Antal indlæg : 285 Join date : 30/12/09 Age : 30 Geografisk sted : I mine sko
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 7:25 pm
- Lucas Valir
"Øh, altså... jeg har ikke rigtigt fået snakket med så mange endnu." Han smiler skævt og kløer sig i nakken. "Jeg har ikke engang fået snakket rigtigt med min værelseskammerat," siger han efterfulgt af et dybt suk. Hans værelseskammerat lader til et være en smule genert, men hvis man ser bort fra det, så har han ikke engang fået et eneste hej fra ham endnu.
Mumrik Admin
Antal indlæg : 1367 Join date : 20/12/09 Age : 31 Geografisk sted : in your head.
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 7:42 pm
- Shade Chaput -
"Åh hvor trist, men du skal være glad for at du overhovedet har nogen! Jeg har ikke nogen!" Han rynker panden, selvom han nyder livet uden en roomie, ville han af og til ønske at han havde nogen han kunne snakke med om natten, nogen han kunne være gode venner med, ligesom Asher.
Icchan Dominerende seme
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 7:46 pm
- Lucas Valir
Han bemærker godt hvordan Shade får rynker på panden, og det får ham til også selv at rynke panden let. Han synes det er synd for ham, selvom han gerne selv ville have et værelse for sig selv. Men på den anden side, det ville nok blive lidt ensomt i længden. "Det var da trist. Ville du ikke gerne have en?" spørger han.
Mumrik Admin
Antal indlæg : 1367 Join date : 20/12/09 Age : 31 Geografisk sted : in your head.
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 7:55 pm
- Shade Chaput -
Han nikker roligt "Jo. I starten var det meget fedt at bo alene, man kunne gøre lige hvad man ville, være oppe hele natten, whatever, men efterhånden savner jeg lidt, nogen at snakke med og sådan" siger han og læner sig lidt op af en hylde.
Icchan Dominerende seme
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 8:00 pm
- Lucas Valir
"Det lyder ensomt." Han kløer sig på kinden. Han ville i hvert fald føle sig ensom, hvis han ikke havde nogen at snakke med. Ikke at han ikke er vant til det efterhånden, men alligevel. "Hvis jeg kunne gøre noget ved det, gjorde jeg det gerne, men... det kan jeg ikke," siger han og smiler skævt.
Mumrik Admin
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 8:04 pm
- Shade Chaput -
Han smiler varmt til ham "Nej, desværre!" han ville ikke havde noget i mod at dele værelse med Lucas "Så, Lucas, har du fået en god roomie?" spørger han så interesseret og smiler stadigvæk varmt, på bedre charmerende vis.
Icchan Dominerende seme
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 8:07 pm
- Lucas Valir
Han smiler tilbage til ham, det bedste smil han kan præstere. Han trækker på skuldrene som svar og mumler, "det ved jeg ærlig talt ikke helt. Han er næsten aldrig på værelset, så det er sådan lidt... kedeligt."
Mumrik Admin
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 8:27 pm
- Shade Chaput -
Han ser lidt på ham "Hvem er din roomie?" spørger han så roligt og læner sig stadigvæk op af reolen, han er nysgerrig og interesseret i at høre mere om ham, om at vide hvad der foregår inde i hovedet på ham. Ham med det pæne ansigt, Lucas.
Icchan Dominerende seme
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 8:32 pm
- Lucas Valir
Han lader sit blik glide over boghylgerne, mens han tænker sig om og forsøger at huske, hvad det er for et andet navn, der står på døren til hans værelse, udover hans eget. Noget med K, i hvert fald... "Kouseki Hira... hvis du kender ham?" siger han.
Mumrik Admin
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 8:37 pm
- Shade Chaput -
Han smiler lidt over navnet "Ja, min bedste ven har noget kørende med ham, det er måske derfor du ikke ser så meget til ham" siger han og smiler til ham "Har du nogle dyr Lucas?" spørger han så og smiler let, han vil gerne snakke med ham, pyt med emnet.
Icchan Dominerende seme
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 8:42 pm
- Lucas Valir
"Ah... så din bedste ven er altså Asher?" spørger han. Da Shade spørger, om han har nogen dyr, bliver hans smil en lille smule bredere. "Jeg har en fugl," svarer han. Han skal lige til at spørge, om Shade også har nogen dyr, men går så i stå, da han kommer i tanke om noget. "... Som jeg vist har glemt at fodre," tilføjer han. Han kigger på Shade. "Det må jeg nok hellere gøre nu så. Så... vi ses." Han vinker af ham, før han går ud af biblioteket.
//Out ((Skal gå D: ))
Mumrik Admin
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 04, 2010 8:48 pm
- Shade Chaput -
"Årh. Sikke en skam, vi ses forhåbentligt snart!" Siger han og vinker til ham før han forsvinder mellem reolerne.
//Out ((Vi ses!))
Gæst Gæst
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Tors Jan 07, 2010 10:47 am
* Sinett Li'Quan
Sinett træder ind af de store massive døre til biblioteket. Han gider ikke læse, men vil hellere bare sidde og kigge ud i luften. Der er så dejlig roligt på biblioteket, og så er der næsten heller aldrig nogen. Han sukker højlydt. Han har ikke set eller hørt noget til Lucas i flere dage, end ikke i hans klasser.. Det er lidt underligt for Sinett, men han savner ham en smule. Han har prøvet at være forelsket masser af gange, men det føles anderledes denne gang. Han blinker og vender hovedet rúndt. Han står i midten af lokalet, ved siden af et par borde hvor der ligger nogle bøger. Han kigger videre og ser et par store vinduer. Han går derhen og ser ud. Sneen ligger som et tykt hvidt tæppe over det ellers grønne græs. Han gnubber hænderne mod hinanden, det er lidt koldt i den her ende af lokalet. Han vender hovedet hos døren og ønsker hemmeligt at Lucas vil komme ind af den i samme øjeblik.. hvilket selvfølgelig ikke sker. Han bider sig i læben of vender sig om igen og kigger ud af vinduet. Han tager klappen af øjet og putter den i lommen. Den er begyndt at glide ned, så snoren skal strammes.
Gæst Gæst
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Tors Jan 07, 2010 3:58 pm
* Sinett Li'Quan
Sinett trommer en melodi på vindueskarmen. han har stået her, på det samme sted, i over en time uden at bevæge sig. Han ved ikke helt hvor han skal gå hen. Måske skulle han udforske lidt mere? Han har jo ikke set alt på skolen endnu. Han nikker til sig selv og overvejer et kort øjeblik om han skal tage klappen over øjet igen. Han bliver enig med sig selv om at den sikkert bare falder ned alligevel. han nikker og går ud.
//out
Dawn Sadistisk hersker
Antal indlæg : 409 Join date : 07/01/10 Age : 36
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 11, 2010 4:10 pm
Benjamin Owens
Han lå henslængt i en blød stol mellem de mange hylder. Han var faldet i søvn, stadig med hans Ipod i ørene. Det havde været en kedelig dag i skolen og hans selvforskyldte søvnunderskud, havde ikke hjulpet på det. han havde med glæde fundet stolen på biblioteket, sådan et sted var altid et sogt sted til en lur. Han vendte sig i søvne og kom til at skubbe en bog ned. Det larmede da den ramte gulvet, men ikke nok til at vække ham.
Mumrik Admin
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 11, 2010 4:22 pm
- Shade Chaput -
Shade kom roligt gående. Han gik helt væk i sine egne tanker da han høre lyden af en bog ramme gulvet. I nysgerrighed over at finde ud af hvem der smed bogen ned på gulvet gik han i mod lyden, og fandt intet ringere end en sovende dreng, med en usædvanlig hårfarve, ja vel nærmest ganske lyserødt. Havde han mistet noget, eller var det pludseligt ved at blive populært med lyserødt hår, Sinett, ham der og freaken havde lyserødt hår, eller freaken havde nu mere regnbuefarvet hår, Enfys hed han vidst. Det var noget mærkeligt noget. Han betragtede den sovende fyr, mindes ikke at havde set ham før, og undrede sig lidt over hvilken årgang han mon kom fra. Og gad vide hvor gammel han var. Han så i hvert fald ikke ud til at være en på 15. Langt fra.
Dawn Sadistisk hersker
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 11, 2010 4:30 pm
Benjamin Owens
Benjamin vendte sig igen, han havde sovet godt og vel en halv time nu, et halv sekund senere gav det et ryk i ham, fordi hans Ipod skiftede til en ret høj og voldsom sang. Han missede med øjnene mod lyset og bandede lidt over at blive vækket. Han strakte sig og kom til at sparke endnu en bog på gulvet, inden at det gik op for ham at han ikke var alene mere. En fyr, han ikke havde set før, men hørt om. Han hev høretelefonerne ud af ørene og smilede sit velkendte skæve smil. ”Kan du lide at se på folk som sover?”
Mumrik Admin
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 11, 2010 4:40 pm
- Shade Chaput -
Han så på ham og smilede så drillende "Uh ja, det tænder mig bare vildt meget" sagde han med en tydeligt ironisk stemme. Han så ham direkte i øjnene, og prøvede at fange hans blik "Det er ikke hver dag man ser en fyr ligge og sove på dem måde på et bibliotek, og det er jo ikke fordi jeg har stået her længe" sagde han og smilede skævt og selvsikkert til drengen. Han vidste ikke om drengen havde ment det for sjov eller om han bare var irriteret, men Shade kunne ikke være mere ligeglad.
((Waah, jeg har vænnet mig så meget til nutid at jeg nogle gange slår over i det xD Bliv ikke overrasket hvis du ser noget der er i nutid))
Dawn Sadistisk hersker
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 11, 2010 4:54 pm
Benjamin Owens
Benjamin kunne ikke lade være med at le, og mødte hans blik. ”så skulle du se mig gøre andre ting” sagde han med et fnys og rejste sig op, faktisk glad for at der endelig var en som så ham i øjnene. han og proppede sin Ipod i lommen, så stillede sig lidt på en lad måde foran Shade ”hvem har jeg så æren af at møde?” spurgte han. Hans øjne var stadig sammenknebne, selvom han lige havde sovet var han stadig træt. Der var noget ved fyren foran som pirrede hans nysgerrighed.
((hehe okay : P))
Mumrik Admin
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 11, 2010 5:24 pm
- Shade Chaput -
Shade så på ham "Uha, det lyder forkert i mine øre" sagde han med et grin. Han så lidt op og ned af drengen og svarede ham så "Mit navn er Shade Chaput, men forvent ikke at jeg bukker eller sådan noget pjat" sagde han og hentydede til at folk i Japan konstant bukkede i gestus, hvilket - efter Shades mening - var noget pjat "Og du er?" spurgte han så også nysgerrig efter at vide hvem denne ukendte dreng var.
Dawn Sadistisk hersker
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 11, 2010 5:37 pm
Benjamin Owens
”godt” sagde han og vist tænder i et ulvegrin. Han skiftede vægten på hans ben og lagde hoved lidt spørgende på skå ”hvorfor skulle du også det?” spurgte han uforstående, da Banjamin ikke selv anede ret meget om hvordan man opførte sig i Japan ”Benjamin Owens.. fra Manhattan” sagde han så lidt efter. Shade var højere end ham, og det irriterede ham en anelse, men så igen, han var ikke selv specielt høj, men dog højere end gennemsnittet. Han kørte en hånd gennem det underligt farvede hår, lige der hvor det var en smule lilla. ”Du har vel ikke en smøg?”
((det er i orden, jeg laver alligevel bare kedelige lektier xD; ))
Mumrik Admin
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 11, 2010 5:47 pm
- Shade Chaput -
Han så på ham, fra Manhattan? Spændende. "Jeg er fra Frankrig. Og jo jeg har massere af smøger" sagde han og smilede "Hvilket mærke ryger du?" Spurgte han så roligt og lænede sig lidt op af en reol, men forsigtigt, han ville nødigt vælte noget. Benjamin Owens huh? Han så længe på hans ansigt, han syntes han havde nogle virkelig spændene øjne, han druknede næsten i dem. Virkelig interessant, virkelig sejt.
Dawn Sadistisk hersker
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 11, 2010 6:00 pm
Benjamin Owens
”Frankrig.. ja okay, spiser du så frøer?” spurgte han for sjov, han syntes om den anden, han så ikke ud til at være genert, som ham Kouseki han havde snakket med aften forinden. ”Det er lige meget, jeg skal bare have noget nikotin.. men giver du en?” han lagde mærke til at Shades så ret indgående på ham, og tænkte at, nå ja.. han var vel franskmand. Han spærrede øjnene op og lavede en grimasse bare for at provokere, men lo så lidt bagefter. Han havde godt hørt rygter om Shade, men kun rygter som han ville finde ud af om passede. han lød til at være en man kunne få noget sjov ud af.
Mumrik Admin
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 11, 2010 6:07 pm
- Shade Chaput -
Han så overrasket på ham "Hvad fanden er det for et spørgsmål? Det er du fanme den første der har spurgt mig om" han begyndte at grine, rigtig meget "Wow, hold da op. Den var god. Men nej jeg spiser ikke frøer, men siger aldrig nej til Crêpe" sagde han roligt og fiskede så sin pakke smøger op "Hvor gammel er du?" Spurgte han så roligt og fiskede en lighter op af pakken. Som regel røg Shade kings, hvilket også var den eneste mærke han havde på sig lige nu "Jeg håber Kings er okay, jeg har ikke andet" sagde han så roligt.
((HAHAHAHA "spiser du så frøer" XD))
Dawn Sadistisk hersker
Emne: Sv: De endeløse hylder med bøger (♥) Man Jan 11, 2010 6:27 pm
Benjamin Owens
Benjamin var et øjeblik blevet noget overasket, over Shade som brød ud i latter. Han lo selv også, men mest af Shades oprigtige latter. Det var en rar latter, dog ikke en latter han havde forventet han ville have, men alligevel smittende. "nogen skal jo være den første" smilede han og løftede det ene øjenbryn "Crêpe.." sagde han så ud i luften, uden at ane hvad det var, men bare for at forsøge at udtale det på samme måde som Shade havde gjort. Gik dårligt. "17.. Jeg bliver 18 til marts.. dig? han så sultent på den pakke smøger Shade havde hevet op. "det er heeelt fint!"