Emne: II semester rækken Tors Dec 31, 2009 5:11 pm
* Sinett Li'Quan
Sinett sidder ved vinduet ved II semester rækken, med en tallerken foran sig, kun med et tyndt stykke brød på. Han er alt andet end sulten, men middagen er obligatorisk og teknisk set spiste han også med, med det ene stykke brød. Elever gik frem og tilbage forbi ham med fyldte tallerkne, men Sinett følte kun afsky. En sær afsky.
Gæst Gæst
Emne: Sv: II semester rækken Tors Dec 31, 2009 6:50 pm
* Sinett Li'Quan
Aftensmaden var blevet taget af bordet for lang tid siden, men Sinett blev siddende ved bordet. Han havde ikke lyst til at gå tilbage på værelset, Asher og ham der den anden var der sikkert... og det sidste Sinett havde brug for var at set på to mennesker der åbenlyst var forelskede.. eller bare opførte sig sådan. Han sukkede og skubbede den nu tomme tallerken fra sig. Han rejste sig og forsvandt ud af kantinen og ud på gangene.
Mumrik Admin
Antal indlæg : 1367 Join date : 20/12/09 Age : 31 Geografisk sted : in your head.
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 11:00 am
- Asher M. Harel -
Asher sidder roligt på en stol og vipper lidt på den, han sidder med sin mad foran sig, der er godt mad i dag syntes han, men han venter alligevel lidt med at spise, han er ikke så glad for at brænde sig på sin mad.
momo Sadistisk hersker
Antal indlæg : 625 Join date : 27/12/09 Age : 31 Geografisk sted : halloween town
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 11:06 am
,- Kouseki Hira
Kouseki træder stille ind i spisesalen og ser lidt rundt. Han har været rimelig træt idag, selv i de her timer der har været. Han butter armene lidt om sig, inden han går op for at tage noget mad. Han ser lidt på I semester pladserne, ingen han ser over mod II semesterne. Han får stille øje på Asher, men han ved ikke om han skal gå hen til ham når han sidder der, så han starter med at tage sig noget mad.
Mumrik Admin
Antal indlæg : 1367 Join date : 20/12/09 Age : 31 Geografisk sted : in your head.
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 11:15 am
- Asher M. Harel -
Asher ser først ikke Kouseki, han snakker lidt med nogle af sine klassekammerater, men får så øje på ham og smiler varmt til ham. Han tager sin tallerken og går op til ham "Der er nok ikke nogen der ligger mærke til hvis jeg sætter mig hos jer i dag. Tror du?"
momo Sadistisk hersker
Antal indlæg : 625 Join date : 27/12/09 Age : 31 Geografisk sted : halloween town
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 11:18 am
,- Kouseki Hira
Kouseki vender sig lidt mod Asher og smiler til ham "Asher!" siger han, og ser hen på I semesterne. "Det tror jeg ikke, vil du da gerne sidde der?" Han vender blikket op på Asher igen. Han har savnet ham utrolig meget igen, men mødet med Lucas og Benjamin hænger ham stadig lidt over hovedet.
Mumrik Admin
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 11:31 am
- Asher M. Harel -
Han smiler til ham "Selvfølgelig vil jeg det! Vi har ikke se hinanden i et stykke tid" siger han roligt og begynder at tage noget mere mad, det kan han vel lige så godt når han alligevel er deroppe.
momo Sadistisk hersker
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 11:37 am
,- Kouseki Hira
Kouseki smiler og ser på ham "Hvor skal vi så sætte os?" han skæver til de andre I semesters elever der sider der, inden han vender blikket på Asher igen. Han tager lidt mere mad, inden han går lidt derhen af.
Mumrik Admin
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 11:40 am
- Asher M. Harel -
Asher skimter let rundt, og ser så to tomme pladser "Der er to pladser her" siger han og går roligt hen til bordet. Han sætter sin tallerken på bordet og trækker Kouseki's stol ud "Værsgo at sætte dig ned" Siger han med et smil. Som en rigtig gentleman.
momo Sadistisk hersker
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 11:42 am
,- Kouseki Hira
Kouseki følger med og ser på Asher, han sætter sig på stolen han har trukket ud "Tak, Asher." Han stiller sin tallerken, mens han tænker på den ældre dreng. Han var altid sød ved ham. Han skæver til nogle af de andre elever men vender blikket på Asher igen.
Mumrik Admin
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 11:48 am
- Asher M. Harel -
Asher sætter sig så ned ved siden af ham "Vi får altså bare noget vildt godt mad heroppe" siger han roligt og begynder at spise, hans mad er efterhånden blevet lidt køligere. Han ser lidt mod Kouseki og tygger af munden "Har du oplevet noget vildt spændende på det sidste?"
momo Sadistisk hersker
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 11:50 am
,- Kouseki Hira
Kouseki ser længe på ham da han spørger og ryster på hovedet. Spændende og spændende vil han nu ikke kalde det. Det er mere en masse problemer han fik rodet sig ud i. "Har du?" spørger han så hurtigt, det er mere spændende at høre om Asher, han plejer ikke at havde problemer med andre sådan som han vidste. Han begynder selv at spise.
Mumrik Admin
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 12:05 pm
- Asher M. Harel -
Han tænker sig lidt om. Spiser lidt af sin mad, tygger af munden og siger så "Jeg har ikke rigtig oplevet noget spændende. Ikke noget udover det sælvanlige. Jeg er faktisk en meget kedelig person når det kommer til stykket" siger han roligt og smiler let før han fortsætter med at spise.
momo Sadistisk hersker
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 12:07 pm
,- Kouseki Hira
Kouseki ser på ham og stopper lidt med at spise mens han tygger af munden "Jeg synes skam ikke du er kedelig! Langt fra." Smiler han prøevende. Det er nok mere ham selv der er rimelig kedelig hvis han selv skulle sige det. Han rykker lidt på sig inden han begynder at spise igen.
Mumrik Admin
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 12:20 pm
- Asher M. Harel -
Han ser på ham "Tak" siger han varmt og spiser hurtigt færdigt. Han læner sig tilbage på stolen og stryger sin mave "Arh. Jeg elsker virkelig maden heroppe" gentager han og smiler let for sig selv. Han følger sig godt mæt, men også lidt doven på grund af den varme der kommer fra maden.
momo Sadistisk hersker
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 12:23 pm
,- Kouseki Hira
Han nikker lidt til det Asher siger, med at maden er god. Han spiser færdig, men han kan godt se han har taget lidt for meget mad igen. Han tygger af munden og ser på Asher. "Kender du en ny elev, der hedder Benjamin? Eller, mødt ham?" siger han spørgende.
Mumrik Admin
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 12:26 pm
- Asher M. Harel -
Asher tænker sig lidt om. Benjamin? Han kan ikke huske han har mødt nogen med det navn "Nej det har jeg ikke. Hvorfor?" Spørger han og rækker sin arm frem og stryger hans hår, han lader sine fingre glide igennem hans blondte hår, lave små spiraler i hans hår.
momo Sadistisk hersker
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 12:32 pm
,- Kouseki Hira
Kouseki smiler sødt da han rør ved hans hår og ser derefter bare lidt ned. "Tjo, skulle bare lige høre." Han vender blikket på den ældre dreng og ser lidt længe på ham. "Eller, det var egentlig bare fordi jeg havde mødt ham, og så snakkede jeg om dig, og så sagde han, at han ville møde dig, så jeg troede bare du ved.." han tøver lidt, men får det nogelunde sagt.
Mumrik Admin
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 12:36 pm
- Asher M. Harel -
Han smiler lidt "Så ham der Benjamin vil altså møde mig?" Han griner lidt "Spændende. Så håber jeg ikke du har sagt nogle pinlige ting om mig" siger han lidt drillende og ser sig rundt, hvem mon denne Benjamin var? En af Kouseki's venner måske?
momo Sadistisk hersker
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 12:47 pm
,- Kouseki Hira
Kouseki ser lidt flovt ned. "Det gik vist mest udover mig" prøver han at grine men han ser så på Asher igen. "Men han virker.. flink.. tror jeg" Han ser på sin tallerken, det var hvertfald ikke meget han selv noget at sige før Benjamin havde besluttet sig om noget.
Mumrik Admin
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 12:52 pm
- Asher M. Harel -
Han smiler lidt "Nåda. Sikke noget" Han ser lidt på ham og læner sig ind mod ham "Hvis du har tid senere, så er vi nogle stykker der skal ned i musik og øve, og jeg lovede at tage min kæreste med næste gang" siger han og smiler lidt opmuntrende til drengen der før så, så flov ud.
momo Sadistisk hersker
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 12:54 pm
,- Kouseki Hira
Kouseki ser på den ældre dreng og rødmer lidt . "Et par stykker?" Selvfølgelig vil han gøre alt når Asher er med, og gøre så meget som muligt for at tilbringe tid med ham, så det siger han skam ikke nej til, "Jeg har tid lige når det skulle være." Han ser lidt i drengens øjne og smiler til ham.
Mumrik Admin
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 1:01 pm
- Asher M. Harel -
Han smiler lidt "Ja, bare O'Connor, Shade som du godt kender og så nogle random dudes vi nogle gange spiller med" han smiler let til ham "Vi mangler dog altid en der kan synge, de andre drenge lyder forfærdelige når de synger, så hvis du kan synge så tvinger jeg dig til at synge, også selvom du ikke tør" siger han drillende og tager hans hånd.
momo Sadistisk hersker
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 1:04 pm
,- Kouseki Hira
Kouseki ser usikkert på ham "Men, jeg har aldrig prøvet at synge.. Jeg tror ikke jeg kan.. Nej, jeg kan ikke" Han smiler flovt og fletter så sine fingre ind i Asher's efter hans har tager hans hånd. "Desuden tør jeg vidst heller ikke prøve." Han var egentlig lidt bange for at stille sig op foran nogle, og så at det hele går galt.
Mumrik Admin
Emne: Sv: II semester rækken Man Jan 11, 2010 1:15 pm
- Asher M. Harel -
Han smiler let "Øv. Jeg er ellers sikker på at du synger godt. Du har en dejlig stemme nemlig" siger han og smiler lidt over at han fletter sine fingre imellem hans "Men det er okay, så må vi overtale Shade til at synge, han er nogenlunde til det" siger han og ser lidt rundt, mon Shade stadigvæk er ved at spise?