Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Oppe på taget

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 6:36 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki skæver kort til Lucas og lidt frem. Måske burde han undskylde til Lucas over aldrig at være på værelset, men han har haft tilbragt så meget tid med Asher at han sov hos ham oftere end på sit eget værelse. "Det er ikke fordi jeg ikke har lyst til at lære dig at kende.." tøver han stille usikkert. Han gemmer sig lidt bag halstørklædet og ser genert ned. "Jeg har bare, haft.. En del at lave.." Han ved det nok lyder forkert, men han er begyndt at ryge bagud i skolen, så han er nød til at knokle det meste om aftenen når han ikke er sammen med Asher.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 6:42 pm

- Lucas Valir

Lucas skæver til Kouseki, da han undskylder. Kouseki må også selv have haft det lidt dårligt med det, for ellers ville han jo ikke bare sådan komme med så spontan en undskyldning, vel? Lucas sukker og betragter hans ånde, der er helt hvid i den kølige luft. "Det er okay," mumler han. Selv har han ikke så meget at lave. Det er et par dage siden hans sidst så Shade, og endnu længere tid siden hans sidst så Sinett. Det er vel snart en uge siden. Eller to. Sådan føles det i hvert fald for ham, men den anden har vel også sine egne ting at se til, så han kan jo ikke være sammen med Lucas hele tiden.
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 6:52 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki ser lidt ned. Han ved ikke helt hvad han skal sige. Måske kunne Lucas ikke lide hans selskab? Eller var der noget der generede ham? Han spørg dog ikke, hvis nu drengen ville gå sin vej og blive sur på ham. Måske skulle han finde på noget at sige? Eller? Han puster ud, og ser på sin ånde, mens han holder vejret lidt. "Det er koldt, herude." Hans stemme er lidt lavere end før og stadig tøvende, men han ved slet ikke hvad han skal sige, desuden plejer han ikke at sige noget til andre, den eneste han har åbnet sig for gennem hele sit liv, var Asher.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 6:58 pm

- Lucas Valir

Lucas nikker svagt. "Ja," svarer han. Kort. Hvad skal han ellers sige? Han er ikke så vant til at have længere samtaler med andre, og når Kouseki sådan står dér og taler lavt og virker en smule anspændt, så bliver han selv en anelse utryg i den andens selskab. Ikke fordi han har noget imod Kouseki, slet ikke, han ved bare ikke rigtigt hvad han skal sige til ham. Han bider sig i kinden og vender blikket bort, efter at have sendt Kouseki et skævt smil, en smule undskyldende fordi han er usikker på, om hans svar er godt nok for den anden.
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 7:13 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki aner kort den anden smile, og ser så lidt frem igen. "Er der noget der går dig, på? Du virker trist.." Efter han har sagt det fortryder han hurtigt. Han ser ned og bider sig i læben bag halstørklædet. Han kender ham jo ikke, han kan da ikke bare spørge om der er noget galt, og at han virker trist? Han blir lidt flov over det, "Undskyld, det øh.." Han roder sig i håret, han blev mere usikker.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 7:17 pm

- Lucas Valir

Lucas drejer hovedet mod Kouseki og bider tænderne sammen. Skal han fortælle ham det? Han betragter den lyshårede dreng, mens han tænker sig om. Det er nok bedst at lade være. Kouseki gider da ikke at høre om alle hans problemer... vel? Han sukker, hvorefter han sender Kouseki et lille, langt fra overbevisende smil. "Nej... der er ikke noget der går mig på," siger han
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 7:34 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki ser lifdt på Lucas. "Oh, okay." Han ser lidt ned igen, hvad skulle jan nu finde på at sige? Han ryster lidt på hovedet af sig selv. "Må jeg spørge om, hvorfor du står herude, alene?" Han prøver at smile lidt, men det ser ikke rigtig ud som et smil, fordi han er så usikker. Måske habde han dummet sig ved det andet spørgsmål, nu hvor Lucas vist havde det fint.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 7:38 pm

- Lucas Valir

Lucas blinker et par gange med øjnene, mens han betragter Kouseki. Så kigger han væk igen. "Fordi her er en god udsigt," siger han, og det er rigtigt nok det med udsigten, men det er nu ikke derfor, han er her. Han hader nemlig højder, og bliver halvsvimmel bare af at kigge ned på græsplænerne. "Hvad med dig? Hvorfor er du ikke sammen med ham der..." Han tøver lidt mens han tænker sig om. Hvad er det nu, han hedder? Nåja. "...Asher," tilføjer han hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 7:41 pm

,- Kouseki Hira

"Jeg har ikke set ham idag, så jeg ville ikke hænge mig op af ham hvis han ville have tid med andre." Han vender blikket ned, nu tænkte han mere på Asher. "Men måske ser jeg ham senere i aften.." Smiler han prøvende, mest for at opmuntre sig selv. Han ville gerne tilbringe hvert minut med Asher, men han vidste jo også udmærket at Asher havde andre venner.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 7:45 pm

- Lucas Valir

Lucas smiler et sørgmodigt smil og nikker som svar. Han forstår godt, hvordan Kouseki har det, men alligevel kan han ikke lade være med at mumle for sig selv, "du er heldig." Han vender blikket op mod den sorte himmel. Der er stadig ikke en stjerne at få øje på. Han kigger tilbage på Kouseki og skutter sig lidt. Nu er det vist hans tur til at sige noget. "Um... hvor gammel er du egentligt?" spørger han.
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 7:50 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki skal lige til at spørge om hvorfor han er heldig, men stopper sig selv da Lucas spørg om hans alder. "Uhm, 15.." Der går lidt tid inden han ser på Lucas. "Og, du er..?" Han læner sig så lidt frem og ser ned på græsplænen. Det føles som om man falder, selvom man ikke gør, så han skynder sig at træde et skridt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 7:55 pm

- Lucas Valir

Lucas bemærker godt, at det ser ud som om, at Kouseki skal til at sige noget, men åbenbart vælger han at holde sin mund. Lucas smiler lettet. Han nikker, da han får den andens alder at vide. 15. Ligesom ham selv. "Jeg er også 15," svarer han. Han piller lidt ved sit halstørklæde, og uden at se op på den anden, spørger han, "hvornår har du så fødselsdag?" Ikke at det gør nogen forskel, om Kouseki er et par måneder ældre eller yngre end ham, men det kunne da være sjovt at vide alligevel. Måske. Eller måske ikke. Han klør sig i nakken. Nej, det kan vel være forstændig lige meget.
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 8:02 pm

,- Kouseki Hira

"Den 1 december.." siger han lavt og trist. Hver 1. december alene. Hans mor og søster havde mere travt med det endelig var december, de gad ikke engang sige tillykke. Han skjuler sig lidt bag halstørklædet. "Hvad med dig?" Han roder sig i håret, egentlig kan han ikke se noget specielt i fødselsdage, men det er jo fordi der aldrig er blevet holdt noget for ham. Ikke engang ønsket tillykke eller noget. Han kan heller ikke lide december måned. Han var sikker på, at hvis han bare var født i november eller noget, havde han måske fået et tillykke.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Icchan
Dominerende seme
Dominerende seme
Icchan


Antal indlæg : 285
Join date : 30/12/09
Age : 29
Geografisk sted : I mine sko

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 8:08 pm

- Lucas Valir

Lucas kløer sig i nakken med sine stivfrosne fingre. Hvis ikke han snart får varmet dem, ender de sikkert med at falde af. Han skubber sig væk fra hegnet, hvorefter han hurtigt gemmer sine hænder af vejen i lommerne. "Men så tillykke," siger han til Kouseki og smiler skævt, selvom det er over en måned siden, det var den 1. december. Men Kouseki virker så trist over hans fødselsdato, og det kan måske skyldes, at ingen har ønsket ham tillyke? Lucas skutter sig lidt. "Jeg går ind nu, men vi ses vel en gang senere i aften," siger han med et trist lille smil, for han er sikker på, at de ikke mødes igen. Kouseki render nok hen til Asher igen i aften. Han vender sig om og går hen til trappen, som han forsvinder ned af.
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 8:21 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki ser lidt på Lucas, da han siger tillyke. Måske lidt overrasket over det, selvom det var en måned siden, han vender sig lidt efter Lucas for at sige tak, men Lucas er allerede på vej væk igen. Han bliver dog tavs stående og ved ikke helt hvad han skal stille op af sig selv. Han fik næsten lyst til at græde som da han var lille.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 9:47 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki lader sig falde lidt ned i sneen og sætter sig op af hegnen. Han kunne virkelig godt græde ligenu, af ingen grund. Han tager benene lidt op til sig og lukker øjnene som løber lidt i vand. Egentlig ville han ikke græde, specielt ikke på en skole hvis der nu kom andre. Han skjuler sit ansigt så godt han kan og kan langsomt mærke de varme tåre ned af kinderne.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 10:06 pm

Benjamin Owens

Han kommer nærmest væltende ud op taget, snublet over det sidste trin. Han genvinder dog hurtigt balancen og rettet på sit grønne halstørklæde. selvom lufte er kold, tager han en dyb indånding. Det er rart med lidt frisk luft. Han sparker lidt til jorden for at mærke om der er glat, før han går hen mod hegnet. Der går et øjeblik før han opdager drengen som sidder i sneen. ”øhm..” rømmer han, for at finde ud af om han sover eller ej, selvom det ville været et mærkeligt sted at sove ”fryser du ikke?”
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 10:15 pm

,- Kouseki Hira

Han ser lidt op da han høre en stemme, og ryster lidt på hovedet inden han tørre sine tåre i ærmet, og skjuler sit ansigt igen. Det skulle jo selvfølgelig være ligenu der var en der kom, mens han sad og var ked af det. Han har dog ikke det den anden person før, efter hvad han så, måske var det en ny? Men det vidste han jo ikke så meget om, selv havde han kun været der et par dage.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 10:32 pm

Benjamin Owens

Han ser godt at den anden tørrer øjnene i ærmet, han fornemmer at han måske er kommet på et dårligt tidspunkt, men som han altid havde gjort ignorerer ham det og sætte sig ned ved siden af ham. ”du har vel ikke en smøg?” spørger han og gyser da han mærker sneen. Damn den er kold, hvordan den anden kan holde varmen, aner han ikke. Han ser ikke på ham, men spørger bare ud i luften med sammenknebne øjne. For folk som ikke kender ham, kan dette blik virke arrogant, men sandheden er at han bare havde sovet for lidt, igen.
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 10:36 pm

,- Kouseki Hira

Kouseki ryster på hovedet og ser lidt på ham den anden der har sat sig ved ham, men skjuler blikket igen. "Jeg ryger ikke." siger han lavt, og trist. Gad vide om drengen havde noget imod ham, eller var det bare ham der følte sådan? Han siger intet, og holder sig tavst skjult. Var det mon derfor den ældre dreng var kommet op på taget? For at ryge? Han strammer grebet om sig selv. Han kunne snart ikke mærke sine fingre og fødder mere pga han har siddet der længe.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 10:52 pm

Benjamin Owens

”møg” siger han og stikker hænderne i sine lommer ”..gør jeg sådan set heller ikke, ikke mere.. men du ved hvordan det er med søstre” han forvrænger sin stemme, inden han fortsætter i en dårlig efterligning af en pigestemme ”du ødelægger dine lunger!”
Først nu vender han ansigtet mod den anden og smiler et skævt smil. Han lægger hovedet lidt på skrå. ”og hvem har jeg så æren af at møde?”
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 10:58 pm

,- Kouseki Hira

Han lytter lidt til drengen, inden han stille ser op og kort tørre sine øjne igen. "Kouseki Hira, fra I semester." Han ved ikke helt hvor han skal placere denne fyr, men han må åbenbart også have søstre siden han siger sådan, han havde jo selv en søster, som han ikke har set i et halvt år. Han lader blikket synke lidt ned i sneen.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 11:12 pm

Benjamin Owens

Han nikker et øjeblik før han selv åbner munden ”Jeg er Benjamin Owens, fra II semester, jeg havde min første dag i går” han er begyndt at fryse lige rigeligt og lægger ikke skjul på det. Han overvejer hvad han nu skal sige, for Kouseki virkede ret indelukket. Han vil egentlig gerne lærer ham bedre at kende, eftersom han kun havde hilst på en anden elev, men det er for koldt til at blive her. ”Vil du ikke med hen til en opholdstue eller noget? vil gerne sludre noget mere med dig men min røv fryser snart af, hvis jeg skal blive her ret meget længere” han rejser sig op og børster sneen af sig.
Tilbage til toppen Go down
momo
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
momo


Antal indlæg : 625
Join date : 27/12/09
Age : 30
Geografisk sted : halloween town

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 11:24 pm

,- Kouseki Hira

"Velkommen til." Han ser lidt usikkert på ham og rejser sig stille og børster noget sne væk. "Jo, det.." Han nikker lidt som svar på at han vil med ham ind i varmen. Han vender dog blikket lidt ned igen. Han følte dog ikke rigtig for at græde mere heldigvis. Han ser lidt på den ældre igen. II semester, ligesom Asher. Han tænker lidt på hvem det nu var Asher delte sit værelse med. Han rynker brynene, det var vidst Sinett.
Tilbage til toppen Go down
http://www.scenepaws.deviantart.com
Dawn
Sadistisk hersker
Sadistisk hersker
Dawn


Antal indlæg : 409
Join date : 07/01/10
Age : 36

Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 EmptyLør Jan 09, 2010 11:31 pm

Benjamin Owens

"godt så" siger han afsluttende. "hmm.. nej, jeg synes hellere vi skal gå ned på mit værelse.. nr 120 tror jeg nok" Han trak på skulderen og vender sig for at gå samme vej tilbage som han var kommet. hans ører er blevet lyserøde af kulden, næsten samme underlige farve som hans hår. "kommer du?" spørgen han og forsvinder ned af trappen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Oppe på taget - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Oppe på taget
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» På taget O:

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Skolens tag-
Gå til: