Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Her og der og imellem bøger.

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 6:21 pm

Benjamin Owens

Han løftede det ene øjenbryn med et smil "Sure" han smilede bredt og stoppede spillet i lommen. "Men du skal lige vide at jeg er... awesome!" Om folk skældte ud på ham, var han ligeglad med, for han kunne som regel få noget sjov ud af alle. Så det at Enfys lige havde syntes han var en idiot, var en detalje, nu handlede det om pokémon! "Jeg smadre dig totalt, bare så du ved det!" kom han til at grine, lidt for højt.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 6:28 pm

- Shade Chaput -

Shade kom gående, og da han fik øje på Benjamin skyndte han sig at gemme sig bag en reol. Han overhørte deres samtale lidt og brød så frem da Benjamin sagde: "Jeg smadre dig totalt, bare så du ved det!" Han stilte sig om bag ved Benjamin og sagde i en kølig tone: "Apropos at smadre nogen, så har jeg en høne at plukke med dig Benjamin Owens!" Han tog fat i hans skulder "Hvor fanden havde du gemt dig henne din lille....!!" Han fik så øje på drengen med det multi-farvede hår. Og syntes at havde set ham før. Hm.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 6:34 pm

Enfys Argall

"Hah! Tro ikke at jeg ikke giver dig kamp til stregen!"

Enfys stoppede dog op og løftede det ene øjenbryn da den sorthårede gut, som han egentlig før har set, kommer frem fra .. nowhere!

Blande sig, blande sig uden om, hmmm. Enfys lagde armene over kors.

".. Er det der din kæreste?"
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 6:43 pm

Benjamin Owens

Benjamin stivede midt i en bevægelse da han hørte en velkendt bag ham, og allerede før han vendte sig var han overhovedet ikke i tvivl om hvem det var. Han forsøgte ihærdigt ikke at ligne en kat nogen forsøgte at give et bad. Desværre lykkedes det ikke særligt godt. han havde god erfaring i af afværge folk, men af alle muligheder kunne han kun komme frem til andet end "Hej Shade!" fik han sagt, lidt for frisk.
Han vendte hovedet med et ryk over mod Enfys, da han spurgte om det var hans kæreste. fuck! det var bare overhovedet ikke det rigtige tidspunkt til få sådan et spørgsmål! "eeh"
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 6:49 pm

- Shade Chaput -

Shade så stikkende på Enfys "Jeg ved ikke hvad i to snakkede om, men jeg låner lige den her lort lidt!" Han stilte sig foran Benjamin og dækkede for udsynet mod Enfys "Du er godt klar over at man ikke bare kan stikke af på den måde!" Shade så ikke ligefrem vred ud, men han havde rynkede øjenbryn og han stirrede fast ind i Benjamins øjne. Han havde ledt efter ham så længe, og så står han bare her og snakker helt normalt med en eller anden fyr. Det var bare for meget.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 7:07 pm

Enfys Argall

Enfys følte sig ligesom en kat der blev truet. Havde han kunnet, ville han have rejst børster og krummet ryg, men det var vidst ikke lige en mulighed. Han havde vidst set den sorthårede før.. eller hørt om ham.. Hvad var det nu... Var det ikke franskmanden?

"Forbaskede franskmænd! Ved du ikke at det er uhøfligt at afbryde andre i deres samtale? NJØH!" Han knyttede næverne og man kunne nærmest se flammer i øjnene bag kontaktlinserne. "Det kan være at han er gået i eksil ligesom jeres krysteragtige konge gjorde det tilbage før i huggede hovedet af ham i den franske revolution!"

Grawrh.

"Bloody stinky freedom fighters all of you!" mumlede han surt,

... I det mindste talte den her engelsk.

"Men bare fordi at din kæreste går rundt på et bibliotek betyder det da ikke at han gemmer sig! Måske ville han bare -" Hvad var det nu han selv sagde ... "have en lur!"
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 7:20 pm

Benjamin Owens

Han stod stadig lammet, uden at sige noget, men der var heller ikke, til hans taknemlighed, plads til at få et ord indført. Regnbuen var tildyneladende eksploderet bag dem. han stirrede bare på Shade med store øjne, uden overhovedet at vide hvad han skulle gøre. Der gik et par øjeblikke inden han kunne få ord ud af munden igen "eh.. ja.. lur" smilede han undskyldende. hans hænder var klamme, og hans hoved var tomt for tanker. han havde slet ikke overskud til at komme med irriterende kommentarer, som hvor godt folk så ud når de var sure. hans ellers så fremtrædende selvsikkerhed var blegnet, selvom han ellers ihærdigt forsøgte at bevare fatningen.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 7:28 pm

- Shade Chaput -

Shade så vredt om mod Enfys "Lille.. Englænder? Med din hårfarve og besynderlige tøjsmag skulle man da ikke mene at du ikke var typen til at have fordomme og til at dømme folk uden at kende dem. Hvad har min nationalitet med min personlighed at gøre? Hvad mine landsmænd gjorde under revolutionen kan rage mig et vidst sted, og hvis du vil stå der og lukke en masse lort ud, selvom du ikke har noget at have det i, så vær min gæst, det er alligevel dig der ender med at være smurt ind i lort til halsen" Han vendte sig rundt mod Benjamin "Undskyld. Men jeg har været helt rundt på gulvet! Jeg ved det det har været svært og sådan, men bare sådan at forsvinde? Vi bliver sgu da nød til at snakke om det?"
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 7:44 pm

Enfys Argall

"...."

Knægten skulle lige til at komme med en spydig bemærkning, men tog det i sig.
Forpulede franskmænd. "Tsk."

Han lagde armene over kors.

"Jeg håber i får rettet jeres kærlighedsproblemer ud."

Han vendte irriteret rundt og gik. Årh, det skulle de nok få betalt. Dumme republikanere. Dumme Franskmand. Dumme amerikaner. ... Han skulle egentlig finde sin gameboy frem.

//OUT for Enfys. ^__^
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 7:56 pm

Benjamin Owens

Benjamin skulle lige til at protestere, Enfys kunne sku da ikke efterlade ham sådan her! alene med en som havde mord i øjnene. Han krummede tær da regnbuen igen nævnte k-ordet. han lukkede øjnene og tog en dyb indånding, han blev nød til at tage sig sammen. da han åbnede øjnene igen var de helt mørke og alvorlige. han var trængt op i en krog og det fik ham til at gå i forsvar. "Hvad er det du mener, vi har at nakke om" sagde han køligt. han var splittet imellem at være direkte led, for at få en mulighed for at stikke af og rent faktisk give efter. Selvom hans ansigt var udtryksløst hamrede hans hjerte hårdt i hans bryst, som om han havde løbet en maraton.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 8:01 pm

- Shade Chaput -

Det gav et stik i Shades hjerte da han hørte ordene undslippe den anden mund. Først troede han ikke på ham. Hvordan kunne han bare sådan uden videre nægte det hele?
Han kunne nu sætte sig ind i alle de drenge hvis følelser han selv havde knust, og hvis han havde vidst hvor ondt det gjorde, så ville han nok havde tænkt sig om en ekstra gang. "Du ved udmærket godt hvad jeg føler for dig" sagde han og tog fat i hans arm "Hvorfor vil du ikke give det en chance? Jeg ved godt det er svært, men jeg har ikke tænkt mig at give op alligevel, og du har ikke noget at miste" han nægtede at tro at drengen kunne mene hvad han havde sagt. Selvom det stadigvæk føltes som om nogen pressede hans hjerte sammen, som var det en citron.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 8:13 pm

Benjamin Owens

Han flåede armen til sig som om han havde brændt sig. "jeg vidste jeg ikke skulle have snakket med ham Asher! han kan sku heller ikke holde sin kæft!" han bakkede væk fra ham, mens han rystede på hovedet. udtrykket i Shades ansigt stak ham i hjertet, han havde virkelig ikke lyst til at såre ham, det havde han virkelig ikke.
"Hvad jeg føler for Toby kommer ikke nogen ved, det er min sag! jeg ved ikke hvorfor du synes du har følelser for mig... " han krummede sig sammen da hans knæ gav efter under ham. Han satte sig på gulvet med ansigtet begravet i hænderne. han kunne mærke at hans følelsesliv havde fået et spark, det følelsesliv han for længst havde lagt låg på. og han mærkede det ved et par tårer pressede sig ud af hans øjne. fandens.. fandens fandens FANDENS!
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 8:25 pm

- Shade Chaput -

Shade står lidt som forstenet. Toby? "Jeg ved overhovedet ikke hvad du snakker om?" Shade havde ikke snakket med Asher, men han var ikke helt dum, han kunne godt se på Benjamin at der var noget der holdte ham tilbage. Og han regnede med at Benjamin havde regnet det hele ud, hans følelser altså. Ellers ville der jo ikke være nogen grund til at undgå ham på den måde. Men måske tog han fejl. "Jeg ved virkelig ikke hvad du snakker om Benjamin. Men jeg ved bare at jeg aldrig har følt sådan her og jeg vil bare virkelige gerne..." Han stoppede sig selv. Han kunne ikke tåle at se på Banjamin siddende der. Han følte sine egne tårer presse sig på, han ville ikke græde. Han havde aldrig grædt foran nogen. Men han kunne heller ikke klare at Benjamin sad der og så ud som om han have det svært. Han vidste simpelthen ikke hvad han skulle gøre, for han havde aldrig været i en situation som denne før.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 8:38 pm

Benjamin Owens

Han forsøgte at stoppe med at græde igen, men uden held. Altid havde han skulle være hård, altid siden Toby havde det kun handlet om sex, han havde skrottet alle med følelser for ham. han tørrede øjnene i det ene ærme men kunne stadig ikke se op på Shade "Jeg har kun grædt en gang, siden jeg gik i børnehave.. det var Toby.." han så langsomt op på Shade
"Jeg lovede mig selv ikke at forelske mig i andre efter ham.. men se mig nu" han slog ud med armene og så aldeles ulykkelig ud. Igen begyndte tårerne at løbe ned af han kinder. "I'm messed up!"
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 8:45 pm

- Shade Chaput -

Shade satte sig ned til ham, han kunne ikke holde sine tårer væk, og de dukkede nu frem så hans havde glasøjne. "Det er godt at elske Benjamin. Selvom man bliver såret så må man aldrig give op, man kan ikke bare bygge en mur om sig selv" han vidste ikke hvordan han skulle formulere sig. Han var ikke van til at snakke om følelser. Den eneste erfaring på det punkt var nogle få samtaler med Asher. Ellers kunne han ikke sætte ord på følelser. Det var utrolig svært. Men han vidste at han var forelsket i Benjamin, og at han kun ønskede at han skulle have det godt.
Han lod blidt sin hånd røre ved hans, ligeglad med hvordan den anden ville reagere. Han ville have at han skulle vide det, vide at han virkelig mente det.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 8:54 pm

Benjamin Owens

Han så bare på ham, så hvordan hans øjne blev blanke. Hvordan kunne nogen føle så meget? hans øjne blev større da det gik op for ham. det var som om han sad og så på sig selv, Shade var så håbefuld og skræmt som han selv var dengang med Toby. Noget gik i stykker inden i ham, og det kunne næsten ses på ham. hans ansigt fortrak sig da det hele væltede ind over ham, minder og løfter til sig selv, de gav pludselig ingen mening for ham mere. langsomt åbnede han hånden Shade rørte ved, tog hans hånd i sin egen og nærmest knugede den. mens vandet strømmede ud af hans øjne, kunne han mærke sig selv åbne munden, hviskede og grådkvalt ".... hvis du så meget som tænker på... at skrotte mig...."


Sidst rettet af Dawn Ons Jun 02, 2010 6:38 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 9:20 pm

- Shade Chaput -

Shade kunne ikke lade være med at stirre på ham, den før så kolde og selvsikre Benjamin var nu en helt anden. Så følsom og sårbar. Selvom han selv følte sig sårbar og åben, så havde han lyst til at ligge armene om den grædende dreng. Hvilket han også gjorde. "Jeg ville ikke gøre det her hvis jeg havde tænkt mig at skrotte dig senere" Han havde bare virkelig lyst til at føle drengens arme om sig. Han ville gerne føle at den anden dreng også ville have ham. Han ville føle sig bekræftet. Frygten for at blive afvist nu var større end nogensinde.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 9:32 pm

Benjamin Owens

Han stivnede endnu engang, da han mærkede Shade lægge armene om sig. Han sad stille med lukkede øjne, næsten uden at trække vejret, helt til hans lunger skreg efter luft og det gjorde ondt i hans ribben. Så kunne han ikke mere og brød sammen. Han begravede ansigtet ind mod Shades hals mens han nærmest hulkede. men selvom det var utrolig skamfuldt for ham, kunne han alligevel ikke lade være med at lægge mærke til den dejlige varme han fik fra Shade lige nu. han kunne dog alligevel ikke få sig selv til at kramme ham på samme måde som Shade gjorde, men han lagde hænderne på hans bryst i stedet, uden at sige noget, bange for hvordan det valg han nu havde taget, ville gå.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 9:40 pm

- Shade Chaput -

Shade sagde heller ikke noget. Der var intet han kunne sige, der ville give mere mening end det kan kunne gøre. Han holdte drengen tæt ind til sig, og var utrolig obs på alle sine sanser. Det var en helt uvant situation, så han sugede til sig. Han havde ikke lyst til at slippe Benjamin. Selvom det var lidt fjollet, så følte han at han ville miste ham hvis han gav slip. Og han ville for alt i verden ikke have at Benjamin skiftede mening. Hans læber brændte. Han ville så gerne kysse ham, men han var bange for at Benjamin ville afslå ham, eller føle sig dårligt tilpas. Selvom de havde kysset så mange gange, og endda gået i seng sammen flere gange, så var det som om at de havde mødt hinanden for første gang. Og at han måtte tænkte over hver eneste bevægelse han tog. Det var ret underligt.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 9:50 pm

Benjamin Owens

Benjamin snøftede ind mod hans hals, det var rart for en gangs skyld ikke at skulle være den voksne. Hans hjerte slog stadig hurtigt og hårdt. Få tanker om Toby prikkede til ham, og sad da stadig dybt i ham.. men et eller andet sted, var det som om noget tungt var blevet løftet fra hans skuldre. Han trak sig lidt væk fra Shade igen, hans øjne skinnede af tårer men de var nu helt lyse. "okay.." mumlede han grødet og turde ikke rigtig se ham i øjnene, fordi han underligt nok følte sig en smule genert. "hv.. " han rømmede sig. "Hvad skal der så ske nu? hvad gør vi nu?"
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 9:58 pm

- Shade Chaput -

Shade så på ham. Han vidste heller ikke helt hvad de skulle gøre. "Jeg er ikke helt sikker" han slap sit greb om ham, men fjerne ikke sine arme helt. Han ville stadigvæk være i kontakt med ham. "Det kommer an på hvad du føler for" sagde han roligt og prøvede at fange hans blik. Tanken om måske ikke at være 'fri' længere skræmte ham lidt. Ikke længere at kunne gøre hvad man ville, med hvem man ville. Men når han tænkte på Benjamin, så blev det hele meget bedre. Og tanken om andre forsvandt lige så stille ud af vinduet. Lige nu havde han ikke brug for andre at sove med end Benjamin. Og havde da slet ikke brug for andre at dele disse følelser med.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 10:10 pm

Benjamin Owens

Han så op på ham, hvad han følte for.. lige pt havde han alt for mange følelser væltende rundt inden i sig efter sin egen smag. men, betød det så at de var et 'par' nu? fordi Toby havde været han første kærlighed, havde han aldrig haft nogen han direkte kunne kalde for en kæreste, kun sex partnere eller nogen han havde noget kørende med. så det hele med følelserne, var meget overvældende for ham. hvad gjorde man når man var kærester? han kom i tanke om nogle af de yaoi bøger hans søster havde vist ham, hvad gjorde de når de endelig fandt ud af at det skulle være dem. han sagde ikke noget, hans blik blev drømmende ide han lænede sig prøvende ind imod Shade for at kysse ham, ganske let på læberne med hjertet helt oppe i halsen, så let at han knap nok rørte ham.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 10:16 pm

- Shade Chaput -

På det punkt var de et godt par. Shade havde heller ikke nogen erfaring med at have en fast partner. Man kunne vel sige at han skiftede partner som han skiftede underbukser. Men han var ikke så nervøs for det hele som Benjamin var. Han havde på fornemmelsen at det nok skulle gå. Han lagde sine hænder på begge sider af hans hovede og kyssede ham så kærligt. Han skulle ikke tro at han bare kunne kysse ham sådan dér. Han slap dog hurtigt kysset igen, Han ville ikke sende de forkerte signaler. "Måske. Skulle vi gå et andet sted hen? Det er lige som om at alle bare kan brase ind når som helst."
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 10:25 pm

Benjamin Owens

Han lagde en hånd over den ene af Shades hænder, da han kyssede ham. det føltes helt anderledes end det plejede, denne gang gav et sug i maven på ham, på en god måde. "alle?.." sagde han langsomt og uforstående "nåh.. skole.. ja" sagde han så, da han kom i tanke om hvor han egentlig befandt sig "jo.. det må vi hellere"
Han var endelig holdt op med at græde, men hans øjne var stadig blanke. det var en meget underlig fornemmelse, sådan at have en som man delte en helt bestemt følelse med. han sad lidt, før han kom i tanke om, at det betød han skulle rejse sig op. han klemte stadig om Shades hånd, og havde ikke lyst til at give slip, for han var ikke sikker på hans ben kunne huske hvordan man stod op.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 EmptyOns Maj 26, 2010 10:36 pm

- Shade Chaput -

Shade smilede forsigtigt til ham. Han rejste sig op, men slap ikke hans hånd. Det hele var lidt mærkeligt. Det var som om at følelsen af Benjamins' hud var helt anderledes nu. Før betød det ikke lige så meget, men nu var hele stemningen og følelsen af den anden så.... kærlig? Han følte sig i hvert fald kærlig, hvilket var ret underligt, men også rart på en eller anden måde. Især fordi det gjorde hele situationen, og Benjamin, helt specielt lige nu. Han rakte sin anden hånd frem mod ham for at hjælpe ham på benene.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Sponsoreret inhold





Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Her og der og imellem bøger.   Her og der og imellem bøger. - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Her og der og imellem bøger.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» De endeløse hylder med bøger (♥)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Biblioteket-
Gå til: