Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Til et spil Pokémon

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyMan Jun 07, 2010 9:52 pm

Benjamin Owens

Han havde smidt sig så lang han var, midt i en bunke puder. Hvorfor han ikke havde opholdt sig mere i video rummet fattede han ikke, for her kunne han være i fred med sine spil. Han lå på ryggen med sin DS holdt op foran ansigtet, med Pokémon leaf green kørende på skærmen. Han var iført et par slidte cowboybukser og en løs t-shirt med skriften The Cake is a Lie! Han havde sommerferie, så han så ingen grund til at gå rundt i sin uniform. Han vippede fornøjet med sine bare tær, da han slog endnu en gym leder i spillet.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyMan Jun 07, 2010 9:59 pm

- Shade Chaput -

Egentligt var det meningen Shade skulle hente sine strømper han havde glemt i video-rummet, men da han så ind i rummet fik han øje på Benjamin. Han kunne ikke lade være med at smile, og listede sig hen mod ham. Der kom ikke en eneste lyd fra ham, og han betragtede sin kæreste ligge der og hygge sig med pokémon før han sprang ned på ham med et ordentligt brøl.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyMan Jun 07, 2010 10:06 pm

Benjamin Owens

Benjamin havde overhovedet ikke hørt Shade komme, så han blev så forskrækket over at bliver overfaldet at han tabte sin DS ned i hovedet på sig selv og sparkede vildt om sig. "Hvad fanden har du gang i! er du ude på at give mig et slagtilfælde!?" sagde han og kunne ikke lade være med at smile, selvom han ømmede sin pande. Han havde næsten lige været sammen med Shade, men var alligevel glad for at se ham.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyMan Jun 07, 2010 10:11 pm

- Shade Chaput -

Shade lænede sig ned og kyssede drengen på halsen "Helst ikke, jeg er ikke nekrofil" sagde han og lod sine kolde hænder snige sig under drengens t-shirt for at varme dem. "Aarh varmt" sagde han og lod sig dumpe ned ovenpå Benjamin, ligeglad med hvor tung han end måtte være. "Hvorfor ligger du heroppe og spiller... pokémon?" spurgte han så og slap ham med sine hænder igen.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyMan Jun 07, 2010 10:27 pm

Benjamin Owens

Han skar ansigt da han mærkede Shades hænder under hans t-shirt, han hadede kulde. "fordi Pokémon er et fedt spil, og her bliver jeg ikke forstyrret.. troede jeg" drillede han og lukkede sin DS og skubbede den væk. "..men jeg tror jeg overlever" smilede han og lagde en hånden om Shades nakke. Siden de var blevet kærester var hans følelsesliv faldet mere til ro, og det var som om han havde fået styr på mange af de tanker som før havde tynget ham. Så godt havde han ikke haft det længe. "du glemte et sted" sagde han og pegede på sine læber med et glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyMan Jun 07, 2010 10:34 pm

- Shade Chaput -

Shade smilede over hans kommentar "Jaså, gjorde jeg det?" sagde han og slikkede sig over læberne før han kyssede drengen kærligt. Han have lyst til at nusse med ham, han havde lyst til bare at være sammen med ham. Lige nu var han den eneste han have lyst til at være sammen med, og lysten til at finde ud af alle Benjamins sider og hemmeligheder var stor. "Jeg har aldrig spillet pokémon" sagde han så pludselig.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyMan Jun 07, 2010 10:45 pm

Benjamin Owens

Benjamin tog glad imod kysset, han kunne aldrig blive træt at at kysse ham. Han løftede det eje øjenbryn "Ahva?.. " og så lo han "Jamen du må gerne låne et spil af mig hvis du har lyst?" Han så på Shade med et udspekuleret blik "..men det koster"
Benjamin selv brugte meget til på at spille spil, men det var lidt mere spændende at være sammen med Shade. Han rettede på puden bag sit hoved og betragtede den anden med drømmende øjne. "fortæl mig om din familie" spurgte han ud af det blå.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyMan Jun 07, 2010 10:53 pm

- Shade Chaput -

Shade lænede sig tilbage og så på ham "Ej det er okay." han løftede dog øjenbrynene da han spurgte til hans familie. "Min far er konstabel i flyvåbnet, og min mor går derhjemme. Jeg har en million kusiner og fætre, og vi er stinkende rige. Meget mere er der ikke at sige" sagde han og nussede blidt drengen på maven imens han snakkede,
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyMan Jun 07, 2010 11:03 pm

Benjamin Owens

Han fulgte ham med øjnene. "ingen søskende?" spurgte han og kommenterede ikke på det med at være rig, for den måde han sagde det på fik det til at lyde som om han lavede sjov.
Han kunne godt lide at blive rørt og hev lidt op i trøjen, så Shade kunne ae hans bare mave. "men ellers lyder det da til du har en stor familie.. det må være rart"
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyMan Jun 07, 2010 11:19 pm

- Shade Chaput -

Shade kærtegnede blidt hans mave og kørte små cirkler på hans hud. "Ingen søskende nej. Og min familie er allesammen nogle overklasseløg, så de er ikke værd at være sammen med" Shades stemme var rolig, og han så lidt døsig ud "Hvad med din familie?"
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyMan Jun 07, 2010 11:33 pm

Benjamin Owens

Okay så han jokede ikke da han sagde han var rig. Det kildede da Shade strøg ham, det var rart. "Mor og far plus fire ældre søstre og to niecer" han strøg Shade op af lårene inden han fortsatte. "en moster og hendes to døtre og en bedstemor.. det er vist det" han smilede op til ham, hans familie bestod primært af hunkøn og var ikke særlig stor. "vi er ikke rige, men vi mangler nu heller ikke noget"

//Frys
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyTirs Jun 08, 2010 11:37 am

- Shade Chaput -

"Det er ikke altid livet at være rig. I virkeligheden skulle jeg havde været på sådan en fise-fornem skole, men HELDIGVIS syntes mine gamle skoler at jeg var en tand for uartig til at komme derhen. Haha, du skulle se udtrykket i mine forældres ansigt da de fandt ud af at jeg skulle starte her" Han gøs lidt ved Benjamins strøg. Han ville ikke havde noget i mod hvis han blev ved.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyTirs Jun 08, 2010 11:49 am

Benjamin Owens

Han grinede "Du bliver aldrig for uartig til mig" sagde han og var inderst inde selv glad for at Shade ikke var kommet på den fine skole. Han blev ved med at kilde Shade op ad lårene, han elskede at røre ham. "Jeg startede på en almindelig skole først, hjemme i New York.. men så var det at det skete, og så kom jeg hertil" han smilede skævt. "Min onkel, som jeg ikke nævnte tidligere bor herovre og jeg skulle bare langt væk hjemmefra"
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyTirs Jun 08, 2010 1:57 pm

- Shade Chaput -

Shade kunne ikke holde sin latter tilbage over Benjamins kommentar. "På en eller anden weird måde var det jo heldigt nok. For mig i hvert fald" Hvis man var helt stille kunne man nærmest høre Shade spinde. Han elskede at blive rørt på lårene, det var et ømt punkt på hans krop. Dog rev han sig løs og lagde sig nu ved siden af drengen så de havde næserne mod hinanden. Han så ham dybt i øjnene før han kyssede ham. Han elskede drengens specielle øjne. Han brød dog hurtigt kysset igen.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyTirs Jun 08, 2010 2:12 pm

Benjamin Owens

Det var første gang han hørte noget om Shades familie og det fik ham til at føle sig lidt nærmere på ham, fordi de rent faktisk snakkede sammen, i stedet for bare at gå til den.. ikke at han klagede, han havde bare lyst til at vide en masse om ham som nu var hans.
"Altså helt ærligt!" udbrød han og støttede på den ene albue "kys mig dog ordenligt"
Han prikkede legesygt til Shade mens han lå på siden.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyTirs Jun 08, 2010 3:35 pm

- Shade Chaput -

Shade smilede over hans udbrud "Nånånånånå" sagde han og placerede sine hænder på begge sider af drengens hovede. Han så ham dybt i øjnene, lod sig drukne i dem før han rev sig løs igen. Han nærmede sig nu hans læber, og lige i det sekund før deres læber ville mødes stoppede han. Lod der være et par millimeters mellemrum for at pirre drengen lidt. Han stod sådan lidt, ikke for længe, og åbnede så let sin mund, som en invitation til Benjamin til at gøre det samme.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyTirs Jun 08, 2010 4:34 pm

Benjamin Ownes

Benjamin var udmærket klar over at Shade gjorde det for at drille, man kan kunne altså ikke modstå ham når han havde så sexet en ansigtsudtryk. Han slyngede armene om ham og lukkede det lille mellemrum mellem dem. Kyssede ham med åben mund lege med ham med tungen, som om han ville smage på alt hvad Shade have et tilbyde. Han lukkede ikke øjnene, han ville se det hele. Efter et øjeblik trak han sig lidt tilbage "det var bedre" sagde han i et overlegent tonefald.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyTirs Jun 08, 2010 5:32 pm

- Shade Chaput -

Shade lukkede dog sine øjne. Ellers ville det blive akavet. Han havde aldrig før i sit liv følt sig så.. Fuldendt? Han følte sig komplet, og han var glad for at han endelig havde forelsket sig. I alle disse år havde han gået fra den ene til den anden, for at tilfredsstille den ulv indeni ham der bare ville have mere og mere. Men det var som om at deres varme altid forsvandt fra hans krop lige efter. Og tilbage var kun en sult der endnu ikke var blevet mættet. Nu forstod han dog hvad den sult havde været. Det havde ikke været sult efter kød, det havde været en sult efter kærlighed. Og den sult var nu, endelig, slukket. "Mhh" mumlede han fornøjet for sig selv, og lod sine fingre snige sig under Benjamins buksekant, han placerede sine hænder på hans røv, udenpå hans boxere velopmærket.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyTirs Jun 08, 2010 5:59 pm

Benjamin Owens

Benjamin betragtede Shade med et løftet øjenbryn, han kunne godt se på ham at han var overordenlig tilfreds med et eller andet. Han havde ingen anelse om hvad der foregik inde i hovedet på ham, men han vidste dog at smilet på Shades ansigt gjorde ham glad. Han kunne pludselig ikke huske, hvad det var han syntes havde været så fantastisk ved Toby, han vidste bare at han var utrolig taknemlig for, at Shade havde havde kæmpet for at nå han hjerte. Shade var varm og og dejligt at have tæt op ad sig. Han smilede til ham, ikke det sælvanlige selvsikre trætte smil, men et kærligt og et lille smule genert et mens han hviskede noget, som var for lavt til at den anden kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyTirs Jun 08, 2010 8:04 pm

- Shade Chaput -

Shade lagde sine arme om drengen. Han havde mest af alt bare lyst til at døse hen i hans nærvær. "Jeg.. Håber at vi kommer til at være sammen i lang tid" mumlede han lavt og kyssede drengen på halsen før han lukkede sine øjne. Hans hjerte dunkede hårdt i brystkassen, men der var ikke rigtig noget han kunne gøre ved det.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyTirs Jun 08, 2010 8:38 pm

Benjamin Owens

Han smilede, selvom han ikke kunne se det. han spekulerede over om Shade overhovedet var klar over hvordan han lød? som om en af de havde en dødelig sygdom og ikke vidste hvornår nedkomne kradsede af. Men han sagde ikke noget, syntes ikke lige at en joke passede ind der. Han kunne mærke Shades hjerte, men ikke særlig tydeligt, mest fordi hans eget slog lige så hårdt. Ham gav ham et klem og kyssede ham ned i håret. "well, i hvert fald et helt år endnu.. og sikkert også længere hvis du bliver ved med at dumpe" okay helt lade være med at joke kunne han ikke.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyTirs Jun 08, 2010 8:42 pm

- Shade Chaput -

Shade rynkede på panden over hans kommentar "Hey, hvis skyld tror du at det var at jeg ikke kunne koncentrere mig? Desuden så kommer vi jo på samme årgang nu, så vi kommer til at stoppe på samme tid, har du tænkt over det klogesen?" sagde han mest i dril, og prikkede til hans kind. "Det ville også være ret trist hvis jeg havde bestået, for mine forældre havde en eller anden idé om at flytte til frankrig"
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyTirs Jun 08, 2010 9:16 pm

Benjamin Owens

"Ouch" sagde han og smilede, selvom tanken og Shade der flyttede stak i ham. Det var rart at de nu gik på samme årgang, så ville deres værelser ikke ligge så langt fra hinanden, så ville det blive nemmere at rende ind til hinanden.
Men så gik noget op for ham "men.. hvad så når vi stopper?.. så skal du vel hjem til Frankrig?.. og mine forældre henter mig hjem til New York.." Han bed sig lidt i læben, det lignede ham ikke at se så lang ud i fremtiden, han var mere typen som glædede sig over nuet.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyTirs Jun 08, 2010 9:31 pm

- Shade Chaput -

Shade så pludselig helt fortabt ud "Yeah. Men lad være med at tænke på det nu. Inden jeg stopper er jeg trods alt 20. Hvis vi stadigvæk er sammen, så skal vi nok finde ud af noget. Og vi har bare af stadigvæk at være sammen, efter den tur jeg har haft med at score dig!" han trykkede ham ind til sig. Han havde ikke lyst til at tænke på det. Shades forældre forventede at han skulle bo hos dem i Frankrig, og han kunne ikke bare sig nej til dem, eftersom deres familie havde et vidst ry Shade ikke ville ødelægge, men han ville ikke miste Benjamin.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon EmptyTirs Jun 08, 2010 9:39 pm

Benjamin Owens

Han tog ved hans hoved for at trække ham ned til sin mund, han kyssede ham, på den kærlige måde. "Selvfølgelig er vi sammen" beroligede han, og troede selv på det. Indtil videre ville han ikke være i stand til at sige det højt, men Shade havde stjålet hans hjerte, fuldstændig. Og han var glad for at Shade havde kæmpet for ham. "Ellers tager jeg med dig.. min søster Rose har boet i Frankrig og kan sproget.. hvis hun kan, så kan jeg vel også"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Til et spil Pokémon Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Til et spil Pokémon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Videorummet-
Gå til: