Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste
ForfatterBesked
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 7:03 pm

,,Ejh, Hiroshi kom nu...har du slet ikke savnet at have sex med mig?" Kai hoppede en smule utilfreds som altid, og surmulede en smule. Det var ikke fair, at han sådan udenvidere ingen sex fik, nu hvor de kom sammen igen! Eller, det synes Kai de gjorde.
Men pludselig blev han en smule tavs, en uge?!
,,En UGE? ÅÅrh, så længe?!" Han himlede med øjnene og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 7:12 pm

Hiroshi kunne ikke lade vær med at smile af sin kærestes barnlige opførelse, bortset fra, at det her omhandlede sex og ikke et eller andet mere uskyldigt.
Hiroshi lænede sig op og kyssede Kai svagt på læberne.
"Du vælger selv om du tager med mig, eller bliver på skolen, uanset hvad, så får du ikke sex i den uge," sagde Hiroshi. Hans facade var næsten tilbage, bortset fra at der var et svagt smil. Noget man ikke så ham have tit.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 7:18 pm

Han skulle til at begynde at brokke sig igen, da Hiroshi lænede sig op og kyssede ham. Det fik Kai til at tie ganske kort, og løfte et øjenbryn. ,,Well, det var nyt." Kai surmulede dog stadig, som det lille barn han nu engang imellem var.
,,!! Det! Det er ikke fair! Du er en dum kæreste. Jeg spørger dine forældre om vi må have sex!! Det gør jeg." Han nikkede bekræftende, og rækkede tunge.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 7:23 pm

Hiroshi gemte endnu engang sit ansigt i sine hænder. "Lad vær Kai. Enten dræber min far dig, eller også er du under konstant overvågning. Eller nok nærmere os begge..."
Hiroshi vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre ved det hele. For ja, han ville gerne have sex med Kai, men han ville bare ikke have det hos sine forældre. Han vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre, for Kai ville nok prøve uanset hvad....
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 7:25 pm

,,Meh, hvordan er dine forældre overhovedet?" Kai havde enlig aldrig haft en normal samtale med Hiroshi, uden de skændtes hele tiden. Nu skulle de snakke igennem om alt det, normale kærester gjorde!
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 7:29 pm

Hiroshi prøvede at sætte sig om, da han ikke gad blive ved med at ligge ned.
"Hvordan de er?" sagde Hiroshi eftertænksomt. Hvordan var de egentlig? "De er vel meget søde og vil mig altid det bedste. Min far er en del over beskyttende, med hensyn til mine kærester, mens min mor bare synes det er sødt at jeg er til drenge. Jeg ved ikke hvad der foregår oppe i den kvindens hoved..."
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 7:36 pm

Kai hoppede ned fra Hiroshi og lagde sig til rette i sin seng, fordi den føltes pludselig meget mere behagelig end den plejede.
Han grinte lavt, ,,Er du sikker på, at det er dine forældre? De lyder alt for søde til, at du er relateret til dem."
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 7:38 pm

"Jeg er også et adoptiv barn, så det passer meget godt," sagde Hiroshi bare ligegyldigt og kiggede ned på Kai, siden Hiroshi nu sad op og Kai lå ned.
Hiroshis smil var forsvundet igen, selvom han ikke selv havde opdaget det. Det med at forandre sig, ville blive sværre end man lige ville tro.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 7:41 pm

,,Virkelig? Det har du ellers aldrig sagt. Jeg har boet hos min far det meste af mit liv! Eller sammen med ham..."
Kai smilte skævt og satte sig op til Hiroshi.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 7:48 pm

"Du har aldrig spurgt," sagde Hiroshi og trak på sine skuldre. "Hvordan er han da?" spurgte Hiroshi med hensyn til Kais far. Han blev jo næsten nødt til at spørge ham.
Hiroshi lod sit blik hvile på Kai, men desværre var følelserne ved at gå væk i dem. Det var hans naturlige reaktion at gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 7:49 pm

,,Han er en idiot, det går i generne 8D" Kai kyssede ham blidt på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 7:53 pm

"Ja, det må det jo så gøre," sagde Hiroshi, men gjorde ikke noget ved Kais kys på sin næse, selvom det var ikke det Hiroshi bedst kunne lide at han gjorde.
Hiroshi gabte pludselig, da han mærkede en pludselig træthed vælte ind over ham. Måske skulle han gå i seng, selvom det ikke var så sent igen?
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 7:55 pm

Kai viftede med hånden, og kyssede ham igen - bare på kinden. ,,Du er altså nuttet! Vil du ikke være trist igen? Jeg savner dig allerede."
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 8:00 pm

"Hvad?" spurgte Hiroshi tydeligvis forvirret, men han satte sig over ved sengen kanten, så han kunne få sine sko af. Han regnede med at han ville i seng. Så var det bare surt show for Kai, hvis han gerne ville være længere oppe.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 8:08 pm

,,Ligefør! Nu er du bare dig selv igen" Han kløede sig i håret og rejste. Forsigtrigt begyndte Kai at smide tøjet, mest fordi han altid sov kun i bukser.
,,Men med hensyn til mine forældre, har jeg aldrig set min mor"
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 8:16 pm

Hiroshi var overrasket over det, men kom så i tanke om det, han havde læst i Kais dagbog.
Hiroshi begyndte selv at tage noget af sit tøj af. "Jeg regner med at du vil sove i samme seng," sagde Hiroshi, som efterhånden kendte Kai rimelig godt, med hensyn til når de skulle sove.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 8:17 pm

,,Nejh, du må vel gerne smutte over i din egen seng? Det her er min" Kai puffede til Hiroshi og lagde sig op i sengen.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 8:21 pm

"Okay," sagde Hiroshi bare og gik over til sin egen seng og tog resten af sit tøj af, bortset fra boxershortsne. Han lagde sig ned i den behagelig seng, med ryggen mod Kai.
Hiroshi var helt afslappet for en gangs skyld. Han ville gerne sove sammen med Kai, men han kunne sagtens sove alene. Det med at de bare var sammen igen, gjorde at Hiroshi var glad.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 8:23 pm

,,Hvis det er det, du vil, så må du vel sove heeelt alene derovre!" Kai's øjne fulgte Hiroshi, og betragtede ham tage tøjet af.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 8:26 pm

"Det var dig selv der sagde, at det var din seng," sagde Hiroshi og lukkede sine øjne. Selv hvis han havde muligheden, så gad han ikke gå over til Kais seng igen. Han var træt, nok fordi han havde grædt så meget, og været så åben. Noget han ikke havde lyst til at prøve at være igen. I hvert fald ikke på samme måde.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 8:27 pm

,,Vil du gerne sove med mig?" Spurgte Kai, og gloede ellers bare på Hiroshi.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 8:29 pm

"Mmmmhh..." kom det stille fra Hiroshi. Det var det tætteste svar på et ja Kai ville komme. Ellers ville Hiroshi bare sige nej. Mere var der ikke i det.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 8:30 pm

"er det et ja, jeg hører~?" Han rejste sig og smuttede over til ham. Kai lagde sig over Hiroshi, lagde sine arme om ham og kyssede ham blidt.
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 8:34 pm

Hiroshi kyssede ham blidt tilbage, men svarede ikke på hvad Kai sagde.
Da Hiroshi jo var træt, krøb han sig ind til Kais varme krop (selvom det ikke var det han manglede mest) og lukkede endnu en gang sine øjne, så han kunne sove. Han havde heldigvis gjort, at han ikke var i øjenhøjde med Kai.
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 EmptySøn Aug 01, 2010 8:39 pm

Kai smilte skævt, lukkede sine øjne og faldte i SØVN!

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)   Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥) - Page 11 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Værese 58 - Hiroshi & Kai (♥)
Tilbage til toppen 
Side 11 af 13Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste
 Lignende emner
-
» Værelse 86 - Hiroshi & Enfys

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest fløjen-
Gå til: