lige forbi ham, uden at se ham. Men han sagde ikke noget, morede sig bare med at holde øje med drengen der vimsede forvirrer rundt mellem reolerne. han havde godt genkendt ham, for han havde mødt ham før, faktisk var han den allerførste han havde mødt her på stedet. Han lukkede bogen han havde i hånden med et smæld, for at gøre opmærksom på sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyMan Apr 19, 2010 7:17 pm

Enfys Argall

Drengen for sammen ved at høre et smæld, og vendte sig straks rundt som et vagtsomt dyr, og kiggede lidt, hvem pokker havde det været? Da han så fik øje på Benjamin løftede han det ene øjenbryn. "...... ÅH.. Bare.. ... En jeg ikke kender."
Regnbuetotten trak på skuldrene. "Hej."
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyMan Apr 19, 2010 7:24 pm

Benjamin Owens

"Hmm.." Sagde han og lagde hovedet på skrå, han var selv ikke så god til at huske navne, men han kunne genkende et ansigt hvis han havde mødt det før. "du såre mig, vi har da mødt hinanden før" sagde han med et skævt smil, som fortalte at han ikke mente det. Han lænede sig op af den nærmeste reol, stadig med den lukkede bog i sin hånd.
Tilbage til toppen Go down
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyMan Apr 19, 2010 7:33 pm

Enfys Argall

Han løftede det ene øjenbryn, "dig, mig, mødt hinanden? Hvornår? Jeg ville kunne have haft husket dit hår." Eller også har han ret i det han siger... Mhmmm... "... under alle omstændigheder, hey." Knægten rakte hånden frem imod ham, "Mit navn er Enfys Argall. Og hvem er du så?"
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyMan Apr 19, 2010 7:37 pm

Benjamin Owens

"Benjamin" svarede han og tog hans hånd. "vi mødes på kontoret, den første dag jeg var her" han satte bogen ind i reolen igen, et forkert sted, men han var ligeglad. "Hvad leder du efter?" han syntes det var rart endelig at snakke med en som var lavere end ham selv. af dem han havde snakket med, var der kun Moritz som havde været lavere.
Tilbage til toppen Go down
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyMan Apr 19, 2010 7:42 pm

Enfys Argall

"... Riiiiight. Rart at møde dig igen så, Benjamin." Enfys så vurderende på den anden, og fik et mindre anfald af mindreværdskomplekser ved at se at Benjamin rent faktisk var højere end ham. Han hadede at være lille. SÅ MEGET!

"En bog om de forskellige lysspektre-stads-noget."
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyMan Apr 19, 2010 7:48 pm

Benjamin Owens

Han kunne godt høre på Enfys tonefald at han ikke kunne genkende ham, men det gjorde ham nu ikke så meget. "Hmm lyder ulækkert.. en fysikbog?"
Han vidste ikke helt selv hvorfor han var på biblioteket, han manglede ikke noget. eller jo, lidt gjorde han jo nok.. selvom han havde lovet ham der Asher fyren ikke at gøre det, så var han nok alligevel kommet til at gemme sig for Shade. Biblioteket var bare et gemmested. "er det til en opgave?"
Tilbage til toppen Go down
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyLør Maj 22, 2010 9:37 pm

Enfys Argall

Den regnbuehårede knægt nikkede blot lidt da Benjamin spurgte hvad det var til. "Yep, opgave. Opgaver er onde. Meget!" Han lagde armene over kors og så lidt op på ham, "Hvad laver du selv på biblioteket? Her er da alt for stenet til at være her uden noget formål, ... ... Og at læse er et stenet formål medmindre du læser op til eksamener."
Næsen blev rynket lidt og blikket rettet imod bogen i Benjamins hånd. Altså helt ærligt da.
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyLør Maj 22, 2010 9:53 pm

Benjamin Owens

"Eh.." han trak på skuldrene "leder efter et sted at tage en lur" løj han og så sig omkring. der var ingen af de bløde stole i nærheden, så det var lidt for tydeligt at det ikke var derfor han var der. "well, min regnbue, vi fik jo ikke snakket så meget sammen sidst vi mødtes, så, hvem er du ?" han gned sig kort i øjet, en lur kunne faktisk være en god ide, han havde ikke sovet så godt på det sidste, siden alt for mange tanker havde forstyrret hans i forvejen for korte nætter.
Tilbage til toppen Go down
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyLør Maj 22, 2010 9:57 pm

Enfys Argall

Han løftede det ene øjenbryn skeptisk. "Og det kunne du ikke have haft taget oppe på dit værelse? I din seng? Hvor man rent faktisk kan sove?" Han skubber underlæben lidt ud i en pout. "For jeg tvivler sgu på at du ville sove på gulvet. Så jeg tror ikke på dig. Og folk jeg ikke tror på giver jeg ikke oplysninger om mig selv om til." Han lod blikket hvile lidt på ham, men så så tænksom ud. "Men du virker sær, så derfor kan jeg vel fortælle et eller andet. Mit navn kender du jo. Men jeg er fra Wales. Så. Hvem er du selv, ... ... Dude?"
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyLør Maj 22, 2010 10:03 pm

Benjamin Owens

først nærmest stirrede han bare på drengen foran sig, snakke løs. så kunne han ikke lade være med at smile skævt. "well, dude, jeg kan sove alle steder, jeg holder skam af min seng, men det er rart med lidt afveksling en gang imellem.. det er jo ikke altid man kan få fred til at sove på sit værelse" svarede han tilbage i samme tonefald, og følte sig skyldig over at have gjort sig ufindelig. han skiftede vægten på fødderne før han sagde noget mere "Wales.. der kan man bare se, i snakker sjovt!.. jeg er fra Manhattan"


Sidst rettet af Dawn Søn Maj 23, 2010 10:27 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptySøn Maj 23, 2010 4:55 pm

Enfys Argall

Han strøg noget hår væk fra sit ansigt og så lidt på den anden, "Det skal du jo sige." indskød han stadig lige skeptisk. Han vrængede straks ansigt da Manhattan blev nævnt. Det betød jo at den sære gut var fra Amerika. USA.
"...Mwref." lød hans svar. "Amerika, eh?"
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptySøn Maj 23, 2010 10:04 pm

Benjamin Owens

Han løftede det ene øjenbryn. "Er der da noget i vejen med Amerika, lille brite?" spurgte han og vidste ikke rigtig hvad han skulle mene om den anden. Han kunne godt høre på drengen at amerikaner ikke var hans yndlings, egentlig ville han normalt være ligeglad, men lige for tiden var han irritabel. Hans pandehår var blevet efterhånden blevet så langt at det dækkede for hans øjne, man kunne ikke så let se hvad for et udtryk han havde, så det var ikke let for andre at se om han jokede eller om han var alvorlig.
Tilbage til toppen Go down
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptySøn Maj 23, 2010 10:18 pm

Enfys Argall

"... Du skal ikke kalde mig lille, din store lømmel!" udbrød den walisiske dreng og baskede med den ene arm og pegede anklagende på Benjamin med den anden, "Bare fordi at i amerikanere kommer rendende og tror at i kan bestemme alt og gøre verdenen til et bedre sted! Drop det, det kommer ikke til at ske!" Han vendte ham surt ryggen og tog en tilfældig bog ud af reolen og bladrede den randomly igennem mens at han mumlede noget om forbistrede kapitalister.
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptySøn Maj 23, 2010 10:26 pm

Benjamin Owens

Benjamin kunne næsten ikke lade være med at grine, men han holdte dog masken. Den anden kunne tydeligvis ikke lide at blive kaldt for lille, men han fandt det dybt underholdende. han stod et øjeblik og betragtede ham mens han hidsigt bladrede i bogen. han overvejede om han skulle provokere ham yderligere, for lidt underholdning manglede han altså. Han listede han til ham og pustede ham ind i øret "Jeg forsøger ikke at ændre verden, gider sku ikke ændre noget hvis ikke jeg får noget ud af det"

//Frys
Tilbage til toppen Go down
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyOns Maj 26, 2010 5:05 pm

Enfys Argall

Han snerrede lidt for sig selv, men stivnede så da han mærkede varm luft i øret, trak hurtigt skuldrene op og vendte sig imod Benjamin. "What in the bloody world do you think you're doing?!" udbrød han, men løftede så det ene øjenbryn og rettede sig lidt op.
".. Psfsh. Sådan er det jo altid, egoistiske væsner, helt ærligt, hvad er der blevet af at gøre noget godt for andre end en selv?"

Ikke at Enfys selv fulgte dén livsfilosofi. Men det var der jo ingen der behøvede at vide noget om.
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyOns Maj 26, 2010 5:11 pm

Benjamin Owens

Han kom til at grine over den andens tydelige accent. "I think You are cute" sagde han med sin egen amerikanske. ikke at han mente noget med det, han havde bare på fornemmelsen, at Enfys var en som ikke tog den slags kommentarer særlig godt.
"Det har jeg det fint med at være, indtil videre" sagde han med et skævt smil, for hvad skulle han dog kunne ændre, helt ærligt.
Tilbage til toppen Go down
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyOns Maj 26, 2010 5:30 pm

Enfys Argall

Enfys viste let tænder, men tog så fat om bogen med begge hænder og slog ud efter Benjami. "I think you are bloody irritating!" Han pustede tungt ud gennem næsen, "... Tsk, du er da også dum." Han holdt bogen i den ene hånd, "Dum. Dum. Dum."
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyOns Maj 26, 2010 5:45 pm

Benjamin Owens

Han bakkede lidt, da bogen snittede hans pandehår. Trådte skævt ned på en bog, nogen åbenbart havde efterladt, så han var lige ved at snuble. Han fik dog fat i hylden ved siden af ham, så han fik forhindret ham selv i et større fald. Han kunne mærke at hans DS gled ud af hans lomme, men da han selv havde travlt med at holde balancen, kunne han ikke nå at gribe dem. Den ramte gulvet med træls lyd, men så ellers ikke ud til at have taget skade.
"Det tror folk tit, at de synes jeg er" smilede han og bukkede sig for at samle sin DS op fra gulvet. den var okay, spillet der havde siddet i den var bare faldet ud. "hvor blev den af" mumlede han for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyOns Maj 26, 2010 5:55 pm

Enfys Argall

Enfys så tvært til, men var dog et eller andet sted yderst tilfreds. I det mindste havde han opnået et eller andet. Han løftede det ene øjenbryn da DS'en faldt på gulvet, og løftede det andet da et spil gled tværs over vejen. "..." Han ignorerede Benjamins kommentar og gik hen og samlede det farvede stykke plastik op.

"...."
Pokémon?

"..." Han skæver over mod Benjamin, "... Spiller du Pokémon?" Han så noget overrasket ud. Sjovt nok var det det eneste af spillene han ikke havde. "Jeg mangler kun den grønne!"
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyOns Maj 26, 2010 6:02 pm

Benjamin Owens

Han proppede DS'en i lommen og stod med vægten på den ene fod. "Yeah.." sagde han og vidste ikke rigtig om den anden spurgte fordi han var interesseret, eller om det var fordi han syntes han var en nørd. Man da han så sagde det næste, smilede han let. "Jeg har har haft det siden det var helt nyt, har spillet det så mange gange at jeg har glemt at tælle"
Han stillede sig lidt tættere på ham, siden den anden virkede mere rolig nu. "jeg spiller det stadig når keder mig.."
Tilbage til toppen Go down
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. EmptyOns Maj 26, 2010 6:14 pm

Enfys Argall

Han så lidt på Benjamin, "Klart du gør det. Jeg gør det også! De her spil er herre fede!" Han rakte så den grønne plastikspil tilbage til ham. "Hey, faktisk, jeg har et link kabel! Måske vi skulle prøve at dyste mod hinanden på et tidspunkt?"
Alle forrige tanker om kapitalisme og det der ligner er væk. Enfys var nemlig ret vild med Pokémon. Endda nok til gerne at ville spille det med en fobistret amerikaner som Benjamin.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Her og der og imellem bøger. Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Her og der og imellem bøger.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» De endeløse hylder med bøger (♥)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Biblioteket-
Gå til: