Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ☆ Welcome to the world of Asher ☆

Go down 
ForfatterBesked
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

☆ Welcome to the world of Asher ☆ Empty
IndlægEmne: ☆ Welcome to the world of Asher ☆   ☆ Welcome to the world of Asher ☆ EmptyTors Jan 21, 2010 10:35 pm

Asher Mattias Harels' tanker
- En lille notesbog i skuffen, ikke låst, men godt gemt af vejen -

☆ Welcome to the world of Asher ☆ AHEART

"but the everyday just can't compete
with the beauty of a polariod
where the fairytale endures complete
and her eyes are always full of joy

like a frozen glimpse of butterflies
on a clourized celluloid sky
she waves her cheerful last goodbye
and begs for me to let passed things slide
"
[/i]


Sidst rettet af Mumrik Tors Dec 16, 2010 9:55 pm, rettet i alt 4 gange
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

☆ Welcome to the world of Asher ☆ Empty
IndlægEmne: Sv: ☆ Welcome to the world of Asher ☆   ☆ Welcome to the world of Asher ☆ EmptyTors Jan 21, 2010 10:51 pm

Den 21. januar 2010

"Hvornår og hvorfor jeg egentligt begyndte at skrive mine tanker ned forekommer mig lidt fjernt, men nu hvor jeg alligevel atter sidder her med min blok og blyant fremme, så kunne jeg ikke helt lade være. I går gik Kouseki og jeg hele vejen, jeg havde egentligt ikke troet at dagen ville ende sådan, og overhovedet ikke at min dejlige kæreste var klar til at tage det sidste skridt..."

"Jeg fik en pakke fra min mor. Hun sendte mig nogle ting og bad mig om at komme hjem igen, men jeg har ikke helt lyst til at komme hjem. Jeg har ikke boet hos hende i over 7 år, og det ville være mærkeligt pludselig at tage hjem, især når de aldrig har været særlig gode i mod mig. Hun truede med at begå selvmord, men jeg tvivler på at hun mener det..."

"Min dag har faktisk været nogenlunde god, selvom timerne trak ud i sidste ende, og jeg utallige gange greb mig selv i at sidde og dagdrømme, så var det faktisk en spændende dag! Jeg snakkede med en masse mennesker, og fik vendt rundt på nogle af mine synspunkter her i livet. Fedt!..."

"Gad vide hvad Kouseki laver lige nu? Gad vide om han tænker på mig? Gad vide om han har lyst til at se mig? Gad vide om jeg ikke skulle gå i seng. Godnat..."


Sidst rettet af ☆Boygasm Søn Mar 21, 2010 12:15 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

☆ Welcome to the world of Asher ☆ Empty
IndlægEmne: Sv: ☆ Welcome to the world of Asher ☆   ☆ Welcome to the world of Asher ☆ EmptySøn Jan 31, 2010 1:27 am

Den 13. januar 2010

"Det har været en meget, meget underlig uge. Først og fremmest dukkede min mor pludselig op. Tvang mig nærmest med hende hjem, så jeg glemte helt at sige farvel til Kouseki, og finde min mobil. Lort"

"Det er gået op for mig hvor meget jeg hader mit gamle hjem. Lugten af fugt og spiritus hang stadigvæk tykt i rummet, og mit gamle værelse lignede ikke længere sig selv. Min mor som ellers havde påstået at havde stoppet med at tage stoffer, har været fyldt med løgn, for hun er alt andet end clean"

"Jeg har tænkt så meget på Kouseki at det gør helt ondt. Jeg har haft så dårlig samvittighed over ikke at kunne komme i kontakt med ham, selvom skolen godt ved jeg ikke havde været der, vidste Kouseki jo intet. Han må havde været nervøs og undret sig over hvor jeg har været"

"Jeg er ikke så god til det med at skrive i dagbog. Så jeg tror bare at jeg vil droppe det for i dag, og bare skynde mig at finde min dejlige kæreste. Farvel."


Sidst rettet af ☆Boygasm Søn Mar 21, 2010 12:14 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

☆ Welcome to the world of Asher ☆ Empty
IndlægEmne: Sv: ☆ Welcome to the world of Asher ☆   ☆ Welcome to the world of Asher ☆ EmptyOns Mar 10, 2010 9:52 pm

Den 10. marts 2010

"Det er næsten helt mærkelig at tænke på hvor meget jeg har ændret mig. Før det første er jeg blevet et helt andet menneske. Altså ikke sådan fra den ene dag til den anden. Og ikke sådan vildt forskelligt, men der er alligevel noget anderledes over mig. Jeg kan ikke helt sætte fingeren på om det er godt eller skidt, men jeg er alligevel lykkelig over mit liv og mine nærmeste, så det er vel egentligt meget godt et eller andet sted?
Jeg har nu været sammen med Kouseki i lidt over to måneder, hvilket jo er vildt dejligt, men på den anden side er jeg bange for at jeg forsømmer Shade lidt. Jeg snakkede med ham i morges, men han gav ikke udtryk for at være særlig glad. Han virkede langt væk, og jeg kender ham godt nok til at vide at han var fornærmet. Måske burde jeg virkelig tage mig sammen. Shade er min bedste ven og jeg vil ikke lade en kæreste komme imellem os. Ikke engang selvom den kæreste er Kouseki. Måske har jeg løjet for mig selv i al den tid. Jeg er nu mere sikker end nogensinde før. Jeg har været forelsket i Shade.
Jeg savner virkelig vores gamle liv sammen, før Kouseki, jeg savner at komme over til ham midt om natten og spille playstation eller stene TV. At ligge tæt med ham og drille hinanden. Selv bare at stene TV. Jeg savner ham. Virkelig meget.
Men på den anden side så elsker jeg Kouseki virkelig højt. Han har fået mig til at opdage nye sider af mig selv, fået mig til at indse hvor meget man virkelig kan holde af et menneske. Så selvom jeg savner Shade rigtig meget, så er der intet i verden jeg ville bytte ud for min kæreste. Så hvis jeg fik valget mellem Shade eller Kouseki, ville jeg slet ikke være i tvivl om at vælge Kouseki. Min dejlige Kouseki.
Måske skal jeg bare finde en gylden middelvej?

Så tilbage til tegnebrættet Asher, forhåbentligt har du gode nyheder når du vender tilbage. So long."


Sidst rettet af ☆Boygasm Søn Mar 21, 2010 12:14 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

☆ Welcome to the world of Asher ☆ Empty
IndlægEmne: Sv: ☆ Welcome to the world of Asher ☆   ☆ Welcome to the world of Asher ☆ EmptySøn Mar 21, 2010 12:13 pm

Den 21. marts 2010

"Jeg har en meget underlig følelse i brystkassen lige nu. Meget blandet.
Jeg har ikke været sammen med Kouseki i lang tid nu. Nogle gange er jeg bange for at han måske ikke gider mig længere?. Men på den anden side skal vi jo heller ikke hænge op af hinanden hele tiden. Siden hvornår er jeg blevet så kærlighedssyg?
Nogle gange har jeg lyst til at snige mig ud om natten og finde Kouseki. Bare finde ham og snakke med ham. Kysse med ham.... Elske med ham.
Men."
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

☆ Welcome to the world of Asher ☆ Empty
IndlægEmne: Sv: ☆ Welcome to the world of Asher ☆   ☆ Welcome to the world of Asher ☆ EmptySøn Sep 19, 2010 7:08 pm

En tilfældig dag i september.

"Kouseki. Kouseki, Kouseki, Kouseki. Jeg har virkelig lyst til at finde ham lige nu. Finde ham og kysse ham inderligt. Elske med ham hele natten. Jeg har lyst til at røre ved ham, få ham til at grine, få ham til at rødme. Få ham til at græde.
Jeg har altid betegnet mig selv som en rolig og tålmodig type, men jeg er ved at blive sindssyg. Jeg er kærlighedskrævende, jeg er virkelig forelsket. Stadigvæk. Lige så meget. Hvis ikke mere. Jeg har aldrig nogensinde i hele mit liv haft en trang til at have sex med nogen, om de vil eller ej. Og jeg har aldrig nogensinde været så jaloux. Jaloux på ingenting, men bare jaloux fordi Kouseki ikke bruger hele sin tid på mig. Jeg er bange for at jeg ender op som en sindssyg stalker, og jeg er virkelig bange for at miste Kouseki. Jeg har aldrig nogensinde haft det så dårligt. Om natten tænker jeg på ham og kan ikke falde i søvn. Pis."

"Jeg savner Shade. Vi har nu ikke snakket sammen i flere måneder og har helt mistet kontakten. Hvorfor sker det her. Jeg savner han virkelig. Jeg savner at være sammen med ham, tale om alt og ingenting, bare at være sammen. Jeg savner den dreng til det punkt hvor jeg kunne sætte mig ned og græde."

"Hvordan kan jeg elske dem begge to så højt, og alligevel føle at jeg er ved at miste dem begge to? Kouseki. Kouseki. Jeg savner dig!! Jeg glæder mig virkelig meget til vores date. Jeg vil fortælle dig hvor meget jeg elsker dig og hvor meget jeg har lyst til dig. Jeg ville fri til dig Kouseki, hvis ikke det var fordi at tiden ikke er inde endnu."
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

☆ Welcome to the world of Asher ☆ Empty
IndlægEmne: Sv: ☆ Welcome to the world of Asher ☆   ☆ Welcome to the world of Asher ☆ EmptyTors Dec 16, 2010 9:53 pm

Den 16. December 2010

"Jeg har mange følelser for øjeblikket. Jeg er i en periode af total forvirring. Shade er ét stort nervevrag, og vi er nu officielt gledet fra hinanden. Hele denne juletid, der ellers plejer at fylde mig til bristepunktet med glæde, føltes underligt tomt. Kouseki og jeg har nu snart været officielt sammen i et år. Tiden er fløjet afsted. Jeg mangler følelsen af at alting er hvor jeg har styr på det. Jeg har ikke styr på hvad jeg selv skal mene længere.
På en eller anden måde savner jeg mit gamle liv. Et liv uden Shade eller Kouseki. Et liv sammen med min plejefamilie, uden bekymringer for at skulle opretholde forbindelsen til nogen. Men jeg flyttede af en grund. Og når jeg tænker mig ordentligt om, ved jeg, at jeg aldrig kan vende tilbage til et liv uden bekymringer. Det er en del af det at vokse op, og man kan ikke længere gemme sig i barndommens glæder. Det har jeg lært for lang tid siden.
Jeg har brugt meget af min tid på at spille basketball. Jeg har ikke haft mig så frygteligt meget at se til. Det hele er ét stort rod lige nu. Og jeg er usikker på mine følelser for Kouseki.
Jeg har virkelig været forelsket, og jeg er det endnu, og jeg ville ønske at jeg ikke lagde mærke til sådan nogle meningsløse ting, men det gør jeg. Jeg savner at tilbringe min tid med Kouseki, og det er dét der gør mig usikker på, om jeg ønsker at fortsætte vores forhold. Lige nu håber jeg bare at det er mig der har tænkt for meget over det, og at det hele løser sig af sig selv. For jeg ønsker kun at vende tilbage til det positive jeg, som jeg altid har været.

Nok om mine problemer, det er snart jul, og jeg ved godt hvem jeg vil tilbringe den med, efter jeg har fået en snak med ham. Kouseki.
Jeg ønsker at tilbringe julen med ham, og kun tænke på ham. Jeg glemmer altid alle mine problemer, al krig og ufred i verden når jeg er sammen med ham. Og jeg håber bare at vi kan blive enige om at vi elsker hinanden, og ønsker at tilbringe endnu et godt år sammen, for jeg er sikker på at vi har massere ting foran os endnu, før vi kan sige at vi ikke har mere at opleve. Hvilket jeg selvfølgelig ikke vil håbe sker. Jeg har købt ham en julegave, og jeg håber virkelig at han kan lide den. Det har været noget af en satsning fra min side af, men det er vel også tanken der tæller. Nu vil jeg ikke ynke mig selv yderligere. Godnat."
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Sponsoreret inhold





☆ Welcome to the world of Asher ☆ Empty
IndlægEmne: Sv: ☆ Welcome to the world of Asher ☆   ☆ Welcome to the world of Asher ☆ Empty

Tilbage til toppen Go down
 
☆ Welcome to the world of Asher ☆
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Asher Mattias Harel
» Værelse 104 - Asher & Sinett (♥)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Off-Game :: Blogs/Dagbøger-
Gå til: