Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Natteravn (♥)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 1:08 am

yushi så på ham og var i syvende himmel og kiggede på ham og det var tydeligt at der kunne gøres alt ved ham nu, han var slap i hele kroppen, og man kunne tyde høre på hans åndedræt at han var liderlig og tændt, da vicente tog hans hånd ned i hans boksershorts. da han fjernede hånden for at åbne sine egne bukser smilede yushi bare endnu mere og kiggede op på ham og sagde " ja det er jeg" han smilede og ville prøve forsjov at være dominant selvom han slet ikek var den type han var alt for piget til det. men han prøvede og tog derfor sin hånd væk fra hans lem og op til han hår i baghoved og tog fat om det og holdte fast og kiggede på ham og sagde " jeg bestemmer" hans øjne viste tydeligt at han var liderlig.. og fuld
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 1:13 am

- Vicente E. Floyd -

Vicente smilede kækt "Jamen hvis du bestemmer, så fortæl mig da hvad jeg skal gøre" sagde han med et udtryk i øjnene der ikke helt var til at tyde. Han ville ikke lade sig bestemme over, men en god leg kunne man altid være med på. Især når man var fuld. Han betragtede drengen, "jeg er ikke god til jomfruer" sagde han så lavt, han havde taget mange mødomme, og alle havde endt med at besvime halvt om halvt, eller stoppe midt i det hele fordi de ikke kunne klare det. Især fordi Vicente var så stor som han nu engang var. Hvilket ikke var at forvente af hans slanke krop.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 1:30 am

altså han vidste ikke helt om han var jomfru eller hvad han var for hanhavde faktisk en ANal dildo på sit værelse han legede med engang imellem. " altså jeg har ikke bollet med en fyr, men jeg leger med mig selv, jeg har en anal dildo" sagde han og kiggede på ham og vidste ikke helt hvad han skulle sige til det med at han måtte bestemem det kunne han jo ikke, derfor slap han, hans hår og sagde " jeg kan ikek bestemme jeg kan ikke lide det, du skal bestemme, men det tør du jo ikke vel tøsedreng" han tirrede ham det var han god til han elskede at tirre folk
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 1:34 am

- Vicente E. Floyd -

Vicente så blot på ham "så man er en liderlig lille kælling hva'?" sagde han og kunne mærke hvordan alkoholen havde taget sin fulde effekt nu. Det hele svimlede lidt, og han følte en trang til at være brutal. "Spørgsmålet er ikke hvor vidt jeg tør lille skat, men hvor vidt du er villigt til at tigge mig om det" sagde han og tog hårdt fat i drengens hår. Det føltes godt at være brutal. Han tog sit lem frem, ganske som forudsagt var det stort "hvis du overhovedet vil gøre dig forhåbninger om at få den her op i dig, så må du heller komme i gang med at forkæle den lidt" sagde han med et tirrende smil og så på ham, "men jeg kan også bare lade dig ligge her helt alene"
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 1:39 am

han kiggede på ham og sagde hvis der ern ogen der kælling her så det... han holdte kort pause og sagde så mig" han smilede til ham og sagde " argh søde skat du tør intet" dette røg bare ud af som vicente tog hårdt fat i hans hår, det gjorde ondt men han ville ikke pive. Yushi blev noget overraskede da hans så hans lem, og sagde intet han var helt mundlam , han lagde sin ene hånd lidt over hans lem og den anden tog han fat i hans lem blidt og lidt rolig og begyndte at give ham handjob. " du må ikke lade mig være, jeg vil ha du skal vise mig hvem der bestemmer" sagde han lavt mens han kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 1:45 am

- Vicente E. Floyd -

Vicente ser roligt ned på ham "Ja det er lige præcis hvad du er, en kælling" sagde han og fik en underlig følelse af selvtilfredshed. Han valgte at ignorere hans 'du tør intet' for det varede ikke længe før han bad ham om at vise hvem der bestemte. "Tag nu lige og hold din mund. Der er mange andre gode ting du kan bruge din mund til" sagde han og hentydede til et blowjob. Han kunne mærke at hans hals føltes ru, måske havde han drukket lidt for meget alligevel. "Jeg har ikke hele dagen!" sagde han så og puffede til drengens hovede.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 1:49 am

zahn havde aldrig suttede pik for og derfor var det lidt underligt ofr ham da han vidste hvad han hentyd til, det med at han skulle sutte hans pik. " hold selv kæft" sagde han så da han mærkede puffede mod hans hoved ned mod vincete's lem, tog han bare hele hoved der ned og åbnede forsigtigt munden for at tage hans lem i munden, det var en underlig følelse men han kunne faktisk godt lide det, langsomt begyndte han at give ham et blowjob. selvom det var første gang var han ikke dårlig til det, han gjorde bare lige som når han suttede på en sodervands is. hans egen hånd gled langsomt ned til hans eget lem ,der nærmest vibrerede i hans bukser, det var vildt dejligt..
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 1:53 am

- Vicente E. Floyd -

Vicente gav ham endnu et dask over hovedet "hvem sagde at du kunne rører ved dig selv?" sagde han med et surt mine, og tog fat i drengens hår "du må hellere opføre dig ordentligt og gøre hvad jeg siger, ellers kunne det jo være at jeg mistede interessen" sagde han koldte og pressede drengens hovede endnu mere ned mod sit lem, ligeglad med om drengen ville blive kvalt. Lige nu var det hele lige meget, han var så fuld at alting kunne rende ham et langt stykke. Ingen af dem ville sikkert kunne huske noget i morgen alligevel.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 1:56 am

han fjernede hurtigt sin egen hånd fra sit eget lem da han fik det afvide, han dasket over hoved tydet jo tydeligt på at han ikke måtte røre ved sig selv, han kunne ikke rigtigt svare ham, da bare nikkede stille til detm ed at han skulle opføre sig ordentligt, da hans hoved blev pressede længer nede over hans lem var han lige ved at gå i panik, han kunne ikke få luft, han lagde sin ene hånd ned på hans lår og den anden på hans mave, han havde det virkelig som om han skulle kaste op og der kom os underlige lyde fra ham
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:00 am

- Vicente E. Floyd -

Vicente trak ham tilbage i håret "Kan sådan en svagpisser ikke tåle at få den i halsen?" sagde han skarpt "måske skulle jeg alligevel bare gå tilbage til mit værelse og ordne det her selv" sagde han og rejste sig faktisk op. Et eller andet i ham sagde at han hellere måtte tage tilbage til sit værelse, især fordi han kunne mærke at han var mere fuld end hvad godt var. "Kom tilbage når du har lært at opføre dig ordentligt" sagde han, men blev dog stående.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:03 am

Zahn så op på ham og da hans hoved blev hevet tilbage det gjorde ondt men han piv en lille smule, da han rejste sig kravlede han bare hen til hans ben og sad på knæ foran ham igen og tog fat i hans lem med hånden og sagde " jo jeg kan, jeg blev bare forstrækket" han tog hans lem i munden igen og tog den så langt ned han selv kunne og gjorde det bedste han kunne, det var virkelig godt det her.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:08 am

- Vicente E. Floyd -

Vicente smilede let "Det var bedre" sagde han og lænede hovedet tilbage. Det var meget bedre denne gang, og han tog fat i drengens hår, dog ganske blidt denne gang "Hvis du er rigtig dygtig og artig får du måske en belønning, men kun måske" sagde han med et lumsk smil. Han var nu temmelig ligeglad, så længe det føltes godt. Han lænede sig helt op af hegnet, og var glad for at det var så stærkt. Han så ned på drengen. Han kunne godt lide synet af den anden med hans pik i munden.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:12 am

yushi kiggede op på ham men stoppede ikke med at sutte, han forsatte i et godt tempo men han havde dog lidt svært ved at holde tempoet hele tiden. han kunne ikke lade være med at rørere ved den andens krop hans hænder søgte langsomt op under hans trøje og nussede ham på maven, hans eget lem nærmest skreg om at blive rørt var det var for svært for ham at holde fingerne væk fra hans eget lem, derfor røg hans hånd ned til hans eget lem, der var gemt i hans boksershorts.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:16 am

- Vicente E. Floyd -

Da Vicente opdagede dette rev han straks drengens hovede tilbage "Uartige drenge skal straffes!" sagde han og tog hårdt fat i drengen. "Stil dig på alle firer" sagde han hårdt og lagde sine arme over kors. "Jeg havde tænkt mig at gøre dig klar med mine fingre, men det fortjener du ikke" sagde han koldt og ventede på at drengen adlød.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:20 am

hans hånd forsvandt med det samme fra hans lem da hans hoved blev revet tilbage en smerte kom frem i hans hovedbund og et lille pev kom fra ham, det gjorde lidt ondt og han sagde "undskyld" men stillede sig på alle fire da han sagde at han skulle han var glat barberet, og ver bange for det ville gøre ondt nu når han ikke ville gøre ham klar med fingerne først, " vil du ikke nok være sød ved mig, så lover jeg at gøre hvad siger resten af mit liv" sagde han dog var han stadigvæk fuld
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:24 am

- Vicente E. Floyd -

Vicente grinede for første gang "Tror du jeg gider tage mig af liderlige kællinger som dig?" hans latter fik dog hurtigt en ende "Du har slet ikke fortjent det" sagde han køligt og lod sin pik køre op af hans røv, frem og tilbage, dog uden at trænge ind i ham. Med den anden hånd tog han fat om drenges lem. "Du har slet ikke fortjent det" gentog han og begyndte at give ham et handjob. I et godt tempo, han ville bare have at han skulle komme.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:26 am

han stønnede og var virkelig tændt og nærmest i den syvende himmel, hvis han ikke allerede var det, da han mærkede hvordan han fik handjob havde han svært ved ikke at stønne så man kunne høre det, man kunne høre på ham han var tæt på at komme, og os mærke det på hans lem da det vibrarede en lille smule .
der gik ikke lang tid før han kom, der kom en del ud dog ikke overdrevet meget, han gav et halvt højt støn fra sig da han kom.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:33 am

- Vicente E. Floyd -

Vicente stønnede også da han gav sig selv et handjob, og kom ud over ryggen på den anden. "Mh. Din mødom må vente til en anden dag" sagde han, og tørrede sit lem af i drengens boxere før han trak i sit tøj. "Jeg er færdig med dig for i nat. Så kan du tænkte over om du er artigere næste gang, så kan det være der vanker en belønning denne gang" sagde han og forlod drengen helt alene på taget. Han var fuld, og træt, og ville sikkert ikke kunne huske halvdelen af det i morgen alligevel.

//Out
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Yushi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Yushi


Antal indlæg : 84
Join date : 23/01/10

Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 EmptyLør Jul 17, 2010 2:41 am

han mærkede hvordan hans sæd løb ned af hans røv fornemmelsen var ret ulækker alligevel men han nød det virkelig, og da den anden dreng skred fra ham tog han sit tøj på og gik efter ham for selv at gå ned i seng, han var mega træt nu og kunne nærmest falde i søvn med det samme..

//OUT
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Natteravn (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Natteravn (♥)   Natteravn (♥) - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Natteravn (♥)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Skolens tag-
Gå til: