Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Bag skærmen

Go down 
+11
Flybike
candydnac
Luvox
Helli
Marsu
CliazCatt
Missar
Michi
Icchan
momo
Mumrik
15 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Bag skærmen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 3 EmptyOns Feb 10, 2010 12:00 pm

By the way, Candy, I låååve your hair 8D
Tilbage til toppen Go down
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Bag skærmen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 3 EmptyTirs Mar 23, 2010 4:24 pm

Hmm ja, blev enig med mig selv om at det var ved at være på tide jeg også fik skrevet lidt om mig selv. Jeg hedder Helene og er lige fyldt 22 år. Jeg går på Morsø Gymnasium i 3g, med planer om at flytte til Aalborg bagefter, men nu får vi se. Jeg bor på kollegium lige for tiden, så har alt for lidt plads og må ikke have dyr. Så de bor derhjemme, ved de der forældre og søstre. En hund, fire heste, en rotte og så mange katte at jeg har opgivet at tælle dem.
Så dem der rent faktisk må bo hos mig, er mine to ABJD’s Skye og Fenris (og et hoved som ikke er nogen endnu xD;; ) elsk på dem <3
Jeg kan godt lide at tegne, shopping, fest, stene med vennerne, læse og være udenfor. Elsker sommer, for så skal der findes firekløvere og plaskes i vand i den grad! Jeg har været rimelig manga nørd, men det er efterhånden aftaget, mest fordi jeg ikke har tid xD men min Yaoi afhængighed hænger dog stadig ved. (og det er ingen hemmelighed for min omverden, har faktisk helt ondt af dem)
Hurtige random facts om mig: synger med på alt, selvom jeg ikke kan teksten. Elsker blomster. Hader nougat og kokos. Sover for lidt. løber tre gange om ugen. Er måske lidt for nærig hvad angår penge, men deler gerne ud af whatever jeg ellers har. Er lidt for larmende lidt for tit. Tager gerne en diskussion op, for underholdningen skyld. Er naturlig brunette og er straight (so far)

Og så lidt billeder af mig:

Bag skærmen - Page 3 Rsz_2dsc02652
Mig som jeg ser ud nu

Bag skærmen - Page 3 Rsz_n1034
En sommer hvor fars bil gik i stå, og jeg egentlig bare syntes det det hele var skønt alligevel (min søster tog billedet)

Bag skærmen - Page 3 Rsz_19767
Lidt for fuld lidt for ofte xD

Bag skærmen - Page 3 Rsz_n1065
Tror det er fra HAF, er ikke sikker, men boy, fik jeg lige tæsk af min veninde efter at have væltet hende xD
Tilbage til toppen Go down
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Bag skærmen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 3 EmptyTirs Jun 15, 2010 9:35 pm

burde jeg også fortælle noget om mig selv?... ja okay så xD

Mit navn er Tanja men blir kaldt puf af mine venner og kæresten x3
Jeg bor på fyn og har en kæreste i jylland som jeg har været sammen med i 1 ½ cirka Smile Jeg er 15 år og går i 9 klasse og går på billeshave efterskole. Eller er lige blevet færdig så nu venter 10 klasse på samme skole :p! Jeg elsker bordrollespil og live rollespil og forum rollespil. Ja det meste med rollespil xD hehe... Har en hund, den hedder plet, og den er alt for lille og hypperaktiv for en hund på 10 år der får medicin der har en sløvende bivirkning O_o. Jeg elsker manga og anime, går ikke så meget op i cosplay og meetups men der er ikke noget bedre end at læse og se det <3 (jo kæresten) Jeg håber på at blive fotograf :3 og vis i vil vide mere så skriv og spørg.... that was all.... gider ikke til at ligge billeder ind xD er doven af natur...
Tilbage til toppen Go down
Tulus
Fremtrædende seke
Fremtrædende seke
Tulus


Antal indlæg : 61
Join date : 23/01/10
Geografisk sted : Muffinland

Bag skærmen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 3 EmptyTirs Jun 15, 2010 11:06 pm

O_o Åh well.. Så må jeg vel skrive som første fyr herinde..

Mit navn er Tobias men bliver for det meste kaldte Lafontaine. Woot. Efternavn. Jeg fortrækker at blive kaldt Tulus [Tou-louz]. Jeg er så 15 år og fra September måååned. Kedelig måned.. Ville hellere være fra Juni eller Juli )x Jeg går i niende på Thomasskolen. (Kristen friskole, woohoo.) Næste år går jeg nok i tiende. Hvis jeg altså ikke pjækker året væk xP Det har jeg sgu gjort de sidste fem. Det går nok med endnu et pjæk år.

Jeg har to katte (Lucifer og Liam) og en hund (Speedy Grethe Ruth =3). Jeg har desuden tre søstre. Alle tre halvsøstre. Ser kun en til dagligt. Heldigvis! Jeg er et meget asocialt menneske. Mennesker lugter. Ad. O.o Jeg er god til computere og video spil. Go xbox. Luv på xbox. I want to marry it. Det var lidt om mig :3 Nå ja, jeg bruger 50 i sko og er 196 høj. Billeder kommer nedenunder. Først sidste skoledag og så uden briller hertil aften.

Bag skærmen - Page 3 SidsteSkoledag-1
Bag skærmen - Page 3 Wah2-1

Goddamn I look weird on pictures o.O'' Jeg ser altså anderledes ud i virkeligheden. Bare ikke fotogen!
Tilbage til toppen Go down
Heffalump
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Heffalump


Antal indlæg : 379
Join date : 03/02/10
Age : 30
Geografisk sted : Storkøbenhavn n__n

Bag skærmen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 3 EmptyOns Jun 16, 2010 8:09 am

puf skrev:
er doven af natur...

*likes*
Kendetegner stortset alle rollespillere, jeg har mødt! 8D Nogle burde lave statistikker.

Wuhu for alle folk i niende n___n *bifald*
og alle jer andre, der har en luvely, luvely læseferie, der langsomt glider ud i en køre af mælkechokolade og rollespil.
Tilbage til toppen Go down
Missar
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Missar


Antal indlæg : 374
Join date : 07/01/10
Age : 31
Geografisk sted : In your heart, babe :3

Bag skærmen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 3 EmptyOns Jun 16, 2010 8:11 am

Jeg går ikke i niende!... Men du kan stadig lide mig, ikke? 8D
Og jeg er ikke doven!... Bare mindre aktiv :3
Tilbage til toppen Go down
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Bag skærmen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 3 EmptyOns Jun 16, 2010 8:47 am

Tulus - Det sidste billed ligner ikke dig i forhold til de andre billeder jeg har set OwO
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Bag skærmen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 3 EmptyFre Jul 16, 2010 9:36 pm

Hm. Må hellere opdatere. Har forandret mig meget.

Nå. Men jeg er en pige på 16 år. Lol. Mit navn er Juliet. Jeg kan til tider være lidt af en bitch og det undskylder jeg på forhånd. What a Face

Jeg er bisexuel. Ha, ja det er jeg. affraid

For det første vil jeg have andre acceptere mig som den jeg er istedet at dømme først. Jeg har Anthropofobi. (angst for mennesker eller offentlighed - sociale situationer) En gammel veninde, som åbenbart ikke ville være min ven mere fordi jeg ikke var 'god nok' til at udføre hendes arbejde for hende, startede rygter og kan til tider være meget truende nu. Jeg søger altid tryghed ved min computer eller nære venner. Faktisk er der ikke det store at sige om mig mere. Jeg er meget indelukket. Men alligevel elsker jeg at være online, rolle og lære nye folk at kende, som jeg ikke kan se.

klik her for at se min art, på deviantart.

likies
regnbuer, søde sager, folk det skiller sig ud, musik, internet, mobil, gemmesteder, rengvejr, dyr, hårfarve, mennesker man kan stole på, blogs, tegninger, piercinger, tattoveringer, film, efterår

dislikies
ederkopper, tordenvejr, wannabes n' fakers, liars, vandpistoler, folk der genere andre, vinter, dyremishandling


Bag skærmen - Page 3 41067_1570551349515_1407421313_1503871_6418604_n
Meget yndigt. Jeg ved det.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Sponsoreret inhold





Bag skærmen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bag skærmen   Bag skærmen - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Bag skærmen
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Dyrene bag skærmen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Off-Game :: Div. Snak-
Gå til: