Emne: De endeløse hylder med bøger (♥) Tors Dec 31, 2009 6:59 pm
* Sinett Li'Quan
Sinett træder ind af biblotekets døre og ser ud over hvad ligner endeløse hylder af bøger, alt fra a til z, indenfor alle tænkelige emner. Han smiler svagt og tager flere skridt hen imod en bestemt hylde. Han kigger et stykke tid tager en bog ud og kigerr på den, hvorefter han nikker og tager den med hen til et lille bord midt i den store sal der er omgivet af bøger. Han åbner bogen og begynder at læse. Kærlighedsromaner har aldrig været hans kop te, men lige nu synes det at være lige den slags han har brug for.
momo Sadistisk hersker
Antal indlæg : 625 Join date : 27/12/09 Age : 31 Geografisk sted : halloween town
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Tors Dec 31, 2009 7:01 pm
,- Kouseki Hira
Kouseki var efterhånden faret lidt vild, da det går op for ham han er havnet på biblioteket. Han roder sig irreteret i håret, han forstod det ikke, hvordan kunne han fare vild når Asher havde vist ham rundt. Han begynder på at tænke over om Asher stadig var på værelset så han kunne gå ned til ham, men han for så øje på Ace, Asher værelses-kammerat.
Gæst Gæst
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Tors Dec 31, 2009 7:22 pm
* Sinett Li'Quan
Sinett smiler for sig sel over bogen han læser, ja, en kærlighedsroman var lige det han havde brug for. Overbevisning om at hans tidspunkt til at skinne også nok skulle komme... på et tidspunkt. Pludselig hører Sinett dørene gå op og fodtrin på gulvet. Sinett klappede hurtigt bogen sammen og ladge den til side, og kiggede op i retning af døren. Da han så Ashers ven, smilede han. "Hejsa." Hans stemme gav genlyd i det store rum.
momo Sadistisk hersker
Antal indlæg : 625 Join date : 27/12/09 Age : 31 Geografisk sted : halloween town
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Tors Dec 31, 2009 8:15 pm
,- Kouseki Hira
Han så lidt længe på denne Ace, inden han stille så om på døren, "Hej". En lav stemme igen. Som om han ikke havde set ham før, men alligevel vender han et prøvende blik på fyren mens han smiler. Egentlig vidste han ikke hvad han skulle gøre af sig selv.
Gæst Gæst
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Tors Dec 31, 2009 8:21 pm
"Du er Ashers 'ven' ikke?" Han smilte og klappede på sædet ved siden af ham. "Kom og sæt dig." Hans ene øje kiggede længe på fyren ved døren, hvorefter han vendte sit hovede og kiggede ned i bordet. At dømme efter drengen langsomme reaktion var han sikkert bange eller utryg. ...var han virkelig så skræmmende?
momo Sadistisk hersker
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Tors Dec 31, 2009 8:50 pm
,- Kouseki Hira
Kouseki ser lidt usikkert på Ace. Egentlig burde han ikke lade Asher vente, det har han det ikke særlig godt med. Alligevel, går han hen og sætter sig ved fyren. Nu hvor der er Asher's roomie ville jeg gerne vide hvad han var for en type, nu hvor han ikke selv måtte dele værelse med Asher, fordi de var et semester fra hinanden.
Gæst Gæst
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Tors Dec 31, 2009 8:54 pm
* Sinett Li'Quan
Sinett vendte hovedet da stolen ved siden af ham blev trukket ud og drengen satte sig. Han vendte sig mod ham og smilte igen og rakte hånden lidt ud. "Jeg tror ikke vi fik hilst på hinanden. Eller, jeg ved i hvert fald ikke hvad du hedder." Han holdte en lille pause og smilte så igen. "Ace."
momo Sadistisk hersker
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Tors Dec 31, 2009 9:41 pm
,- Kouseki Hira
Kouski ser længe på denne Ace's hånd, inden han ser lidt ned i bordet med et usikkert blik. Egentlig er han ikke en der ville lave nogle speciel hilsen, så han ser bare på hans hånd. Han har trodsalt ikke været så meget ved andre, eller fremmede mennesker. "Kouseki" halv mumler han lidt usikkert med en lav stemme.
Gæst Gæst
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Tors Dec 31, 2009 9:48 pm
* Sinett Li'Quan
Sinett kigger på sin udstrakte hånd, og derefter på drengen. Da han ikke tager den efter et stykke tid, lader han hånden falde tilbage ned på bogen på bordet. Han nikker da drengen fortæller sit navn. "Pænt navn.." Han minder ham om Lucas på en eller anden måde. Han sukker højlydt og rejser sig fra stolen og skubber den ind efter ham. Han smiler og kigger ned på Kouseki. "Jeg kan fornæmme at du ikke er så tryg ved mig, så jeg vil lade dig være alene." Han holdte en lille pause og smilte. "Hyg dig." Derefter smuttede han hen til døren og ud.
momo Sadistisk hersker
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Tors Dec 31, 2009 10:00 pm
,- Kouseki Hira
Kouseki ser mod ham inden han ser ned igen og nikker lidt, sådan set var det ikke kun Ace han var sådan overfor. Han var bare lidt genert og menneske sky i starten. Han roder sig i håret inden han også rejser sig op, for at finde Asher.
(( - Out herfra ))
momo Sadistisk hersker
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Fre Jan 01, 2010 4:42 pm
,- Kouseki Hira
Kouseki kommer ind på biblioteket efter at være kommet ned fra skolens tag hvor Sinett og sin værelses-kammerat var. Det virkede underligt på den her skole, aldrig at skulle være alene mere. Han tog kort en hånd frem og så på dens håndflade, inden han lod den glide igennem sit hår. Nu hvor han tænkte sig om var det et stykke tid siden han havde læst en bog, så han gik hen til en boghylde for at finde en kærligheds bog, måske.
momo Sadistisk hersker
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Fre Jan 01, 2010 4:54 pm
,- Kouseki Hira
Endelig finder han en bog der ser spændende ud. Dog ligner det en sørgelig kærligheds bog. Han har dog alligevel lyst til at læse den, da den ser spændende ud. Han går hen og sætter sig ved et bord, og åbner stille bogen. Kouseki tjekker kort om han er alene inden han så begynder at læse.
momo Sadistisk hersker
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Fre Jan 01, 2010 5:36 pm
,- Kouseki Hira
Efter at han har siddet der i noget tid, og er kommet godt ind i bogen, tænker han lidt på hvad Asher laver. Om han er sammen med nogle. Eller om Asher tænker på ham? Kouseki ryster hurtigt på hovedet af sig selv, og vender blikket flovt ned i sin bog. Han kan jo ikke altid gå og hænge i Asher, han havde sikkert os andet at lave jo, selvom han selv gerne vill være sammen med ham.
momo Sadistisk hersker
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Fre Jan 01, 2010 5:55 pm
,- Kouseki Hira
Kouseki lukker sin bog i, og ligger den på plads. Den bod blev lige lidt for meget, med altdet der ligepludselig skete. Han rødmer lidt og klapper sine hænder sammen, nu fik han løst til at bad, bare for at køle lidt ned.
(( - Out herfra ))
Icchan Dominerende seme
Antal indlæg : 285 Join date : 30/12/09 Age : 30 Geografisk sted : I mine sko
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 6:13 pm
- Lucas Valir
Lucas står midt inde i rummet og kigger sig omkring. Der er rækkevis af lange reoler fyldt med bøger om alverdens emner, alt lige fra eventyr om trehovede drager og enhjørninger til bøger om tandpleje. Han vrider næsten nakken om, da han drejer rundt for at få det hele med. Han har godt nok aldrig brudt sig om bøger, eller biblioteker for dens sags skyld, men det er da altid en fordel at vide, hvor de forskellige bøger står, hvis han nu skal bruge nogen til en opgave engang, ikke?
Mumrik Admin
Antal indlæg : 1367 Join date : 20/12/09 Age : 31 Geografisk sted : in your head.
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 6:36 pm
- Shade Chaput -
Shade kommer langsomt gående, ikke fordi Shade læser mange bøger, bevarres, men mere fordi at biblioteket altid er fredfyldt og lyst at være i, et godt sted at være hvis man - ligsom Shade lige nu - ønsker en smule fred.
Icchan Dominerende seme
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 6:40 pm
- Lucas Valir
Biblioteket er helt mennesketomt, så da Lucas hører fodtrin, drejer han rundt for at se, hvem det kan være. Og da han opdager, at det er Shade, vokser der endda et lille smil frem i ansigtet på ham. Heldigvis er det en, han kender, og ikke bare en eller anden tilfældig elev. "Hej," hilser han på ham.
Mumrik Admin
Antal indlæg : 1367 Join date : 20/12/09 Age : 31 Geografisk sted : in your head.
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 6:44 pm
- Shade Chaput -
Da han ser Lucas smiler han varmt tilbage til ham "Hej! Hvilken fornøjelse at se dig igen!" Siger han og smiler stadigvæk varmt til ham, han ser sig dog rundt efter den anden fyr "Ikke sammen med Sinett idag?" Spørger han så roligt.
Mumrik Admin
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 6:45 pm
((Svarer måske lidt langsomt, spiller et spil, men har den "windowed" så kan sagtens tjekke og svare mens spillet køre))
Icchan Dominerende seme
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 6:50 pm
- Lucas Valir
Lucas smiler tilbage til ham. "I lige måde," siger han. Så ryster han på hovedet som svar til Shades spørgsmål. "Næh," mumler han. Han lader sit blik glide over Shade. Nu, hvor han tænker over det, så har han ikke set Shade gå sammen med nogen andre endnu. Godt nok har han kun mødt ham omkring to gange, men alligevel. "Har du ikke selv nogen venner, du skal være sammen med?" spørger han og tipper let hovedet på skrå.
((Det' i orden. Jeg sidder selv og tegner, så jeg svarer nok heller ikke så hurtigt fordi jeg falder i staver))
Mumrik Admin
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 7:00 pm
- Shade Chaput -
Han smiler lidt til hans kommentar "Jeg tager som regel på biblioteket når jeg er træt af at have selvskab" siger han roligt, når folk begynder at tro de ved noget om ham, eller begynder at tro noget i det hele taget bliver det nogle gange for meget, den eneste der faktisk ved noget om Shade er Asher, så når de små drenge begynder at blive oversentimentale og kræve alt muligt bakker Shade som regel ud og flygter til biblioteket.
Icchan Dominerende seme
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 7:05 pm
- Lucas Valir
Han smiler skævt. "Nårh, sådan," mumler han. Når han er træt af at have selskab eller bare i det hele taget bare gerne vil være lidt alene, hvilket sker ret ofte, plejer han at gå udenfor. Det er måske bare ikke lige så hyggeligt nu om vinteren, hvor det er minus 57 grader. Han trækker på skuldrene. "Jeg plejer som regel aldrig at tage på biblioteket."
Mumrik Admin
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 7:09 pm
- Shade Chaput -
"Netop! Alle de typer man faktisk snakker med - undskyld hvis jeg fornærmer nogen - finder man som regel aldrig på biblioteket, ergo - det perfekte slap-af sted. Udover min bedste ven som er helt vild med bøger. Komisk" han smiler let og ryster så lidt på hovedet af sig selv "Men hvis du som regel aldrig tager på biblioteket, hvad laver du her så nu?"
Icchan Dominerende seme
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 7:13 pm
- Lucas Valir
"De folk, man finder her, plejer som regel at have for travlt med at læse til faktisk at gide snakke med en," siger han og trækker igen på skuldrene. Det er nemlig svært at komunikere med en, der har hovedet begravet i en bog. "Jeg ville bare gerne se biblioteket. Jeg havde ikke fået set det endnu." Han smiler let. Der er mange steder på skolen, han ikke kender til endnu.
Mumrik Admin
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 7:21 pm
- Shade Chaput -
"Åh. Jeg ser" Han smiler til ham, han kan ikke lade være med at glæde sig over at de stødte på hinanden "Fået nogle gode venner endnu?" spørger han så roligt og klør sig lidt på armen. Han håber ikke at han siger at ham. Sinett. Er blevet hans ven, han bryder sig ikke om ham, bryder sig ikke om hans facade, eller det han tror der er hans facade, han kender ham jo ikke. Eller også er han måske bare jaloux.