Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Oppe på taget

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Oppe på taget - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 4 EmptyTirs Okt 05, 2010 8:19 pm

"Ikke nogen," sagde Chris, der ikke lagde mærke til nysgerrigheden i Vicente's stemme. "Hvorfor?" Hvis Vicente forslog at de skulle hænge ud sammen, så ville Chris sige ja, for han ville gerne tilbringe mere tid med ham. Chris havde nemlig fanget noget interesse i den ældre fyr, selvom han normalt ikke brød sig om rygere.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Oppe på taget - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 4 EmptyOns Okt 06, 2010 7:23 am

- Vicente E. Floyd -

Vicente smilede roligt "Jeg tænkte bare at jeg heller ikke skal noget" sagde han og kiggede roligt over på drengen. Han ville gerne lære ham bedre at kende. Finde alle hans svage punkter. Og de stærke selvfølgelig. Han kiggede hen mod indgangen til taget. Han havde lyst til at finde nogle cigaretter, men på den anden side havde han ikke lyst til at forlade taget lige nu. Især ikke nu hvor Chris var der.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Oppe på taget - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 4 EmptyOns Okt 06, 2010 8:24 am

Chris kunne ikke lade vær med at grine lidt af Vicente. Ikke fordi at han fandt det morsomt, men fordi at Vicente var simpelthen så rolig hele tiden. Chris lod også sit blik glide hen på indgangen til taget, for at se om der var noget interessant, siden Vicente jo kiggede derhen. Der gik dog ikke lang tid, før at Chris vendte sit hoved mod Vicente igen. "Hvorfor kigger du mod udgangen?"
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Oppe på taget - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 4 EmptyOns Okt 06, 2010 2:45 pm

- Vicente E. Floyd -

"Jeg overvejede bare om jeg orkede at rejse mig. Men kom frem til en konklusion der var ret negativ" han lænede sig op af hegnet. Han havde ikke følt sig så positivt stemt i lang tid. Selvom han havde beskidte hensigter, ville han ikke gå i spåner over ikke at få sin præmie. Drengen virkede trods alt til at være værd at spille lidt tid på, om så det gav en bonus til sidst. Han betragtede drengen. Hans øjne var kønne. Han havde et kønt ansigt. Han måtte være ærlig og indrømme at han generaliserede meget efter udseendet. Og drengen så spændende ud.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Oppe på taget - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 4 EmptyOns Okt 06, 2010 4:17 pm

"Så du efterlader mig ikke her oppe på taget alene?" grinte Chris og strakte sig, inden han rettede på sin hat. Han vidste ikke rigtig hvad han ellers skulle sige. For hvad kunne de egentlig snakke om? De var stadig forholdsvist fremmede, og Chris vidste ikke hvordan han skulle spørge ind til Vicente.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Oppe på taget - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 4 EmptyOns Okt 06, 2010 4:24 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente antydede noget der mindede om et smil "Hvis jeg havde tænkt mig at forlade dig, havde jeg bare gjort det" sagde han og kløede sig dovent på maven. Dog rejste han sig så op "Hvad med at vi går ned på dit værelse?" spurgte han så roligt. Han gad ikke op på sit eget værelse. Der var alligevel rent og kedeligt. Og han kunne godt tænke sig at se drengens værelse. Det kunne give ham et endnu bedre indblik i hvem Chris var. Han vidste egentligt ikke hvor hans mani med at analysere folk kom fra. Dog skulle det siges at han var hurtig til at dømme folk, og uinteressante folk var ikke værd at spilde sin tid på.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Helli
Ragnarok
Ragnarok
Helli


Antal indlæg : 791
Join date : 14/01/10
Age : 29
Geografisk sted : Et sted mellem fantasi og virkelighed xD

Oppe på taget - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 4 EmptyOns Okt 06, 2010 4:28 pm

Chris rejste sig også op. "Det kan vi vel godt," sagde han og trak på skuldrene. Der var jo intet galt i at Vicente så hans værelse, selvom det ikke var specielt spændende.
Chris begyndte at gå over mod døren, der førte dem væk fra taget. Han smilede til Vicente, før han åbnede døren og begyndte at gå ned af trapperne

//Out
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Oppe på taget - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 4 EmptyOns Okt 06, 2010 4:36 pm

- Vicente E. Floyd -

Vicente fulgte pænt efter drengen. Han vidste jo ikke hvor hans værelse var henne. Han lukkede døren efter dem, og så sig omkring imens de gik.

//Out
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Sponsoreret inhold





Oppe på taget - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Oppe på taget   Oppe på taget - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Oppe på taget
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» På taget O:

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Skolens tag-
Gå til: