Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lige når man har brug for dig

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig - Page 2 EmptyFre Mar 26, 2010 5:33 pm

Benjamin Owens

Han så skeptisk på ham, sjældent havde han hørt nogen snakke så meget. Men han vidste ikke hvad han skulle sige til det, for han havde vel ret.. og.. han havde fået flere informationer om Shade fra Asher end Shade havde fortalt om sig selv. Han hjerne nægtede stadig at acceptere at Shade muligvis følte noget for ham, men det var blevet lettere for ham at tænke på det uden at gå helt i baglås. Han var selv en der havde sex for underholdningens skyld, men han var altid gået fra den han havde noget kørende med, hvis modparten begyndte at få følelser for ham. Han så lidt op og ned af Asher, vidste ikke hvad han skulle svare, normalt kom han bare med spydige kommentarer når han følte sig truet, men han kunne alligevel ikke få sig til at komme med nogen når han oprigtigt forsøgte at hjælpe ham. ”Tage en chance?... jamen selvfølgelig er det dit svar, du er jo Shades ven” Han bed sig i tungen, okay helt lade være kunne han ikke. Toby var hans eneste svaghed, så det hjalp ikke hans selvtillid at snakke om ham overfor en person han rent faktisk ikke kendte, og ikke vidste om han brød sig om endnu. .. men ville det virkelig være fair, altså at tage en chance?
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig - Page 2 EmptyFre Mar 26, 2010 5:45 pm

- Asher M. Harel -

Asher smilede let, ikke som i at han var glad, men mere som i at han ramte plet "Ja du har ret. Jeg er rigtig gode venner med Shade, men derfor betyder det ikke nødvendigvis at jeg vil tvinge jer ud i et forhold. Jeg ved bare, at nogle gange skader det ikke at tage nogle chancer, og der er altid en vej tilbage. Jeg ville ønske at jeg selv var lidt bedre, til bare at vælge efter hvad jeg følte i nuet, i stedet for hele tiden at tænke på fortid eller fremtid." Han talte sandt, selvom han ikke var så god til det her. Men det var vel altid bedre end ingenting.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig - Page 2 EmptyFre Mar 26, 2010 6:05 pm

Benjamin Owens

Han stivnede da han sagde ’forhold’ men han tvang sig selv til ikke at gå i baglås. Han var godt klar over at det mest var for Shades skyld, at han gav de råd han gav. Men han vidste alt for godt hvordan det var at være forelsket i nogen som ikke gengældte ens følelser. Men det var første gang en ven af en han ’havde det sjovt med’ rent faktisk gav ham råd frem for bare at skælde ham ud. Han plejede at stoppe det de havde kørende inden den anden kom til at føle noget for alvor, men betød det så at han skulle til at holde op med at se Shade? Det stak i brystet på ham da den tanke ramte ham. ”av?..” sagde han uforstående, og flyttede sig utilpas. Han så igen på Asher ”Hvad foreslår du så jeg gør næste gang jeg ser ham?” spurgte han og glemte at han ikke kunne høre hvad han tænkte.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig - Page 2 EmptyFre Mar 26, 2010 6:30 pm

- Asher M. Harel -

Asher ser lidt tænkende på ham, hvad mente han helt præcist? "Det kommer an på hvilket resultat du ønsker at opnå. Men lige meget hvad syntes jeg at du enten skal tale med ham om det, eller også bare være dig selv. Hvad der end passer dig bedst. Så længe du ikke bare ignorere ham. Det ville være ret skidt." Han vidste ikke hvad der gik igennem hovedet på Benjamin. Han havde virkelig ingen ide. Men han håbede at han kunne bruge hans råd til noget.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig - Page 2 EmptyFre Mar 26, 2010 6:43 pm

Benjamin Owens

Benjamin smilede hånligt, men mest til sig selv. Som om han ville fortælle Shade om Toby, frivilligt! Han tænkte sig om, hvad for et resultat ville han egentlig opnå? Hvis han skulle være sig selv ville han jo komme til at ignorer Shade, som Asher lige havde sagt han ikke måtte, og sætte sig ned og snakke med Shade var jo ikke lige det de gjorde mest af når de var sammen. Han kunne selvfølgelig også vælge en helt tredje mulighed, at være så nederen at Shade ville holde sig fra ham. Han så på drengen ved siden af sig med et eftertænksomt blik i sine lyse øjne, som at lægge an på hans bedste ven. Han skulle lige til at vælge den tredje mulighed da en skarp smerte stak ham i brystet igen ”av! Gider du godt holde op!” sagde han irriteret til sin krop. Han så på Asher igen ”Jeg kan ikke love dig noget.. men fordi du forsøgte at hjælpe mig, vil jeg så vidt muligt forsøge ikke at ignorer ham.. hvis han virkelig føler så meget for mig som du siger.. så kan jeg ikke udsætte ham for den smerte” sagde han til sidst, langsomt, uden nogen plan for noget som helst, eller sans for hvad han var ved kaste sig ud i.


Sidst rettet af Dawn Fre Mar 26, 2010 6:51 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig - Page 2 EmptyFre Mar 26, 2010 6:50 pm

- Asher M. Harel -

Asher lænede sig lidt tilbage i sofaen "Husk nu bare at rom ikke blev bygget på en dag. Og det behøver din beslutning eller dine følelser eller ikke at blive" han kom til at tænke på Kouseki. Han tog selv en chance med ham. At date en man næsten ikke vidste noget om var noget af et skridt af tage. Men heldigvis var det jo gået godt for Asher. Af en eller anden grund havde han virkelig lyst til at tale med Shade om det hele. Høre hans følelser og tanker i denne sag, som han nu var blevet mere eller mindre en del af. "Men alligevel syntes jeg nu ikke at du skal gøre det for min skyld. Gør det for din egen" sagde han med et roligt opmuntrende smil.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig - Page 2 EmptyFre Mar 26, 2010 7:09 pm

Benjamin Owens

Han sukkede dybt og lænede sig tilbage i sofaen. ”hmm.. måske er det det som er problemet.. måske har jeg gjort for mange ting for min egen skyld” han så trist på Asher ”Jeg blev slemt såret engang.. og alle dem jeg har smidt væk fordi jeg ikke kan opgive Toby, måske er der nogen af dem som er blevet såret på samme måde?” En højere sandhed var pludselig gået op for ham og det var ikke en rar fornemmelse. Han havde lukket af for de følelser, og havde i stedet udfyldt hullet med en tilværelse med fart og handlinger styret af impulser. Han havde lagt afstand, så ingenting betød rigtig noget for ham, det var bare en del af hvad han nu end lavede den dag. Men måske var det på tide at følge Ashers råd, måske var det på tide at tage en chance?.
”Du er sku god nok lommelærke” sagde han til Asher og smilede skævt. ”Men hvis du fortæller Shade hvad jeg lige har fortalt dig så barbere jeg dit hoved mens du sover!”
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig - Page 2 EmptyFre Mar 26, 2010 7:14 pm

- Asher M. Harel -

Asher kunne ikke lade være med at grine over hans sidste kommentar "Uha, det vil jeg helst ikke risikere" sagde han og lagde sig til rette i sofahjørnet igen. Mere roligt denne gang. "Jeg skal nok lade være med at sige noget som helst. Hvem var det nu lige du var igen?" sagde han med et glimt i øjet før han lukkede sine øjne i. Trætheden var begyndt at komme snigende med søde ord, og han vidste at han nok snart ville opgive kampen imod den.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Lige når man har brug for dig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig - Page 2 EmptyFre Mar 26, 2010 7:33 pm

Benjamin Owens

Han sendte ham et dræberblik, han sad bare ikke og spurgte om hvem han var, efter alt det han lige havde fortalt ham. Han rejste sig op og rettede på sin trøje, det havde været en lang dag, været i skole, ledt efter sin dumme kat, ordnet Shade og fortalt om sine kvaler til en fremmed. Han trængte til søvn! ”Franklin” svarede han og brugte det øgenavn hans venner hjemmefra havde givet ham og smilede skævt. ”Jeg tror jeg vil skride.. ”sagde han og gjorde mine til at gå ”Jeg ved ikke om det er tak jeg skal sige.. eller om det var hyggeligt at møde dig, men vi ses jo nok igen.” Han gik hen mod døren ”vi ses lommelærke” sagde han uden at se sig tilbage. Hans ansigt havde fået sit selvvanlige afslappede udtryk og man kunne ikke se på ham hvor oprevet han lige havde været. Men en ting var sikkert, Asher havde givet ham en hel del at tænke på.

//Out
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Lige når man har brug for dig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig - Page 2 EmptyFre Mar 26, 2010 7:36 pm

- Asher M. Harel -

Asher kunne ikke se hans dræberblik. Men ville ikke kunne have forstået det hvis han havde set det. Han mente det jo ironisk. Men ordet Franklin fik ham til at undre sig lidt.
Han åbnede sige øjne da han sagde ses, og løftede hånden i en hilsen før han lavt sagde "Yeah, det håber jeg" Han var træt. Og ville smutte forbi Kousekis' værelse før han ville smutte i seng, så han rejste sig og smuttede søvnigt.

//Out
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Sponsoreret inhold





Lige når man har brug for dig - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lige når man har brug for dig   Lige når man har brug for dig - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Lige når man har brug for dig
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Hvad hører du lige nu?
» Brug af 'events' kategorien

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest-fløjens opholdsstue-
Gå til: