Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 7:03 pm

Benjamin Owens

Benjamin ænsede ikke rigtig noget da han kom ind, han glædede sig bare til at få ild i sin smøg. Han nikkede og tændte smøgen hvor efter han tog et dybt sug, holdt vejret et par sekunder, før han pustede røgen ud igen ”sweet mother of baby jesus..” sukkede han med lukkede øjne og et meget tilfreds udtryk i ansigtet. Han tog et par ekstra sug før han igen så på Shade. ”jeg har ikke ryge tilladelse, så det er ikke så godt hvis mit værelse lugter af røg” sagde han med begge øjenbryn løftede, men ikke undskyldende. ”men den smøg var lige hvad jeg havde brug for!”
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 7:21 pm

((ARgh >:[ Min besked slettede sig. Skal lige skrive den forny))
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 7:23 pm

- Shade Chaput -

Shade smilede lidt drillende til ham "Uha, slemme dreng" sagde han roligt og tog et sug af sin smøg. Dejlig beroligende. "Så glæd dig til at du bliver 18, så kan de ikke længere bestemme over dig" sagde han roligt og lænede sig tilbage i sengen, og klappede roligt ved siden af sig "Sæt dig endelig, jeg bliver helt træt af at se dig stå op" hans stemme var roligt, og han tog endnu et hiv af sin smøg, pustede ringe ud.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 7:41 pm

Benjamin Owens

Han lod sig dumpe ned ved siden af Shade ”tjo, har kan jeg måske.. men jeg har fire søstre derhjemme som er klar til at slå mig ihjel hvis de finder ud af det” han lo lidt nervøst ved tanken om dem. ”Det var dem som fik mig til at holde op” han fulgte røgringene, lidt misundeligt, med øjnene. Han ville ikke forsøge at gøre det samme, for han vidste at han ikke kunne finde ud af det. han så igen på Shade, han så godt ud med en smøg, det klædte ham, som om han havde røget altid.

((dumme selv-slettende besked D:))
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 7:48 pm

- Shade Chaput -

Han smilede let til ham "Årh. Træls. De gamle derhjemme ved godt at jeg ryger, men bryder sig bestemt ikke om det" På Shades natbord stod der en vandpibe, da en lære havde set den havde Shade sagt at han bare havde den til pynt. Og der var heller ikke ligefrem nogen regel i mod vandpibe, så længe der ikke var tjald i. Og så længe man var fyldt atten. Han strækkede sig let og fandt et askebærer frem.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 8:03 pm

Benjamin Owens

”Åh ja, de der forældre” han sukkede, han var meget langt væk hjemmefra lige nu, ikke at han savnede dem synderligt meget, men alligevel. Han så på Shades vandpibe, den var flot. ”ryger du på den?” spurgte han og nikkede mod den og knipsede asken af sig cigaret, ned i det askebærer Shade havde fundet frem. Han skubbede sig lidt længere tilbage på sengen, så han kunne læne sig mod væggen. Han løsnede det, i forvejen løse, skoleslips han havde på og tog det helt af. Det der med skoleuniformer havde han aldrig skulle gå med før, så det var ret svært at vende sig til. Han ville hellere gå i sit eget tøj.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 8:21 pm

- Shade Chaput -

Han smilede let "Oui. Jeg ryger på den ret tit. Jeg elsker vandpibe, jeg putter dog ikke tjald i den, det ville være dumt eftersom man nemt kan lugte det, og Asher ville slå mig ihjel hvis jeg gjorde det" sagde han og grinte blidt. Asher som virkelig hadede alt der havde med stoffer og tobak at gøre. Ikke at han blandede sig i at Shade røg.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 8:32 pm

Benjamin Owens

”Hyggeligt” sagde han og tog et sug af hans cigaret, som efterhånden kun var et skod. Han kunne ikke lade være med at løfte øjenbrynet da han hørte Ashers navn, det var anden gang han hørte om ham på to dage ”Er i da venner eller sådan noget?” spurgte han og skoddede sin cigaret. Stoffer var heller ikke rigtig hans kop te, de eneste rusmidler han holdte sig til var nikotin og alkohol, men dem kunne han til gengæld også godt lide.
Det var rart at være i selskab med en som Shade, han virkede ubekymret, afslappet og ikke genert. Men måske skulle han teste ham, finde nogle grænser et sted, bare for at være sikker.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 8:42 pm

- Shade Chaput -

Han smilede let "Yeah. Man kan vel kalde os bedste venner eller sådan noget" sagde han, og tog et sidste sug af sin smøg før han skoddede den og tog en ny frem, "Vil du have en mere?" spurgte han roligt og rækkede ham pakken. Shade havde aldrig mødt nogen der havde prøvet hans grænser, så det ville være en udfordring hvis Benjamin gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 8:53 pm

Benjamin Owens

”Jo tak” sagde han og trak en ny cigaret ud af pakken. Han så lidt efter tænksomt på Shade, hvad vidste ikke rigtig hvordan han skulle gribe det an, alt hvad han havde var rygter, og det senere stykke tid han havde tilbragt sammen med ham. Han ville gerne kender han grænser, men uden nødvendigvis at gøre han alt for gal i skralden. ”okay.. jeg håber ikke din bedst ven har noget imod homoer for jeg tror sku ham Kouseki er brændt varm på ham.” sagde han i en lidt hård tone, for at se hvordan den anden reagerede på det. Han nævnte ikke noget om at han selv var både til, mest drenge, men også piger.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 8:59 pm

- Shade Chaput -

Shade grinte let og tændte sin smøg "Til din information er de kærester. Og Asher er ikke til piger han ser selv til drenge" sagde han og tog et dybt sug. Han var helt rolig, havde ikke ændret sit ansigts-udtryk "De har været kærester i nogle dage" tilføjede han så og fandt en fryseboks frem fra under sengen, han åbnede den og fiskede nogle kød-klumper op. Han satte dem på en tallerken der stod på hans natbord så de kunne tø op.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 9:12 pm

Benjamin Owens

”Ah~ ”Benjamin så på ham, tog så et sug fra sin smøg ”Jeg må have sovet i timen” sagde han, og smilede, fordi han kom i tanke om at han rent faktisk var faldet i søvn i en time den dag. Men okay, Shade var åbenbart tolerant over for sådan noget. ”så er der da nogen som får noget” mumlede han for sig selv.
Han kom til at lige et spørgsmålstegn da han så Shade tage kop op. ”eh… jeg ved godt du sagde du ikke spiste frøer tidligere.. men, er du vampyr eller sådan noget nu?”
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 9:21 pm

- Shade Chaput -

Han kunne ikke lade være med at grine over hans ansigt "Hold kæft man det der ansigt du lavede lige før er virkelig uvurderligt." Sagde han og skulle lige havde været før han fortsatte "Uh ja, jeg elsker bare råt kød. Mmhh. Hvad tror du selv? Det er til mine pirat-fisk" sagde han og pegede over på akvariet.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 9:33 pm

Benjamin Owens

Benjamin fulgte hans pegende finger over på et akvarium med fisk i. ”Orh hvad!” udbrød han og nærmest sprang op af sengen for at komme til at se nærmere på dem. ”Fuck hvor fedt!” som altid når han blev ivrig, åbnede han sine øjne mere, og lignede slet ikke den tilbagelænede person han normalt var, men mere en lille ivrig skoledreng. ”Jeg har kun en stor fed kat, må jeg ikke prøve at fodre dem!?”
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 9:41 pm

- Shade Chaput -

Han grinte let over hans ivrighed "Jo da. Bare tag kødet. Men jeg garantere ikke for at de ikke snupper dine fingre hvis du stikker dem for langt ned" sagde han og gjorde sin smøg færdig. Han så over på kødet, det var ikke helt frosset i forvejen, så de burde godt kunne spise det. Han var glad for at nogen kunne lide hans fisk. Han syntes også selv de var ret seje, og sagde dog ikke noget til det med katten, tænkte at den anden nok mere tænkte på fisk lige nu.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 9:57 pm

Benjamin Owens

”Cool!” han rejste sig for hurtigt at komme tilbage til akvariet med noget kød i sin hånd. Han lod dem dumpe ned i vandet en efter en, mens han nød at se de glubske fisk fortære kødet. En fisk var ved tæt på at få fat i hans fingre, men i stedet for at bliver forskrækket, grinede han dumt og begyndte at lege fang fingeren med dem. Da en anden fisk var ved at bide ham tænkte han at det nok var en bedre ide at lade være. Da han ikke havde mere kød, og var kommet sig over sin egen iver over fiskene, kom han i tanke om at Shade egentlig også var i rummet. ”He he.. jeg synes de er seje” sagde han bare. Han havde fået en smule blod på pege og tommelfinger af det rå kød, og uden at tænker over det, stak han dem i munden for at slikke det af.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 10:03 pm

- Shade Chaput -

Igennem hele seancen forholdte Shade sig roligt. Han så roligt til hvordan han legede og pirrede fiskene. Men fik pludselig store øjne da han slikkede sine fingre. Han sagde dog ikke noget, sank bare en klump og så hurtigt væk, ud af vinduet. God. Hvad skulle det til for? "Det er de også" tilføjede han, stadig med blikket ude af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 10:09 pm

Benjamin Owens

Benjamin blev en smule forundret over at Shade ikke længere så på ham, han havde set hans overraskede udtryk inden han så væk, og spekulerede over hvad grunden var. Han mærkede pludselig smagen af blod i munden, og så gik det op for ham hvor han havde sine fingre. Han så på Shade igen, og blottede så sine tænder i en ulvegrimasse.han gik lidt tættere på ham ”Shade? Kig lige”
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 10:14 pm

- Shade Chaput -

Han så på ham, men da han så hans grin, hvordan blodet sad imellem hans tænder så han hurtigt ud af vinduet igen "Gå væk" sagde han, men lavt, ikke rigtig overbevisende, hvorfor gjorde han dog det!? Hvorfor lige nu!? Han virkede pludselig usikker, hvilket var meget usædvanligt for Shade. Pis og lort.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 10:23 pm

Benjamin Owens

”Hvad siger du” spurgte han drillende ”jeg kan ikke høre dig” han gik lidt nærmere og lagde hovedet lidt på skrå. Shade havde et mere ubekvem ansigtsudtryk nu. ”undskyld har jeg noget mellem tænderne?” spurgte han og kunne ikke lade være med at le, fordi han morede sig men også tilfreds med sig selv, han havde fundet en grænse ved Shade.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 10:27 pm

- Shade Chaput -

Han så på ham med et alvorligt blik "Du er selv ude om det her mon cheri!" Han tog hårdt fat i hans krave og lænede sig frem og kyssede ham direkte på læberne. Han måtte indrømme at han altid havde vidst at han tændte på blod, og da den anden ligefrem slikkede sine fingre af var det nok. Han havde ramt et meget ømt punkt.

((Hahaha, tænk engang at du faktisk er den første der fandt ud af det xD Tænk engang at der overhovedet er nogen der fandt ud af det xDD))
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 10:37 pm

Benjamin Owens

Benjamin kunne ikke have fået et større chok! Jo tak, han havde fundet en grænse, men åbenbart en helt anden, end den han troede! Han spærrede øjnene op og var så overasket, at han ikke kunne finde ud af hvad han skulle gøre. Det varede nogle sekunder før han genvandt fatningen, og det lykkedes ham at skubbe Shade et par centimeter væk. ”Jeg ved godt jeg er lækker og sådan, men.. what the hell?!?” en lille bloddråbe viste sig på hans underlæbe, fordi han var kommet til at knalde en fortand ned i læben da Shade kyssede ham.

((OMFG, det kom sku bag på mig! men sejt xD det var ved et rent tilfælde, haha xD ))
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 10:44 pm

- Shade Chaput -

Han smilede let over hans kommentar, men fik hurtigt øje på bloddråben. Blod. Han tog fat om hans hovede og slikkede på hans underlæbe, han var selv udenom det, han kunne bare havde ladet være med at gå hen til ham når han tydeligvis viste at han ikke ville have det. Han så ham i øjnene, var stadigvæk lidt betagede af dem.

((Haha xD))
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 10:57 pm

Benjamin Owens

Benjamin kunne ikke anden end at stirre tilbage, stadig rundt på gulvet. Han vidste ikke havde han skulle gøre af sig selv, både fordi Shade holde ham i et jerngreb, med en styrke han bestemt ikke så ud til at have, og for det andet fordi han nok var en smule nysgerrig. Det sendte små elektriske stød igennem hans krop, da han slikkede hans underlæbe. Han var i vildrede, igen fordi han selv for det mest var seme og gjorde alting først, men Shades aggressive tilgang til det hele havde, havde på en måde tændt ham. mulighederne fløj gennem hans hoved, skulle han kysse tilbage og overtage stillingen, for at undgå at blive uke, eller underkaste sig.. eller skulle han stikke af??


Sidst rettet af Dawn Søn Jun 13, 2010 11:22 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 EmptyMan Jan 11, 2010 11:06 pm

- Shade Chaput -

Han så let op mod ham, han kunne se at der foregik en masse i hans hovede, men han fortsatte alligevel, lod let sine fingre glide igennem hans hår. Og kyssede ham nu igen, denne gang med tungen, hvilket han var virkelig god til, han havde trods alt prøvet det en del gange før. Han blev tændt af den måde drengen smagte af blod.


Sidst rettet af ☆Boygasm Tirs Jan 12, 2010 10:10 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Sponsoreret inhold





Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Shade Chaput
» Où est mon cerveau? Shade's blog.
» Værelse 222
» Værelse 68 - Kouseki & Lucas
» Værelse 266 - Itsuki og Kieto

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Øst fløjen-
Gå til: