Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Til et spil Pokémon

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyTirs Jun 08, 2010 9:59 pm

- Shade Chaput -

Shade kunne ikke lade være med at grine "Jeg ville elske at høre dig snakke fransk" han kunne stoppe med at grine "Jeg tror det ville være bedre at jeg tog til New York" sagde han så og flettede sine fingre ind i den andens. "Selvom min familie nok ville få en lang underkæbe. Især min far. Han er frygtelig"
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyTirs Jun 08, 2010 10:13 pm

Benjamin Ownes

"Hold da op" sagde han og kom selv til at grine. Han var udmærket klar over at han ville være pæn dårlig til fransk. "Ej, ham skal jeg da møde! kunne være sjovt at gå hen til ham og sige, HEJ svigerfar gamle dreng!" Han fnisede over det.
"Men du må helt sikkert gerne komme til New York sammen med mig.. dog tror jeg min far vil blive noget lang i ansigtet hvis du præsentere dig selv som jeg lige sagde.. han ved nemlig ikke at jeg også er til fyre"
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyTirs Jun 08, 2010 10:40 pm

- Shade Chaput -

Shade skar en grimasse "Min familie skal helst ikke vide noget om mit homoliv. De sætter mig i guillotinen" han kunne ikke lade være med at grine "De har en eller anden ide om at når jeg kommer hjem er jeg en sød lille gentleman som gifter sig med det samme med en sød pige og får nogle velopdragne børn. Blablabla." han sukkede "Fortæl mig mere om dine søstre?"
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyTirs Jun 08, 2010 11:02 pm

Benjamin Owens

Benjamin kunne ikke holde sin latter tilbage, Shade og et sødt lille pigebarn, dét billede var for komisk. "Dig og velopdragne børn i samme sætning, passer bare ikke sammen" Han legede med Shades nakkehår og så ud som om han tænkte sig om. "Jeg har fire, alle ældre end mig selv.. Caitlyn på 31.. hun har to børn og en tredje på vej.. Rose på 26, Alice på 23 og Madison på 19.." han trak på skuldrende. "Madison fortæller jeg næsten alt til.. og hun sladre så til de andre. Så de ved alle sammen godt, at jeg er biseksuel og er helt fangirly over det" Han sukkede opgivende med et smil "Er ret sikker på min mor også ved det.. det er kun min far som ingenting ved, men okay, han ved sjældent hvad der forgår.
Han aede igen Shades nakkehår.
"Det lyder ikke som om du kommer særligt godt ud af det med din familie?"
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyTirs Jun 08, 2010 11:06 pm

- Shade Chaput -

Shade trak på skuldrene "Jeg ved ikke om jeg kommer godt ud af det med dem. De er vel fine nok, men vi lever bare i to vidst forskellige verdner. Jeg har ikke noget i mod dem, jeg holder faktisk af dem, men jeg vil ikke leve det liv de vil have mig til" sagde han og nød den måde han aede hans nakkehår på. "Mhh.. Feels good"
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyTirs Jun 08, 2010 11:23 pm

Benjamin Owens

"Jeg ved i hvert fald at jeg ikke ville kunne undvære min.. altså har ikke hjemve eller noget, jeg siger det bare" Han kørte hånden fra Shades nakkehår og op igennem hans hår, så langt at han rodede det meste af hans hår ned i øjnene på ham.
"Hvad kan du lide?.. I mean likes and dislikes?" Han var lidt i sit spørge hjørne, men han ville vide alt om sin.. kæreste.. han skar ansigt, han havde stadig svært ved bare at tænke ordet. Men han skulle nu nok vende sig til det.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyTirs Jun 08, 2010 11:40 pm

- Shade Chaput -

Shade kneb øjnene sammen for ikke at få hår i dem. "Hm. Jeg kan godt lide... Sex... Og øh.... Ej jeg driller bare.. Jeg kan godt lide god humor, og jeg elsker nattetimerne. Og jeg kan faktisk godt lide at spille playstation. Og være sammen med Asher. Hm.. Men jeg er ikke så vild med folk der vil bestemme over mig, piger der tror de kan score mig og jeg er virkelig ikke vild med heste.... Oh, og så hader jeg forresten frølår" sagde han til sidst, mest i sjov.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyTirs Jun 08, 2010 11:50 pm

Benjamin Owens

Benjamin begyndte at grine over hans sidste bemærkning. "det var altid noget, det lyder også klamt" Han pludrede lidt i hans hår og fik det til at stritte, før han fjernede hånden fra ham igen. "Det med nattetimerne og playstation, der er vi ens.. ved ikke om jeg bryder mig om at hænge ud sammen med Asher dog" han tænkte sig om "ellers kan jeg godt lide at lave ingenting og bare hænge ud.. kan også godt lide piger.. ved faktisk ikke hvad jeg ikke kan lide.. ud over nougat"
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyTirs Jun 08, 2010 11:54 pm

- Shade Chaput -

Shade så mistroisk på ham "Nougat? Fuck... Jeg elsker nougat! Derhjemme kunne jeg æde en hel pakke! Bare sådan! Hvordan kan man hade nougat? Hvor er du mærkelig Benjamin" Han vendte øjne af ham "Og jeg som troede at jeg var mærkelig fordi jeg er bange for edderkopper...." Han spærrede øjnene op "Jeg mener..... Øh.... Mpff.. Fuck"
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyOns Jun 09, 2010 12:03 am

Benjamin Owens

Benjamin fik store øjne før han nærmest døde af grin. "OMG! din tøs!" nærmest hulkede han af grin. Der gik lidt tid før han fik sin stemme under kontrol igen "Så du tænder på blod og er bange for edderkopper!?" Han klaskede en hånd i ansigtet på sig selv og grinede igen. "du stopper aldrig med at overraske mig, fuck hvor er du herlig!"
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyOns Jun 09, 2010 12:10 am

- Shade Chaput -

Shade blev helt rød i hovedet "Tøs? Så jeg er din bitch huh?" han smilede let "og hvad er der i vejen med at kunne lide blod og ikke edderkopper hva'?" hvis det havde været en anden end Benjamin havde han sikkert følt sig pinlig berørt, men af en eller anden grund følte han at han ikke have noget at skjule overfor ham, eftersom Benjamin virkede som den type der ikke dømte folk på den måde.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyOns Jun 09, 2010 12:16 am

Benjamin Owens

Benjamin var stadig ikke holdt op med at le endnu. "Det er nemlig helt rigtigt, det er det du er!" grinede han og krammede ham. "Og det er der skam ikke noget i vejen med, jeg kender hele to af dine svagheder nu, som jeg sikkert kan udnytte" sagde han med et glimt i øjet.
"Kys mig bitch" tilføjede han og smilede bredt.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyOns Jun 09, 2010 12:27 am

- Shade Chaput -

"Jeg skriger som en tøs hvis jeg ser en edderkop så lad være!" Han kunne dog ikke lade være med at smile over hans sidste ord. Han have ikke noget i mod at Benjamin kaldte ham for tøs. Shade vidste jo godt hvem der var tøsen i sidste ende. Han lænede sig ind mod ham og kyssede ham på læberne, et langt kys.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyOns Jun 09, 2010 12:40 am

Benjamin Owens

"Heh, det vil jeg gerne hører" sagde han lige inden han blev kysset. Han havde ikke noget imod at være tøsen, han kunne godt lide at toppe, men inderst inde ville han faktisk helst være tøsen. En anden hemmelighed var at han kunne lidt det hårdt. Begge hemmeligheder var noget, han ikke engang havde fortalt sin søster Madison om, og hun fik ellers alt af vide.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyOns Jun 09, 2010 12:54 am

- Shade Chaput -

Før i tiden havde Shade en ide om at han bedst kunne lide at være top. At være bund havde slet ikke faldet ham ind før han mødte Benjamin. Og havde det være en anden end ham ville han aldrig have gjort det, men det var okay så længe det var ham. Men nu vidste han med sikkerhed at han aldrig ville være bund frivillig. "Du kender så mange af mine svagheder, og jeg kender slet ingen af dine!" faldt det ham pludselig ind.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyOns Jun 09, 2010 1:01 am

Benjamin Owens

"Det er fordi.. jeg ikke har nogle!" sagde han med et smil som fortalte at han løj. Han ville gerne fortælle ham om dem, men han var ikke sikker på han havde nogle som var så fremtrædende som dem Shade havde. "Der er flere ting jeg ikke bryder mig om, men kan ikke lige komme i tanke om noget som får mig til at hyle.. men hvis du losser mig i løgnene så er jeg mere eller mindre ukampdygtig.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyOns Jun 09, 2010 1:04 am

- Shade Chaput -

Shade skar en grimasse, han kunne alt for godt forestille sig at blive losset lige i løgene. "Ouch. Lad være med at sige sådan noget!" Han så på ham, kunne ikke lade være med at smile lidt "Er der så ikke noget der tænder dig?" spurgte han nysgerrigt. Der var flere ting Shade tændte på, men han vidste endnu ikke hvad Benjamin kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyOns Jun 09, 2010 1:30 am

Benjamin Owens

Benjamin skubbede en arm ind under sit hovedet "dig" sagde han kækt og smilede drillende. Han kildede Shade op ad armen med den anden hånd. "Hmm.. tror bare jeg godt kan lide, at min partner giver udtryk for at ville have min krop.. generte typer er ikke rigtig min foretrukne type" Han smilede "Selvom jagten nu er meget sjov"
Han så lidt på Shade. "Okay.. jeg skal nok fortælle dig en hemmelighed om mig" Han trak vejret dybt. "Da jeg var lille, og mine søstre legede teselvskab eller andre pigelege.. så tvang de mig til at være med.. og det har.. sat sig sine spor" sagde han tøvende, det havde han heller aldrig fortalt nogen før.

//Frys


Sidst rettet af Dawn Fre Jun 11, 2010 1:27 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyFre Jun 11, 2010 12:28 pm

- Shade Chaput -

Shade lyttede blot uden at sige noget før han var færdig med at snakke. Han løftede da sine øjenbryn "Det havde jeg aldrig forestillet mig" sagde han og vidste ikke om han skulle grine eller græde på hans vegne. Han lagde sin arm omkring drengens hofte og trykkede deres skridt mod hinandens, men kun ganske let. "Men jeg syntes nu at du har en lækker krop" hans hånd bevægede sig langsomt i retningen af drengens røv "du ville kunne forføre mig hvor og hvornår som helst"
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyFre Jun 11, 2010 1:35 pm

Benjamin Owens

"Nej det er ikke ligefrem det sjoveste.. Og jeg er ikke glad for at indrømme det, men jeg kan gå i sko med en hæl på 11 cm.. og alt mulig andet pigefis" Han havde det virkelig ikke særlig godt med at indrømme det, hans søstre havde lært ham stort set alt hvad en pige skulle kunne, med tøj, sko, makeup og adfærd. Han gispede ufrivilligt da Shade pressede sig mod ham, det kom lidt bag på ham. Han strammede grebet om den anden, for at indikere at han kunne lide hvad han gjorde ved ham. "Heh, det ved jeg, har jeg gjort masser af gange" Han smilede til ham. "Du er nu heller ikke selv værst"
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyFre Jun 11, 2010 10:01 pm

- Shade Chaput -

Shade smilede let, han måtte indrømme at drengen foran ham tændte ham ud over alle grænser. "Hver gang jeg ser dig er det som om at alt blodet automatisk søger nedad" han kyssede ham på halsen "Du er virkelig lækker. Jeg har næsten lyst til at spise dig, men jeg gør det ikke, for så kan jeg jo ikke nyde dig igen bagefter" sagde han og kyssede ham ned af skulderen "men jeg ville nu ikke have noget i mod at se dig i lårkort nederdel og sko med 11 cm hæl" sagde han og kunne ikke lade være med at smile mod hans hals.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyFre Jun 11, 2010 10:15 pm

Benjamin Owens

Benjamin nærmest spandt under ham, han elskede sådan nogle kommentarer. Han grinede lidt indvendigt af Shade som snakkede om at spise ham, han ville ikke turde sige det til ahm, men lige der var han nuttet!
Han skulle lige til at sige noget tilbage, om hvor lækker han syntes Shade var, men så var det han skulle ødelægge det hele med hans sidste kommentar. Han skar ansigt. " Det var en oplysning, ikke en opfordring!" sagde han og fortrød næsten at han havde fortalt ham det.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyFre Jun 11, 2010 10:19 pm

- Shade Chaput -

Shade tog det helt roligt "Du drillede mig med min blodlyst og min edderkoppeforbi, så tro ikke at jeg ikke kan give dig tilbage af samme skuffe skatter" sagde han og kyssede ham på mundvigen "men på den anden side er du nu også mest sexet som du er lige nu" han bed sig let i læben og tog drengen på røven. Han have lyst til alt muligt lige nu, hvilket Benjamin også kunne mærke eftersom de jo lå så tæt på hinanden.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyFre Jun 11, 2010 10:30 pm

Benjamin Owens

"Jeg er altid mest sexet sådan her" sagde han og kunne godt mærke at Shade var ved at blive lysten. "Ved du hvornår de er mest sexet" spurgte han skød hovede fremad for at kysse den anden. "når du er nøgen!" nynnede han tilfreds, da han mærkede den ældre drengs hænder på sin røv. Hvis Shade var til noget, så var han ikke den der stoppede ham. Han smøg sine hænder ind under tøjet på ham, aede hans bare skind langs siderne og kradsede ham let på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 EmptyFre Jun 11, 2010 10:42 pm

- Shade Chaput -

Shade kunne ikke lade være med at smile over hans bemærkning "Du er velkommen til at trække mig af tøjet" sagde han så før det kørte ham koldt ned af ryggen i et gys "Mh.. Føles godt" sagde han og bed drengen let i læben. Han havde ikke noget i mod at se den anden nøgen lige nu hellere, faktisk så havde han virkelig meget lyst til at være nøgen sammen med ham. Man var jo en dreng når alt kom til alt.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Sponsoreret inhold





Til et spil Pokémon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Til et spil Pokémon   Til et spil Pokémon - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Til et spil Pokémon
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Videorummet-
Gå til: