Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lige når man har brug for dig

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 6:23 pm

- Asher M. Harel -

Asher sidder roligt i sofaen og ser ind i pejsen. Der er en god ild, og det er dejlig varmt. Han ligger halvvejs med lukkede øjne, lænet op af henholdsvis ryg- og armlænet. Han har ikke så meget i hovedet lige nu, mere en rolig følelse i hele kroppen. Det er længe siden han bare har lagt her og slappet af. Uden at have besøg af hverken Shade eller Kouseki, men bare helt alene. Hvilket mindede ham om, hvad Shade mon foretog sig i dette øjeblik?
Han smilede let for sig selv, og lukkede sine øjne helt i.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 6:33 pm

Benjamin Owens

Han havde lige været inde på værelset med sin kat, som øjeblikkelig havde lagt sig til at sove på hans hovedpude. Men han var ikke træt, selvom han faktisk heller ikke sidste nat havde fået nok søvn, så han tænkte at hvis han nu stenede lidt rundt kunne det være han fandt noget at lave. Han nåede hen til opholdstuen, hvor han kastede et blik ind. Der sad en derinde. Han overvejede om han bare skulle stene videre til et sted hvor der ikke var nogen, eller om han skulle gå derind. Han blev dog enig med sig selv om at gå derind, kunne jo være det var en interessant person, for det lignede ikke en han havde hilst på før. Han slentrede ind i rummet, hen til sofaen for at se nærmere på personen der sad i den. ”Hey..” hilste han og lagde hovedet let på skrå. Man kunne slet ikke se på ham at han lige havde haft en hvirvelvind af tanker i hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 6:58 pm

- Asher M. Harel -

Asher sad der i sine egne tanker da nogen kom af afbrød ham. "Hm?" Han så på drengen, en han ikke havde set før. Med en ret besynderlig hårfarve så at sige. "Hej Asher her, hvem skylder jeg æren?" sagde han med et roligt smil, før han rettede sig lidt op i sofaen. Han virkede meget interessant, at dømme på hans udseende altså. Men det var selvfølgelig et dårligt grundlag at dømme nogen på, det vidste han godt. Det var jo bare det der med attitude og førstehåndindtryk.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 7:08 pm

Benjamin Owens

Han rettede hovedet op igen da han hørte hans navn. Så det var altså Asher han havde hørt så meget om. Han kunne mærke han blev irriteret uden grund, for han kendte ham jo ikke, men han havde en ubevidst modvilje mod ham. ”Benjamin” sagde han kort og satte sig ned i sofaen ved siden af ham. men okay, han kunne vel give ham en chance, for alle de førstehåndsindtryk han havde haft om folk hidtil havde været forkerte, og rent teknisk set havde Asher jo ikke gjort ham noget. Og så kunne han egentlig godt lide hans frisure, i modsætning til sin egen. ”Så du er altså Asher..” sagde han så. ”Shade har nævnt dig.. og så ham der.. kou-noget.. men hyggeligt at møde dig?”
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 7:27 pm

- Asher M. Harel -

Asher så på ham. Benjamin? "Shade har også fortalt mig om dig" Han så på ham, han vidste sikkert mere om Shades følelser end Benjamin gjorde. "Kouseki, min kæreste. Jeg håber da ikke at Shade har sagt noget dårligt om mig?" sagde han med et smil, det kunne Shade sagtens finde på. Shade havde tit sine følelser udenpå tøjet, den torsk.
Han havde fortalt ham meget om Benjamin. Faktisk havde han ikke flabet om andet de sidste gange de havde været sammen. Hvilket både havde fået ham til at smile og kalde ham torsk, men det havde også gjort ham en anelse jaloux.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 7:44 pm

Benjamin Owens

”Næh.. har han nu ikke” sagde han og tænke på at det nu mere var ham selv, som havde sagt noget dårligt om ham, i et mislykkedes forsøg på at gøre Shade sur. ”men ja det var det han hed, Kouseki, det nævnte Shade at i var blevet” sagde han og lænede sig op af armlænet i sofaen og trak det ene ben op under sig. Han kiggede lidt undersøgende på Asher. Modviljen mod ham var stadig i hans krop, men han havde stadig ikke noget at have det i, så han satte sig for at undersøge hvordan han var. ”sig mig, Asher, tager du dig ikke af dine venner? Shade var ved at dø af kedsomhed tidligere, han nærmest overfaldt mig da jeg var oppe ved ham tidligere” sagde han og nævnte heller ikke at det var ham som havde kysset Shade først.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 7:47 pm

- Asher M. Harel -

Asher ser ned, det var klart et ømt punkt han lige havde prikket til, men han så hurtigt op igen "Yeah. Jeg burde tage mig lidt sammen. Men det er også som om at Shade har mange andre ting at tænke på. Når vi endelig er sammen snakker han ikke om andre end... Nogen" sagde han med et let smil på læben. "Men, jeg gætter på at vi har fået andre ting at tænke på. Sådan er det jo. Men jeg havde også tænkt mig at besøge ham i dag for at snakke med ham. Men det var som om at jeg ikke rigtig nåede det. Lektier du ved" han sukkede let. Han burde virkelig se til Shade.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 8:04 pm

Benjamin Owens

Benjamin så på ham, på den overraskede måde. Hans måde ar reagere på var faktisk ret nuttet, men det var ikke den reaktion han havde ventet af ham, det var fuldstændig modsat noget Shade ville have sagt. ”heh, sjovt at du er hans bedste ven, i virker meget forskellige” sagde han og hvilede hovedet i hånden. Han smilede skævt ”jeg ville selv vælge lektierne fra, men lige i dag er jeg egentlig meget glad for du valgte lektierne frem for ham” hans smil blev bredere, som en ulv der viste tænder. ”og hvis du vil snakke med ham, skal du nok vente til i morgen.. efter hvad jeg gjorde ved ham, har han brug for sin søvn”
Han kunne have valg et bedre ordvalg, eller bare helt havde ladet være med at komme med sådanne bemærkninger, men Benjamin var bare sådan indrettet, at han absolut skulle hvor han havde folk, også selvom det gav folk et dårligt indtryk af ham selv.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 8:12 pm

- Asher M. Harel -

Asher lyttede ret roligt til ham, men ændrede udtryk til noget undrende da Benjamin sagde hvad han gjorde "Hvad du har gjort ved ham? Fortæl mig ikke at. At du har toppet Shade! Wow!" Asher løftede sine øjenbryn, nu gik det hele op i en højere enhed "Tillykke min ven, det der er ret imponerende" sagde han med et grin. "Shade må virkelig kunne lide dig. Jeg ved at han ikke ville gøre det for hvem som helst. Wow." Han kunne ikke tro det. Han troede næsten at der var tale om en fejl. At han havde misforstået Benjamin, at det slet ikke var det de havde lavet.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 8:21 pm

Benjamin Owens

At dømme ud fra hvad Asher sagde, så lød det som en større bedrift. ”Heh well, ja jeg toppede.. men han var sku ikke glad for det.. eller det sagde han, men ud fra hans sexede bevægelser har jeg dog mine tvivl”
Benjamin studsede dog noget over må virkelig kunne lidt dig. Han skød det dog fra sig igen, forklarede det det for sig selv, med at det bare var fordi han var for lækker, det måtte være det han mente. ”Han sagde dog også at det ikke ville ske igen og.. jeg bare kunne vente mig” han kløede sig i håret. ”ved ikke om jeg skal glæde mig eller være bekymret.”
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 8:26 pm

- Asher M. Harel -

Asher kunne ikke lade være med at smile stort. Det var jo så tydeligt at det nærmest ikke var sjovt længere. "Du kan sikkert vente dig en hård omgang når du mindst venter det. Men. Hvordan har du det med Shade?" han smiler let. Han ville gerne vide hvordan Benjamin havde det med Shade. Lokke det ud af ham. For han var ikke i tvivl om hvordan Shade havde det. Det hele var så tydeligt. Asher kunne læse Shade som var han en åben bog. Og han kunne ikke lade være med at sidde der tilbage med et smil på læben over det. Tossede drenge.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 8:43 pm

Benjamin Owens

”Så skal jeg nok være på vagt” sagde han, mest til sig selv. han så igen på Asher ”øhm.. okay?” svarede han, ikke helt sikker på hvad han ville med det spørgsmål. ”jeg ved ikke noget om ham, udover at han har en syg fetich for blod og så at han snakker fransk.. han lærte mig en sætning, men fik aldrig svaret på hvad det betød” sagde han og lagde hovedet på skrå ”og så at han er et sex monster, er længe siden jeg har fået så god sex.”
Det smil Asher havde på bekymrede ham og det irriterede ham, for han kunne mærke at både hans førstehånd og andenhånds-indtryk af ham var begyndt at smuldre.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 8:49 pm

- Asher M. Harel -

Asher så på ham. "Hm. Jeg hører godt nok en del af de grumme ting om Shade. Jeg sidder som regel og trøster de hjerteknuste. Kan du stadigvæk huske sætningen Benjamin?" han sidder helt roligt. Et eller andet har rykket på noget inde i Asher. Nu var det hele pludselig blevet lidt sjovt. Han ville finde en løsning på det her. "Jeg er ikke så god, men Shade har lært mig lidt fransk. Og fortalt mig hvad det betyder" siger han med et glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 8:58 pm

Benjamin Owens

Han løftede et øjenbryn ”okay så.. ja jeg behøver i hvert fald ikke blive trøstet” han tænkte sig om ”jow.. eller måske.. ” okay hans modvilje mod Asher var kommet tilbage, han kunne virkelig ikke lide at han sad der og virkede til at have styr på en hel masse, som om han viste noget han ikke gjorde. ”det lød nogen lunde sådan her: ty a chod, sjæ t’æme” sagde han med en forfærdelig udtale, næsten værre end sidste gang han sagde det, fordi han ikke havde Shade til at udtale lydende korrekt for ham.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 9:06 pm

- Asher M. Harel -

Det gav et sæt igennem Asher. Var det virkelig det Shade sagde? "Er du sikker på at han sagde je t'aime? Og ikke je t'aime bien?" Asher kunne ikke tro at Shade ville sige je t'aime bare sådan uden videre. Det var helt forkert. "Tu as chaud, je t'aime, betyder noget i stilen med: du er hot, jeg elsker dig. Hvorimod at, Tu as chaud, je t'aime bien, betyder du er hot, jeg kan lide dig" Asher lænede sig lidt tilbage i stolen. "Måske er Shade mere vild med dig end jeg troede" sagde han mumlende, meget lavt.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 9:20 pm

Benjamin Owens

”Det ved jeg ikke, det hele lyder jo ens, og desuden..” men så stoppede han med at tale, gloede på Asher, som en retarderet person der ikke havde fattet et ord af hvad han lige havde sagt. Som en stenstøtte sad han næsten et helt minut, før hans hjerne begyndte at fungere igen. ”Jeg er ganske sikker på, det må havde været den med bien bagpå!” kom han til at sige lidt for skingert ”helt 100!” tilføjede han, overhovedet ikke klar over, hvor lidt styr han havde på situationen eller hvor lidt selvsikker han så ud. Noget i ham havde mest af alt lyst til at holde sig for ørerne og synge lalalalala, men i stedet fremtvang han et smil, et smil som mest af alt lignede en grimasse.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 9:39 pm

- Asher M. Harel -

Asher så bekymret på ham. "Hvad er der i vejen? Du har måske ikke den slags følelse for Shade overhovedet? Jeg er sikker på at han kan lide dig. Shade har kun været forelsket meget få gange. Men det er tydeligt når han er det. Og det er ret utroligt. For du virker ikke som hans normale type. Du må virkelig være speciel" sagde han roligt og så roligt på ham "Jeg vil selvfølgelig ikke trænge mig på, eller blande mig.. Eller.. Jo det vil jeg faktisk... For Shade er jo min bedste ven" sagde han, overraskende roligt.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 9:54 pm

Benjamin Owens

Så direkte som Asher var, fik Benjamin til at gå i forsvar. Lige netop den slags følelser var noget, han havde fornægtet for sig selv, aldrig igen! Minderne begyndte at vælte ind over ham og lige meget hvad han gjorde, kunne han ikke stoppe dem. Et kort øjeblik lignede han mest af alt en lille dreng, som var blevet efterladt, før han gjorde sit ansigt hårdt og stift. Han kunne ikke lide Asher! ”jeg er ikke speciel!” sagde han kort ”så nej!”
Men ide han udtalte sin benægtelse gjorde det ondt, så forbandet ondt indeni at det næsten kunne ses på ham. han bandede indvendigt, fordi han ikke kunne forstå det, han havde jo lige sagt at han ikke ville igennem det igen!
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 10:06 pm

- Asher M. Harel -

Asher blev overrasket over hans reaktion. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv. "Jeg er ked af det hvis jeg har trådt et sted jeg ikke skulle træde. Men måske ville det hjælpe, hvis du fortalte mig hvad der går igennem dit hovede lige nu. Måske kan jeg hjælpe. Eller i det mindste være en skulder at støtte sig til" sagde Asher i et roligt stemmeleje. Han ville jo ikke træde ved siden af, og mindst af alt såre hans følelser.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 10:24 pm

Benjamin Owens

Benjamin vidste godt han sagde det for at hjælpe, men han var gået i forsvar, så det var svært for ham ikke at blive ondskabsfuld. ”du skal ikke lege lommepsykolog med mig!” nærmest hvæsede han. Han sad og skummede alt imens følelser af at være fortabt og vrede rev i ham. Han kunne ikke finde ud af hvorfor han var blevet så vred, og han ville ikke dele noget som helst med Asher! Alligevel mærkede han sin mund bevæge sig mod hans vilje. ”Jeg har ikke noget at give ham, hvad jeg har at tilbyde blev taget længe siden!”
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 10:29 pm

- Asher M. Harel -

Asher så på ham, stadigvæk roligt. "Nogle gange er 'lommepsykologer' ikke så slemme igen" sagde han og tænkte hurtigt over hvad han skulle svare ham. "Hvordan taget væk?" han syntes det lød lidt underligt. Måske havde han haft et forhold hvor partneren var utro. Eller døde. Eller.. Det kunne være mange ting. Men det måtte jo være noget. Ellers ville han ikke sige sådan noget. Han syntes det var synd for ham. Men så længe han ikke vidste hvad det var, kunne han ikke sige noget der måske kunne hjælpe.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 10:47 pm

Benjamin Owens

Benjamin faldt lidt ned igen og så skeptisk på ham, egentlig var det ikke nogen hemmelighed og hans søster havde sagt til ham at han ikke skulle forsøge at glemme det. han så skeptisk på ham, kunne der ske noget ved at snakke med ham om det? Han overvejede det et øjeblik. ”hm.. okay, så øs af din visdom lommelærke! Derhjemme havde jeg en bedsteven, som jeg altid har været.. forelsket i, Toby hedder han.” sagde han og tøvede da han udtalte forelsket, som om det var noget farligt. ”men.. han fandt ud af det, på en eller anden måde, og ved du hvad han gjorde ved den oplysning!?” sagde han og så ud som om han var ved at give sig til at græde, hvis ikke det var fordi han var så gal. ”Han hængte mig ud på hele skolen! Og nægtede at tale til mig derefter! Vi har været venner siden vi kunne gå! Hvordan kunne han gøre det mod mig!!?” han åndede tungt, knust over igen at gennemleve det i tankerne, og overasket over han bare havde brast ud med det hele. Han sukkede et par gange ”men det er ikke det værste..” nærmest hviskede han ”jeg holdte ikke op med at elske ham, selv efter det”
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 10:53 pm

- Asher M. Harel -

Asher så på ham. Han ville ikke ligge sin hånd på hans skulder. De kendte jo ikke hinanden. "Det er jeg ked af. Elsker du ham endnu?" spurgte han så roligt, og kom til at tænke på de følelser han selv havde haft for Shade engang. Sikke et drama. "Lige meget om du elsker ham endnu eller ej, så var han måske ikke det værd hvis han var sådan. Selvom han var flink, så havde du nok ikke set bagsiden af mønten før i det øjeblik. Og måske. Kun måske. Skulle du prøve at tænke, at selvom han har været sådan, har det måske bare været hans måde at beskytte sig selv på. Måske skulle du prøve at sige fuck det. Du må ikke lade sådan noget ødelægge dit liv. Men lærer af det. Og.." han stoppede sig selv. Han ville ikke sidde her og lege noget han ikke var. Og desuden blev han nemt revet med af stemningen. Han ville ikke sige mere. Ikke når han ikke vidste så meget om Benjamin. Ikke vidste hvordan han var, eller hvordan han ville reagere.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptySøn Mar 21, 2010 11:16 pm

Benjamin Owens

Han så surt på ham ”Du lyder ligesom min søster..” sagde han og så væk, normalt var han ligeglad med hvad andre tænkte om ham, men hans forelskelse i Toby havde været så stærk, at det havde knust ham fuldstændigt. ”du aner ikke hvor meget jeg har forsøgt, hvorfor tror du jeg er her? Det var sku da for at slippe for det hele, ikke mindst ham… han vil ikke tale til mig, overhovedet!” han så ind i pejsen. ”men jeg kan ikke forestille mig andre.. jeg har aldrig været forelsket i andre, så hvordan fanden stopper jeg det? sig mig lige det, mr. lommelærke!”
Blandede følelser fløj rundt i hans hovedet, kræsede omkring Toby, hans elskede Toby, dernæst Shade, hvis smil gjorde ham varm indeni bare ved tanken, og gjorde hans tvivl endnu større. Han vidste ingenting mere, følte han noget for Shade? For hvis han ikke gjorde, hvorfor fanden gjorde det så så ondt den gang han nægtede at føle noget for ham. Men han havde jo svoret at han aldrig ville føle noget for andre end Toby, men hans krop havde tilsyneladende forrådt ham! ”hvad fanden gør jeg..?” spurgte han opgivende, lige så meget til Asher som til sig selv.

//Frys
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig EmptyFre Mar 26, 2010 5:17 pm

- Asher M. Harel -

Asher så medfølende mod ham "Jeg er ked af det med Toby. Jeg tror at der altid vil være én person man elsker igennem hele livet. Som regel en man aldrig kan opnå. Måske er Toby den person for dig. Lige meget hvem eller hvad du kommer til at tænke på senere i dit liv, vil undertanken om den person stadigvæk være der. Nogle opnår måske en dag at ligge det fuldkommen bag sig. Men måske skulle du prøve at acceptere situationen Benjamin. Jeg tror at det er det der er det vigtigste i din situation. Du skal acceptere at du er forelsket i Toby, og alt det grumme det har ført med sig. For selvom det ikke har været rart, så er det bestemt ikke forkert at elske nogen. Lige meget hvem det er. Og jeg ved ikke med dig, men jeg ved at Shade ikke forelsker sig for sjov. Han har aldrig været forelsket før. Han har altid smidt folk ud lige så snart de ikke var sjove mere. Jeg kender Shade ud og ind. Kan kunne aldrig finde på at gøre sådan mod dig. Jeg syntes du skal give det en chance. Prøve at acceptere at du måske er forelsket i dem begge, men at du kun kan opnå den ene. Hvem ved, måske bliver tingene bedre med Shade?" Han så på ham, på den ene side kunne han godt se problematikken. Men på den anden side ville han så gerne se dem begge glade. Gerne sammen. Men det var svært at rådgive når man ikke selv var så god til sådan noget. Men man kunne jo altid give ens egen synspunkter. Det kunne vel ikke skade. Heller ikke selvom man lød som nogens søster.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Sponsoreret inhold





Lige når man har brug for dig Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Lige når man har brug for dig
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Hvad hører du lige nu?
» Brug af 'events' kategorien

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest-fløjens opholdsstue-
Gå til: