Okunote all boys highschool
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Okunote all boys highschool

~ Boys, Boys, Beautiful boys
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyMan Jan 04, 2010 10:03 pm

- Værelse 202 -
Shade Chaput
Moritz Le'muse


Sidst rettet af ☆Boygasm Tirs Jan 12, 2010 12:31 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 6:28 pm

- Shade Chaput -

Shade sidder på sin seng og kigger hen på sit akvarium. Han betragter hvordan hans bidske fisk svømmer rolig i det store akvarium der fylder meget i værelset. Dog kun i hans side. Han havde fået at vide tidligere på dagen at han ville få en ny roomie, så han havde ryddet pænt op på værelset.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 7:05 pm

- Shade Chaput -

Shade sukker lidt da der ikke dukker nogen op. Han møder ham sikkert senere, så han smutter ud af værelset.

//Out
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 7:56 pm

-moritz le´muse-

Moritz kommer gående ned af gangen med en kuffert, han var blevet flyttet til et III semesters værelse da der endelig var blevet plads. Han havde en lille seddel i hånden med nummeret 202. Hans nye værelse og der var vidst en der boede der i forvejen. Han fandt efter lidt tid værelset og åbnede stille døren og kiggede rundt, der var ingen. Han kiggede lidt rundt og valgte at begynde at pakke sine ting ud, hans roomate dukkede nok snart op.
Tilbage til toppen Go down
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 8:39 pm

-Moritz Le´muse-

Han sad lidt og kiggede rundt da han var færdig med det hele og så over på nogle fisk og gik derover, de stirrede meget på ham. De virkede lidt uhyggelige og han stod lidt og kiggede på dem. Men sad sig efter lidt tid over på sengen. Mon han burde sidde og vente, eller lave et eller andet?
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 8:53 pm

- Shade Chaput -

Kommer ind igen og får øje på den nye "Hey!" Siger han og lukker døren efter sig. Han kigger hurtigt op og ned af drengen, han var nu ganske køn. "Jeg er Shade Chaput, din nye roomie" siger han roligt og smiler til ham, han er spændt på at finde ud af hvilken type han er.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 9:03 pm

-Morits le'muse-

Morits blir overrasket da der kommer nogen ind i lokalet. "hi..." svarede han med et lille fint smil og lavede et lille vink med hånden. "jeg er moritz le´muse bare kald mig Mori, hygligt at møde dig shade" sagde han og smillede. Endelig var han roomie kommet. Han kiggede lidt på ham, han så flink ud indtil videre, og så ret godt ud. Han så lidt ældre ud end ham selv, man han var så også sprunget en klasse så selvfølgelig ville alle være ældre end ham.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 9:07 pm

- Shade Chaput -

"Le'muse? Er du fra Frankrig?" spørger han med et smil, hans forældre er begge fra Frankrig, men han selv er født og opvokset her. Han ser over på sine piratfisk "Har du nogen dyr?" spørger han så, man kunne jo aldrig vide. Han husker tilbage på dengang han selv havde kommet med sine piratfisk. Han måtte snakke med fire lærer og rektor før han fik en special-tilladelse til at have dem.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 9:15 pm

-moritz le´muse-

"ja, flyttede hertil da jeg var 13 år" svarede han, man kunne også hører lidt på hvordan moritz snakkede at han var derfra. Da shade nævnede dyr, kiggede han kort over på piratfiskene og tilbage på shade "Nej, men kunne godt tænke mig det hihi kan se du har piratfisk?" svarede han , moris mor og far havde en hund, men den hadde mori. Han var nu heller ik specielt glad for hunden, hvalpe var meget sødere end den gamle dumme hund.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 9:26 pm

- Shade Chaput -

Han smiler stort "Enchantée de faire votre connaissance" (Glad for at møde dig) Han smiler lidt og sætter sig så på sin seng "Sikke en skam. Dyr er gode venner, de er der når du har brug for dem. Men plager dig heller ikke når du ikke har brug for det. Eller det kommer jo an på hvordan man har opdraget dem" Shade griber sig selv i at sige ting der slet ikke kommer noget ved.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 9:31 pm

-Moritz le´muse-

Han smiler da Shade siger noget på fransk, men hvorfor mon han kan det? "hvor har du lært fransk? syntes ik jeg har set nogen underviser det på skolen" sagde han og smillede. "hihi ja, håber også at få et en dag." sagde han og kiggede¨ham i øjnene kort, men endte med at kigge væk igen da det blev ret pinligt.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 9:42 pm

- Shade Chaput -

Han smiler let "Mine forældre kommer fra Frankrig" siger han roligt og læner sig lidt op af væggen "Jeg har været i Frankrig mange gange, det er et dejligt land. Hvorfor flyttede du hele vejen herhen?" Spørger han så interesseret.

((Undskyld hvis jeg svare lidt langsomt, er i gang med en hel masse lige nu))
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 9:49 pm

-moritz le´muse-

han smillede da han hørte at shades forældre var fra frankrig, det var nu sejt nok at havde en roomie fra det samme land som en selv, men det var nu syndt han ikke var vokset op der. "Jeg havde ikke rigtigt lyst til det, men min far blev tilbudt en rolle i en serie hernede og min mor fandt arbejde i et orkester så blev slebt med herned, men her er nu hyggeligt " sagde han og hans smil voksede i slutning af sætningen mens han tildede hovedet lidt til siden og kiggede på ham. Han var rigtig sød og rar at snakke med.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 9:56 pm

- Shade Chaput -

"Okay. Cool. Så du må vel være meget musikalsk?" Spørger han så roligt, han selv kan ikke finde ud af at spille noget instrument, men til gengæld hører han næsten musik 24/7. Han har altid sine hørebøffer på sig. Han elsker musik, helst gammelt rock som AC/DC og Guns N' Roses.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 10:08 pm

-moritz le´muse-

"ja er jeg vel " svarede han og kløede sig lidt i nakken med et lille sødt grin. " spiller lidt af vært, men når jeg er hjemme blir jeg tvunget til at spille klassisk " sagde han med et lille suk. "mine forældre er også meget forventende, de ville heller ikke havde jeg gik på den her skole, men fik lov i sidste ende. " han kom lidt op med humøret efter lidt tid " det er hyggeligt at snakke med dig shade" sagde han og syntes det var dejligt at sidde og snakke med ham.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 10:15 pm

- Shade Chaput -

Han smiler lidt "Cool. Der er en anden fyr her. Cuán O'Connor, han spiller også musik. Og min bedste ven spiller trommer" Han sukker let "Jeg kan desværre ikke spille noget. Men det er okay!" Han smiler da han siger at det er hyggeligt "Tak og i lige måde da" han smiler for sig selv, der er mange sider af Shade, som regel er han enten en rigtig bølle, eller en rigtig charmør. Men til tider kan han også bare være helt normal og venlig, som for eksempel nu.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 10:27 pm

"oki nice, er glad for endelig blive flyttet til østfløjen, her er meget bedre værelser og ikke så mange mennesker" sagde han og kiggede på shade, det var nu rart endelig at være oppe ved den gang hvor alle III semester eleverne var, selvom han var den mindste nu på sin gang. Men det gik jo nok. " Selvom det er mærkeligt pludselig at være den mindste på gangen" sagde han og sad og vippede lidt med fødderne¨.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 10:35 pm

- Shade Chaput -

"Hvor gammel er du da?" spørger han roligt og klør sig lidt i håret, godt nok ser han ung ud, men han tør ikke helt at gætte på hvilken alder han har. Han smiler dog stadigvæk. Han tænker på Lucas, på hans pæne ansigt. Men vender så hurtigt tilbage til virkeligheden, til Moritz, som også har et flot ansigt. Det er sådan noget Shade ligger meget mærke til.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 10:44 pm

"16 år " sagde han og kunne godt se at shade var et andet sted med tankerne på et tidspunkt, men han kom hurtigt tilbage kunne han se. Moritz kendte godt det med man kom i tanker på noget godt eller dårligt og bare var helt væk i et stykke tid. "hvor gammel er du?" han kunne godt se at shade måtte være ihvertfald 1 år ældre end ham selv nok mere. Men det var klart de fleste i klassen var sikkert 18 år.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 10:47 pm

- Shade Chaput -

Shade griner lidt "Kun seksten? Du må være ret klog siden du allerede er III semester" Siger han roligt og svarer ham så "Jeg er næsten lige fyldt nitten år, så der er tre år imellem os" siger han og læner sig lidt mere tilbage. Seksten år? Hm.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 10:58 pm

"ja det er der vidst " sagde Mori, han følte sig helt lille lige nu, han håbede ikke det ville påvirke shade at han var så meget mindre, han var jo ikke særlig meget mindre psykisk, kun fysisk. Selvom han nok ikke havde oplevet så meget. Ville han nok ikke havde selvom de var samme alder. Han håbede de ville blive venner, han ville gerne komme godt ud af det med folk heromkring og især sin roomie. "håber jeg finder nogle venner i min klasse, kan jo være lidt svært med aldersforskellen hehe men tror nu det går "sagde han og smillede glad.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 11:01 pm

- Shade Chaput -

Shade smiler. Han er egentligt ligeglad med aldersforskel eller ej. Det Shades liv drejer sig om er det ydre, i hvert fald først. Han er en player, han indrømmer det gerne, men inderst inde vil han egentligt bare gerne finde en, som han kan lide, både udenpå og indeni, og eftersom han er forbandet kræsen har det udviklet sig til en konstant søgen, et konstant behov for kontakt.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
puf
Dominerende seme
Dominerende seme
puf


Antal indlæg : 246
Join date : 05/01/10
Age : 29
Geografisk sted : danmark

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyTirs Jan 05, 2010 11:15 pm

-moritz le´muse-

Han kiggede lidt rundt efter lidt tids stilhed kiggede han lidt rundt og kiggede ned på sin violin taske, måske skulle han spørger om han ville hører noget? nah han lignede den type der mere hørte rock han ville sikkert intet hører. "hvad har du egentlig af hobbyer?" spurgte moritz han tænkte at han nok havde en hobby ligesom Moritz spillede musik og skuespil måtte shade jo også lave et eller andet i sin fritid.
Tilbage til toppen Go down
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyOns Jan 06, 2010 6:14 pm

//Out

((Argh. Undskyld >_< Faldt i søvn over min computer i går, det er aldrig sket før. Ved ikke helt hvad der skete. Syntes bare at jeg kort lukkede øjnene))
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Mumrik
Admin
Mumrik


Antal indlæg : 1367
Join date : 20/12/09
Age : 30
Geografisk sted : in your head.

Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) EmptyMan Jan 11, 2010 6:56 pm

- Shade Chaput -

Kom ind på værelset med Benjamin. Med det samme han trådte indenfor døren tændte han sin lighter og tændte sin smøg. Han rakte derefter den tændte ligner over i mod Benjamin "Ild?" spurgte han roligt og ventede til at han havde tændt sin smøg, før han proppede lighteren ned i cigaret-pakken, og pakken ned i lommen.
Tilbage til toppen Go down
http://tsuki.dk
Sponsoreret inhold





Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty
IndlægEmne: Sv: Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)   Værelse 202 - Shade og Moritz (♥) Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Værelse 202 - Shade og Moritz (♥)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 12Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Shade Chaput
» Où est mon cerveau? Shade's blog.
» Værelse 210 - Tenya & Yuuta
» Værelse 48 - Dominic & Charlie
» Værelse 105 - Victor og Eddie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Okunote all boys highschool :: Områder :: Øst fløjen-
Gå til: