Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Bag skærmen

Go down 
+11
Flybike
candydnac
Luvox
Helli
Marsu
CliazCatt
Missar
Michi
Icchan
momo
Mumrik
15 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyTors Jan 21, 2010 6:42 pm

Og for lige at smide en kort kommentar ind inden man løber tilbage til sin stil, hedder jeg Anori på RG, og Chatango-boxen, og jeg husker dig MARSU! 8D Fra.. Bleach-rpg'ets chat box.. mener jeg XD og KL's. :3
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyTors Jan 21, 2010 7:39 pm

Michi - Kl? OwO... Er det Krystallandet, eller noget andet random Mars er medlem af? xD
Tilbage til toppen Go down
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyTors Jan 21, 2010 7:47 pm

Helli - Det er Krystallandet ^_^ og der har jeg set *Dig* også! *Ond ond latter*
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyTors Jan 21, 2010 7:51 pm

Michi - Hvem er du? ^^"
Tilbage til toppen Go down
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyTors Jan 21, 2010 8:04 pm

Helli - Jeg er p.t. Aishe og Phanaéla. (og har haft blandt andet Kamei) Mener ikke at vi har skrevet sammen derinde før. XD;
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyTors Jan 21, 2010 8:09 pm

Michi - Så ved jeg hvem du er 8D... Tror jeg nok ^^"... og du ved jo hvem jeg er xD
Tilbage til toppen Go down
Marsu
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Marsu


Antal indlæg : 420
Join date : 14/01/10
Age : 28
Geografisk sted : Lige dér! *pege på kort*

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyTors Jan 21, 2010 8:40 pm

RART, og ja jeg er admin på Bleach Home, hvor underligt at møde folk man kender lol xD

Edit: Anori, jeg kender dig godt nok fra NH (Naruto Home) boksen xD
Tilbage til toppen Go down
Luvox
Genert uke
Genert uke
Luvox


Antal indlæg : 36
Join date : 24/01/10
Age : 29
Geografisk sted : På hjørnet (L)

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptySøn Jan 24, 2010 1:27 pm

Eh. Yow. Mit navn er Trine, er før blevet kaldt Fox og er 15 år. Jeg har rpget i omkring 6 år nu, og har været vidt omkring under en del forskellige navne. Dog har det stået lidt stille det sidste år med at få spillet rigtigt, da jeg ikke syntes, at der var nogle danske rpger der tiltalte mig. Har også spillet noget rollespil irl, samt spiller rpgs i form af computerspil.
Jeg hader OP chars og folk, der ikke kan finde ud af at skrive mere end en linje, når man selv har skrevet en halv roman i et indlæg.
Så nu prøver jeg noget nyt, et yaoiish rpg, hvilket jeg ikke har prøvet før. Selvom man vel har læst med på nogle andre sider af og til.
Jeg er den stolte ejer af to tamrotter, der tager en del af min tid og er så monogam, at jeg har en kæreste på snart 2. år. Jeg er hetero, men har leget en del med de forskellige køn, da jeg var mindre. Går pt i 9. klasse og skal næste år på gym.
Desuden er jeg syg i hovedet (Just kidding) Men skal vidst snart til lægen og tjekkes for noget ustabilitet (Hvis min mor da nogensinde får taget sig sammen). Og jeg har ingen nyere billeder af mig selv, så I får nogle gamle:
Bag skærmen - Page 2 Displaypicture?imageid=2904962&large=trueBag skærmen - Page 2 Cilleogjeg
Tilbage til toppen Go down
candydnac
Genert uke
Genert uke



Antal indlæg : 26
Join date : 24/01/10

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyMan Jan 25, 2010 1:30 pm

Hej (:
Jeg hedder Freja, præsenterer mig som Candy og bli'r derfor kaldt det - efter folk har spurgt om jeg er stripper eller forsøgt at spise mig (hmm...). Jeg er 15 og fordriver min hverdag i 9.b på Blidstrup Efterskole, hvor jeg mildt sagt elsker at være! Min fritid består af min computer, musik og hygge og spaaaaas med vennerne, ugens højdepunkt er åbengang fordi så... kan jeg se film på et drengeværelse, lol XD. Nej, det' feee' dø.
Jeg er - ifølge facebook - i et åbent forhold med Julie, men det gaaas, fordi alle bonderøvene på skole tror vi er kærester XD. Jeg er forelsket (i en dreng ~~) og noget i retning af biseksuel. Jeg har haft et seriøst forhold og det var til en pige, og nogen useriøse/uforpligtende forhold, flirts, kæresterier, crushes, etc. derudover.
Jeg har to kaniner derhjemme og skal have ørkenrotter når jeg vender hjem fra efterskole. Næste år står den på Struer Gymnasium, samfundsvidenskabelig eller international linje, I'm not sure.
Ligesom Luvox har jeg aldrig rigtigt spillet yaoi rpg før, og faktisk heller ikke været så hooked på det der med alt for mange bøsser i rpg-verdenen (honestly, der er mange), så det bli'r nyt for mig. Luvox og jeg kender også hinanden irl, og også Cliaz og jeg kender hinanden (:

Sidst, men ikke mindst: Michelle (der lavede det første indlæg), GUUUUUD du ligner Anna på de billeder *.* (og det er svært at beskrive hvor positivt det er).

[edit: Poster nok et billede eller to engang hvor jeg får taget mig sammen til at oploade nogen på photobucket]


Sidst rettet af candydnac Tirs Jan 26, 2010 4:16 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Flybike
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Flybike


Antal indlæg : 57
Join date : 17/01/10
Age : 29
Geografisk sted : .. Under your bed~

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyMan Jan 25, 2010 9:42 pm

Hej, og tak fordi jeg må deltage i dette AA-møde : D, jeg sidder og savler lidt på alle jeres billeder, og smiler af hvor dejlige i allesammen lyder ^-^

Bag skærmen - Page 2 X3e4k0
Mit navn er Aybike (yes, that is my name, means 'Moon princess' in old turkish~). Jeg bliver kaldt Flybike eller Ay, men reagere også på 'Dig', 'Du dér', 'Idiot', 'MUTTER' og mange andre mindre pæne udtryk ^^. Jeg boede i KBH ind til for 4 år siden, men der efter valgte min mor at forelske sig i en svensk ting og vi flyttede her til (selv om min mor og hendes svenske mand arbejdter i danmark ^^; *huse er billigere her over*).
Kom til verden den 20/02-1995, og er der for 14 år gammel - men fylder 15 om mindre end en måned nu : D. Jeg går i svensk skole, og skal i svensk gymnasie efter sommerferien and stuff.

Jeg er en udadvent person, som oftest har alt for mange tanker om alt for mange ting, og er ikke kræsen på nogle måder, hvilket vil sige jeg også er biseksuel ^^. Jeg har været singel hele mit liv *deprimerende fact*, but tell that to somebody who actually gives a shit xD~. Jeg Cosplayer, Læser manga, stener Anime og glor på mit damphamster 8D .. Jeg har rollespillet .. læææææææænge, og har prøvet alt fra heste rpg til yaoi rpg, alt mellem himmel og jord xD.

Jeg har coplayet; Sakura fra naruto shippuuden, Litauen fra APH(Hetalia), Bellis fra power puff pigerne og nogle andre små fail jeg ikke vl nævne xD. Jeg er igang med et Death the kid cosplay, har tankerne på et Sebastian cosplay .. og mit Tyrkiet cosplay kommer snart hjem til mig <3 .. (Og mig og mine venner har Sherlock Holmes cosplay i tankerne, .. I'll be Sherlock himself aru~ xD).

Aye, matter of fact jeg er kedelig, og i gider ikke læse mere .. i ved allerede jeg er pervers, og hvis ikke i tror på det kan i spørger gud eller noget - eller læse min novelle xD .. lol, Saluté~

Bag skærmen - Page 2 2mo6ovr
Bag skærmen - Page 2 2isffq1
Bag skærmen - Page 2 243mhb4
Bag skærmen - Page 2 16m1slj
Bag skærmen - Page 2 2628dqr

http://foxgirl001-of-doomxd.deviantart.com/art/Group-Pic-141745968 - *stort billed*, .. Yes, jeg er Sakura/lyserødhåred ting på det her billed : D

+ Ja jeg er næsten helt fladbrøstet .. don't ask xD
- spam med billeder .. fordi jeg kan og ikke havde andetat lave ;_; ..
Tilbage til toppen Go down
candydnac
Genert uke
Genert uke



Antal indlæg : 26
Join date : 24/01/10

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyTors Jan 28, 2010 12:40 pm

Picture timeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Bag skærmen - Page 2 Gennemfrt-skydmig
Æhæhæh. Billederne taget for omkring et kvarter siden, så de er meget nye. Mit webcam vil ikke rigtigt samarbejde med mig, men det er pretty much sådan jeg ser ud til hverdag (y).
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyOns Feb 03, 2010 9:20 pm

Harj folkens owô Hvor virker I alle sammen hyggelige og rare. X3
*påtvinge gruppekram*

Jeg hedder Nana og er 15 år, her til foråret ældre, men sikkert lige så uvidende. n___n Jeg går i 9. klasse på vej ud i en stor fremtid, som endnu ikke er planlagt, men bliver det! Når jeg lige tager mig sammen. Oh, og jeg bor tyve minutter fra København (og fem timer fra Århus x_x).

Jeg spiller klaver (mainly klassisk : D) og har et skønherligt, blankpoleret flygel, som jeg blærer mig meget med. Lytter til musik af alle arter, men det ender som regel i noget acoustic/indie/poprock/klassisk/soundtrack/jazz... Jeg er en rigtig sprog-geek og elsker grammatik og ord - forhåbentligt kan I leve med det. <_> Jeg lærer japansk på andet år og elsker engelsk, og så vil jeg gerne lære fransk, kinesisk og latin, håhå. Og så rollespiller jeg på hundredesyttende år og har også været sådan lidt overalt. Egentlig var det ikke planen at melde mig til her, men det så så hyggeligt ud, og vi kan vel godt spille andet end romancer all day. : D Tredje punkt er læsning, jeg læser alt for meget og for hurtigt. Jeg er vild med litteratur fra de sidste to århundreder og også bøger skrevet fornyligt, hrmf. 8D (Som det måske fremgår af mit brugernavn, er jeg ved at læse Peter Plys igen! XD)
I min fritid går jeg med en hund, laver mad for sjov, læser random artikler på Wikipedia og laver rebusser i Paint. Hey, og jeg har også nogle venner - just to mention XD Men det er der bedre tid til i weekenden.

Det eneste sted, folk might kende mig fra, er Akandra (link), hvor jeg spiller Ben, Khila og tyve andre. Jeg har redet i syv år, haft en hjemmeside i fire år og andre muntre ting.
Oh, og jeg kan godt lide at sove længe, og gulerødder fra Lammefjorden smager simpelthen så godt. Har I smagt de gulerødder? Nøjh. For en uge siden tænkte jeg ikke engang over, at gulerødder kunne smage forskelligt...

Hold da op, undskyld pladderet. Jeg ser frem til at spille her. owo
Tilbage til toppen Go down
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyTors Feb 04, 2010 8:30 pm

NANA! 8D Velkommen til!
(Jeg styrer blandt andet Tsubasa, Iah og Nathaniel på Aka hvis det skulle sige dig noget XD; Derfrra jeg kender dig XD)
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyFre Feb 05, 2010 11:26 am

Er Nathaniel ikke ham der er bims i hovedet? O:


Sidst rettet af Missar Fre Feb 05, 2010 11:40 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyFre Feb 05, 2010 11:38 am

Ja, nu må jeg hellere losse mig sammen til at sætte nogen billeder ind af mig O:
*gemme sig*
Jeg er verdens dårligste model, og jeg smiler sjældent, da jeg får nogen kæmpe kinder af det x]
Så i er advaret :b

Og råb endelig hvis i ser mig på gaden en dag 8D - men intet glomperi, TAK! x]

Bag skærmen - Page 2 Missar
Ignorer skoene, havde ikke lige ryddet op der x]
Bag skærmen - Page 2 Missar2
Lidt sort/hvid... Ser faktisk skide sur ud? Oo - Ignorer det xD
Bag skærmen - Page 2 Missar3
Også en glad, smilende Missar! 8D ... Eller, prøver at smile, uden at smile for meget x]

Så bliver det altså ikke til mere, dudes ^^
Tilbage til toppen Go down
Michi
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke



Antal indlæg : 128
Join date : 27/12/09
Age : 32

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyFre Feb 05, 2010 12:01 pm

Missar - Bims? Det er vel det pæne ord for det jah XD
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyFre Feb 05, 2010 12:03 pm

Hahaha xD
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyFre Feb 05, 2010 4:38 pm

Michi! *vinke* 8D
Missar - hvor ser du kær ud på det første n___n Du har en dejlig øjenfarve >w< *stjæle*
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyFre Feb 05, 2010 4:59 pm

Hahaha, jamen tak da 8D
Well, min øjenfarve er også ret speciel O:
- Så du må ikke stjæle den! x]
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptySøn Feb 07, 2010 12:32 am

Haha, sikke nogle dejlige mennesker der er kommet til (: Minder mig om at jeg burde opdatere billederne. Hm. Gamle billeder er der jo ikke meget ved.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Flybike
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Flybike


Antal indlæg : 57
Join date : 17/01/10
Age : 29
Geografisk sted : .. Under your bed~

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyMan Feb 08, 2010 6:50 am

*savle savle* .. kønne mennesker D:!!

Hvorfor kender jeg jer ikke IRL? Hmnhmnhmn?! .. Det er for dårligt da i alle sammen virker sødeh~ ;w; <3
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyMan Feb 08, 2010 10:56 am

Jeg er ikke sød 8D
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyMan Feb 08, 2010 5:24 pm

Flybike skrev:
*savle savle* .. kønne mennesker D:!!

Hvorfor kender jeg jer ikke IRL? Hmnhmnhmn?! .. Det er for dårligt da i alle sammen virker sødeh~ ;w; <3

Hahaha! Jeg har bare mødt tre IRL!
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyTirs Feb 09, 2010 6:38 pm

Har opdateret mit billede på første side hvis nogen var interesseret i at se hvordan jeg rent faktisk så ud i dag xD
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
candydnac
Genert uke
Genert uke



Antal indlæg : 26
Join date : 24/01/10

Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 EmptyOns Feb 10, 2010 10:54 am

☆Boygasm skrev:
Har opdateret mit billede på første side hvis nogen var interesseret i at se hvordan jeg rent faktisk så ud i dag xD

Du er stadig kær *.* (fangirlish)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bag skærmen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Bag skærmen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Dyrene bag skærmen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Off-Game :: Div. Snak-
Gå til: