Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Værelse 30 - Hisoka of Hearts

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Værelse 30 - Hisoka of Hearts Empty
IndlægEmne: Værelse 30 - Hisoka of Hearts   Værelse 30 - Hisoka of Hearts EmptyTors Jan 21, 2010 5:08 am

- Værelse 30 -
Hisoka of Hearts
[ Tom plads ]
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Værelse 30 - Hisoka of Hearts Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 30 - Hisoka of Hearts   Værelse 30 - Hisoka of Hearts EmptyTors Jan 21, 2010 8:30 am

Hisoka fik slæbt sine ting ind af døren, og lagde dem alle sammen i sengen. På den lille plads der var tilbage satte han sig tungt ned og pustede ud. Efter at have slæbt alle sine ting hele vejen til værelset var han godt træt i armene.
Han åbnede sin jakke og kiggede på den lille røde killing der lå op af hans bryst i den hjemmelavede slynge som den var så vandt til at sove i. Nu sov den ikke men kiggede op på Hisoka med sine grøn-gule øjne.
"Se Peter, nu er vi flyttet ind" sagde Hisoka stille, "ser det ikke godt ud? Det er første gang jeg har fået mit eget værelse." Han smilede ned til katten som han havde løftet ud af slyngen og lagt ned i hans skød. Han sad i skrædderstilling og aede katten, mens han stille snakkede til den. "Det var sødt af Gray at betale for at vi kunne flytte til den her skole" et trist smil kunne anes i Hisokas ansigt "ikke nok med at han sørgede for at det var en skole hvor jeg kunne få dig med, han ved jo hvor meget jeg holder af dig og hvor meget det har ærgret mig at du ikke måtte bo på børnehjemmet"
Hisoka fortsatte med at sidde sådan og stirre ud i luften mens han lod sine fingre glide gennem kattens tynde, glatte pels. "Jeg håber vi får det rart her Peter"
Efter ca. en halv time hoppede Peter ned fra sengen for at udforske det nye sted, og Hisoka begyndte langsomt at pakke ud og arrangerer hans ting...
Tilbage til toppen Go down
 
Værelse 30 - Hisoka of Hearts
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Værelse 222
» Værelse 104 - Asher & Sinett (♥)
» Værelse 104 - Chris Toshiba
» Værelse 48 - Dominic & Charlie
» Værelse 150 - Cain T. Lionheart (♥)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Vest fløjen-
Gå til: