Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Værelse 156 - William & Bennedikt

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Flybike
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Flybike


Antal indlæg : 57
Join date : 17/01/10
Age : 29
Geografisk sted : .. Under your bed~

Værelse 156 - William & Bennedikt Empty
IndlægEmne: Værelse 156 - William & Bennedikt   Værelse 156 - William & Bennedikt EmptyOns Jun 16, 2010 1:58 pm

Der var enteligt ikke så meget i Bennedikts taskesker og Eddie havde fådet den lette af dem - den med tøj og toilet ting i. Selv bar Bennedikt på tasken fuld af sine andre ting, så som hans tegne og male sager og andet stuff' som var mere privat - det var også i denne taske der lå kondomer i en inderlomme, kondomer Bennedikt havde glemt han ejede. Han skævede undrene til Eddie og nikkede så.
"M'kay - Hvordan fanden har du kunnet holde ø'boerne ud i 6 år?" At bande lå den sort og rødhårede dreng så naturligt i munden at han ikke engang opdagede det, men han var enteligt også ligeglad - Eddie kunne syntes hvad han ville, Bennedikt var i bund og grund lige glad hvad den rødhårede tænkte om ham.
Jetlaget havde endu ikke slådet riktigt ind i Bennedikt, da han havde sovet det meste af tiden på hotellet og det havde gjort ham klar i hovedet i nogle timer endu, hvilket forhåbentligt var rigeligt til at han kunne crashe sit værelse og måske, hvis han pressede sig selv, kunne han sparke Eddie til at vise ham rundt?
"Så er du jo min over classmate," Bennedikt lo, han latter var let hæs i forhold til den mandlige og modne stemme han havde. Han troede dog ikke at Eddie var en dag ældre end ham selv - selv om det snød ofte på at Bennedikt var utroligt moden .. på sin ejen måde.
Han skævede til en dør hvor der med store tal stod '156'.
"Jeg tror det er her - Hvis ikke 'Fujiwara Miwa' har sendt os det forkerte sted hend" Han sagde sekretærens navn med en let ironi før han fandt nøglen frem han havde fådet og satte tasken fra sig for der efter at låse op. Og op gik døren med et lille velkommene 'klick'
Tilbage til toppen Go down
Flybike
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Flybike


Antal indlæg : 57
Join date : 17/01/10
Age : 29
Geografisk sted : .. Under your bed~

Værelse 156 - William & Bennedikt Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 156 - William & Bennedikt   Værelse 156 - William & Bennedikt EmptyOns Jun 16, 2010 2:22 pm

/ fyrs~ umchi
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Værelse 156 - William & Bennedikt Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 156 - William & Bennedikt   Værelse 156 - William & Bennedikt EmptyOns Jun 16, 2010 6:16 pm

Eddie lo forbavset over Bennedikts mening, som tydeligvis ikke var positiv når det kom til japanere. Det fik ham også til at rynke lidt på næsen af hans ord, fordi fyren selv sagde, at han netop ikke havde været her ret længe. "Ah, tilpasningsevne," sagde den rødhårede med et smil og trak på skuldrene. "Det er anderledes fra så mange andre kulturer, men alt det vænner man sig til... hvis jeg var dig, ville jeg være mere bekymret over sproget." Han skar en grimasse bare ved tanken. Hans japanske i starten havde været et helvede; mens hans søster havde slugt kanji råt, havde Eddie haft svært nok ved at lære alfabeterne. I det mindste var hans japanske udtale flydende og næsten uden accent, og hans forældre var så engagerede i deres omgivelser, at han på ingen tid havde lært alt om traditioner og normer. Det var nemmere at have ondt af de fyre, der kom her og højst kunne sige "karate" og undtagelsesvis holde på et par spisepinde.
"Oh yeah." Eddie smilede. "... Miwa?" gentog han, før han forstod, at det var sekretæren. Han havde sådan set ikke været klar over fyrens fornavn. Han plejede ikke at gå op i folks navne, tværtimod forsvandt de hurtigt fra hans hukommelse.
Eddie kiggede nysgerrigt ind ad døren. Derinde lå et næsten urørt værelse, endda med en opredt seng og næsten intet på væggene - den anden fyr, der boede der, måtte være ret ny.
Han trådte ind efter Bennedikt og satte tasken ved skabet. Der lå et ringbind magen til Bennedikts på skrivebordet, og Eddie skimmede titlen. "Hey, William Phillips... ham har jeg vist mødt. Han er stum," sagde Eddie med rynket pande.
Tilbage til toppen Go down
Flybike
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Flybike


Antal indlæg : 57
Join date : 17/01/10
Age : 29
Geografisk sted : .. Under your bed~

Værelse 156 - William & Bennedikt Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 156 - William & Bennedikt   Værelse 156 - William & Bennedikt EmptyOns Jun 16, 2010 7:29 pm

Han trak sin store hat af og kastede den over på den ubeboede send på værelset - som så måtte være hans. Han rodede lidt rundt i det sorte og røde hår, der var klippet i en masse forskældige længder. Han rynkede på næsen og trak der efter på skulderne. Han plejede at have det fint med at tilpasse sig - nok fordi at hvis æsken var for lille, så bankede han den større, altser at Bennedikt plejede at få tingene omkring ham til at anpasse sig efter ham til en hvis grad. Da Eddie sagde han skulle være bekymret for sproget sendte Bennedikt ham et stort gavtyvs smil og rystede på hovedet.
"Det lyder tøset - men jeg har ikke så svært ved sprog" Han skar en let grimasse. "Jeg ville hellere vær god til matematik eller lignene - men man tar vel vad man for. Jeg kan både mit modersmål, mit faders mål, Engelsk of course men så har jeg også sjusset mig til at lære Tysk." Han trak på skulderne og sendte Eddie endu et af Bennedikts særlige kække men samtidgt luskede smil - hans gavtyvs smil.
Trods at der boede en anden fyr her - af hvad Bennedikt kunne skimt, var her ret .. dødt. Værelset var nydeligt og ortenligt, uspoleret. Bennedikt smed tasken over i sengen ved siden af hatten han havde båret og gik direkte ind i værelset og begyndte at kigge alt igennem. Selvføleligt rodede han ikke i den andens tøj, men han kiggede i skabe, på vinduerne, under sengene og så lige engang i loftet før han strakte sig så hoodien gled op, og lige blottede et stykke af hans blege mave. Da Eddie nævnte en William så Bennedikt sig over skulderen.
"Huh? Stum .. " Bennedikt blinkede uforstående et par gange, trods han havde forstådet det. Så lo han kejtet, næsten forlegent og kløede sig i nakken.
"Det var vidst ret godt du sagde det .. " Det opstod en kort tavshed fra Bennedikts side imens han forstillede sig hvordan mødet kunne havde set ud, hvis han ikke havde vidst at fyren var stum. Det havde sikkert endt på skadestuen, i en stor misforståelse hvor Bennedikt havde set tavsheden som et forsøg på at spille smart.
"Okey, Eddie - Hvis du har tid, ville du så ikke kunne vise mig et stedet hvor jeg skal gå på toilettet, bade og få mad; Bare så vi har viktige ting i orden" Han sendte den rødhårede endu et af sine gavtyvs smil. Han brød sig om Eddie - og ikke af nogen speciel grund, sådan var det bare med den gråøjede dreng.
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Værelse 156 - William & Bennedikt Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 156 - William & Bennedikt   Værelse 156 - William & Bennedikt EmptyOns Jun 16, 2010 7:53 pm

Eddie strakte hals for at se ud ad Bennedikts vindue, som vendte mod parken. Det var stadig lyst udenfor, selvom solen var begyndt at hænge lidt på himlen. Eddie var vild med de sommerlyse nætter; han stod alligevel først op, når Fanden havde trukket i kjole og hvidt. "Virkelig?" spurgte han og drejede sig mod Bennedikt. Han hævede et øjenbryn og rykkede hen til nærmeste væg, som man kunne stå op ad - længe leve dovenskaben. Fyrens ord gjorde ham interesseret.
"Sprog er alligevel mere brugbart, når man skal bestå sine eksamener," grinte Eddie. Han havde regnet ud, hvor han skulle lægge sit arbejde, så han kunne slippe af med at lave mindst muligt. "Tysk? Jeg kan tysk, men de fleste fatter alligevel ikke accenten... østrigsk," han smilede, "dertil engelsk, fransk og japansk. Og nok norsk til at få mad i kantinen."
Da Bennedikt studsede over den stumme elev, William, kunne Eddie tænke sig til, hvad der gik gennem fyrens hoved. Hvor fedt var det lige med en stum værelseskammerat? Kunne man overhoved have nogen samtale med en fyr, der enten skulle pege for at forklare eller skrible ned i sin bog? Dybsindige samtaler blev det i hvert fald næppe. Nu var Eddie heller ikke ekspert i dybsindige samtaler, men han havde ikke noget imod dem. Det var længe siden, der havde været én, til trods... de fleste fyre her var enten selvoptagede eller svære at støde ind i.
"Jo! For fanden, jeg ledte netop efter noget at lave, så det var ikke så dårlig timing, du havde dér," brummede han og rettede sig op igen, klar til at kaste sig over opgaven. "Har du spist? Nah, vi kan starte ved badet... bedst at komme derhen om eftermiddagen though, om morgenen får de første brugt det varme vand..." Eddie havde højst to gange prøvet at tage et bad før klokken otte i dette skoleår, men det var to gange for meget. "Ska' vi smutte?"


/ flytteflytte : 3
Tilbage til toppen Go down
Flybike
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Flybike


Antal indlæg : 57
Join date : 17/01/10
Age : 29
Geografisk sted : .. Under your bed~

Værelse 156 - William & Bennedikt Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 156 - William & Bennedikt   Værelse 156 - William & Bennedikt EmptyOns Jun 16, 2010 8:36 pm

Bennedikt nikkede og åbnede tasken han havde båret på og sammlede omsorgsfuldt maler tingene op af den, sammen med de mange blyanter og skitsebogen - Han kunne ikke have det gik i stykker. Da de ting var ude vendte han ellers nådeløst bunden i været og ud røg en masse ting.
"Mm," Han nikkede. "Det vil sige jeg kan sige 'Du ser hot ud nu, men jeg vil væde med at du ser bedre ud nøgen' på 4 sprog." Han sendte et stort gavtyvs smil over skulderen over til Eddie. På sengen lå der nu hans mp3 spiller der ikke var særligt fancy, en flaske med noget det havde en alkohol procent på langt over det lovlige - absinth, en bog 'En galakse imellem' - som var en 600 siders sci-fi bog, et brille etui, et linse etui, en masse skrammel og så det Bennedikt havde ledt efter - Sin sorte sony ericsson mobil telefon.
"Det er da også det viktigeste!" Hentydede den sort og rødhårede dreng med et smil til hvor meget norsk Eddie kunne. "Østrigsk .. De har en lidt anderledes klang - Men det er som folk fra Sverige og Danmark kan forstå hinanden, det er ikke så svært." Nikker for mig selv og skæver imode ham før jeg for et drillene blik i de ulvegrå øjne.
"Du klæder den hvide væg med dit røde hår, Bliv endeligt stående .. Ellers bliver det her værelse vidst alt for sterilt for min smag." Han lo den let hæse latter iforhold til den mandlige stemmer før han lyttede til Eddies forslag. Bennedikt overvejede ikke hvad Eddie sagde to gange før han med et stort gavtyvs smil nikkede.
"- Det lyder som en plan, og du kan slæbe mig hvor somhelst hend med et hint af mad lige nu!" Bennedikt blinkede til den rødhårede dreng, før han smuglede telefonen i lommen og snuppede nøglerne. "Damerne først~" Et drillene blik gled over Bennedikts øjne imens han holdte døren åben for Eddie så han kunne vise vej.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Værelse 156 - William & Bennedikt Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 156 - William & Bennedikt   Værelse 156 - William & Bennedikt Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Værelse 156 - William & Bennedikt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Værelse 222
» Værelse 97 - Ayase og Kenta
» Værelse 104 - Chris Toshiba
» Værelse 86 - Hiroshi & Enfys
» Værelse 21, Chiasa Ai og Nao Oyami

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest fløjen-
Gå til: