Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Værelse 222

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 222 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 222   Værelse 222 - Page 2 EmptyOns Nov 17, 2010 3:37 pm

- Shade Chaput -

Han kunne ikke klare synet af den han elskede med så tomme øjne. Han bukkede sig hovede ned, og lod det hvilke på drengens skulder. "Jeg vil ikke lade ham tage dig fra mig. Jeg sværger. Jeg vil ikke miste dig" Han lagde sine arme rundt om ham "Sig at du også elsker mig Benjamin. Jeg er så ked af det. Hvis jeg kunne skrue tiden tilbage ville jeg gøre det. Det ville jeg virkelig" Han hulkede lydløst ned i drengens skulder. Han havde så stor en skyldfølelse at han følte sig svimmel.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 222 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 222   Værelse 222 - Page 2 EmptyOns Nov 17, 2010 9:26 pm

Benjamin Owens

Han lagde svagt armene trøstende omkring ham. Han holdte vejret igen, for bedere at kunne mærke den andens hjerteslag. Han ville så uendelig gerne sige det, men hans mund ville stadig ikke lystre.
"jeg.... " Han smækkede tænderne sammen, bed til og forsøgte igen, denne gang mere hæst ".... j..jeg.. " han kom til at hoste igen, og trykkede den ældre dreng ind til sig som kompensation. Jeg elsker dig, jeg elsker dig, jeg elsker dig, JEG ELSKER DIG, skreg han indvendigt og kyssede Shade ned i håret.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 222 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 222   Værelse 222 - Page 2 EmptyTors Dec 16, 2010 9:11 pm

- Shade Chaput -

Shade strøg drengen i nakken et par gange før han trak sig væk fra ham. "Måske.." sagde han lavt og kom på benene igen. "Har vi brug for at holde en pause" sagde han, og satte sig på sengekanten. "Jeg elsker dig virkelig, men jeg kan ikke se hvordan vores forhold kan forsætte som den er nu" han hadede sig selv for at tænke sådan, det gjorde han virkelig. "Vi må finde ud af det med Toby. Vi skal have snakket det her igennem, og NÅR vi har gjort det, så kan vi se om vi har lyst til at prøve igen. For jeg ved i hvert fald at jeg stadigvæk elsker dig" Han havde aldrig været så god til det her med følelser, og han kunne ikke klare alt det her drama lige nu. Han havde brug for at slå koldt vand i blodet, og se realistisk på det hele. Ikke før Benjamin og Toby, eller i hvert fald Benjamin, havde gjort op med sig selv, og lagt fortiden bag sig, ville han kaste sig selv ud i det her igen. Han ville ikke ende op med at være såret igen.
Og selvom han vidste at det var Toby, der havde voldtaget Benjamin, kunne han ikke have undgået at se, at Toby stadigvæk havde et vidst tag i drengen, og det var dét, han ville gøre klar hvad bestod af. Shade så ned i gulvet. Han følte sig træt. Hang med hovedet. Disse følelser gjorde ham træt, og han havde lyst til blot at gå tilbage til sit gamle kolde jeg, men han vidste at det ikke var muligt. Ikke efter at ha' smagt på kærligheden, og den dejlige følelse i maven. Hvor han ville ønske at dette bare var et mareridt, men det var det desværre ikke. Det var dødsens alvor. I hvert fald for Shade.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 222 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 222   Værelse 222 - Page 2 EmptySøn Jan 02, 2011 4:33 pm

Benjamin Owens

Benjamin synker nærmest sammen på gulvet da Shade rejser sig. Alle han celler skriger på ham, alle hans muskler gør ondt og hans øjne bliver helt mørke af fortvivlelse. Han forsøger selv at komme på benene, men må støtte sig til, hvad der nu er nærmest for at det lykkedes. Han kunne ikke få sig selv til at se på Shade.
"..... hvis du mener det er det bedste..." han vidste ikke rigtig hvad han skulle tro. Hvis Shade elskede ham, hvorfor trak han sig så væk fra ham igen? Han samlede en trøje op fra sin seng og tog den langsomt på, han frøs. Han bed sig i tungen, hvorfor kunne han ikke bare sige det som forgik i hovedet på ham???
Benjamin fik igen tårer i øjnene, men tog sig ikke af det. han tog de få skridt der var mellem ham og Shade og rakte forsigtigt fingrene frem mod ham, snoede armene rundt om ham mens han mærkede angsten klemme som sit hjerte.
"... hvis det er det du vil.. så er det det vi gør...."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Værelse 222 - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 222   Værelse 222 - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Værelse 222
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Værelse 86 - Hiroshi & Enfys
» Værelse 21, Chiasa Ai og Nao Oyami
» Værelse 68 - Kouseki & Lucas
» Værelse 104 - Asher & Sinett (♥)
» Værelse 104 - Chris Toshiba

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest fløjen-
Gå til: